Januar transfervindue II
-
Casper Søe
Re: Sionko til FCM?
Var der ikke noget om at vi var efter ham allerede inden FCK fik ham?
I så fald vil man da helt sikkert forhøre sig.
Mht. løn tror jeg ikke den er så vanvittigt meget over en spiller som Borrings.
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-14 ... html[i]Top 10 månedslønninger ifølge Onside:
1: Alexander Farnerud, Brøndby : 450.000 kroner
2: Jan Kristiansen, Brøndby : 425.000 kroner
3: Cesar Santin, FCK : 425.000 kroner
4: Jesper Grønkjær, FCK : 400.000 kroner
5: Peter Larsson, FCK : 350.000 kroner
6: Jon Jönsson, Brøndby : 350.000 kroner
7: Eric Djemba-Djemba, OB : 250.000 kroner
8: Ulrik Laursen, FCK : 250.000 kroner
9: Niclas Jensen, FCK : 250.000 kroner
10: Jonas Borring, FCM : 250.000 kroner [/i]
Så er spørgsmålet selvfølgelig om vi kan præstere at betale endnu en løn som ligger der omkring.
I så fald vil man da helt sikkert forhøre sig.
Mht. løn tror jeg ikke den er så vanvittigt meget over en spiller som Borrings.
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-14 ... html[i]Top 10 månedslønninger ifølge Onside:
1: Alexander Farnerud, Brøndby : 450.000 kroner
2: Jan Kristiansen, Brøndby : 425.000 kroner
3: Cesar Santin, FCK : 425.000 kroner
4: Jesper Grønkjær, FCK : 400.000 kroner
5: Peter Larsson, FCK : 350.000 kroner
6: Jon Jönsson, Brøndby : 350.000 kroner
7: Eric Djemba-Djemba, OB : 250.000 kroner
8: Ulrik Laursen, FCK : 250.000 kroner
9: Niclas Jensen, FCK : 250.000 kroner
10: Jonas Borring, FCM : 250.000 kroner [/i]
Så er spørgsmålet selvfølgelig om vi kan præstere at betale endnu en løn som ligger der omkring.
-
Claus J
GuffeDK Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej alle jeg læste her idag at Sionko måske vil
> væk fra FCK vis han ikke fik mere spilletid. Vis
> det sker ku han da blive et emne i FCM istedet for
> Danny som ikke rigtig har vist noget i langtid nu.
> Hvad siger i ? Jeg synes det ku være fedt og en
> klar forstærkelse af holdet når vi jo bruger
> kanterne rigtig meget
Ja for pokker, og hvad med Podolski, han vil også væk fra Bayerne!!!
Jeg troe helt sikkert de begge ar klar til at rykke til FCM, ligesom jeg tror vi har pengene til at købe dem fri og betale deres løn. Så bare frem med pungen Ørgaard!!!
OBS!! Ironi KAN være anvendt!!
> Hej alle jeg læste her idag at Sionko måske vil
> væk fra FCK vis han ikke fik mere spilletid. Vis
> det sker ku han da blive et emne i FCM istedet for
> Danny som ikke rigtig har vist noget i langtid nu.
> Hvad siger i ? Jeg synes det ku være fedt og en
> klar forstærkelse af holdet når vi jo bruger
> kanterne rigtig meget
Ja for pokker, og hvad med Podolski, han vil også væk fra Bayerne!!!
Jeg troe helt sikkert de begge ar klar til at rykke til FCM, ligesom jeg tror vi har pengene til at købe dem fri og betale deres løn. Så bare frem med pungen Ørgaard!!!
OBS!! Ironi KAN være anvendt!!
-
GuffeDK
Vi skal ikke købe sionko fri han har kontrakt udløb til sommer mener jeg det var. Er bare et spørgsmål om han vil spille her og om vi kan betale hans løn
-
Jonas BW:1859
Magnus Troest
Han er utilfreds med at være i Italien. Jeg så ham meget gerne tilbage hos os!
-
Ravnen
Det er da fuldstændig vanvittige lønninger Brøndby og FCK fører.
Alexander Farnerud, 450.000 kr om måneden, hold da op... er han så god?
Alexander Farnerud, 450.000 kr om måneden, hold da op... er han så god?
-
rasmusronnebech
-
MadsBS
Re: peter løvenkrands
rasmusronnebech Skrev:
> http://www.onside.dk/node/21427
>
> kunne da være en meget go spiller at få til
> klubben!
