Er BW års fans i danmark

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Møller

Re: Er BW års fans i danmark - jo de er !!

Indlæg af Møller »

Altoriso Skrev:
>
> Hvad folk åbenbart ikke har forstået er, at man
> har valgt nogle andre kriterier end det som Frej
> henviser til

Nemlig Altoriso... og den gode Frej er oven i købet så smart, at modsige sig selv.
Først klandrer han FCM for stort set kun at have "fans", der bliver sammenlignet med lalleglade teenagere, der forguder Britney Spears det ene år, og en ny popstjerne til næste år.
Dernæst siger han så at BIF eller AGF "supportere" som begge klubber har i massevis af, burde vinde denne afstemning.

Så det svarer altså med andre ord til at BT laver en afstemning om årets pophit, og nominerer Britney Spears, Pink, Justin Timberlake og Robbie Williams.
Det Frej så gør, er at han agererer den sure rockanmelder Steffen Jungersen, og siger: "Britney stinker... hun laver lorte popmusik. Det burde fandme være AC/DC eller Metallica, der var nomineret..." God dag mand økseskaft!

Møller

Altoriso

STEM IDAG Senest

Indlæg af Altoriso »

Det er sidste chance idag, så afgiv jeres stemme - på BW naturligvis :-)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... EF20CA1CF9

Læs iøvrigt også dette på fcm.dk ( hvorfor er det ikke kommet på newstickeren.. )

http://www.fcm.dk/index.php?ID=4&nyhedI ... laes_nyhed

Dennis (BW2479)

Re: Er BW års fans i danmark

Indlæg af Dennis (BW2479) »

50 mand i City der i 85 min synger dem ud af eget stadion må da være nok til at vinde det lort?

Persian_Wolf

Re: STEM IDAG Senest OT

Indlæg af Persian_Wolf »

Det må skyldes at det tilhører nyhedskategori "ID 3" på FCM.dk , og den har de , af hvad jeg kan se, ikke med i deres RSS. Det er netop den RSS(bruger kun ID 1) som også bliver brugt i newstickeren her på graven.

Ang. reload som du spurgte til i den anden tråd;
Det er fordi den er baseret på AJAX(web/js). Det er teorien det samme som BW newstickeren, men blot med et billede af "load-processen". Den burde i hvert fald IKKE loade langsommere af den grund, tvært imod. Måske var det enkel tilfælde?

Hvilken browser bruger du?

Altoriso

Re: STEM IDAG Senest OT

Indlæg af Altoriso »

Jeg bruger IE (7.0 ? ) og den loader som sagt HVER gang jeg skifter side - også selv om der ikke er nogle nye nyheder

BW´s nyhedsticker står der fast hele tiden

Tak for svaret - det er jo ikke fordi 10 sekunder normalt er meget, men det går jo hurtigt når man surfer på nettet :-)

MadsBS

Hvad??

Indlæg af MadsBS »

KVINDELANDSHOLDET??? DET MÅ KRAFTEDME VÆRE EN JOKE?!

Undskyld mig...

LOOFT

Re: Hvad??

Indlæg af LOOFT »

Det er jo bedste helhedsindtryk, sådan som jeg har forstået det? Så ja:S

micha_el

Indlæg af micha_el »

syns det lyder dumt i min øre

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Ja jeg ved ikke hvad det er .. Useriøst, vil jeg sige.. :s For mig virker det meget underligt, at fodbold-Danmark skulle have stemt på dem . Men sådan er det jo. Jeg griner bare højlydt af det.

Anni

Indlæg af Anni »

Ja og det eneste sted, de ikke nævnte de nominerede! Jeg hørte det i al fald IKKE.

/Ulvemor

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

De nævnte det ikke, nej.

Anni

Indlæg af Anni »

De var nok bange for at gøre "nogen oversete fans" mere sure, end de var i forvejen.

Hold kæft hvor er det ringe.

/Ulvemor

The FCM FAN

Tv 2 , Tv LORT

Indlæg af The FCM FAN »

Det er sidste gang jeg ser det lort

Anni

o.t. Re: Tv 2 , Tv LORT

Indlæg af Anni »

The FCM FAN Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er sidste gang jeg ser det lort

Også jeg, de havde næsten ikke opdaget, at der var noget, der hed Jylland, bortset fra Aab som mestre, det kunne de da næsten heller ikke komme uden om. Men vi sparede på telefon regningen, der var ikke noget, der var værd at sms'e på :o)

/Anni

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er vel ikke andet end at sige "nåh?"?

Afstemningen er foretaget på Ekstra Bladets hjemmeside, og vinderen er dermed kåret af de samme mennesker, der stemte Tom Køhlert ind som SAS Ligaens mest lækre træner, siger det ikke alt?

Peter Ross

Besvar