Danske hold i europa.
-
HolmAaB
Danske hold i europa.
Her hvor vi synger på sidste vers i denne sæson,er det vel på tide at se på det der er sket.
AaB er videre til Uefa.
Fck kan gøre AaB følge.
Fcm var bare så tæt på.
Ob røg ud sammen med Brøndby.
Jeg ser sådant på det at når et dansk hold spiller om at komme i de forskellige turneringer,ja så holder man da med alt hvad der er dansk,uanset hvilken klub man støtter.
Mange har skrevet om held,og ja Aab var heldige men samtidig også dygtig til at forvandle heldet.
Held eller ej,det gælder vel for alle der skal ud og spille i europa.
Lad os nu som FAN`S stå sammen og få så mange point hjem til lille DK. som muligt så vi kan få flere hold fra Danmark ud at markere sig.
Hilsen fra en glad AaB fan der altid holder med danske hold i europa i stedet for at rakke dem ned.
I skrivende stund Held og Lykke FCK.
AaB er videre til Uefa.
Fck kan gøre AaB følge.
Fcm var bare så tæt på.
Ob røg ud sammen med Brøndby.
Jeg ser sådant på det at når et dansk hold spiller om at komme i de forskellige turneringer,ja så holder man da med alt hvad der er dansk,uanset hvilken klub man støtter.
Mange har skrevet om held,og ja Aab var heldige men samtidig også dygtig til at forvandle heldet.
Held eller ej,det gælder vel for alle der skal ud og spille i europa.
Lad os nu som FAN`S stå sammen og få så mange point hjem til lille DK. som muligt så vi kan få flere hold fra Danmark ud at markere sig.
Hilsen fra en glad AaB fan der altid holder med danske hold i europa i stedet for at rakke dem ned.
I skrivende stund Held og Lykke FCK.
Senest rettet af HolmAaB 23. dec 2008, 20:08, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Danske hold i europa.
Hør her som Aab fab har du jo ingen ret til at bede om denne støtte, selvom jeg er sikker på du får den fra de fleste, sådan er reglerne bare.
Det du laver nu er lige som at fortælle din familie at du kun bliver glad hvis de giver dig lige præcis den julegave du har ønsket dig.
Det du laver nu er lige som at fortælle din familie at du kun bliver glad hvis de giver dig lige præcis den julegave du har ønsket dig.
-
Jesper BW1100
HolmAaB Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ser sådant på det at når et dansk hold spiller
> om at komme i de forskellige turneringer,ja så
> holder man da med alt hvad der er dansk,uanset
> hvilken klub man støtter.
Jeg synes dit indlæg er prisværdigt, og kan godt se dine pointer. Men som FCM-fan får du mig ikke til at holde med AaB, uanfægtet at det er i Europa. Sådan ser jeg bare på det. Dermed ikke sagt at jeg ikke anerkender jeres præstationer i Europa. For de har i den grad været flotte. Men derfor vil jeg stadig ikke holde med jer til foråret. Og jeg tror egentlig heller ikke ret mange AaB-fans ville holde med FCM, hvis situationen var omvendt.
> Jeg ser sådant på det at når et dansk hold spiller
> om at komme i de forskellige turneringer,ja så
> holder man da med alt hvad der er dansk,uanset
> hvilken klub man støtter.
Jeg synes dit indlæg er prisværdigt, og kan godt se dine pointer. Men som FCM-fan får du mig ikke til at holde med AaB, uanfægtet at det er i Europa. Sådan ser jeg bare på det. Dermed ikke sagt at jeg ikke anerkender jeres præstationer i Europa. For de har i den grad været flotte. Men derfor vil jeg stadig ikke holde med jer til foråret. Og jeg tror egentlig heller ikke ret mange AaB-fans ville holde med FCM, hvis situationen var omvendt.
-
Lauth
Jeg synes der er kommet sådan en slags Jehovas vidner inde på graven, i form af Aab fans, som bare vil konvertere os Midtjylland supporter til at være Ålborg supporter! Jeg synes godt nok det er ved at blive for meget. Når man ingen relationer har til Aab så bliver man ikke fan. Det er selvfølgelig flot og alt det der, men det er allerede historie. I har en UEFA Cup runde mere til gode. Fokusere på den! En anden ting er. At man ikke holder med de danske hold. Man viser symphati. Man ser helst et godt resultat for de danske hold, men er lidt ligeglad med hvis de bliver slået 5-0. For om det så er FCK, Aab, RFC eller Tjørring, så er der kun klub følelse med når det er "holdet" der spiller.
Så må jeg bare sige, at jeg ikke synes om Aab da man er blevet pisset godt og grundig op og ned, højre og venstre, på tværs, i rektangler, triangler og cirkler. Så derfor bunder min holdning til jer, ligesom min holdning helt sikkert er den samme til VFF.
