Jeg tror, det er vigtigt, at vi starter med samme opstilling, som mod FCK. Omend en del af spillerne egentlig ikke fortjener genvalg. Men opstillingen mod FCK var vel egentlig vores ideal opstilling, og jeg tror det er vigtigt, at vi fokuserer på at få noget stabilitet og få spillet holdet sammen. Og forhåbentlig kan vi få vores midterforsvar til at fungerer igen. Reid og Califf i topform er altså en ganske udmærket duo.
På midtbanen skal vi have (har sagt det før) Florescu op i omdrejninger. Efter at have spillet på et meget høj niveau i starten af sæsonen, er han faldet drastisk i niveau. Vi mangler hans lækre afleveringer til de forreste, og jeg tror det er en meget væsentlig faktor for at få vores sprudlende angrebsspil til at fungere igen. Bortset fra FCK kampen synes jeg egentlig Salami har gjort det fornuftigt.
Fremme på banen skal vi have gang i Thygesens dybdeløb. Jeg tror egentlig nok det skal komme, hvis han kan holde sig skadesfri over en længere periode. Jeg tror desværre de manger skader her i foråret har ødelagt hans rytme. Vi ved han kan, og han har viljen, så jeg tror det nok skal komme. Så skal vi naturligvis have Danny igang igen. Og aller forrest synes jeg egentlig Kim Christensen gjorde det fornuftigt mod FCK, bortset fra han ikke scorede. Men jeg tror det er vigtigt at give manden en chance i lidt flere kampe i træk, i stedet for at skifte angriber hver kamp. Han får altså fat i mange bolde - flere en Frank. Han mangler dog lige skarpheden.
Det vigtigste på mandag mod Randers, er naturligvis at vi får tre point og næsten ligeså vigtigt, at vi får spillet til at fungere igen og viser at vi kan vinde på udebane mod et af midterholdene. Vi skal simpelthen have selvtilliden igen.
Og så skal Reid have styr på Mark Nyggard!
Jeg håber og tror på 3 point. Hvorfor er jeg ikke helt klar over