FCM - Brøndby
-
Niller09
Re: CP vil væk!
Det er alt for stort et presse at ligge på så unge spiller. CP er i top 4 over venstre backs i ligaen og har holdt niveau over i et par år efterhånden, behold CP i hvert fald en sæson endnu og jeg minder bare om at "man altså ikke vinder mesterskaber med mælketænder"
-
BW - 665
CP følger trop...
http://www.onside.dk/node/28204
Det var bedre, kunne godt ligne han trækker sin ultimatum-agtige udtalelse lidt i land, omen jeg stadig synes tonen er en smule arrogant - det skal blive spændende hvilken af vores 2 superbacks der erobrer pladsen fast, de har da i hvert fald givet TT en hovedpine af dimensioner.
Det var bedre, kunne godt ligne han trækker sin ultimatum-agtige udtalelse lidt i land, omen jeg stadig synes tonen er en smule arrogant - det skal blive spændende hvilken af vores 2 superbacks der erobrer pladsen fast, de har da i hvert fald givet TT en hovedpine af dimensioner.
-
Bobby
Re: CP følger trop...
BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.onside.dk/node/28204
>
> Det var bedre, kunne godt ligne han trækker sin
> ultimatum-agtige udtalelse lidt i land, omen jeg
> stadig synes tonen er en smule arrogant - det skal
> blive spændende hvilken af vores 2 superbacks der
> erobrer pladsen fast, de har da i hvert fald givet
> TT en hovedpine af dimensioner.
Jeg synes da ikke, han virker arrogant. Det er vel nærmere selvtillid, hvilket jeg synes er helt fint. Han roser JJ's kvaliteter og siger vel bare at kommer han (CP) op på 100%, så spiller han også. Og det er der vel reelt ikke nogen tvivl om. Når CP spiller op til sit bedste, er han trods alt på landsholdsniveau og der må man vel sige at JJ mangler lidt endnu, selvom han er rigtig godt på vej.
Men ja, lidt af et luxusproblem for TT. Lad os bare få samme konkurrence på nogle af de andre pladser også.
> http://www.onside.dk/node/28204
>
> Det var bedre, kunne godt ligne han trækker sin
> ultimatum-agtige udtalelse lidt i land, omen jeg
> stadig synes tonen er en smule arrogant - det skal
> blive spændende hvilken af vores 2 superbacks der
> erobrer pladsen fast, de har da i hvert fald givet
> TT en hovedpine af dimensioner.
Jeg synes da ikke, han virker arrogant. Det er vel nærmere selvtillid, hvilket jeg synes er helt fint. Han roser JJ's kvaliteter og siger vel bare at kommer han (CP) op på 100%, så spiller han også. Og det er der vel reelt ikke nogen tvivl om. Når CP spiller op til sit bedste, er han trods alt på landsholdsniveau og der må man vel sige at JJ mangler lidt endnu, selvom han er rigtig godt på vej.
Men ja, lidt af et luxusproblem for TT. Lad os bare få samme konkurrence på nogle af de andre pladser også.
-
Ravnen
Re: CP følger trop...
Jeg tror han har manglet lidt modspil, frygten for at miste pladsen kan måske give ham et gear mere. Det er altid sundt med konkurrence.
-
mrjelle
Kolja vs Farnerud
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 137653.ece
Understreger Hermansens pinlige indsats. Idiot.
Understreger Hermansens pinlige indsats. Idiot.
-
Jydepower
Re: Basic fundamentals.. Kolja
Koljas gule kort var helt korrekt, han starter med at hive lidt i Farnerud, og derefter gider en albue i hovedet.. hvor efter Farnerud så spark Kolja ned i frustration.
-
BW - 665
Jydepower Skrev:
> Koljas gule kort var helt korrekt, han starter med
> at hive lidt i Farnerud, og derefter gider en
> albue i hovedet.. hvor efter Farnerud så spark
> Kolja ned i frustration.
.., Hvordan er det relevant for hvorvidt Farnerud skal have rødt kort eller ej? Tror da ikke der er nogen der har sat spørgsmålstegn ved det gule kort til Kolja. Det er den ustraffede hævnaktion der er klagepunktet.
> Koljas gule kort var helt korrekt, han starter med
> at hive lidt i Farnerud, og derefter gider en
> albue i hovedet.. hvor efter Farnerud så spark
> Kolja ned i frustration.