I er så elendige!
Så må jeg bare sige, at jeg ikke synes om Aab da man er blevet pisset godt og grundig op og ned, højre og venstre, på tværs, i rektangler, triangler og cirkler. Så derfor bunder min holdning til jer, ligesom min holdning helt sikkert er den samme til VFF.
I er så elendige!
-
Ralle8900
Udover at være glødende FCM-fan, så holder jeg med Manchester United, og det gjorde jeg sandelig også i de to kampe mod AaB...
Jeg vil fuldstændig skide på om AaB's modstander hedder FCM eller BATE Borisov - jeg nægter at støtte AaB på nogen måde - og specielt ikke alene af den latterlige grund at i er fra Danmark - det er VFF altså også, og jeg ville hellere tage 200 år i skærsildens pinsler end støtte de grønne.
Derudover ved jeg ikke om du er klar over at dette er et FCM-forum, og al jeres evendelige AaB-propaganda er virkelig trættende.
Vi ser alle på fodbolden med hver vores farvede klubbriller, og andre holds fans skal selvfølgelig være velkommen til at blande sig i debatten, men tråde som denne - starten af AaB-fans og omhandlende hvor fantastiske i er nordpå, hører efter min mening stadig kun hjemme på jeres eget forum - ellers må i sq betale for at få lov at reklamere herinde
Har sagt det før, men gentager gerne - hvis vi i FCM vil spille europæisk fodbold, så må vi jo ende på en af de pladser der giver adgang til det, i stedet for at satse på at alle andre skaffer point nok til at vi kan komme med selvom vi bliver nummer 7!
Jeg vil fuldstændig skide på om AaB's modstander hedder FCM eller BATE Borisov - jeg nægter at støtte AaB på nogen måde - og specielt ikke alene af den latterlige grund at i er fra Danmark - det er VFF altså også, og jeg ville hellere tage 200 år i skærsildens pinsler end støtte de grønne.
Derudover ved jeg ikke om du er klar over at dette er et FCM-forum, og al jeres evendelige AaB-propaganda er virkelig trættende.
Vi ser alle på fodbolden med hver vores farvede klubbriller, og andre holds fans skal selvfølgelig være velkommen til at blande sig i debatten, men tråde som denne - starten af AaB-fans og omhandlende hvor fantastiske i er nordpå, hører efter min mening stadig kun hjemme på jeres eget forum - ellers må i sq betale for at få lov at reklamere herinde
Har sagt det før, men gentager gerne - hvis vi i FCM vil spille europæisk fodbold, så må vi jo ende på en af de pladser der giver adgang til det, i stedet for at satse på at alle andre skaffer point nok til at vi kan komme med selvom vi bliver nummer 7!
-
Thomas Lund
Jeg er ligeglad med hvem AaB spiller mod, bare de taber.
Jeg er også ved at være grundigt træt af at se på alle de AaB fans her på graven, der er ude og forkynde den nye religion efter at størstedelen var klar til at lynche både egen ledelse, træner og spiller for bare et par måneder siden.
Jeg brækker mig!
Lund
Jeg er også ved at være grundigt træt af at se på alle de AaB fans her på graven, der er ude og forkynde den nye religion efter at størstedelen var klar til at lynche både egen ledelse, træner og spiller for bare et par måneder siden.
Jeg brækker mig!
Lund
-
Inage
fcm fans arrogante
Nu synes jeg godt nok det er for meget, tænk at der er så mange fans, som kun tænker på sig selv. Hvad er der galt,? Man håber da self at de danske hold klare sig i europa, de kan sørge for at vi for den vigtige 15 plads, som betyder vi for 1 ekstra hold i CHL Kval. Jeg synes personligt at der er for mange FCM Fans der er arrogante.
PS: Jeg er FC Midtjylland fan.
Admin edit: For mange udråbstegn og capslock.
PS: Jeg er FC Midtjylland fan.
Admin edit: For mange udråbstegn og capslock.
-
LOOFT
Re: fcm fans arrogante
Inage Skrev:
> Nu synes jeg godt nok det er for meget, tænk at
> der er så mange fans, som kun tænker på sig
> selv!!!!!!!!!! hvad er der galt,? mann håber da
> self at de danske hold klare sig i europa, de kan
> sørge for at vi for den vigtige 15 plads, som
> betyder vi for 1 ekstra hold i CHL Kval. Jeg synes
> personligt at der er for mange FCM Fans der er
> ARROGANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvorfor er det arrogant kun at holde med Midtjylland? Jeg er pisse ligeglad med aab. Men kan ikke se hvorfor jeg det gør mig arrogant?