Ja, eller som der er sagt før; Hvad med Podolski? Eller hvad med Søren Larsen?
i mine øjne er Løvenkrands urealistisk.
>
> klubben!
Ja, eller som der er sagt før; Hvad med Podolski? Eller hvad med Søren Larsen?
i mine øjne er Løvenkrands urealistisk.
-
j3pq3
rasmusronnebech Skrev:
>
> klubben!
det kunne bestemt være interessant, men når nu det bliver spurgt om han kunne finde på at flytte til storklubber i Danmark, forventer jeg han mener de klubber med de store lønudgifter. heri ser jeg egentligt kun to klubber indgår. fck og bif. men eftersom bif har meldt ud at de ikke skal have flere spillere til foreløbigt, ville det kun være fck som har nok i pengekassen til at tilbyde ham en kontrakt.
>
> klubben!
det kunne bestemt være interessant, men når nu det bliver spurgt om han kunne finde på at flytte til storklubber i Danmark, forventer jeg han mener de klubber med de store lønudgifter. heri ser jeg egentligt kun to klubber indgår. fck og bif. men eftersom bif har meldt ud at de ikke skal have flere spillere til foreløbigt, ville det kun være fck som har nok i pengekassen til at tilbyde ham en kontrakt.
-
uschel
GuffeDK Skrev:
> Vi skal ikke købe sionko fri han har kontrakt
> udløb til sommer mener jeg det var. Er bare et
> spørgsmål om han vil spille her og om vi kan
> betale hans løn
Hvornår mon det går op for folk, at bare fordi en spiller er kontraktfri byder det ikke gratis. De penge vi skulle have betalt til fck kommer vi bare til at betale i Sign On Fee og i hans tilfælde er det rigtigt mange penge. Manden spiller altså på et af Europas bedste landshold, hvis nogen skulle have glemt det. Blandt var han deres måske bedste mand ved Euro 2008. Så i lighed med andre. En smule realisme er ikke at foragte. Og for at understrege min pointe kan jeg lige komme med en anekdote. I forbindelse med en af vores kampe i Parken, hørte jeg FCKs super program Løvetimen, hvor de havde Ørgaard igennem. Emnet var Østeuropæiske spillere og der kom det frem at Ørgaaed længe havde kendt til Pospech, der nu har stor succes hos løverne og på Landsholdet. Og han havde prøvet at få fat i ham, men måtte erkende at vi økonomisk slet ikke var i stand til at hente ham
> Vi skal ikke købe sionko fri han har kontrakt
> udløb til sommer mener jeg det var. Er bare et
> spørgsmål om han vil spille her og om vi kan
> betale hans løn
Hvornår mon det går op for folk, at bare fordi en spiller er kontraktfri byder det ikke gratis. De penge vi skulle have betalt til fck kommer vi bare til at betale i Sign On Fee og i hans tilfælde er det rigtigt mange penge. Manden spiller altså på et af Europas bedste landshold, hvis nogen skulle have glemt det. Blandt var han deres måske bedste mand ved Euro 2008. Så i lighed med andre. En smule realisme er ikke at foragte. Og for at understrege min pointe kan jeg lige komme med en anekdote. I forbindelse med en af vores kampe i Parken, hørte jeg FCKs super program Løvetimen, hvor de havde Ørgaard igennem. Emnet var Østeuropæiske spillere og der kom det frem at Ørgaaed længe havde kendt til Pospech, der nu har stor succes hos løverne og på Landsholdet. Og han havde prøvet at få fat i ham, men måtte erkende at vi økonomisk slet ikke var i stand til at hente ham
-
Hekler
Hvad med (Indsæt hvilken somhelst spiller der har en kamp på bænken et sted)
Jeg synes altså det er utroligt så tynde som indlæggene er i denne her tråd.
Hvis man vil foreslå spillere bare fordi de har været nævnt i en artikel i en eller anden avis, så få man travlt.
Hvis man vil foreslå spillere bare fordi de har været nævnt i en artikel i en eller anden avis, så få man travlt.
-
j3pq3
Re: Hvad med (Indsæt hvilken somhelst spiller der har en kamp på bænken et sted)
Hekler Skrev:
> Jeg synes altså det er utroligt så tynde som
> indlæggene er i denne her tråd.
