Ny FCM-hjemmeside

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Persian_Wolf

Ny FCM-hjemmeside

Indlæg af Persian_Wolf »

Hello folkens,

Da det nye site står til lancering ganske snart, har jeg rigtigt travlt - specielt med henblik til at få testet sitets performance.

Jeg skal derfor bruge op til 5 BW'er, som kan undvære 5-7 minutter på at teste nogle features på det nye site.

Alle 5 skal teste sitet på samme tid, så vi skal prøve se om vi kan koordinere det således alle kan være online på samme tid.

Jeg vil helst gerne at det skal ske i aften, da vi har meget vi skal nå endnu.

Har du tid og lyst til at teste det nye BW-site og samtidig få en smagsprøve, så send mig en PM hvori du skriver hvornår på dagen du har tid. Husk også at angive dit BW nummer, så vi kan sikre at du er en BW'er.

NB. en fordel hvis du har MSN - således kommunikationen undervejs kan foregå hurtigt (så hvis du har msn, må du gerne angive det i PM)

På forhånd tak
Senest rettet af Persian_Wolf 20. feb 2009, 23:59, rettet i alt 1 gang.

BW # 163

Re: 5 BW'er søges til test af nyt bw-site

Indlæg af BW # 163 »

ok med at proeve.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Vi er blevet enige om at det er kl. 21.30

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

mangler i flere, så er jeg da også online der

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

jeg kan også, hvis det er

Hekler

Indlæg af Hekler »

Smid en PM som beskrevet i det øverste indlæg, med BW nummer og Messenger adresse.

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

er sket min lille ven.. hehe

Hekler

Nice!!!

Indlæg af Hekler »

Ja os der testede det nye site, fik er kig ind bag tæppet i andre må vente til om en uge og se.
Selvom jeg har været med undervejs tør jeg godt sige jeg synes det er mere svedigt end jeg havde troet.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Ja! det er jeg helt enig i, var selv en af de heldige der var med til at teste det, og det så rigtigt spændende ud.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Er det en ny Grav el. ny BW infoside?

Glæder mig til lørdag d. 28/2 kl. 17:00...

Ulv865

Hekler

blackwolves.dk

Indlæg af Hekler »

Det er en ny BW side, på doping.
Bedre, lækrere, og med masser af nye funktioner.

The FCM FAN

Re: blackwolves.dk

Indlæg af The FCM FAN »

Uhh i bør virkelig glæde jer xD
Der er så meget nyt, som man aldrig har været i nærheden af at kunne på den gamle site.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Det helt centrale for at sitet kommer til at fungere efter intentionerne er at vi får folk til at deltage i at generere indhold.

Hvis vi fx kan fp 10 mand der vil lave en gruppe på Community der laver kampoptakter til alle kampe. Så er det ikke den samme der skal gøre det men en gruppe der sætter noget sammen og sørger for det bliver lavet.

En anden gruppe kan fx samle nyheder om FCM og følge op på dem så vi ser om der er noget i de enkelte nyheder og finder evt. andre kilder på dem.
Der kan i princippet være så mange det skal være i sådan en gruppe.

En gruppe kan koncentrere sig om Ungdomsholdene.

En gruppe om at lave spillerprofiler.
En gruppe om at lave en linksamling.
En gruppe om at finde inspirerende tifovideoer

osv.osv.

Det vigtige er at vi får muligheden for at organisere os, meget bedre på det nye site, men folk skal bidrage, ellers så sker der intet.

Nogen der har ideer så skriv dem.
Nogen der vil lave noget skriv det.
Nogen der har spørgsmål, skrive dem.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Som Hekler siger det, en ny BW-side, som også kommer til at indeholde en nyhedsformidling som den vi kender det fra andre fansider, feks http://90min.dk/ (Brøndby), http://www.morethanaclub.dk/ (AGF) http://www.blue-zone.dk/index.php (SønderjyskE) osv. Ingen tvivl om at FCM også har manglet sådan en side, forhåbentlig kan vi i fællesskab få stablet en af de bedste fansider i landet på benene. Er ikke helt inde i det, men kommer det til at fungere på den måde som jeg tror, så bliver det rigtigt godt! Forhåbentlig kan vi så samle en nogle brugere til at facilitere nyhedsstrømmen..

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hekler han forklarer det fint, netop måden at organisere arbejdet på, tror jeg på virkelig kan gøre siden til en succes. Forhåbentlig er der så også flere der vil deltage i formidlingen, velvidende at der er mange om opgaven og at der ikke bliver trukket for store veksler på den enkelte..

Besvar