FCM mest effektive hold i ligaen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

FCM mest effektive hold i ligaen.

Indlæg af Hekler »

http://www.bold.dk/nyt/Mest-effektive-m ... -effektive

Ja jeg synes ikke ligefrem det er den fornemmelse jeg står med for det meste, det må godt nok se skidt ud andre steder...
Senest rettet af Hekler 27. feb 2009, 10:13, rettet i alt 1 gang.

BW - 665

Re: FCM mest effektive hold i ligaen.

Indlæg af BW - 665 »

Jeg synes faktisk vi var virkeligt effektive i efteråret, så det kommer ikke som nogen overraskelse for mig - det gør det dog tilgengæld, at vi var det hold af alle der skabte næstfærrest målchancer.

At dømme fra de evalueringer der er kommet fra træningskampene, har det været stik modsat - lad os håbe de kan kombinere det i foråret!

Hausser

Re: FCM mest effektive hold i ligaen.

Indlæg af Hausser »

Problemet var jo netop at spille sig frem til chancerne i efteråret, vi skabte næsten ingenting når enten Borring eller Danny Olsen ikke lige ramte dagen. Statistikken stemmer faktisk meget godt overens med den opfattelse jeg havde af FCMs spil, hvor vi havde alvorlige problemer på modstandernes halvdel.

Men det er korrekt, i træningskampene har chanceskabelsen bestemt være bedre, desværre har vi der været vildt uskarpe og så kan det ligesom være ligemeget. Et hold der skaber 200 chancer og scorer 10 mål, er ganske givet underholdende at kigge på, men det er trods alt bedre at skabe 100 og score 12.

Som du siger, forhåbentlig kan vi kombinere en effektiv chanceskabelse med effektivitet. om det så er realistisk ved jeg ikke..

Besvar