.., Hvordan er det relevant for hvorvidt Farnerud skal have rødt kort eller ej? Tror da ikke der er nogen der har sat spørgsmålstegn ved det gule kort til Kolja. Det er den ustraffede hævnaktion der er klagepunktet.
-
Jydepower
Re: Basic fundamentals..
Hausser Skrev:
> Kolja -8- Hvorfor skulle han ha gult for en
> svinestreg af Farnerud?
- Hvad har det med karakteren at gøre? Han spillede en stabil kamp, 8 ja.
> Juelsgaard -9- Ligner fremtidens mand på backen,
> virkelig mange gode indslag.
- Han er fremtidens mand!! Han spiller sindsygt godt, og holdte Holmen væk fra ALT..
> Reid -7- Mere tempo i bolden og færre lange bolde
> det er alt for alt at gardere sig imod. Skulle
> også ha haft frispark ved BIFs mål.
+
> Ipsa -7- Mere tempo i bolden og færre lange
> bolde.
Synes faktisk de gjorde det rigtig godt! Specielt Ipsa er forvandlet som ved et trylleslag! Han spiller langt mere boldsikkert, ofre sig for sagerne, laver de nødvendige frispark og har nu fundet ud af hvad "placering" er.. Han var forsvaret næstbedste mand (efter Julle) - 8 her fra, 7-8 til Reid
> Danny -9- God, viste rigtig meget initiativ.
Synes faktisk han spillede dårligt. Når han havde bolden, og var i fremløb, så var han ganske udemærket, men lige når han mistede bolden så stod han bare og så på. Han lavede INTET defensivt + indlægene var pivringe .. 7 herfra
> Borring -9- God og var med i meget, sammen med
> Danny stod han vel for 80% af vores afslutninger.
Nu havde vi så heller ikke så mange i løbet af kampen? Borring skulle have skudt MINIMUM 1 skud i kassen (selv om det er med hans højreben), og han var total idéløs og spillede noget af det værste jeg har set i lang tid! Han blev holdt nede af Wass som normalt er pivelendig. Borring troede overhovedet ikke på det, og derefter er 7 næsten mere end rigeligt!
> Salami -10- Vores dynamo tilbage i gear. MOM
Sammen med Julle ja, Dejligt at have en Salami tilbage. Det skabte meget mere dynamik på midten, og meget mere ro i boldomgang. - Men han skal træne skud!! NØØØØJ han stinker til at skyde!
> Thyge -6- Skal træder meget mere i karakter.
.. Ja, men han spillede fint. Han kæmpede for bolden, han havde en vilje som mange af de andre spiller på holdet kunne lærer noget af!! 7 herfra
> Fagerberg -6- Syntes ikke det ligner kan kommer
> til at score indenfor den nærmeste fremtid.
- Jeg synes du er HEEEELT gal på den, han skal blot få lidt mere erfaring og rutine, og så skal køligheden lige være der, for med det kæmpe stykke arbejde han yder, så KAN VI IKKE undværre ham! Han har fået en langt bedre placeringsevne, hvilket resulterede i at han fik chancer lige foran målet, som blev blokeret og han fik tilkæmpet sig et straffe (som bekendt ikke blev dømt). I store dele af kampen (specielt i 1. halvleg), der var han med i ALLE angreb. Han modtog bolden, fik den spillet godt rundt og lod sig så falde ind i feltet. Jeg lover jer, han bliver en klasse spiller - Der skal blot justeres lidt. Når han så også begynder at kunne løbe fra nogle af forsvarsspillerne, så skal hans arbejde nok give bonus!! - 7 til 8
> Frank -6- Vinder slet ikke nok, men betingelserne
> er heller ikke gode, indlæggene stinker.
Han taber ALT til Schaaf og Maxi. Han virkede total måløs over hvor gode BIFs defensiv var! Han dumper i følge min karakterskala!! - 5
> Siv -8- Flot assist, men svage indlæg.
Sådan var det vel generelt ved vores fløje - møg dårlige indlæg!
> Kolja -8- Hvorfor skulle han ha gult for en
> svinestreg af Farnerud?
- Hvad har det med karakteren at gøre? Han spillede en stabil kamp, 8 ja.
> Juelsgaard -9- Ligner fremtidens mand på backen,
> virkelig mange gode indslag.
