Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Ambitioner

Indlæg af Hausser »

Sandheden er vel at spillere vi allerede havde i truppen har trukket det tungeste læs dvs. spillere som Frank, Femi, Salami, Troest, Simon P. Dennis, Kolja, Thyge (før han blev solgt) Kristian Bak m.fl.

Kigger vi de 15 spillere igennem som vi bare betalt for, mener jeg max vi kan snakke om 5 succeser og det blir vel heller ikke meget bedre hvis vi tilføjer de transferfri spillere vi har fået. Nogle stykker kan nå at blive det endnu, men hidtil har de ikke vist at være pengene værd.

Jeg har sagt det før, at FCM ikke har uendeligt med patroner i bøssen og det derfor handler om at ramme rigtigt hvis skal for alvor skal gøre os håb om at realisere vores vision. Jeg mener ikke sigtekornet har været ordentlig indstillet og det lider vi måske under nu.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har sagt det før, at FCM ikke har uendeligt
> med patroner i bøssen og det derfor handler om at
> ramme rigtigt hvis skal for alvor skal gøre os håb
> om at realisere vores vision. Jeg mener ikke
> sigtekornet har været ordentlig indstillet og det
> lider vi måske under nu.

Eller også er de bare tilfredse med den trup vi har nu? Selvom diverse personer herinde ikke synes det kunne det heldigvis godt se ud til trænerteamet har en anden opfattelse.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er også derfor jeg skriver måske, men det kunne også sagtens tænkes at vi har brugt for mange penge tidligere og derfor ikke har råd til de spillere som der skal til for at hæve niveauet.

Staropramen

Re: FCM afviser Prica og lukker vinduet

Indlæg af Staropramen »

Helt fint med mig, jeg har tiltro til at den nuværende trup kan levere et godt forår.

Det eneste problem jeg umiddelbart kan se, er at vi kan komme til at stå i en situation, hvor vi skal integrere en del nye spillere på holdet til sommer. Alt andet lige er det klart bedre at til- og afgange sker i vintervinduet, hvor der er bedre tid til at finpudse tingene.

Bobby

Prica koster 5 mill. DKK

Indlæg af Bobby »

Chap Skrev:
> http://www.journallive.co.uk/safc/safc-news/2009/0
> 1/27/black-cats-turn-down-spurs-15m-jones-bid-6163
> 4-22785568/
>
> "While exhaustive steps are being taken to keep
> Jones at Sunderland, the club hope to sell Rade
> Prica for around £1m this month. Danish sides
> Aalborg and FC Midtjylland have both registered
> their interest and are preparing bids."

Ifølge Onside/Ekstra Bladet koster Prica kun 5 mill. danske kroner, hvilket må siges at være billigt, specielt hvis vi har betalt 5 mill. for Gnanou. Men han bliver ganske givet dyr i løn, da han ikke kan komme på forskerordning.

http://www.onside.dk/node/25343

Kan det tænkes at være spin, at GR siger vi ikke er interesseret? Spændende at følge sagen, omend jeg er overbevist om, han havner i AAB, desværre. Havde gerne set ham i den sorte ulvetrøje.

Jesper BW1100

Re: Prica koster 5 mill. DKK

Indlæg af Jesper BW1100 »

Bobby Skrev:
> Kan det tænkes at være spin, at GR siger vi ikke
> er interesseret? Spændende at følge sagen, omend
> jeg er overbevist om, han havner i AAB, desværre.
> Havde gerne set ham i den sorte ulvetrøje.

Jeg tvivler på han så kategorisk ville afvise det hvis vi var interesseret. I sådan en situation vil man normalt lade være med at kommentere på det.

Bobby

Re: Prica koster 5 mill. DKK

Indlæg af Bobby »

Jesper BW1100 Skrev:
>>
> Jeg tvivler på han så kategorisk ville afvise det
> hvis vi var interesseret. I sådan en situation vil
> man normalt lade være med at kommentere på det.

