Dette er sq en sorgens dag. Vores fodboldspillere og en enkelt træner bliver interviewet omkring Norges sejr i hunbold. Nu må galskaben sq stoppe. Ikke nok med at vi skal slæbe rundt på den dødsejler af en håndboldklub. Men når vores fodboldspillere så samtidig skal interviewes vedrørende en turnering der slet ikke involverer håndboldklubben, men blot 3 norske hunboldspillere, bliver det sq en tand for klappølseagtigt for mig. Kunne de ikke venligst holde nyheder omkring håndboldklubben på deres egen hjemmeside?
Jan Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har da også fcm fodbold som 1.prioritet, men
> interreser mig også for andre sportsgrene,
Det gør jeg også. Men at kalde hunbold for en sport er at stramme den....
Jesper BW1100 Skrev:
> Jan Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg har da også fcm fodbold som 1.prioritet,
> men
> > interreser mig også for andre sportsgrene,
>
> Det gør jeg også. Men at kalde hunbold for en
> sport er at stramme den....
Så er det vel også at stramme den at kalde dig et menneske?
meningsløse meninger kan ikke bruges til noget. fair at du ikke gider se på håndbold. så må du jo bare lade være.
I stedet for at brokke jer, og pive over hvor mange penge FCM Holding mister på håndbolden, kunne man da gøre sit for at hjælpe.
Tag da ud til kampen og vis håndboldens fans hvordan man virkelig hepper, uden klappølser og andet gøgl.
hvem ved, måske kan vi synge pigerne til guld, og så kan det vel ikke andet end være positivt for FCM brandet.?
Hvorfor skulle man tage ud at heppe på et hold, som man absolut ingen følelser har for? Og nej, jeg tvivler på at nogle få FCM fans kan synge håndboldpigerne til guld.
Xort Skrev:
> I stedet for at brokke jer, og pive over hvor
> mange penge FCM Holding mister på håndbolden,
> kunne man da gøre sit for at hjælpe.
> Tag da ud til kampen og vis håndboldens fans
> hvordan man virkelig hepper, uden klappølser og
> andet gøgl.
Jeg vil hellere have 3 spark i skridtet end se en kvindehåndboldkamp.
> hvem ved, måske kan vi synge pigerne til guld, og
> så kan det vel ikke andet end være positivt for
> FCM brandet.?
Er det en joke? Du tror da vel ikke at en flok fodboldfans kan skabe noget forskel i dette lallende klappølsehelvede?
Jesper BW1100 Skrev:
> Xort Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > I stedet for at brokke jer, og pive over hvor
> > mange penge FCM Holding mister på håndbolden,
> > kunne man da gøre sit for at hjælpe.
> > Tag da ud til kampen og vis håndboldens fans
> > hvordan man virkelig hepper, uden klappølser og
> > andet gøgl.
>
> Jeg vil hellere have 3 spark i skridtet end se en
> kvindehåndboldkamp.
>
> > hvem ved, måske kan vi synge pigerne til guld,
> og
> > så kan det vel ikke andet end være positivt for
> > FCM brandet.?
>
> Er det en joke? Du tror da vel ikke at en flok
> fodboldfans kan skabe noget forskel i dette
> lallende klappølsehelvede?
Nej det er ikke en joke, men hvis ikke man vil hjælpe, kan man heller ikke brokke sig. og jo, hvis man kan synge FCM fodbold mod toppen, så kan man vel også synge FCM Håndbold der op.!
Overskiften siger det hele og denne, lidt ældre artikel fra november, vidner om den massive tilskuertilbagegang som kvindehåndbolden oplever Tilskuer-flugt fra kvindehåndbold.
Kvinde-EM kunne have pustet nyt liv i kvindehåndbolden herhjemme, da denne sport i høj grad er bundet op på landshold og dets succes. En guldmedalje tror jeg kunne have lokket flere mennesker til håndbold. Desværre skuffende DK massivt og blev blot nummer 11 og gjorde sit til at understrege den massive tilbagegang som kvindehåndbolden oplever herhjemme, den massive overeksponering har simpelthen kvalt interessen hos marginal-tilskueren.
Jeg tror det er er spørgsmål om tid før TV2 vælger at prioritere anderledes og begynder at sende endnu mindre kvindehåndbold, de bliver jo nødt til at følge med trenden.