- Han er fremtidens mand!! Han spiller sindsygt godt, og holdte Holmen væk fra ALT..
> Reid -7- Mere tempo i bolden og færre lange bolde
> det er alt for alt at gardere sig imod. Skulle
> også ha haft frispark ved BIFs mål.
+
> Ipsa -7- Mere tempo i bolden og færre lange
> bolde.
Synes faktisk de gjorde det rigtig godt! Specielt Ipsa er forvandlet som ved et trylleslag! Han spiller langt mere boldsikkert, ofre sig for sagerne, laver de nødvendige frispark og har nu fundet ud af hvad "placering" er.. Han var forsvaret næstbedste mand (efter Julle) - 8 her fra, 7-8 til Reid
> Danny -9- God, viste rigtig meget initiativ.
Synes faktisk han spillede dårligt. Når han havde bolden, og var i fremløb, så var han ganske udemærket, men lige når han mistede bolden så stod han bare og så på. Han lavede INTET defensivt + indlægene var pivringe .. 7 herfra
> Borring -9- God og var med i meget, sammen med
> Danny stod han vel for 80% af vores afslutninger.
Nu havde vi så heller ikke så mange i løbet af kampen? Borring skulle have skudt MINIMUM 1 skud i kassen (selv om det er med hans højreben), og han var total idéløs og spillede noget af det værste jeg har set i lang tid! Han blev holdt nede af Wass som normalt er pivelendig. Borring troede overhovedet ikke på det, og derefter er 7 næsten mere end rigeligt!
> Salami -10- Vores dynamo tilbage i gear. MOM
Sammen med Julle ja, Dejligt at have en Salami tilbage. Det skabte meget mere dynamik på midten, og meget mere ro i boldomgang. - Men han skal træne skud!! NØØØØJ han stinker til at skyde!
> Thyge -6- Skal træder meget mere i karakter.
.. Ja, men han spillede fint. Han kæmpede for bolden, han havde en vilje som mange af de andre spiller på holdet kunne lærer noget af!! 7 herfra
> Fagerberg -6- Syntes ikke det ligner kan kommer
> til at score indenfor den nærmeste fremtid.
- Jeg synes du er HEEEELT gal på den, han skal blot få lidt mere erfaring og rutine, og så skal køligheden lige være der, for med det kæmpe stykke arbejde han yder, så KAN VI IKKE undværre ham! Han har fået en langt bedre placeringsevne, hvilket resulterede i at han fik chancer lige foran målet, som blev blokeret og han fik tilkæmpet sig et straffe (som bekendt ikke blev dømt). I store dele af kampen (specielt i 1. halvleg), der var han med i ALLE angreb. Han modtog bolden, fik den spillet godt rundt og lod sig så falde ind i feltet. Jeg lover jer, han bliver en klasse spiller - Der skal blot justeres lidt. Når han så også begynder at kunne løbe fra nogle af forsvarsspillerne, så skal hans arbejde nok give bonus!! - 7 til 8
> Frank -6- Vinder slet ikke nok, men betingelserne
> er heller ikke gode, indlæggene stinker.
Han taber ALT til Schaaf og Maxi. Han virkede total måløs over hvor gode BIFs defensiv var! Han dumper i følge min karakterskala!! - 5
> Siv -8- Flot assist, men svage indlæg.
Sådan var det vel generelt ved vores fløje - møg dårlige indlæg!
-
Jydepower
-
Hausser
Har du set episoden fra en masse andre vinkler end os andre, ellers syntes jeg godt nok du har svært ved at finde belæg for at påstå at Kolja giver Farnerud en albue? Han obstruerer ham givetvis, men det virker ikke engang til at han holder i Farnerud på de billeder som Onside har vist.
-
Jesper BW1100
Hausser Skrev:
> Har du set episoden fra en masse andre vinkler end
> os andre, ellers syntes jeg godt nok du har svært
> ved at finde belæg for at påstå at Kolja giver
> Farnerud en albue? Han obstruerer ham givetvis,
> men det virker ikke engang til at han holder i
> Farnerud på de billeder som Onside har vist.
Kolja kan ene og alene have fået advarslen for obstruktion eftersom det er den eneste forseelse han begår mod svenskeren
> Har du set episoden fra en masse andre vinkler end
> os andre, ellers syntes jeg godt nok du har svært
> ved at finde belæg for at påstå at Kolja giver
> Farnerud en albue? Han obstruerer ham givetvis,
> men det virker ikke engang til at han holder i
> Farnerud på de billeder som Onside har vist.
