Indendørs DM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lauth

Re: Indendørs DM

Indlæg af Lauth »

Jeg synes heller ikke denne her turnering er specielt seriøs. Men man spiller om ikke at blive holdt for nar. Jeg synes Glen har taget lidt for let på den her turnering, men ja ja. Dernæst kan jeg ikke forstå hans undskyldning. Hvis han vidste at de her spillere ikke har spillet indendørs bold hvorfor så ikke prøve et par kampe inde på "FC Midtjylland 1999 Håndbolds" bane. De har trodsalt investeret i det.

Men udover det så gør det mig heller ikke så meget. Det eneste triste var vel at underholdningsværdien gik tabt efter de 3 kampe også var den ikke længere. Synes ikke jeg gad se de andre hold.

Jeg er så kommet til at tænke på at hvis Glen tager så let på hans beslutninger til den her turnering, så håber jeg ikke, at hans insigt i kommende hold i Superligaen er den samme. For hvis det er sådan noget han supplere Thomasberg med så må jeg ærlig indrømme at jeg ikke synes det er godt. Men vælger og lade den tanke blive glemt da jeg ikke ser den som realistisk.
En anden ting er så, at der måske kunne være en sammenhæng mellem vores bundkampe og den her lade holdning til tingene. For hvis fighter viljen bare ved at spille fodbold som en glæde ikke er der, kunne det så være at det drager paralleller til SAS Liga holdet?

Har i nogle konspirationer eller tror i kortene er som FC Midtjylland udtaler det til pressen?

uschel

Indendørsstævne i tyskland

Indlæg af uschel »

er der nogen, der ved hvem der er udtaget det store indendørsstævne, som vores talenter skal spille i tyskland i weekenden. Jeg har søgt info på fcm.dk men uden held

Fra d. 14 - 18.1 deltager FC Midtjylland som nævnt i forrige indlæg i Color Line Cup i Norge med et hold blandet af spillere født i 90, 91 og 92.

Ligeledes skal "Ulvene" til Tyskland i den kommende weekend, hvor de d. 17 - 18.1 deltager i stævnet i Linkenheim. Her er det primært spillere født i 90 der skal med for FC Midtjylland!

Stævnet i Linkenheim er stærkt besat med bl.a. klubber som 1899 Hoffenheim, Rapid Wien, FC Basel, Luton Town, FC Kaiserslautern, Dynamo Zagreb, Karlsruher SC, FSV Mainz 05 m.fl.

Der har de seneste år været flittig deltagelse af Danske klubber jfr. herunder:

2008 Ingen Dansk deltagelse
2007 AaB som blev nr. 9 ud af 12
2006 AGF som blev nr. 9 ud af 12
2005 Brøndby som blev nr. 8 ud af 10
2004 Herfølge BK som blev nr. 4 ud af 10
2003 Herfølge BK som blev nr. 1 ud af 10
2002 Ingen Dansk deltagelse
2001 AB som blev nr. 6 ud af 10
2000 Ingen Dansk deltagelse

Imponerende af især Herfølge der i 2003 vandt over FC Luzern (Schweiz) med hele 5-0 og fik Mathias Kjelde (85)kåret som stævnets bedste spiller!

I 2001 var det i øvrigt en vis Kevin Kuranyi der blev stævnets bedste spiller da han repræsenterede vinderne fra VFB Stuttgart!

Sebdk

Re: Indendørsstævne i tyskland

Indlæg af Sebdk »

Efter den første dag i Linkenheim har FCMs U 19 vundet 3 ud af 3 kampe og tyskerne siger de er det hold der har imponeret mest :)
De har slået FV Linkenheim, Karlsruher SC og SC Freiburg..
I morgen møder de 1. FSV Mainz 05 og NK Dinamo Zagreb før det står på semifinale osv.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Sebdk Skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter den første dag i Linkenheim har FCMs U 19
> vundet 3 ud af 3 kampe og tyskerne siger de er det
> hold der har imponeret mest :)
> De har slået FV Linkenheim, Karlsruher SC og SC
> Freiburg..
> I morgen møder de 1. FSV Mainz 05 og NK Dinamo
> Zagreb før det står på semifinale osv.

Kilde?

hviid

Indlæg af hviid »

Der er nævnt på turneringens officielle hjemmeside:

http://fvl-indoor-cup.de/cms/index.php? ... 3&Itemid=1

In der Gruppe B hat der 1. FC Midtjylland die besten Chancen. Die Dänen, die am ersten Turniertag den stärksten Eindruck aller zwölf Teams machten, schlugen den Karlsruher SC mit 2:1 und gewannen auch ihre beiden anderen Partien.

I gruppe B har FC Midtjylland de bedste chancer. Danskerne, som på den første turneringsdag gjorde det bedste indtryk af alle 12 hold, slog Karlsruhe 2-1 og vandt sine to andre opgør.

Besvar