SønderjyskE - FCM
-
rafiki
Re: Sønderjyske - FCM, selve kampen
Kan slet ikke forstå hvorfor du vil have Fagerberg på bænken på søndag og lejet ud til foråret. For mig at se er vi absolut farligst med frank og Fagerberg på toppen, og selvom knægten ikke har scoret har han alligevel spillet nogle fornuftige kampe på det seneste. To egentlige angribere er specielt oplagt mod de mindre hold, hvor en kompakt midtbane ikke er så påkrævet som mod fx brøndby.
Når nu Salami er ude kan der ikke være den store tvivl om midtbanen heller: Borring, Flurescu, Thyge og Danny.
I forsvaret er jeg enig i at det bliver Califf og Ipsa. Synes dog at Ried skal have chancen for at vise sit værd igen til foråret. Det ville være tåbeligt at udleje ham, da man så pludselig mangler en kvalificeret afløser i tilfælde af skader og dårlig form hos de to andre.
Når nu Salami er ude kan der ikke være den store tvivl om midtbanen heller: Borring, Flurescu, Thyge og Danny.
I forsvaret er jeg enig i at det bliver Califf og Ipsa. Synes dog at Ried skal have chancen for at vise sit værd igen til foråret. Det ville være tåbeligt at udleje ham, da man så pludselig mangler en kvalificeret afløser i tilfælde af skader og dårlig form hos de to andre.
-
Persian_Wolf
Re: SønderjyskE - FCM - billetsituation
Nogen der ved hvordan det er med billetsituationen? Der bliver vel næppe udsolgt?
Regner med at købe billet på stadion nemlig.
Regner med at købe billet på stadion nemlig.
-
Takito
Den dag der bliver udsolgt i udeafsnittet, når vi skal afsted. Så løber jeg nøgen rundt i Handewitt!
Så tror du med sindsro kan købe din billet på stadion uden nogen fare for, at der bliver udsolgt i Sønderjyske. Der kommer nok max 3800 Tilskuere
Så tror du med sindsro kan købe din billet på stadion uden nogen fare for, at der bliver udsolgt i Sønderjyske. Der kommer nok max 3800 Tilskuere
-
Persian_Wolf
Bliver nok en neutrale pladser. Skal se kampen med en studiekammerat, som er SE-fan(har SE trøje på) - og han skal nødig få Hekler og co. på nakken
Tak for svaret iøvrigt
Tak for svaret iøvrigt
-
dalle
Re: SønderjyskE - FCM
jeg har ikke mulighed for at få printe den ud men jeg skriver det ned på et papir hvad der står på den så man håber det er nok.
Kom nu med til sidste kamp i 2008!!
Kom nu med til sidste kamp i 2008!!
-
Jesper - BW415
Danny Olsen
Den fortjener sgu sin egen tråd. Det er jo ikke nogen hemmelighed, at Danny Olsen er en spiller der har brug for en enorm selvtillid for at spille optimalt, og derfor er det også hamrende uintelligent at enkelte idioter finder det nødvendigt at buhe hver eneste gang han er i nærheden af bolden. Jeg vælger at citere den tidligere formand, som i den grad rammer rigtigt i karakteristikken!
"Og de der fede gamle øldrikkende, pølseædende BWere skal sgu ikke
buhe af Danny O. Hvad hjælper det?"
"Og de der fede gamle øldrikkende, pølseædende BWere skal sgu ikke
buhe af Danny O. Hvad hjælper det?"
-
Hekler
Det ser ud til at blive en 4-4-2 uden overraskelser.
Heinze
Kolja - Califf - Ipsa - Christoffer
- Florescu -
Danny - Borring
- Thyge -
Fagerberg - Frank
Midtbanen ser ud til at blive noget mere flydende end sædvanligt men ingen tvivl om at man vil holde fast i midten som i de foregående kampe, og kun spille bredt gennem midten.
Jeg har stillet det op som en diamant men det blivr ikke rigtigt sådan man spiller.
Heinze
Kolja - Califf - Ipsa - Christoffer
- Florescu -
Danny - Borring
- Thyge -
Fagerberg - Frank
Midtbanen ser ud til at blive noget mere flydende end sædvanligt men ingen tvivl om at man vil holde fast i midten som i de foregående kampe, og kun spille bredt gennem midten.
Jeg har stillet det op som en diamant men det blivr ikke rigtigt sådan man spiller.
-
Jesper BW1100
Re: Reid og Fagerberg
Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror ikke at Reid får chancen for
> han skal have en tænkepause efter de utallige mål
> han har kostet os. Det er muligt at han skal lejes
> ud sammen med Fagerberg f.eks. til Skive, så de
> kan få noget kamptræning på højt niveau i stedet
> for at være bænkevarmere eller spille på
> reserveholdet, der måske rykker ned.