Kolja kan ene og alene have fået advarslen for obstruktion eftersom det er den eneste forseelse han begår mod svenskeren
-
Hausser
Jydepower Skrev:
Reid og Ipsa
> Synes faktisk de gjorde det rigtig godt! Specielt
> Ipsa er forvandlet som ved et trylleslag! Han
> spiller langt mere boldsikkert, ofre sig for
> sagerne, laver de nødvendige frispark og har nu
> fundet ud af hvad "placering" er.. Han var
> forsvaret næstbedste mand (efter Julle) - 8 her
> fra, 7-8 til Reid
Nu havde de heller ikke alverden at se til at Brøndby stod meget defensivt, også inden udvisningen, men det forhindrede dog ikke Brøndby i at komme til 3 kæmpe chancer i anden halvleg.
Desuden så stammer en del af vores offensive problemer i kampen faktisk fra de to da de ikke formåede at fordele boldene tilfredsstillende når vi byggede på nedefra. Specielt Ipsa var svag på det område, med en ene tempodræbende inderside-triller efter den anden, en af de helt store årsager til at eksempelvis Sivebæk aldrig blev sat ordentlig i scene.
Danny
> Synes faktisk han spillede dårligt. Når han havde
> bolden, og var i fremløb, så var han ganske
> udemærket, men lige når han mistede bolden så stod
> han bare og så på. Han lavede INTET defensivt +
> indlægene var pivringe .. 7 herfra
Borring
> Nu havde vi så heller ikke så mange i løbet af
> kampen? Borring skulle have skudt MINIMUM 1 skud i
> kassen (selv om det er med hans højreben), og han
> var total idéløs og spillede noget af det værste
> jeg har set i lang tid! Han blev holdt nede af
> Wass som normalt er pivelendig. Borring troede
> overhovedet ikke på det, og derefter er 7 næsten
> mere end rigeligt!
Borring og Danny var med afstand vores bedste offensive kort i kampen og stod vel for 3/4 af alle vores afslutninger og farlige situationer, de viste masser af initiativ i situationer hvor ingen ellers gjorde det. Heller ikke uden grund at Danny O. flere steder blev bedømt som kampens spiller. Og Borring gjorde det da fint overfor Wass, men det er jo svært at løbe forbi ham, når han kampen igennem stod placeret på baglinien med en opbakning tæt på. Borring vandt dog masser af dueller når boldene blev slået langt på ham, noget som vores angribere burde ha lukreret på. Hvis vores angribere havde lidt mere format, var vi ikke så forbandet afhængige af de to spillere her.
Thyge
> .. Ja, men han spillede fint. Han kæmpede for
> bolden, han havde en vilje som mange af de andre
> spiller på holdet kunne lærer noget af!! 7 herfra
Næh, han viser slet ikke nok og formår slet ikke at leve op til den styrende rolle som han bør ha på midten af banen.
Fagerberg
> - Jeg synes du er HEEEELT gal på den, han skal
> blot få lidt mere erfaring og rutine, og så skal
> køligheden lige være der, for med det kæmpe stykke
> arbejde han yder, så KAN VI IKKE undværre ham! Han
> har fået en langt bedre placeringsevne, hvilket
> resulterede i at han fik chancer lige foran målet,
> som blev blokeret og han fik tilkæmpet sig et
> straffe (som bekendt ikke blev dømt). I store dele
> af kampen (specielt i 1. halvleg), der var han med
> i ALLE angreb. Han modtog bolden, fik den spillet
> godt rundt og lod sig så falde ind i feltet. Jeg
> lover jer, han bliver en klasse spiller - Der skal
> blot justeres lidt. Når han så også begynder at
> kunne løbe fra nogle af forsvarsspillerne, så skal
> hans arbejde nok give bonus!! - 7 til 8
Han mangler jo ikke bare kølighed, han mangler i endnu højere grad at komme frem til nogle afslutninger, det er jo vildt så lidt vi ser til ham på den front, han er simpelthen bare ufarlig for tiden. Når vi spiller med ham og Thyge på top, så skal det altså være ham der søger chancerne i feltet og der er han jo stort set ikke inde. Thyge-Fagerberg konstellationen må være tæt på den ufarligste angrebsduo i ligaen. Vores angribere blir først og fremmest bedømt på evnen til at score mål og dernæst evnen til at komme til afslutninger og på de kriterier står Fagerberg meget svagt i billedet.
