Indendørs DM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jydepower

Re: Indendørs DM

Indlæg af Jydepower »

Jeg blev virkelig pinlig berørt, da man så FCM tabe 2-0 til Vejle, og starte med at smide bolden væk til OB som så score efter 20 sek.

Grunden er vel at de små søde afrikanere ikke har set en indedørshal før.
Jeg snakkede med nogle gæster, som havde været forskellige steder i afrika, og de sagde at alle afrikanere (meget generelt) troede de var den bedste på holdet, og at de kunne alt. De spillede nemlig mod en del afrikanere. Det kunne man så sagtens se i dag. Collins ville jo skyde og køre selv HVER GANG han fik bolden. Og sådan var det generelt over hele linjen ved de mørke. Albæk og Fagerberg var vel de eneste der forstod bar lidt af spillet. Og tænkte på, hvad i alverden laver Rinke på mål? Han er jo så piv ringe så det er vildt! Så det var jo ikke fantastisk.
Glæder mig til at se holdet til næste år! : Danny O., Reid, Heinze, Fagerberg, Frank K, Madsen, Borring og så Mads Albæk !

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes nu det er rart at se at Fagerberg vender
> på modstanderne og kan gøre det selvom der er en
> bande.

Enig - han forstår lidt af spillet.

Collins afslutter resolut, og laver lækre
> detaljer, og der er pænt spil rundt med bolden.

Nej nej nej .. Han fatter jo INGEN ting af hvad det er for en slags fodbold der skal spilles. Håber du mener det ironisk da han er så piv dårlig!

> Det er rigtigt at der defensivt, halter helt
> vildt, men det er altså kun ved at spille man får
> erfaring der.

Det kan vi jo ikke bruge når vi skal til at starte turneringen? De skal jo have øvet forsvar, angreb og regler hjemme fra, OG DET HAR DE IKKE!
Det er så pisse useriøst at stille så uforberedt op som vi har gjort !

> Kan se der er dejlig kommunikation når vi har
> bolden, nu skal der bare laves nogle mål.

IRONI IRONI ALLEZ ALLEZ !!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

ikastbo Skrev:
> Det er jo det spændene i fodbold..... intet er
> afgjort før sidste sekundt.. Jeg er spændt på
> forårets trænings kampe... de giver nok et mere
> rigtigt indtryg af deres niveau..end som du
> skriver 3x9 minutter... vi må se..

Korrekt. Jeg tror såmænd blot denne turnering skulle "overstås" uden skader. Det er surt for os fans der gerne vil se lidt bold i agurketiden, men med valg af spillere osv. var det jo tydeligt at vi ikke gik helhjertet ind i denne turnering. Ellers havde man sq da ikke taget Ipsa med. Manden er jo født til ikke at spille indendørs ;-)
Så lad os bare hurtigt glemme denne turnering og glæde os over vi ingen skader fik, og så håbe gutterne er klar til foråret!

Hausser

Indlæg af Hausser »

Om man forstår hvorfor i alverden man tager turen til Brøndby, hvis man alligevel ikke gider tage det seriøst, udtager boldmongoler og overhovedet ikke har trænet det bare det mindste? Hvorfor ikke bare melde afbud og lade et hold som gider det, prøve lykken? Helt igennem pinlig indsats af turneringens klart dårligste hold.

Jeg gætter på at Riddersholm snart dukker op i landets medier med undskyldinger om at A) Det var for varmt, B) Banen var for dårlig, C) Dommeren var skyld i vores nederlag og D) De andre hold var favoriseret af programmet. :)

Jesper BW1100

Hausser Skrev:
> Og hvem hulen har udtaget holdet, anti-teknikere
> og store skrumler som Fagerberg og Ipsa har jo
> intet at gøre på en indendørs bane..

Fagerberg var så vores bedste mand i dag. Ikke at det siger meget, men han havde da lidt begreb om hvad indendørs gik ud på. Og at kalde ham anti-tekniker er vidst heller ikke helt på sin plads.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Hehe ja det kunne sku være kanon.
Hvis godt det ikke er i inddørs SAS ligaen bliver afgjort, så lignede vi da hvis nedrykningskandidater.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Du har ret i det ikke siger alverden for han var da næsten lige så ringe som resten af holdet og lavede nærmest ikke andet end at sætte spillet i stå med sin langsomme boldomgang og ville jo hele tiden selv, hvilket enhver der har spillet indendørs, ved der ikke er plads til. Fagerberg har bestemt ikke staturen til indendørs.

I øvrigt kan det da være turneringen rørte lidt ved folks opfattelse af FCMs hold og spil. Vi har bestemt ikke nogen synderlig force i det tekniske, det er først og fremmest på fysikken vi skal vinde kampene.

Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

mrjelle Skrev:
> Hehe ja det kunne sku være kanon.
> Hvis godt det ikke er i inddørs SAS ligaen bliver
> afgjort, så lignede vi da hvis
> nedrykningskandidater.

Haha...

tror du så ikke at det ville blive taget lidt mere seriøst fra midtjyllands side ;-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Resultaterne er ligegyldige ved det her sjov. Men det er skræmmende at se mangel på professionel indstilling. En rigtig professionel vil vinde, hver gang. Og så møder man altså forberedt op, også selvom skidtet intet betyder. Der er trods alt landsdækkende TV på, og man har uanset hvad sin ære at kæmpe for.

Så kun FCMs tre kampe, lysten til at se mere døde ud :-)

Davoos

Indlæg af Davoos »

Glenn: vi gider ikke mere, det er unfair hold

Altoriso

Re: Program start kl.11 tv2 - Slut

Indlæg af Altoriso »

Udover den skuffende indsats FCM bragte på banen var det vel et ganske solidt Inde-DM uden de større oplevelser
Jeg har dog ikke set så forfærdeligt mange kampe
Men meget fedt at bundholdene fik vist lidt godt

En ting som dog irriterede mig kraftigt var at man skulle høre på Ole Mørks bedrevidende kommentarer om spillere og trænere mv
Rigtigt træls!

Jesper BW1100

Men vi stillede i det mindste ikke med nærmest fuld SAS-ligatrup og blev sendt ud....

Kent

Indlæg af Kent »

Hausser Skrev:
> I øvrigt kan det da være turneringen rørte lidt
> ved folks opfattelse af FCMs hold og spil. Vi har
> bestemt ikke nogen synderlig force i det tekniske,
> det er først og fremmest på fysikken vi skal vinde
> kampene.

Ja, for det ville da virkelig været et seriøst grundlag at ændre opfattelse af FCM på. Vores drengehold er heller ikke fuldtidsproffer, så jeg tror jeg vil ændre min opfattelse af FCM som en proffesionel fodboldklub.....

Jesper BW1100

Re: Så kom undskyldningerne

forzafcm Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/FCM-traener-skuffet-over-in
> dsats

Undskyldninger? Nu synes jeg sq du strammer den.
Jeg synes tværtimod at Glenn for en gangs skyld indrømmer, at det var vores egen fejl, og vi ikke var forberedte nok...
Der er heller ingen grund til at være mere oppe at køre end godt er.

Besvar