Coppa Carnevale 2009 - finalerunde
-
Hausser
Re: FCM-Siena
Jep, det er ganske uudholdeligt, heldigvis lyder det til vi har bedre fat i anden halvleg. Fagerberg er på vej på banen, forhåbentlig kan hans fysik komme ind og gøre en forskel.
-
Dennis (BW2479)
Ja nu må Ken Ken godt lige komme ind og banke en enkelt eller to ind. Hvor stærke vi er på straffe er vel svært at sige. Ken. Winston, Julle og Mads Albæk burde vel alle være rimelige skytter fra 11 meter?
-
Hausser
Ihvertfald de 3 sidste, ved ikke med Ken, men mon ikke han påtager sig det ansvar. Om det bliver Jude, Lawal eller Oliseh der skal tage det sidste, såfremt det blir aktuelt ved jeg ikke, forhåbentlig har vi øvet det lidt.
-
Dennis (BW2479)
Efter 78 min. indskiftes i stedet Sylvester Igboun i stedet for Rilwan Hassan…
Hvor mange udskiftninger har de?
Hvor mange udskiftninger har de?
-
Hausser
Intet TV, kun en opdatering her http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
-
Chap
Nej jeg tror ikke, han er kommet ind endnu, men det lyder til at det snart sker. Kom så Ken!
-
Hausser
Hmm, nej der står faktisk han kun gjorde sig klar?? Med mindre vi har flere end 3 udskiftninger kommer han altså ikke i aktion, det syntes jeg godt nok er satset.
-
Hausser
Det ligner straffe..
Reid, Juelsgaard, Albæk og så gætter jeg på Lawal og Jude også skal sparke, men lad os da endelig få en kasse to minutter før tid..
Reid, Juelsgaard, Albæk og så gætter jeg på Lawal og Jude også skal sparke, men lad os da endelig få en kasse to minutter før tid..
-
Dennis (BW2479)
Det er simpelthen for spændende det her! Ærgeligt at ryge ud på straffe.
-
Dennis (BW2479)
Straffesparkskonkurrence
Det er bare ikke holdbart for nerverne at man skal følge sådan en omgang på denne vis.
-
Hausser
Re: Straffesparkskonkurrence
Pyha nej, lad Reid sparke først, han er anfører og kan klare presset.
Kom nu og kom så Lössl, nu er det dig ser skal være helten!!!
Kom nu og kom så Lössl, nu er det dig ser skal være helten!!!