FCM - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Intet er umuligt

Indlæg af Altoriso »

Jo jo det lyder da fint nok, og jeg ved godt at det kan være svært at dokumentere det perfekt, MEN det kunne altså være rart at finde ud af hvordan du henfører det til, at det lige præcis har noget med kulde at gøre

Bjerg90

Florescu alligevel ikke klar

Indlæg af Bjerg90 »

Han fik en ny skade ved gårsdagens træning, desværre.

Så må det blive Thyge og Aalami på midten i en 4-4-2?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 134713.ece

Jydepower

Re: Florescu alligevel ikke klar

Indlæg af Jydepower »

Det er røv ærgeligt at han ikke bliver klar.. Men han skal erstattes af Albæk eller en anden, vi skal have 5 mand på midten, da det er her hele brøndbys force ligger i.

Men jeg kan sådan set kun se en / to svagheder, deres backs.. Vi skal have Danny og Borring ud og løbe, som de aldrig har gjort det før! Vi skal fange Brøndby i deres presspil, altså når deres fløje er længst fremme, og så slå bolden om bag forsvaret så Borring og Danny har noget at løbe efter !! Det er vejen frem..

GuffeDK

Re: Florescu alligevel ikke klar

Indlæg af GuffeDK »

vis vi skal ha fem mand på midten må det vel blive sådan her.

Heinze
Kolja, Reid, Ipsa, Poulsen
Danny, salami, Thygesen, Albæk, Borring
Frank

Fcm-star

Er der update på Salami?

Indlæg af Fcm-star »

Ja ovenstående? Er han skadet, ikke i kampform eller regner man han er med på søndag?

Skippels

Re: Er der update på Salami?

Indlæg af Skippels »

Thomasberg siger, at det udelukkende var på grund af deres ringe form, at Salami og CP ikke startede inde i lørdags.

Så jeg tror fuldt og fast på, at Salami starter inde, er dog mere usikker på CP, der har haft en skade, og har en meget velspillende og farlig konkurrent i Jesper Juelsgård.

90minutter.dk

Interview med Thomas Thomasberg

Indlæg af 90minutter.dk »

Hej FCM-fans.

Vi bringer et længere interview med cheftræner Thomas Thomasberg. Han taler bla. om kampen på søndag, transfervinduet og græsset på SAS Arena.

http://90min.dk/thomasberg-er-sikker-pa-sejr/

Interviewet er et led i vores opvarmning til topbraget på søndag. Lørdag vil vi bringe en gennemarbejdet optakt.

BW - 665

Re: Interview med Thomas Thomasberg

Indlæg af BW - 665 »

Godt interview, super arbejde :)

Han virker jo selvsikker som altid, synes jeg er et godt signal... og det har da også trådt et par blå-gule over tærerne, hvis man skal tro kommentarerne til artiklen.

Må indrømme jeg ser frem til opgøret med ambivalente følelser... vi kan enten sende BIF hjem med en næse, og kickstarte foråret på en optimal måde, eller vi kan få én over nakken og så kan de sportslige perspektiver i foråret være langt væk.

Chap

Flag, bannere m.m. forbudt blandt BIFs fans

Indlæg af Chap »

http://www.allehaderos.dk/?artid=920

Det er sku et nyt sikkerhedstiltag, der vil noget. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige til det...

Peter Ross

Re: Flag, bannere m.m. forbudt blandt BIFs fans

Indlæg af Peter Ross »

Er det stadigvæk Anders Mosegaard, der sidder med disse beslutninger?? I så fald undrer det mig ikke det fjerneste, den mand har ikke føling med noget som helst.
Måske kontrollen bare skulle undersøge enkelte grupper nærmere, end de gør i forvejen. "Pinligt" (for kontrollen) var det i hvert fald at se, hvordan BIF havde fået 30-40 romerlys med ind til pokalsemifinalen i foråret.

Peter Ross

Sebdk

Indlæg af Sebdk »

Ja den sygt magtliderlige mand sidder stadig og gør livet surt for os andre!

Hekler

Indlæg af Hekler »

Nu er det jo ikke generelt at folk ikke må have bannere med, det er konkret brøndby fordi der blev brugt romerlys sidst. Det er da meget nemt at forstå hvis du bruger bannere til at skjule afbrændingen af romerlys så får du ikke lov at bruge bannere.

JesperFCM

Re: Flag, bannere m.m. forbudt blandt BIFs fans - TAK!

Indlæg af JesperFCM »

Sidste år sad jeg ved siden af udebaneafsnittet i en Brøndby kamp. Mange af BIFS fans havde flag med på pinde på ca. 75 cm. Da kampen startede rev de flagene af og brækkede pindene midt over. Disse pindestykker blev så tyret mod os der sad i nærheden. Det var meget ubehageligt at sidde som skydeskive for sylespidse træpinde på en fingers tykkelse. Det var bestemt ikke bare for sjov, de tumper der kastede pindene var tydeligt ude på at skade andre.

Jeg så en dame, med blodet løbende ned af ansigtet, gå hjem 1 minut inde i kampen med 2 små grædende drenge.

Jydepower

Flag + Bannere forbud - igen

Indlæg af Jydepower »

Det er ikke første gang at der er blevet lavet et forbud, mod flag og bannere. Sidste gang BIF gæstede SaS Arena, blev flag og bannere også taget fra dem, pga. de har brugt flagene og bannerene til at smugle romerlys i.
Jeg synes det er komplet lamt at give dem et forbud mod det, da flag m.v. hører hjemme på et stadion, det eneste problem er at kontrolørerne ikke tjekker BIF's fans i hovede og røv. Jeg kan give en historie fra en kamp mod OB, hvor der var en gruppe OB-fans som havde en cornfleks pakke med, og da de skulle tjekkes blev pakken ikke tjekket - FLOT IKKE??
Og som der også bliver sagt i en af de andre indlæg ovenover, så skal man jo blot tjekke nogle bestemte grupper ekstra godt, og så er der gevinst, f.eks. så ville det være smart at tjekke "Alpha", som med 100% garanti nok skal få futtet 10 romerlys af. Men det kan ALDRIG undgåes at romerlys og kanonslag bliver smuglet ind - BIF er mestre til det (:

Hekler

Re: Flag + Bannere forbud - igen

Indlæg af Hekler »

Du er da komplet tabt bagud af dansen hvis du tror det er svært at få romerlys med ind på stadions, det er meget nemt, og jeg har selv prøvet at blive visiteret grundigt og stadig få ting med ind, i sin tid det er nemt.

Det er til gengæld ikke nemt at tænde noget udan at blive filmet, det kan man KUN ved at gemme sig bag bannere. Derfor er det ogsådan at de hold der ikke kan finde ud af det bliver stoppet i at få ting ind.

I kontrast kan jeg huske ar netop Brøndby fik lov til at bruge nogen røg fordi deres tifogruppe havde aftalt det på forhånd til en kamp.

Det er faktisk sådan at man kan få lov til en del hvis man laver aftaler rundt omkring. Jeg ved vi fx. godt kan få lov til røg i Århus.

Besvar