> Nu synes jeg godt nok det er for meget, tænk at
> der er så mange fans, som kun tænker på sig
> selv!!!!!!!!!! hvad er der galt,? mann håber da
> self at de danske hold klare sig i europa, de kan
> sørge for at vi for den vigtige 15 plads, som
> betyder vi for 1 ekstra hold i CHL Kval. Jeg synes
> personligt at der er for mange FCM Fans der er
> ARROGANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvorfor er det arrogant kun at holde med Midtjylland? Jeg er pisse ligeglad med aab. Men kan ikke se hvorfor jeg det gør mig arrogant?
-
Rooney
Hvis du virkelig mener det så syntes jeg du skal kigge ind på jeres eget forum, og kigge i den tråd som hedder " hvorfor hade FCM 2 "
Udover det håber jeg da også det bedste for alle de danske hold i europa
Udover det håber jeg da også det bedste for alle de danske hold i europa
-
Ralle8900
Jeg er sikker på der kan findes folk i alle andre klubbers fangrupperinger der har samme holdning til det med at holde med nogen i europæisk sammenhæng bare fordi de er danske....
Så at proklamere at FCM-fansene skulle være arrogante er nok at skyde lidt over mål....
Så at proklamere at FCM-fansene skulle være arrogante er nok at skyde lidt over mål....
-
Ravnen
Jeg støtter altid alle danske hold når de spiller europæisk. Der er selvfølgelig nogle hardhittere herinde som ikke "vil", men jeg tror nu langt de fleste danske fodboldfans kan se ud over deres egen næsetip, når der spilles europæisk.
Den dag det er hverdagskost at vi har hold i CL, og UEFA gruppespillet, så er jeg sikker på at konkurrencen bliver mere indædt, og så vil man ikke være så tilbøjelig til at følge hinandens kampe.
Når alt det så ER sagt, så synes jeg det er ret naivt at turnere rundt på konkurrence klubbers fanforums, og søge opbakning!
Og så "Inage", det var da et tyndt grundlag du skærer alle over en kam på. Tyv tror hver mand stjæler
Den dag det er hverdagskost at vi har hold i CL, og UEFA gruppespillet, så er jeg sikker på at konkurrencen bliver mere indædt, og så vil man ikke være så tilbøjelig til at følge hinandens kampe.
Når alt det så ER sagt, så synes jeg det er ret naivt at turnere rundt på konkurrence klubbers fanforums, og søge opbakning!
Og så "Inage", det var da et tyndt grundlag du skærer alle over en kam på. Tyv tror hver mand stjæler
-
Qvist
FCM fans er IKKE arrogante
Nu er jeg AaB'er, og jeg kan ligesom fornemme, at I er ved at være trætte af os. MEN for en gang skyld, vil jeg give de fleste FCM-fans ret.
Jeg kan da godt forstå, at I ikke ønsker det bedste for AaB. Vi tjener røv-mange penge(som vi formentlig smider væk på bordtennis eller squash) og vi bliver attraktive, fordi vi får vores navn slået fast i europa. Selvfølgelig ønsker man ikke det for ens modstander.
Jeg frydede mig da FCM røg ud til City. Jeg grinte da Brøndby fik slag af Rosenborg, og jeg klapper i mine små hænder, når FCK smider alt væk i Belgien på onsdag. Jeg vil kun holde med AaB og ikke andre. Vi kom i Europa af os selv og ikke fordi OB slog Real Madrig for 18 år siden. Måske bliver det nemmere for danske hold at komme i europa, men det vil aldrig overskygge min egoistiske fokusering på mit eget hold!
Derfor skal FCM da ikke holde med AaB, og jeg synes det er et sørgeligt forsøg fra HolmAaB at "sælge AaB-trøjer".
Foragt os endeligt - for vi foragter jer.
Derimod kan jeg godt have respekt for, hvad andre danske klubber laver i udlandet. Flot indsats I lavede mod city. Flot da OB var i gruppespillet. Flot da FCK var i CL og uefa-gruppespil osv.. men der er forskel på respekt for resultater og så at holde med andre hold.
I er ikke arrogante(på denne front
) I er bare fodbold-fans...
- I skal sgu ikke heppe på AaB..
Jeg kan da godt forstå, at I ikke ønsker det bedste for AaB. Vi tjener røv-mange penge(som vi formentlig smider væk på bordtennis eller squash) og vi bliver attraktive, fordi vi får vores navn slået fast i europa. Selvfølgelig ønsker man ikke det for ens modstander.
Jeg frydede mig da FCM røg ud til City. Jeg grinte da Brøndby fik slag af Rosenborg, og jeg klapper i mine små hænder, når FCK smider alt væk i Belgien på onsdag. Jeg vil kun holde med AaB og ikke andre. Vi kom i Europa af os selv og ikke fordi OB slog Real Madrig for 18 år siden. Måske bliver det nemmere for danske hold at komme i europa, men det vil aldrig overskygge min egoistiske fokusering på mit eget hold!
