Jeg har tumlet rundt med nogle idéer som synes kunne være intresante at tage fat i.
Men idéen jeg nok fandt mest intresant var nok at hvis man kunne skabe et cafémiljø ude i loungen, hvor der f.eks om sommeren er stole og borde ude foran vinduerne, og der måske bliver banket en fadølsvogn, ikke særlig stor, op omkring de her borde. Der skal selvfølgelig være parasoler til.
Måske man kunne få en som har bare lidt forstand på gastronomi til at kører 5-6 måltider som intresante over en sæson, så man udover en go Farlig Frank med sennep og ketchup, kan få stillet sulten på en anden måde. Men BW's køkken begrænser nok den idé. Hvis det så ikke kan lade sig gøre så kunne det vel være intresant med andre alkoholiske drikke, hvor der er 10 - 15 drinks og vælge imellem. Alt fra Irish coffé til isbjørn, og en go' scotch selvfølgelig.
Udover et dejlig poolbord, hvad med et pokerbord? Er godt klar over der er nogle regler for hazard spil og gambling, men kunne det lade sig gøre vil det ikke være dårligt.
Og endelig en idé til de kedelige runde borde. A propper lounge skal selvfølgelige have sofaer og der gav jeg mig til at søge lidt på nettet og synes ikke det her var dårligt
http://www.service2000.dk/index.php?id= ... 3godzQynDA. Det eneste problem ved sofaer og firekantet borde er vel at det begrænser tifos muligher på at flytte rundt med møblerne så de kan andvende et godt stykke areal til banner o.l.
Som hjørnet ser ud lige nu er det kanon med de runde borde osv. Det eneste dårlige er vel at der hænger trøjer af Lupus, Nikola Gjosevski, eller hvad han hedder, og så var der vist en anden en. Få dem udskiftet med K.Baks og nogle andrer. Så engang at BW havde nogle rigtige gode trøjer til hænge på et tidspunkt, men de er åbenbart taget ned igen.