> Hvis man vil foreslå spillere bare fordi de har
> været nævnt i en artikel i en eller anden avis, så
> få man travlt.
jeg formoder at dråben der fik bægeret til at flyde over var forslaget med peter løvenkrands, men hvis du læste artiklen siger han netop at han ikke udelukker sas-ligaen og kunne derfor være et muligt emne på vores angriberproblem.
ellers ville jeg give dig ret i at der er for meget urealistiske foreslag.
> Jeg synes altså det er utroligt så tynde som
> indlæggene er i denne her tråd.
> Hvis man vil foreslå spillere bare fordi de har
> været nævnt i en artikel i en eller anden avis, så
> få man travlt.
jeg formoder at dråben der fik bægeret til at flyde over var forslaget med peter løvenkrands, men hvis du læste artiklen siger han netop at han ikke udelukker sas-ligaen og kunne derfor være et muligt emne på vores angriberproblem.
ellers ville jeg give dig ret i at der er for meget urealistiske foreslag.
-
Jesper BW1100
Jan Skrev:
> Og i dinne øjne er Podolski realistisk!!!
Hahahaha.. Det er satme kongehumor. Tak for det Jan!
> Og i dinne øjne er Podolski realistisk!!!
Hahahaha.. Det er satme kongehumor. Tak for det Jan!
-
BW - 665
Re: Hvad med (Indsæt hvilken somhelst spiller der har en kamp på bænken et sted)
j3pq3 Skrev:
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> jeg formoder at dråben der fik bægeret til at
> flyde over var forslaget med peter løvenkrands,
> men hvis du læste artiklen siger han netop at han
> ikke udelukker sas-ligaen og kunne derfor være et
> muligt emne på vores angriberproblem.
Det er NETOP et af problemerne - folk tror at så snart en spiller er SAS-liga aktuel, så er FCM med om budet. Jeg gentager mig selv gang på gang når jeg siger: Kig nu på vores indkøbspolitik!!
Løvenkrands f.eks. er som udgangspunkt aktuel for FCK og OB, der har for vane at hente gamle danske afdankede "profiler" hjem, og som har økonomien til det, evt. med Brøndby og AGF som outsidere.
De eneste eksempler der tilnærmelsesvis kan hives op af hatten, hvor FCM har gjort noget der bare minder om det, på transfermarkedet var indkøb af Kim Christensen og Thomas Røll, begge hentet som breddespillere og dækning af skadede spillere.
Kom nu ind i kampen altså... det er det samme hver vindue! Hvis vi endelig skal sætte overliggeren højt mht. transfers, og samtidig være i tråd med indkøbspolitiken, så kunne man evt. kigge på profiler hos andre mindre SAS - jeg tænker her på spillere som eksempelvis Ken Ilsø, Søren Rieks og Nicklas Pedersen.
Dermed ikke sagt det bliver aktuelt, men hvis endelig Ørgaard hiver den store tegnebog frem, så tyder alt på at det er de veje vi går.
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> jeg formoder at dråben der fik bægeret til at
> flyde over var forslaget med peter løvenkrands,
> men hvis du læste artiklen siger han netop at han
> ikke udelukker sas-ligaen og kunne derfor være et
> muligt emne på vores angriberproblem.
Det er NETOP et af problemerne - folk tror at så snart en spiller er SAS-liga aktuel, så er FCM med om budet. Jeg gentager mig selv gang på gang når jeg siger: Kig nu på vores indkøbspolitik!!
Løvenkrands f.eks. er som udgangspunkt aktuel for FCK og OB, der har for vane at hente gamle danske afdankede "profiler" hjem, og som har økonomien til det, evt. med Brøndby og AGF som outsidere.
De eneste eksempler der tilnærmelsesvis kan hives op af hatten, hvor FCM har gjort noget der bare minder om det, på transfermarkedet var indkøb af Kim Christensen og Thomas Røll, begge hentet som breddespillere og dækning af skadede spillere.
Kom nu ind i kampen altså... det er det samme hver vindue! Hvis vi endelig skal sætte overliggeren højt mht. transfers, og samtidig være i tråd med indkøbspolitiken, så kunne man evt. kigge på profiler hos andre mindre SAS - jeg tænker her på spillere som eksempelvis Ken Ilsø, Søren Rieks og Nicklas Pedersen.
Dermed ikke sagt det bliver aktuelt, men hvis endelig Ørgaard hiver den store tegnebog frem, så tyder alt på at det er de veje vi går.