Derfor skal FCM da ikke holde med AaB, og jeg synes det er et sørgeligt forsøg fra HolmAaB at "sælge AaB-trøjer".
Foragt os endeligt - for vi foragter jer.
Derimod kan jeg godt have respekt for, hvad andre danske klubber laver i udlandet. Flot indsats I lavede mod city. Flot da OB var i gruppespillet. Flot da FCK var i CL og uefa-gruppespil osv.. men der er forskel på respekt for resultater og så at holde med andre hold.
I er ikke arrogante(på denne front
- I skal sgu ikke heppe på AaB..
-
Persian_Wolf
Fuldstændig enig hele vejen igennem - endnu engang.
Jeg kan sagtens føle med Aab, dels fordi jeg ønsker at Danmark i højere grad klare sig bedre i Europa - og derved giver Danmark flere points(flere hold i Europa vil kun gavne FCM). Derudover, er det da OK at få Danmark placeret på europa-kortet, specielt som en klub som FCM - der har udmærket salgskanal til Europa.
Men som FC Barcelona fan, kan jeg slet ikke se meningen i at ønske Real Madrid succes i ChL. I Spanien er det netop hverdagskost at være med i ChL og det er ligefør man kan sammenligne det med den hjemlige Laliga - altså hvor FCB og RMA er stærke konkurrenter.
Men hvad angår danske hold - og Danmarks rolle i europæisk fodbold - så kan man da kun håbe på bedre resultater.
Jeg kan sagtens føle med Aab, dels fordi jeg ønsker at Danmark i højere grad klare sig bedre i Europa - og derved giver Danmark flere points(flere hold i Europa vil kun gavne FCM). Derudover, er det da OK at få Danmark placeret på europa-kortet, specielt som en klub som FCM - der har udmærket salgskanal til Europa.
Men som FC Barcelona fan, kan jeg slet ikke se meningen i at ønske Real Madrid succes i ChL. I Spanien er det netop hverdagskost at være med i ChL og det er ligefør man kan sammenligne det med den hjemlige Laliga - altså hvor FCB og RMA er stærke konkurrenter.
Men hvad angår danske hold - og Danmarks rolle i europæisk fodbold - så kan man da kun håbe på bedre resultater.
-
Lauth
Re: FCM fans er IKKE arrogante
Qvist Skrev:
> Nu er jeg AaB'er, og jeg kan ligesom...
Altså! Du behøver ikke opsummere noget vi allerede er klar over, også på den måde tro at du kan konvertere os til at blive Aab fans.
Det var da et pinlig træk synes jeg.
Men lige for at lave et sjovt men dårlig træk selv så prøv' det her af:
http://www.googlefight.com/index.php?la ... idtjylland
I er så elendige!
> Nu er jeg AaB'er, og jeg kan ligesom...
Altså! Du behøver ikke opsummere noget vi allerede er klar over, også på den måde tro at du kan konvertere os til at blive Aab fans.
Det var da et pinlig træk synes jeg.
Men lige for at lave et sjovt men dårlig træk selv så prøv' det her af:
http://www.googlefight.com/index.php?la ... idtjylland
I er så elendige!
-
Qvist
Re: FCM fans er IKKE arrogante
Lauth Skrev:
> Qvist Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu er jeg AaB'er, og jeg kan ligesom...
>
> Altså! Du behøver ikke opsummere noget vi allerede
> er klar over, også på den måde tro at du kan
> konvertere os til at blive Aab fans.
> Det var da et pinlig træk synes jeg.
>
> Men lige for at lave et sjovt men dårlig træk selv
> så prøv' det her af:
> http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&wo
> rd1=%C5lborg+BK&word2=FC+Midtjylland
>
> I er så elendige!
http://www.googlefight.com/index.php?la ... idtjylland - den leg kender jeg også
Undskyld fra nu af er jeg SønderjyskE-fan og forsøger at konvetere alle fra Herning til at holde med Malmø FF fordi de spiller i ens farver..
> Qvist Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu er jeg AaB'er, og jeg kan ligesom...
>
> Altså! Du behøver ikke opsummere noget vi allerede
> er klar over, også på den måde tro at du kan
> konvertere os til at blive Aab fans.
> Det var da et pinlig træk synes jeg.
>
> Men lige for at lave et sjovt men dårlig træk selv
> så prøv' det her af:
> http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&wo
> rd1=%C5lborg+BK&word2=FC+Midtjylland
>
> I er så elendige!
http://www.googlefight.com/index.php?la ... idtjylland - den leg kender jeg også
Undskyld fra nu af er jeg SønderjyskE-fan og forsøger at konvetere alle fra Herning til at holde med Malmø FF fordi de spiller i ens farver..