Træningslejr i Italien

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Træningskamp mod FC Gloria Buzau

Indlæg af Hausser »

Okay så, det blev altså ikke et italiensk hold alligevel.

Og der var vist også en del forvirring på fcm.dk som tidligere skrev at vores modstander er Craiova, som jeg derfor googlede. Nu viser det sig så at det er FC Gloria Buzau i stedet, en modstander som ikke er nær så stærk som førstnævnte. Buzau ligger nemlig hjælpeløst sidst i en rumænske række, men nogen walkover er det trods alt ikke, dertil er den rumænske liga for god. Den rumænske liga er faktisk rangeret 7er i Europa foran ligaer som en portugisiske og den hollandske..

Denne kamp forklarer vel også hvorfor Fagerberg ikke fik spilletid igår.

Dahl Nielsen

Re: Træningskamp mere i Italien?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Ja, det var sgu lige gået min næse forbi, at Siena-kampen skulle erstattes af kampen mod rumænerne.

Hekler

Indlæg af Hekler »

er du sikker på de ikke spiller i morgen mod Sienna?

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Det kan selvfølgelig være. Jeg må indrømme, jeg ikke helt ved det, for der er åbenbart ændret nogle ting, siden jeg talte med Glen Riddersholm om det få dage før afrejsen til Italien.

Men lad os da håbe, de også skal krydse klinger med Siena.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Dahl Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kan selvfølgelig være. Jeg må indrømme, jeg
> ikke helt ved det, for der er åbenbart ændret
> nogle ting, siden jeg talte med Glen Riddersholm
> om det få dage før afrejsen til Italien.
>
> Men lad os da håbe, de også skal krydse klinger
> med Siena.

Jeg tvivler. Syntes jeg læste at de skal hjem imorgen. Var der ikke snak om at Reid og de andre førsteholdsspiller, som også spillede for talenterne skulle med hjem torsdag?

E!

Indlæg af E! »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> er du sikker på de ikke spiller i morgen mod
> Sienna?

Ikke iflg. fcm.dk: "FC Midtjylland spillede i dag sin sidste træningskamp på italiensk grund i vinteren 2009"

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Præcis. Det er hjemrejse-dag i morgen, og ydermere blev samtlige spillere, der starter inde på søndag mod FCN hevet ud i dag efter 60 minutters spil, så der er ikke flere kampe dernede.

Peter Ross

Bobby

Ikke flere træningskampe i Italien.

Indlæg af Bobby »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Her står det sort på hvidt at det var sidste træningskamp i Italien.

Hekler

Re: Ikke flere træningskampe i Italien.

Indlæg af Hekler »

Godt nok noget sølle i forhold til de hold jeg hørte Kenneth snakke med matchmakeren om....

Spørgsmålet er bare hvad der er brug for. men har Esbjerg Brøndby og OB i de første 3 kampe. Jeg ville nok vælge nogle lidt hårdere modstandere.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg tror jeg hørte det samme som dig og nej, det var vel ikke ligefrem det man havde forventet. Mit indtryk af træningslejren er vel også noget op og ned, med elendige baner og udskiftning af modstandere.

I det hele taget ved jeg ikke helt hvordan man skal forholde sig til optakten, kun sejre over andenrangsmodstandere og spil som periodisk har været okay, men aldrig for alvor har været oppe at ringe. Ved godt man ikke kan bruge resultaterne til alverden, men de giver vel en indikation om vi er der hvor vi skal være og det kan vi vel, for hovedparten af spillerne, ikke påstå vi er endnu.

Endvidere har spillere som Salami, Frank og Florescu nærmest ikke været i aktion grundet skavanker og det er selvfølgelig heller ikke optimalt når man tænker på de alle må forventes at være i starteren mod Esbjerg.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Nej det ser umidelbart meget skidt ud på den centrale midtbane. Geo er ik i omdrejninger. Salami stadig småskadet og det samme er Albæk vel også. CP har næsten ik fået minuter i benene og det er vel begrænset hvor langt fremme franke kan være.

Ser ud som om vi er tvunget ud i en i en 4-4-2 de første kampe, vi har vel ik spillere til at have thyge liggende som hængende. Om 6-7 uger er FCM´s medalje chancer afgjort, så det ser ikke just godt ud.

Hausser

Indlæg af Hausser »

C.P havde jeg ikke tænkt på, så er det faktisk 4 startere som har været ude i det meste af optakten, ikke ligefrem optimalt. Desuden har nogle af førstereserverne (Kim C., Madsen og Jessen) ikke spillet overhovedet og tvivler på om de blir klar til starten. Truppen virker faktisk ret smal lige p.t.

4-4-2en har jeg dog ikke det store problem med, mener det er i det system vi er mest chanceskabende i, men lige har vi vel knapt spillerne til at udfylde det. De eneste spillere som rigtigt har imponeret i optakten er imo Danny O., Borring, Reid og Kolja. Der har selvfølgelig også været flotte præstationer af nogle af de unge (Oliseh, Juelsgaard, Jude og Siv) men er stadig lidt i tvivl om det helt er nok til en startplads i suppen. Resten er enten ikke blevet udfordret nok i de træningskampe jeg har set, eller har været jævnt ringe..

Besvar