Kristian Bak igen forbigået...
-
BW # 163
Kristian Bak igen forbigået...
Tjahh.. ikke den store overraskelse der.
9 superligaspillere udtaget - ingen FCMere "gode nok".
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=32603
BW # 163
9 superligaspillere udtaget - ingen FCMere "gode nok".
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=32603
BW # 163
Senest rettet af BW # 163 26. maj 2005, 11:00, rettet i alt 1 gang.
-
Lind
Re: Kristian Bak igen forbigået...
næ, du har rat man skulle tro der skulle et klubskifte til, før Morten Olsen fik øjnene op for en af Superligaens bedste midterforsvare. (Hvis ikke den bedste)
Thygesen er i øvriget udtaget til U21
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=32604
lind
Thygesen er i øvriget udtaget til U21
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=32604
lind
-
fadlaa
nææ det skulle ikke blive i denne omgang. Men hvem skulle han afløse i den udtagne trup??
-
Sir Lago
Per Nielsen.... Uden tvivl....
Der er ingen fremtid i ham. Det er der i KBN...
Der er ingen fremtid i ham. Det er der i KBN...
-
fadlaa
Jeg tror nu på at Leon A trods alt er lidt foran Bak i hvertfald i DBU regi. Dette bygger jeg på at Leon er/ har hele tiden været fast mand på U landsholdene. Hvorimod vores egen bak kun var udtaget nogle enkelte gange. Personligt mener jeg at Bak er fuldt på Højde med Leon A. Jeg tror osse på at i fremtiden bliver det ham og Agger som vil vil se fast på A landsholdet. I hvertfald hvis der ikke sker ting og sager som Fx et udlandseventyr til Bak.
-
jj
Daniel Agger skulle ikke være udtaget, mediehysteriet omkring hans niveau er tæt på at være kvalmende.
Han er et stort talent, ikke det største i suppen. Troes, Jacobsen, Leon A. for at nævne nogen som holder bedre niveau.
Per Nielsen har klassen og erfaringen og bør være med.
Inge tvil fra min side om, at Bak skulle med i stedet for Agger, en spiller som Bak ligger flere klasser over i talent og nuværende niveau.
Han er et stort talent, ikke det største i suppen. Troes, Jacobsen, Leon A. for at nævne nogen som holder bedre niveau.
Per Nielsen har klassen og erfaringen og bør være med.
Inge tvil fra min side om, at Bak skulle med i stedet for Agger, en spiller som Bak ligger flere klasser over i talent og nuværende niveau.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Kristian Bak igen forbigået... Uenig.
Vil indrømme, at se agger i en kamp som den mod Efb, samt mange flere syntes jeg altså viser høj høj klasse af ham, det er "svært at sige ;o)" når jeg i virkeligheden hader Bif, men jeg syntes virkelig at agger fortjener pladsen, jeg syntes at han er en spiller med høj klasse, og det største talent i suppen, endda lidt større end Bak..
Thomas KBH.
Thomas KBH.
-
Tapia
Jeg er helt enig med -Thomas-. Agger er virkeligt en stærk spiller. I starten troede jeg også at det var rent hysteri, især da han startede foråret lidt svagt. På det seneste har jeg dog været ufatteligt imponeret over så ung en gut.
/Tapia som ser alt for mange Brøndby kampe i tv pga pengemangel...
/Tapia som ser alt for mange Brøndby kampe i tv pga pengemangel...
-
YahooSeeker [Bot]
Faktisk er det lidt rart at man kan rose andre, men tjaa, hvorfor skulle det nu også være et problem.. Agger virker også som en spiller med noget mellem ørerne, ikke udfarende eller kæphøj på nogen måde, det er også fedt ved en spiller i så und en alder..
>/Tapia som ser alt for mange Brøndby kampe i tv pga pengemangel...
Svar: Ellers er det bare fordi at Uintelligente Werge og drengene på Onside, ikke fatter at der er andre gode hold i Ligaen end BIF & FCK!!
THOMAS KBH. - Som godt gad se noget mere respekt omkring FCM fra mediernes side!!
>/Tapia som ser alt for mange Brøndby kampe i tv pga pengemangel...
Svar: Ellers er det bare fordi at Uintelligente Werge og drengene på Onside, ikke fatter at der er andre gode hold i Ligaen end BIF & FCK!!
THOMAS KBH. - Som godt gad se noget mere respekt omkring FCM fra mediernes side!!
-
Ravnen
Re: Kristian Bak igen forbigået... plads til begge
Ud med Per Nielsen, der kan sagtens være plads til både Agger og Bak på landsholdet, og såmænd også Leon Andreasen.
-
BW # 163
Der er 2 FCKere for meget udtaget. Jeg ved godt de ikke spiller samme plads som KBN men alligevel. Han er jo også fleksibel og kan spille snart sagt alle pladser.
Hjalte Bo Nørregaard og Silberbauer = groteske udtagelser !