Jeg tvivler da bestemt også selv på det, men håbet er jo lysegrønt! En anden væsentlig faktor, er at det ikke har været muligt at få en kommentar fra Ørgaard. Og han plejer jo ellers at være meget villig til at give en kommentar, om ikke andet så da en kommentar, hvor han siger han ikke kan kommentere på det.

http://www.bold.dk/nyt/FC-Midtjylland-v ... have-Prica

Det kan der naturligvis være mange årsager til. Men en af dem kan jo også være, at han er ude at rejse....

Kent

Re: FCM afviser Prica og lukker vinduet - måske....

Indlæg af Kent »

Ifølge de nordjyske kilder er vi favoritter til Prica: http://nordjyske.dk/sport/forside.aspx? ... 92%2c5%2c3

Men mon ikke det er de sædvanlige nordjyske vrangforestillinger ;-)

Mr. Larsen (AaB)

Indlæg af Mr. Larsen (AaB) »

Jeg vil da håbe det er ren spekulation og ikke noget reelt :=(

Damn det vil pine mig og andre AaBer at se Prica trække i FCM trøjen :=(

Så hold jer nu væk, Prica er vores :=)

Dahl9210

Indlæg af Dahl9210 »

Jeg tror faktisk at i render med ham, AaB vil ikke deltage en et overbydningsræs, det er set før.

I Prica, vil i få en spiller som KAN bilve virkelig god, og jeg minsunder det helt klar. Dog er jeg lidt "WHAT" over at i tør gamle med så store lønninger.

Kent

Indlæg af Kent »

Mr. Larsen (AaB) Skrev:
> Jeg vil da håbe det er ren spekulation og ikke
> noget reelt :=(

Hvor meget man skal lægge i det, handler vel om, hvor gode kilder avisen plejer at have. Det har jeg ingen anelse om - men hvad siger I AaB-fans? - Plejer Nordjyske at have fat i den lange ende?

Hvis det var Herning Folkeblad, der bragte historien, ville jeg tro en del mere på den - de har tidligere vist, at de af og til ved noget, som andre ikke gør.

Dondy

Indlæg af Dondy »

Der er altså et eller andet der ikke passer sammen i alt det her.

Glen Riddersholm melder kraftigt ud at vi ikke er interesserede i at købe spillere fordi vi ikke har kunne finde nogen til den rigtige PRIS. (en måde at presse Sunderland på?).

Ørgaard er ikke til at træffe (fordi han er i England?).

Frank bliver degraderet og Thygesen bliver udnævnt som ny anfører.

Endelig bliver rygterne ved og ved med at kører omkring FCM og Prica. Engelske medier og danske medier. De eneste stort set siger det er en and er Glen Riddersholm og spørgsmålet er om han enten ikke ved noget omkring indkøbet eller om han er brugt som et redskab for at presse citronen.

Jeg vil ikke anse det som helt usansynligt at Glen enten ikke siger sandheden, eller også at han er uvidende omkring hvilke spillere der bliver hentet?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hehe konspirationerne lever, hos os og Nordjyske :)

Jeg tror ikke på det, så ville Riddersholm vel ikke afvise det så kategorisk.

Om ikke andet så er det da sjovt med nogle rygter omkring FCM, det har sgu godt nok været et stille vindue hidtil. Desuden er det jo også sjovt at drille nordjyderne lidt, kunne sagtens forestille mig FCM-hadetråden fik nyt liv på AaBs debatforum.

Mr. Larsen (AaB)

Indlæg af Mr. Larsen (AaB) »

Jeg synes deres kilder svinger en del i kvalitet, jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro i denne sag. Jeres Assisten afviste det hele igår aftes, og idag skulle i ha lagt jer i føresædet for at hente manden.

Jeg har lidt svært ved at se hvem som lyver, er det Nordjyske? FCM? eller er det Sunderland som spiller FCM og AaB op imod hinanden for at hive prisen op??

Jeg er ærligt talt i tvivl

Dahl9210

Indlæg af Dahl9210 »

Hehe den tråd ville helt sikkert få nyt liv :)

Men til gengæld skal der jo også tikke et mesterskab ind på jeres konto næste sæson for at det er det værd.

Besvar