Coppa Carnevale 2009 - finalerunde
-
uschel
Re: FCM-Siena
hvis det er futbol24 som får dig op at ringe, er der da ingen grund til det, da de kun bringer resultatet og altså ikke opdaterer Live
-
Hekler
Sådan startede det jo ikke, den blev først flyttet derne, efter kampen ikke kom igang til tiden.
-
uschel
skal jeg ikke kunne sige, da jeg først tjekkede efter kampstart, men for husfredens skyld giver jeg dig ret Mikkel hehe
-
Hekler
uschel Skrev:
-------------------------------------------------------
> skal jeg ikke kunne sige, da jeg først tjekkede
> efter kampstart, men for husfredens skyld giver
> jeg dig ret Mikkel hehe
hehe ja det er godt.
Jeg havde faktisk godt set den var flyttet, men havde først opfattet det som om det bare var tiden der ikke passede.
> skal jeg ikke kunne sige, da jeg først tjekkede
> efter kampstart, men for husfredens skyld giver
> jeg dig ret Mikkel hehe
hehe ja det er godt.
Jeg havde faktisk godt set den var flyttet, men havde først opfattet det som om det bare var tiden der ikke passede.
-
uschel
Glæder mig allerede til at se sammendrag, det lyder som ventet til at vi møder en god modstander
-
Dennis (BW2479)
Fyhn Skrev:
> Hvorfor er Fagerberg ikke med?
Han har vel spillet 3 kampe den sidste uges tid og jude blev sparet sidste kamp
> Hvorfor er Fagerberg ikke med?
Han har vel spillet 3 kampe den sidste uges tid og jude blev sparet sidste kamp
-
fcmig
Jeg læste lige op på reglerne for denne runde, og hvis kampen ender uden vinder, går vi direkte til straffe. Det står under Act 6 her http://www.torneoviareggio.it/rule.php
-
Hausser
Lyder til vi har haft det svært i Italien. Ud med Rilwan og ind med Sylvester, ellers også kan vi tage Rilwan ud, smide Oliseh ned på hans plads og indskifte Fagerberg.
-
Hausser
Okay, i stedet for mit forslag er Sviatchenko kommet ind i midterforsvaret i stedet for Zakaria Hassan. Mon ikke det også er en god idé i et forsøg på at stabilisere forsvaret. Forhåbentlig kan vores bredde blive udslagsgivende..
-
The FCM FAN
Det lyder som om at vi har fået en god start på anden halvleg, så det er jo godt 
Udskiftet er Zakari Hassan , og ind er kommet Sviatchenko.
Sviatchenko har jo også været fast starter, så det lyder som en forstærkning .
Udskiftet er Zakari Hassan , og ind er kommet Sviatchenko.
Sviatchenko har jo også været fast starter, så det lyder som en forstærkning .
-
188
Det er alt for spændende at sidde her. Kom nu med den scoring, så vi får lidt ro på.