Kiggede lige på stillingen fra sidste år efter 13. spillerunde og det er ret interessant at vi sidste år efter 13 runder havde 24 point og lå på andenpladsen. I år har vi 24 point på 4. pladsen.
det vil sige, at vi har samme point tal men er rykket to placeringer ned, primært fordi OB og Brøndby har fået tur i den i år, men det betyder i mine øjne også at vi ikke har rykket os det stykke vi gerne skulle have gjort ift. sidste år og målsætningerne for denne sæson og den næste. Det har i stedet vores direkte modstandere, OB og Brøndby, og de to hold har begge noget vi mangler. En skarp angriber der kan score mål back-to-back... det synes jeg lidt vi mangler..
statistik og FCM
-
Altoriso
Re: statistik og FCM
Undskyld mancitydk - Vil du ikke nok være sød at fortælle os hvad den nye målsætning går ud på, for det er da ikke noget jeg har set nogle udmeldinger på!
Men ellers er det jo rigtigt at vi jo ikke ligefrem har mistet point ift sidste sæson på denne tid
Man kan så prøve at evaluere ud fra det aktuelle program ift hjemme-/ udekampe, men den har vi jo taget i en anden tråd
Men ellers er det jo rigtigt at vi jo ikke ligefrem har mistet point ift sidste sæson på denne tid
Man kan så prøve at evaluere ud fra det aktuelle program ift hjemme-/ udekampe, men den har vi jo taget i en anden tråd
-
mancitydk
undskyld alto, mente sådan set bare at vores målsætning i år jo er rykket en plads så den nu ikke hedder top fire, men top tre. Ved godt at det først er næste år vision 2011 skal indfris
Men synes stadig det er en tankevækkende statistik...
-
Altoriso
Jeg synes bare at folk er for utålmodige og derfor lidt "urimelige" ift den aktuelle stilling, men igen så har den debat jo været vendt en del den sidste uges tid 
-
mancitydk
Ja det var nu ikke kun for at være utilfreds, bevares vi har jo alle dage tabt i Århus
men det var nu mere for at sige at vi egentligt hverken er værre eller bedre end sidste år. Det er bare de andre, der pt er blevet noget mere skarpe