Ken Fagerberg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vinding

Ken Fagerberg

Indlæg af Vinding »

Det virker til at Fagerberg efterhånden har fundet sig selv igen efter sin skade. Han lavede flere gode deltager i dag, men er hans placering rigtig i angrebet.

Jeg kunne godt tænke mig at se Frank med en anden angrebsmakker, og så blev Fagerberg trukket tilbage til midten. Han laver masser af plads, men jeg har svært ved at se ham, som den helt store målscorer.

Jeg er sikker på at vi kan bruge hans store talent på en anden plads.

Vinding
Senest rettet af Vinding 3. feb 2009, 19:08, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: Ken Fagerberg

Indlæg af Hausser »

Hvor i alverden vil du have ham til at spille, hvis ikke i angrebet?? Fagerberg er da, om nogen, typen på en angriber og det er ikke en spiller jeg kan forestille mig spille på andre positioner, det tror jeg slet ikke han har kvaliteterne til, hverken centralt på banen eller på toppen.

Om han er nogen målsluger ved jeg ikke, men han er altså også blot 19 år så han har masser af tid til at udvikle sig i..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

jo flere kampe jo mere spilletid, jo flere mål... to kampe med fuld tid har indtil videre givet 2 assists... not to bad..... :)

Godt gået krøltop

Lauth

Indlæg af Lauth »

Han gør det godt med det Billy Idol hår. Synes han er på vej til at blive en fast mand i start 11. Han er jo mega go' !

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ja det synes jeg også. han er på vej til at blive fast mand. Mangler dog lige en vigtig ting = Målene...

Hehe, Billy Idol :) super fedt, Farlige Frank og makkeren Billy Idol :)

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Lauth Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han gør det godt med det Billy Idol hår. Synes han
> er på vej til at blive en fast mand i start 11.
> Han er jo mega go' !

Igår spillede han med en ind til videre uset selvtillid. Han prøvede enda at få gang i tilskurerne på et tidspunkt og det hjalp da i cirka 30 sekunder.

dalle

Indlæg af dalle »

http://www.tipsbladet.dk/artikel/portra ... page=0%2C3 lyder til at selvtiliden er iorden hviket også skal bruges. syntes desuden at det er rigtigt påpeget af trænerne at han skal udvikle sit boksspil.
Lad os håbe at "den gale svensker" for alvor slår igennem her i foråret

Hausser

Indlæg af Hausser »

En rigtig gof artikel (husk endelig også at læse de 3 første sider af den), som virkelig viser hvad Tipsbladet har at tilbyde fremfor de medier som udelukkende er i internetbaserede (Onside og Bold). Gode og dybe artikler er en mangelvare indenfor sportsjournalistikken herhjemme og Tipsbladet er vel tæt på det eneste medie som engang imellem går i dybden. Her er forresten også 5 hurtige spørgsmål til Fagerberg fra selvsamme medie. http://www.tipsbladet.dk/artikel/interv ... -fagerberg

Artiklen opsummerer vel meget godt hvad der er at Fagerberg skal arbejde med, hovedspillet, spilintelligensen og så stabiliteten, inden han forbedrer sig på de områder bliver han ikke for alvor en topangriber for FCM.

Syntes desuden at artiklen har en interessant pointe da Fagerberg, som type, mere sammenligner sig selv med Satin end med Fall og altså ikke betragter sig selv som en decideret targetangriber. Gad vide om Ørgaard var bevidst om det da man hentede Fagerberg til klubben?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Man kan jo så sige, at havde vi købt Prica eller en anden angriber, så havde det næsten været at opgive Fagerberg. Måske er det meget godt at give ham chancen for alvor, vi har jo haft mange talenter som skulle have masser af tillid før de slog igennem.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Han må jo konkurrere på de betingelser som der nu engang er, så længe han ikke har vist niveau der skal til for at indfri visionen, syntes jeg ikke han kan brokke sig. Betingelserne ændrer sig hele tiden og havde vi hentet Prica, ville Fagerberg selvfølgelig være nødt til at forbedre sig, men det kunne han måske også have godt af. Tillid har han ihvertfald fået med 21 kampe i 2008, et tal som vel var over 30 hvis han ikke havde været skadet i efteråret.

dalle

Indlæg af dalle »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> En rigtig gof artikel (husk endelig også at læse
> de 3 første sider af den), som virkelig viser hvad
> Tipsbladet har at tilbyde fremfor de medier som
> udelukkende er i internetbaserede (Onside og
> Bold). Gode og dybe artikler er en mangelvare
> indenfor sportsjournalistikken herhjemme og
> Tipsbladet er vel tæt på det eneste medie som
> engang imellem går i dybden. Her er forresten også
> 5 hurtige spørgsmål til Fagerberg fra selvsamme
> medie.

ja jeg fik også noget af en overraskelse over at de var så gode så om sige. når jeg surfer rundt på sports sidet er det 3 valg efter onside og bold men den er da lige blevet førstevalg efter det der nr.

> Syntes desuden at artiklen har en interessant
> pointe da Fagerberg, som type, mere sammenligner
> sig selv med Satin end med Fall og altså ikke
> betragter sig selv som en decideret
> targetangriber. Gad vide om Ørgaard var bevidst om
> det da man hentede Fagerberg til klubben?

nemlig. han minder jo også mere om santin fordi han er en god dribler som indtil nu ihvertfald arbejder meget med bolden fra kanten af feltet eks. istedet for at være inde i boksen. fcm skal for at sige det på en anden måde omskole en dribler til at være box/target spiller hvilket formentligt vil blive en lang proces

Besvar