Ja jeg taler ikke om resultatet, for den hed vist 0-4 sidst vi var på besøg, men.....
Dem der var med, husker sikkert stemningen, som var genial. På trods af spillet og specielt resultatet, var vi geniale på tribunen. Jeg husker bl.a. TWC, som ved denne lejlighed rent faktisk ydede det vi ved de kan og sammen med os andre.
Jeg håber at vi trods kun én bus (Sådan som jeg har forstået det) kan an bryde igenne lydmuren, og støtte holdet så de kan høre det. Vi må håbe at politiet i Odense ikke har tænkt sig at cikanere os som de gjodre i Silkeborg hvor de konfiskerede megafonerne med henvisning tilm at de i en nødsituation skulle bruge megafoner til at dirigere folk.
Jeg håber meget at folk vil være ekstra opmærksome på, at vi alle sammen kan gøre en forskel i forhold til, hvis vi hver især har vores eget projekt.
Stå!
Syng!
Hænderne op!
Og knald den så af!!!!
OB, vi gør det igen!
-
YahooSeeker [Bot]
OB, vi gør det igen!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 24. maj 2005, 17:31, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: OB, vi gør det igen!
Jeg er så meget klar! Har vækket den lille sangfulg her fra morgen af 
-
YahooSeeker [Bot]
haha.. jaaahh lader den lige stå for sig selv lidt...
tak for en god kamp... hilsen sunding
Vi er odense, vi er odense, vi er odense, vi er odense
tak for en god kamp... hilsen sunding
Vi er odense, vi er odense, vi er odense, vi er odense
-
YahooSeeker [Bot]
uddyb dit spørgsmål uden stavefejl tak!!! fatter hat af hva du snakker om
-
kopien
Manden mener at i var så stille som en kirkegård størstedelen af kampen, så fatter ikke lige I selv synes i var gode... aldrig er jeg blevet så skuffet over nogle singers som jer, det må jeg da ærligt erkende..
PS: Tifo.it - der kan man få teleskopstænger som gør det muligt at rent faktisk vifte med sit flag!
Kopi...
PS: Tifo.it - der kan man få teleskopstænger som gør det muligt at rent faktisk vifte med sit flag!
Kopi...
-
YahooSeeker [Bot]
nææ det var lidt sløjd i søndags.. det skal jeg da være den første til at erkende.. men i var altså heller ikke heller for gode.. selvfølgelig tager den "åbne" tribune en meget stor del af lyden .. problemet for os er at tigers er blevet en flok killinger.. PT. er det vores uffocielle der sætte dagsordenen sammen med WA..
-
Simon
Sunding skrev:
-------------------------------------------------------
> nææ det var lidt sløjd i søndags.. det skal jeg da
> være den første til at erkende.. men i var altså
> heller ikke heller for gode.. selvfølgelig tager
> den "åbne" tribune en meget stor del af lyden ..
Tror det hænger sammen med at vi ikke var så mange afsted, så bliver det automatisk svært at høre os. Jeg synes selv der var godt gang i den nede hos os, men det har i nok ikke kunnet høre...
Jeg havde også forventet en hel del mere af jer, især da i kom foran 3-1 var jeg skuffet over jer. 2 min. efter målet var der helt stille på stadion i 4-5 min., der kunne man nok have forventet meget mere af jer, især når i har haft et så skidt forår, og så endelig er på vej til en sejr.
> problemet for os er at tigers er blevet en flok
> killinger.. PT. er det vores uffocielle der sætte
> dagsordenen sammen med WA..
-------------------------------------------------------
> nææ det var lidt sløjd i søndags.. det skal jeg da
> være den første til at erkende.. men i var altså
> heller ikke heller for gode.. selvfølgelig tager
> den "åbne" tribune en meget stor del af lyden ..
Tror det hænger sammen med at vi ikke var så mange afsted, så bliver det automatisk svært at høre os. Jeg synes selv der var godt gang i den nede hos os, men det har i nok ikke kunnet høre...
Jeg havde også forventet en hel del mere af jer, især da i kom foran 3-1 var jeg skuffet over jer. 2 min. efter målet var der helt stille på stadion i 4-5 min., der kunne man nok have forventet meget mere af jer, især når i har haft et så skidt forår, og så endelig er på vej til en sejr.
> problemet for os er at tigers er blevet en flok
> killinger.. PT. er det vores uffocielle der sætte
> dagsordenen sammen med WA..
-
YahooSeeker [Bot]
umidlbart kunne i også have mange flere.. i har haft et noget bedre forår en os..
jeg kan kun gentage mig selv...
nææ det var lidt sløjd i søndags.. det skal jeg da være den første til at erkende...
jeg kan kun gentage mig selv...
nææ det var lidt sløjd i søndags.. det skal jeg da være den første til at erkende...