På FCKFC.dk skriver deres egne fans følgende om dem :
"Jeg vil sige, at ingen af dem kan siges at være i specielt god form lige nu, men jeg er da glad på deres vegne
"
"Lad os håbe Silber kan komme op på det niveau han havde før skaden"
"Jeg synes at det er grotesk at Hjalte udtages lige præcis i det øjeblik hvor hans form for første gang i to år knækker. Han har spillet elendigt i en del kampe nu. God timing!
Mht. Silberbauer kan han heller ikke siges at være i form. Men han er vel på vej tilbage fra en skade."
"er dog lidt spændt på Silberbauer. Han har jo været skadet et stykke tid. Men nu må vi se."
"Tjah, kan ikke rigtig forstå hvorfor Silber får chancen, især fordi han efter sin skade ikke har gjort meget væsen af sig, men det er vel bare endnu en af de mange Morten Olsen'ske udtagelser som jeg ikke fatter en brik af"
"Tror næppe at Hjalte får spilletid."
"Sammenlignet med tidligere præstationer, som de to har leveret uden at blive udtaget, så må jeg nu sige det virker ret underligt de to bliver udtaget. Silber har lige været langtidsskadet, mens Hjalte det sidste gode stykke tid ikke har leveret samme niveau som tidligere. Men tillykke til de to."
"Morten Olsen har før demonstreret vilje til at udtage spillere som er "lidt nede" for at hjælpe dem."
Sidstnævnte kommentar siger vist alt !
BW # 163
Hjalte Bo Nørregaard og Silberbauer = groteske udtagelser !
På FCKFC.dk skriver deres egne fans følgende om dem :
"Jeg vil sige, at ingen af dem kan siges at være i specielt god form lige nu, men jeg er da glad på deres vegne
"Lad os håbe Silber kan komme op på det niveau han havde før skaden"
"Jeg synes at det er grotesk at Hjalte udtages lige præcis i det øjeblik hvor hans form for første gang i to år knækker. Han har spillet elendigt i en del kampe nu. God timing!
Mht. Silberbauer kan han heller ikke siges at være i form. Men han er vel på vej tilbage fra en skade."
"er dog lidt spændt på Silberbauer. Han har jo været skadet et stykke tid. Men nu må vi se."
"Tjah, kan ikke rigtig forstå hvorfor Silber får chancen, især fordi han efter sin skade ikke har gjort meget væsen af sig, men det er vel bare endnu en af de mange Morten Olsen'ske udtagelser som jeg ikke fatter en brik af"
"Tror næppe at Hjalte får spilletid."
"Sammenlignet med tidligere præstationer, som de to har leveret uden at blive udtaget, så må jeg nu sige det virker ret underligt de to bliver udtaget. Silber har lige været langtidsskadet, mens Hjalte det sidste gode stykke tid ikke har leveret samme niveau som tidligere. Men tillykke til de to."
"Morten Olsen har før demonstreret vilje til at udtage spillere som er "lidt nede" for at hjælpe dem."
Sidstnævnte kommentar siger vist alt !
BW # 163
-
Jesper BW1100
BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> "Morten Olsen har før demonstreret vilje til at
> udtage spillere som er "lidt nede" for at hjælpe
> dem."
Det er sq da derfor KBN ikke er med. Knægten er jo aldrig nede
Ej spøg til side. Så længe den senile gamle tosse til MO er landstræner tvivler jeg sq på vi får KBN at se... Så ville han sq nok hellere udtage Ole Tobiasen
-------------------------------------------------------
> "Morten Olsen har før demonstreret vilje til at
> udtage spillere som er "lidt nede" for at hjælpe
> dem."
Det er sq da derfor KBN ikke er med. Knægten er jo aldrig nede
Ej spøg til side. Så længe den senile gamle tosse til MO er landstræner tvivler jeg sq på vi får KBN at se... Så ville han sq nok hellere udtage Ole Tobiasen
-
CMJ
Personligt ville jeg gerne ha' set det landshold hvis det var Agger der spillede i midtjylland, mens Bak eller Leon A. spillede i Brøndby.
Der er da slet ingen tvivl om at det altid (sålænge Morten O. er træner) vil være Brøndby manden som kommer på landsholdet.
Agger er et talent, som jeg synes hører hjemme på U21, mens Bak (og Leon) har mere rutine.
I mine øjne har de alle 3 landholdspotentiale.
Der er da slet ingen tvivl om at det altid (sålænge Morten O. er træner) vil være Brøndby manden som kommer på landsholdet.
Agger er et talent, som jeg synes hører hjemme på U21, mens Bak (og Leon) har mere rutine.
I mine øjne har de alle 3 landholdspotentiale.
-
fadlaa
Re: Kristian Bak Bagved Leon A
Jeg har tidligere nævnt at jeg mener Leon A er foran vores egen kristian Bak. i forhold til at blive udtaget til A landsholdet. Jeg fandt dette link som på det nærmeste beviser det
http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indho ... sp?id=2708