Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
felisan

Re: AAB afviser

Indlæg af felisan »

han er sgu en kynisk afslutter :O)
lad os håbe han ikke koster alverden i løn, vi næsten kan få ham gratis, og han samtidigt kan gå ind og løfte hele truppen med sit vinderinstinkt, samtidigt med at han kan øse af sin erfaring til de mange unge spillere i klubben.

ren utopi, men hvad fanden :D

Niller09

Rade Prica

Indlæg af Niller09 »

Bare hvis folk har glemt hvor go han endelig er/var.

http://www.youtube.com/watch?v=EG5xiIXd12I

Bobby

Re: Ørgaard tavs...

Indlæg af Bobby »

kopien Skrev:
-------------------------------------------------------
> hvor i artiklen kan du se det lader til der snart
> sker noget?? ikke for at virke angribende men det
> syns jeg hverken står direkte eller mellem
> linjerne, synes blot Ørgaard dækker sig ind
> vedrørende en generel situation og ikke
> specifik..
>
> måske jeg har misforstået det, i så fald sorry:-)
>
> kopi..

Det er selvfølgelig forskelligt, hvordan man tolker det, men hvis ikke han har tænkt sig at købe nogen, kunne han jo nemt have lukket sagen og sagt, at vi er færdige på transfermarkedet. I stedet siger han, at hun jo ikke ligesom Lynge vil sige at vi er færdige med at handle, når der i princippet kunne ske noget endnu. I mine øjne holder han døren godt på klem, men lad os nu se hvad der sker, eller ikke sker.

Jesper BW1100

Re: Hvorfor jeg helst ikke ser Prica i FCM

Indlæg af Jesper BW1100 »

Arff Skrev:
> Må jeg lige spørge hvorfor du ikke håber det? :)

Nu er jeg ikke BW - 665, men jeg vil alligevel kommentere på hvorfor jeg helst ikke ser Prica i FCM.
Lad mig først sige at der ingen tvivl er om mandens kvalitet generelt som fodboldspiller. MEN han skal have kassen (og jeg mener KASSEN) hvis han skifter til os og har fravalgt AaB. Presset på ham vil være enormt, og han er ikke lige just i kamptræning. Har han evnerne til at håndtere presset fra folket der ser ham som guruen der skal indfri Vision-2011? Jeg tvivler lidt. Oppe i Aalborg var forventningerne ikke de samme til ham, og han kom lidt fra baghjul. Her skal han præstere fra dag ét; ellers er han en skuffelse. De mange investerede penge, presset fra folket og det faktum at han tager en plads fra vores unge angrebstalenter, gør til sammen at jeg helst ikke ser Prica i FCM.

BW - 665

Re: FRANK

Indlæg af BW - 665 »

Sigurd Skrev:
> få lige lidt ilt til hjernen - jeg har fulgt FCM
> siden starten og har vel misset 1-2 hjemmekampe i
> den tid.............før det fulgte jeg IFS i 15
> år........

Har jeg skam rigeligt af. Hvis du har fulgt FCM så længe ved du jo også hvorfor Frank er så god, og hvorfor det er hul i hovedet at skille sig af med ham medmindre han direkte er utilfreds i klubben og forlanger at komme væk?

> Jeg ønsker aldeles ikke Frank væk, men
> derfor kan det jo godt ske alligevel!

Hvordan i alverden skulle det ske, realistisk set? Så skulle vi jo op i et større millionbeløb, hvilket er totalt utopi hans alder og skadeshistorik taget i betragtning.

BW - 665

Re: Hvorfor jeg helst ikke ser Prica i FCM

Indlæg af BW - 665 »

Arff Skrev:
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Let's hope not.
>
> Må jeg lige spørge hvorfor du ikke håber det? :)

Er enig i stortset alt hvad Jesper BW1100 har skrevet - men derudover kan det siges ultra kort:

1) Jeg mener ganske enkelt ikke det er rentabelt.
2) Vi har allerede en af ligaens bedste boksspillere, og jeg mener vi har nok angribere, og nok angrebstyper - også selvom mange er uenige.
3) Jeg ser hellere pengene sparet i denne omgang, og brugt på enten at tilbyde nye kontrakter til profiler i klubben, eller kigge på forstærkning til sommer.

Altoriso

Re: FRANK

Indlæg af Altoriso »

Det kan da godt være at du mener at det er utænkeligt at Frank forlader os, men for at være lidt fair, så er der jo heldigvis også en Frank selv til at bestemme det; Og skulle han alligevel få lyst til at komme en lille tur udenlands, så tror jeg ikke du skal regne med at der bliver sat en stopper for det

JEG tror slet ikke at Frank tager nogen steder ( han har jo heller ikke ligefrem "solgt" sig vildt ekstra i efteråret ), men at feje det HELT af bordet er ikke helt rimeligt

Altoriso

Re: Ta det roligt mennesker på graven. OT

Indlæg af Altoriso »

Fcm-star Skrev:
> SÅ SLAP AF FOLK!!!!!!!!!! I har det med at
> overdramatisere og er ekstrem snæversynet. Tænk
> lige lidt over tingene før i går amok med vilde
> ideer.

Øh vil du godt fremvise et indlæg hvor feks jeg overdramatiserer og ekstrem snæversynet i denne debat ???

Ellers må jeg venligst bede dig om at DU ikke skærer alle over en kam, og ellers skærer lidt ned for de "Overdrevne" ord :-)

Ravnen

Re: Ta det roligt mennesker på graven. OT

Indlæg af Ravnen »

Godt sagt. Synes fcm-star præsterede at overdramatisere mest af alle med den svada ;-)

Det er da klart at sådanne rygter er genstand for debat, særligt nu hvor vi stort set intet har haft at debattere om i lang tid. Det har vel været det mest stille transfervindue nogensinde, ikke bare for FCM men helt generelt. Så er det ikke særligt svært at forstå at når der endelig kommer noget, så bliver det debatteret livligt.

Bobby

En konkurrent mindre...

Indlæg af Bobby »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... -til-norge

Det ser ud til at Junior er på vej til Norge. Så er der da i hvert fald en klub mindre i konkurrencen om at signe Prica....

GuffeDK

Re: Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)

Indlæg af GuffeDK »

Håber han kommer. Ku blive effektivt på udebane vis de vil til at spille lidt anderledes på udebane så ku man bruge 2 target mænd Frank og Prica

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

GuffeDK Skrev:
> Håber han kommer. Ku blive effektivt på udebane
> vis de vil til at spille lidt anderledes på
> udebane så ku man bruge 2 target mænd Frank og
> Prica

så vil vi da los bolden endnu mere ind vi gør i forvejen.

GuffeDK

Indlæg af GuffeDK »

Ja er rigtig nok. men vores presspil virker jo åbenbart ikke på udebane

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

GuffeDK Skrev:
> Ja er rigtig nok. men vores presspil virker jo
> åbenbart ikke på udebane

nej men med 2 tunge angriber bliver det ikke bedre, jeg er tilhænger ag at man praktiserer det samme spil hjemme som ude

GuffeDK

Indlæg af GuffeDK »

Så vidt jeg husker er prica da rimelig hurtig?

Besvar