Januar transfervindue II

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Andreas Bjelland

Indlæg af Arff »

Jeg sad også lige tog en kigger på kampen mellem Lyngby og FCK, og jeg lagde specielt godt mærke til Anders Bjelland, som efter min mening styrede midtbanen, og har en rigtig rigtig god første berøring, som ligger lige på hans fod hvergang.
Derudover er han god i pasningsspillet (hvertfald idag), og endvidere havde han et glimrende blik for sine med spillere.
- Hvad siger folk til ham?

mancitydk

Re: Mads Junker OT

Indlæg af mancitydk »

Hvorfor er det lige vi absolut skal af med Dadu? Sidst han var her scorede han 7 mål på en halvsæson, 1 mindre end Hr. Kristensen, og gæt hvem der fik mest spilletid ??? :)

Altoriso

Re: Mads Junker OT -Dadu

Indlæg af Altoriso »

Jeg ved ikke om du har glemt at Dadu ikke kunne finde sig ordentligt tilrette i Danmark - det var jo specielt noget med savnet af familien, deribland en lille datter

Det er jo meget uvist om han vil få det bedre hvis han kom tilbage til feks vinter

Der er nok ikke nogen der sådan rigtigt har noget at udsætte på den samlede præstation han nåede at vise mens han var her

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

det ved jeg godt men det er altid det sportslige det falder tilbage på. Fik han i øvrigt ikke kone og datter med til dk til sidst?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fik han i øvrigt ikke kone
> og datter med til dk til sidst?

Jeg er næsten sikker på at han ikke fik familien herop !

Hekler

Indlæg af Hekler »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> mancitydk Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Fik han i øvrigt ikke kone
> > og datter med til dk til sidst?
>
> Jeg er næsten sikker på at han ikke fik familien
> herop !

Moldavien er en selvstændig del udbrudt fra EU landet Rumænien der, modsætter sig visa til EU, alt det de kan. Derfor var det aldrig muligt for ham at få sin familie med herop i mere end et par måneder. Samtidigt med at han blev far bare få dage efter han var kommet til danmark.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ja du behøver ikke at belære mig om Moldova, jeg var der i sommers, kæmpe bananrepublik...

dalle

Re: Andreas Bjelland

Indlæg af dalle »

bjelland gjorde det meget godt ham lagde jeg også mærke til men menre mere at vi skal hplde øje med en spiller som kevin scmidt der kantspiller som tiltilder var meget farlig men så andre gange var helt væk...

men hvis vi gav vores akedemi spillere spilletid på højeste plan så vil de også ligne bjelland osv. bedre er de dog heller ikke

Bobby

Re: Januar transfervindue II

Indlæg af Bobby »

Jeg holder stadig på, at kan vi signe Morten Nielsen, så er det den rigtige angriber for klubben. Jeg ved godt, vi har en del unge talenter på angrebssiden, men det er altså alle en flok små driblere, som ikke egner sig til targetmand. Det gør Morten Nielsen. Han har helt klart talentet i mine øjne og samtidig er der fremtid i ham.

Jeg vil da også gerne have en etableret angriber, der har holdt højt niveau over flere sæsoner, men hvor mange har lige det, og hvor mange af dem er realistiske at få til klubben?

Demba Nyren er i mine øjne ikke den rigtige. Havde en god sæson i Esbjerg, men er faldet helt ned i Norge. Samtidig er han nok ikke den nemmeste spiller, at have i truppen.

Ilsø og Gislasson er gode, bevares! Men de er altså ikke boksspillere. På pladsen som hængende angriber har vi Thyge, Fagerberg, Collins og Jude, så det er altå ikke her vi skal forstærke os.

Så har Mads Junker været nævnt. Kunne også være en mulighed, men han er vel også lidt af en lottokupon?

Prica har uden tvivl klassen, men jeg tror desværre han er for dyr.

Dog synes jeg vi mangler en back up til venstrekanten, såfremt Borring skulle blive skadet eller få et formdyk. Vi har kun Madsen, der er kronisk skadet, men det er nødt til at være en ung udviklingsspiller, der er villig til at sidde meget på bænken.

Det er de eneste to pladser, jeg mener, vi bør forstærke os på, såfremt der ikke er nogen stamspillere, der bliver solgt, naturligvis.

Vinding

Lad os kigge imod Esbjerg

Indlæg af Vinding »

Måske har de lidt vi kan hente. Jesper Bech var da en stjerne i FCK, men han er gået i stå siden.

http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-spillerf ... -opsejling

Vinding

Altoriso

Re: Lad os kigge imod Esbjerg - Jesper Bech

Indlæg af Altoriso »

Tja han scorer da ca hver 3 kamp, hvilket kunne give 11 scoringer på en sæson, men sikkert mange flere hvis man regnede det ud efter antal minutter på banen-skalen :-)

http://da.wikipedia.org/wiki/Jesper_Bech

Vinding

Re: Lad os kigge imod Esbjerg - Jesper Bech

Indlæg af Vinding »

Jeg så ham gerne på holdet, så gør han det da ikke surt for os igen i Esbjerg ;-)
Jeg er sikker på at han ville kunne hjælpe oppe i front.

Vinding

PS

Sivebæk

Indlæg af PS »

Det kan godt være det bare er mig der har set for lidt kampe med 2. holdet, men jeg forstår ikke helt hvorfor så mange har så travlt med at få losset Sivebæk ud af klubben. Han har stort set ikke fået chancen, og det jeg har set med ham, mener jeg bestemt er godkendt og ser ud som en der virkelig kan blive til noget.

Jeg spørger fordi flere har ytret ønske om at slippe af med ham, bla. for lidt siden i fck-fcm tråden.

Jeg synes at hans måde at bevæge sig på, og den arbejdsindsats han har vist de få gange jeg har set ham, gør at han ligner der kan blive til noget, plus han er formentlig ikke særlig dyr at holde på.

Men kampen idag har derimod vist at vi da virkelig mangler en eller to til forsvaret, både centralt og i højre side, vi har jo ingen at sætte ind når det ikke kører for Winston, Kolja og Califf, og det gør det ikke for tiden.
Når vi ikke har det stabile forsvar som vi har haft i flere sæsoner, bliver det sværere at lave noget godt fremme på banen.

fcm4ever

ny spiller til fcm

Indlæg af fcm4ever »

jeg sysnes vi skal købe nogle gode nye spiller til forsvaret, i pausen pengene har vi jo nok af 33 mio. sys godt vi kunne sælge ipsa han er dårlig til at passe på sin mand. men gode nye forsversspiller vil være rart. så kunne der være større chance for vi vandt guld.

Chap

Re: ny spiller til fcm

Indlæg af Chap »

Lorte overskrift!

Chek i øvrigt den tråd her: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,87925

Besvar