Ved godt vi ikke har alverden med alternativer i truppen, med jeg mener de har overbevist langt mere i 2009s kampe end Fagerberg har og syntes efterhånden det er svært at retfærdiggøre den lange snor som han tilsyneladende har. Håber på han ryger et smut på bænken i næste kamp.
Reid og Ipsa
> Synes faktisk de gjorde det rigtig godt! Specielt
> Ipsa er forvandlet som ved et trylleslag! Han
> spiller langt mere boldsikkert, ofre sig for
> sagerne, laver de nødvendige frispark og har nu
> fundet ud af hvad "placering" er.. Han var
> forsvaret næstbedste mand (efter Julle) - 8 her
> fra, 7-8 til Reid
Nu havde de heller ikke alverden at se til at Brøndby stod meget defensivt, også inden udvisningen, men det forhindrede dog ikke Brøndby i at komme til 3 kæmpe chancer i anden halvleg.
Desuden så stammer en del af vores offensive problemer i kampen faktisk fra de to da de ikke formåede at fordele boldene tilfredsstillende når vi byggede på nedefra. Specielt Ipsa var svag på det område, med en ene tempodræbende inderside-triller efter den anden, en af de helt store årsager til at eksempelvis Sivebæk aldrig blev sat ordentlig i scene.
Danny
> Synes faktisk han spillede dårligt. Når han havde
> bolden, og var i fremløb, så var han ganske
> udemærket, men lige når han mistede bolden så stod
> han bare og så på. Han lavede INTET defensivt +
> indlægene var pivringe .. 7 herfra
Borring
> Nu havde vi så heller ikke så mange i løbet af
> kampen? Borring skulle have skudt MINIMUM 1 skud i
> kassen (selv om det er med hans højreben), og han
> var total idéløs og spillede noget af det værste
> jeg har set i lang tid! Han blev holdt nede af
> Wass som normalt er pivelendig. Borring troede
> overhovedet ikke på det, og derefter er 7 næsten
> mere end rigeligt!
Borring og Danny var med afstand vores bedste offensive kort i kampen og stod vel for 3/4 af alle vores afslutninger og farlige situationer, de viste masser af initiativ i situationer hvor ingen ellers gjorde det. Heller ikke uden grund at Danny O. flere steder blev bedømt som kampens spiller. Og Borring gjorde det da fint overfor Wass, men det er jo svært at løbe forbi ham, når han kampen igennem stod placeret på baglinien med en opbakning tæt på. Borring vandt dog masser af dueller når boldene blev slået langt på ham, noget som vores angribere burde ha lukreret på. Hvis vores angribere havde lidt mere format, var vi ikke så forbandet afhængige af de to spillere her.
Thyge
> .. Ja, men han spillede fint. Han kæmpede for
> bolden, han havde en vilje som mange af de andre
> spiller på holdet kunne lærer noget af!! 7 herfra
Næh, han viser slet ikke nok og formår slet ikke at leve op til den styrende rolle som han bør ha på midten af banen.
Fagerberg
> - Jeg synes du er HEEEELT gal på den, han skal
> blot få lidt mere erfaring og rutine, og så skal
> køligheden lige være der, for med det kæmpe stykke
> arbejde han yder, så KAN VI IKKE undværre ham! Han
> har fået en langt bedre placeringsevne, hvilket
> resulterede i at han fik chancer lige foran målet,
> som blev blokeret og han fik tilkæmpet sig et
> straffe (som bekendt ikke blev dømt). I store dele
> af kampen (specielt i 1. halvleg), der var han med
> i ALLE angreb. Han modtog bolden, fik den spillet
> godt rundt og lod sig så falde ind i feltet. Jeg
> lover jer, han bliver en klasse spiller - Der skal
> blot justeres lidt. Når han så også begynder at
> kunne løbe fra nogle af forsvarsspillerne, så skal
> hans arbejde nok give bonus!! - 7 til 8
Han mangler jo ikke bare kølighed, han mangler i endnu højere grad at komme frem til nogle afslutninger, det er jo vildt så lidt vi ser til ham på den front, han er simpelthen bare ufarlig for tiden. Når vi spiller med ham og Thyge på top, så skal det altså være ham der søger chancerne i feltet og der er han jo stort set ikke inde. Thyge-Fagerberg konstellationen må være tæt på den ufarligste angrebsduo i ligaen. Vores angribere blir først og fremmest bedømt på evnen til at score mål og dernæst evnen til at komme til afslutninger og på de kriterier står Fagerberg meget svagt i billedet.
