Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Salami

Indlæg af Jesper BW1100 »

Davoos Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvem har taget over for Salami når han har været
> skadet, og hvorledes har denne spiller gjort det?

Det bliver nok Thyge og Geo på midten så. En udemærket konstellation. Dog ikke helt så stærk som med Salami inde.

BW - 665

Re: Klaphat...

Indlæg af BW - 665 »

Det var dog en "artikel" som sætter nye standarder for inkompetence blandt fodbold-journalister... kunne være man skulle gøre ledelsen på sporten.dk opmærksom på det, så de kan få den klaphat degraderet til dækning af seriebold.

Men bevares, i artiklen underbygger manden da sine karakterer fantastisk, og med guldkorn såsom "iskold kroat" og "herlig hammer-kasse" samt min personlige favorit "sneleopard-elegant" er det svært at være uenig!

... klaphat

Klauzito

Fagerberg og Nygaard

Indlæg af Klauzito »

Jep Fagerberg filmer, lissom Nygaard gør da Ipsa får gult i første.

Men synes egentlig bare begge hold skal holde kæft og komme videre. Det var en medrivende kamp hvor ting sker og begge hold måske fejler.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hans karaktergivning og karakteristik er da hverken bedre eller værre end den du ser folk lave herinde!
Han underskriver da med sit navn og en e-mail adresse, så hvis du skulle finde behov for at kritisere ham er du sikkert velkommen

YahooSeeker [Bot]

Re: Rigtig flot indsats og endelig 3 point på udebane + evaluering

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Helt enig mht Fagerberg. Og super at holdet viser nosser, når der virkelig er brug for det. Sådan!!

Mr. Brandt

Re: Søren Berg er SAS-ligaens mest usportslige spiller!

Indlæg af Mr. Brandt »

Tja hvor er det nu lige Jesper Thygesen kommer fra...smiler... mon ikke dette spiller ind. Og den dag Jens Jørn Brinch hepper på FCM, er da vist den dag jeg spiser en kummefryser....

Ralle8900

Re: Salami - Ekstreme smerter

Indlæg af Ralle8900 »

"Frygter at efterårssæsonen er slut"...

Well, selv uden Salami burde en hjemmekamp mod Farum og en udekamp i Haderslev resultere i 6 point.... Så det er måske alligevel et "heldigt" tidspunkt når det nu absolut skulle være...

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Altoriso Skrev:
> Hans karaktergivning og karakteristik er da
> hverken bedre eller værre end den du ser folk lave
> herinde!

Ahhh spis nu lige brød til, synes du ikke det er en ret generaliserende betragtning at skære alle over en kam sådan?

1: Manden bliver betalt for hvad han skriver, det gør brugerne herinde ikke - jeg tillader mig at forvente mere, ved ikk' med dig?
2: Der er givetvis brugere herinde der vurderer præstationer med hovedet under armen, men jeg må indrømme at med enkelte undtagelser så er der flere brugere som er garant for en nuanceret vurdering, i hvert fald i min optik.

> Han underskriver da med sit navn og en e-mail
> adresse, så hvis du skulle finde behov for at
> kritisere ham er du sikkert velkommen

Har skam allerede smidt en mail afsted, som jeg skrev i mig tidligere indlæg.

Claus J

Re: Fagerberg

Indlæg af Claus J »

Jeg må også (endelig) bøje mig i støvet for Ken, ingen har jeg været mere efter end ham (og Danny O) men for en gang skyld viser han at der måske er potentiale i knægten, håber han fortsætter stilen.

Ravnen

Re: Søren Berg er Pinlig

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Berg-Pinlig-udtalelse

Hold op en lav intelligent udtalelse fra Søren Berg.

"Vildt pinligt", ja for dig Søren Berg..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu har jeg også altid ment at karaktergivning som det typisk foregår er det rene volapyk :-)

Det kan godt være at han bliver betalt for at lave det, men mon ikke også at han har nogle retningslinier han skal arbejde efter
Ved ikke hvem der har lavet alm. kampreferat, men det kunne jo også tænkes at han havde været med til det
Her virker det som om at de bare lige vil smide nogle karakterer og spøjse kommentarer afsted, og det bringer ikke mit pis i kog - jeg ignorerer det bare lige som jeg for det meste gør det herinde

Jydepower

Re: Fagerberg - Hvad sagde ..

Indlæg af Jydepower »

JEG .. !? :D Ken Fagerberg er fremtiden drenge ! Giv ham chancen, giv ham spilletid, giv ham lidt tid til at komme oven på sin skade og så har vi den nye Ronaldinho ! :D

BW - 665

Re: Fagerberg - Hvad sagde ..

Indlæg af BW - 665 »

Jydepower Skrev:
> JEG .. !? :D Ken Fagerberg er fremtiden drenge !
> Giv ham chancen, giv ham spilletid, giv ham lidt
> tid til at komme oven på sin skade og så har vi
> den nye Ronaldinho ! :D

Klap nu lige hesten... én god kamp gør ingen til mester, han har også tidligere i glimt vist storspil, det lader til han har brug for nogle ret specifikke omstændigheder for at brilliere, hvilket er fint - det giver os flere strenge at spille på.

Men bevares, hvis han viser samme niveau næste kamp og i starten af foråret, så skal jeg gerne hoppe med på din vogn! Håber naturligvis heller ikke det er en enlig svale...

Besvar