Jeg forstår slet ikke at du vil have Reid udlejet til 1. division. For det første er han et stort talent, hvilket han også har vist det meste af efteråret. At han har haft et lille formdyk, retfærdiggør ikke en udlejning til 1. division. Derudover vader vi jo heller ikke ligefrem i kvalificerede midterforsvarer, så det ville da være dumt at sende en af dem vi har til Skive.
Fagerberg synes jeg er begyndt at vise nogle af de kvaliteter vi ved han har, så jeg synes han skal have chancen til foråret.
> Jeg tror ikke at Reid får chancen for
> han skal have en tænkepause efter de utallige mål
> han har kostet os. Det er muligt at han skal lejes
> ud sammen med Fagerberg f.eks. til Skive, så de
> kan få noget kamptræning på højt niveau i stedet
> for at være bænkevarmere eller spille på
> reserveholdet, der måske rykker ned.
Jeg forstår slet ikke at du vil have Reid udlejet til 1. division. For det første er han et stort talent, hvilket han også har vist det meste af efteråret. At han har haft et lille formdyk, retfærdiggør ikke en udlejning til 1. division. Derudover vader vi jo heller ikke ligefrem i kvalificerede midterforsvarer, så det ville da være dumt at sende en af dem vi har til Skive.
Fagerberg synes jeg er begyndt at vise nogle af de kvaliteter vi ved han har, så jeg synes han skal have chancen til foråret.
-
Jydepower
White Wolf - Rabat?
Hvor meget skal man betale hvis man har et white wolf kort, for at komme med til Sønderjyske ?!
-
Casper Søe
Re: White Wolf - Rabat?
Jydepower Skrev:
> Hvor meget skal man betale hvis man har et white
> wolf kort, for at komme med til Sønderjyske ?!
Samme som BW.
> Hvor meget skal man betale hvis man har et white
> wolf kort, for at komme med til Sønderjyske ?!
Samme som BW.
-
mancitydk
http://www.bold.dk/nyt/Wael-Det-kan-bli ... nde-for-os
de tror da i hvert fald på det og bør vel også tro på det når man tænker på deres sidste runde mod Horsens. Det kan dog sagtens vise sig farligt for dem. Men en udemærket trup de har ellers men klart at vi børe kunne slå dem
de tror da i hvert fald på det og bør vel også tro på det når man tænker på deres sidste runde mod Horsens. Det kan dog sagtens vise sig farligt for dem. Men en udemærket trup de har ellers men klart at vi børe kunne slå dem
-
fcmmagic
Manglende indstilling udtryk for smal trup ?
Ørgaard må ud og købe en klassespiller til hver af de 3 kæder.
Det skal være spillere der kan gå direkte ind på holdet og forstærke det.
Så må thyge, salami, floresco, Frank, Ken, ipsa, Califf kæmpe om pladserne.
Den eneste force Frank har er hovedspillet, han er sas ligaens ringste anfører.
Han kan ikke ildne spillerne op, så enkelt er det.
Det skal være spillere der kan gå direkte ind på holdet og forstærke det.
Så må thyge, salami, floresco, Frank, Ken, ipsa, Califf kæmpe om pladserne.
Den eneste force Frank har er hovedspillet, han er sas ligaens ringste anfører.
Han kan ikke ildne spillerne op, så enkelt er det.
-
Hausser
Re: SønderjyskE - FCM - Halvleg
Katastrofal dårlig halvleg og under al kritik at spillerne vil levere så dårlig en indsats når nu man har chancen for at spille sig ind i medaljekampen igen. En kamp fuldstændigt blottet for tempo, hvor vi knapt nok har produceret en målchance og hvor SønderjyskE har været det bedste hold. Håber en del af skylden kan placeres på det naive 4-3-3 system som vi åbenbart er stillet op i med flere spillere ude af formation. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
For guds skyld tilbage i en rigtig 4-4-2 og sker der ikke noget i løbet af de næste 10-15 minutter, så skal der skiftes ud. Danny O., Fagerberg og Frank har alle været pinligt ringe og Jude bør komme ind med noget tempo hvis der ikke snart sker noget.
For guds skyld tilbage i en rigtig 4-4-2 og sker der ikke noget i løbet af de næste 10-15 minutter, så skal der skiftes ud. Danny O., Fagerberg og Frank har alle været pinligt ringe og Jude bør komme ind med noget tempo hvis der ikke snart sker noget.