Ved godt vi ikke har alverden med alternativer i truppen, med jeg mener de har overbevist langt mere i 2009s kampe end Fagerberg har og syntes efterhånden det er svært at retfærdiggøre den lange snor som han tilsyneladende har. Håber på han ryger et smut på bænken i næste kamp.
-
BW - 665
Re: Basic fundamentals.. Kolja OT
Jydepower Skrev:
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,92720,92926#ms
> g-92926
>
> Er det ikke det indlæg vi skulle besvare? (:
Men det var ikke det indlæg du skrev svaret til - og det du linker til er allerede besvaret, så det var pænt misvisende - men fair nok.
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,92720,92926#ms
> g-92926
>
> Er det ikke det indlæg vi skulle besvare? (:
Men det var ikke det indlæg du skrev svaret til - og det du linker til er allerede besvaret, så det var pænt misvisende - men fair nok.
-
dalle
Re: CP - pressen overtolker
http://www.442.dk/index.php/tv/club_id=0 det var godt og høre og kan sagtens forstå ham nu lyder faktisk meget godt for han kan godt se at julle har gjort det godt og han vil se om julle vil overtage hans plads fuldstændigt så vil han væk hvilket er fuld forståligt med en alder som cp har
-
mrjelle
Hausser Skrev:
>
> Han mangler jo ikke bare kølighed, han mangler i
> endnu højere grad at komme frem til nogle
> afslutninger, det er jo vildt så lidt vi ser til
> ham på den front, han er simpelthen bare ufarlig
> for tiden. Når vi spiller med ham og Thyge på top,
> så skal det altså være ham der søger chancerne i
> feltet og der er han jo stort set ikke inde.
> Thyge-Fagerberg konstellationen må være tæt på den
> ufarligste angrebsduo i ligaen. Vores angribere
> blir først og fremmest bedømt på evnen til at
> score mål og dernæst evnen til at komme til
> afslutninger og på de kriterier står Fagerberg
> meget svagt i billedet.
>
> Ved godt vi ikke har alverden med alternativer i
> truppen, med jeg mener de har overbevist langt
> mere i 2009s kampe end Fagerberg har og syntes
> efterhånden det er svært at retfærdiggøre den
> lange snor som han tilsyneladende har. Håber på
> han ryger et smut på bænken i næste kamp.
Jeg plejer normalt at være stor tilhænger af Fagerberg, men kampen i søndags var direkte elendig. Han virker ufattelig tung og, har meget svært ved simple tæmninger spilninger. Bestemt ikke en god kamp af Fagerbergs side, han skal snart bevise sit værd over en række kampe efter min mening.
>
> Han mangler jo ikke bare kølighed, han mangler i
> endnu højere grad at komme frem til nogle
> afslutninger, det er jo vildt så lidt vi ser til
> ham på den front, han er simpelthen bare ufarlig
> for tiden. Når vi spiller med ham og Thyge på top,
> så skal det altså være ham der søger chancerne i
> feltet og der er han jo stort set ikke inde.
> Thyge-Fagerberg konstellationen må være tæt på den
> ufarligste angrebsduo i ligaen. Vores angribere
> blir først og fremmest bedømt på evnen til at
> score mål og dernæst evnen til at komme til
> afslutninger og på de kriterier står Fagerberg
> meget svagt i billedet.
>
> Ved godt vi ikke har alverden med alternativer i
> truppen, med jeg mener de har overbevist langt
> mere i 2009s kampe end Fagerberg har og syntes
> efterhånden det er svært at retfærdiggøre den
> lange snor som han tilsyneladende har. Håber på
> han ryger et smut på bænken i næste kamp.
Jeg plejer normalt at være stor tilhænger af Fagerberg, men kampen i søndags var direkte elendig. Han virker ufattelig tung og, har meget svært ved simple tæmninger spilninger. Bestemt ikke en god kamp af Fagerbergs side, han skal snart bevise sit værd over en række kampe efter min mening.