Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og hvor fra ved du, at der ikke er en erkendelse
> hos ledelsen i FCM? Du mener det er åbenlyst for
> hele DKs befolkning at vi har problemer, men mener
> alligevel ikke, at FCMs ledelse har erkendt det?
> Hvor dumme tror du, de er? Jeg tror personligt, at
> de trods alt er så kloge at de holder kritik
> internt.
Jeg håber da de efterhånden har erkendt at vi er mere skrøbelige end sukkerglas på udebane og gør alt for at bearbejde det, vores manglende stabilitet er utvivlsomt den største hæmsko i forhold til at opnå endnu større succeser end hidtil. Her kan man da heldigvis også læse at der er fokus på de lidt mindre håndgribelige aspekter af fodbolden i FCM
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... er-team-dk. Er der i øvrigt nogen der ved om denne mentale coach eller sportspsykolog som artiklen omtaler er blevet tilknyttet klubben for nyligt, syntes ikke jeg kan finde noget navn på fcm.dk?
Jeg finder dog den kommunikation som kommer fra FCM i forbindelse med disse udebanekollaps for både useriøs og utroværdig. Jeg har forklaret det er tidligere, men hvis man vil være et tophold, så melder chef-træneren bare ikke ud at han var tilfreds med 70 minutter i en kamp hvor vi blev kørt ud på røv og albuer af et middelmådigt AGF-mandskab med et ynglinge-forsvar, det hænger simpelthen ikke sammen med den position man har opnået i dansk fodbold. Fans og ikke mindst sponsorer kan simpelthen ikke genkende de udmeldinger der kommer fra FCM i de situationer.
Jeg ville personligt være langt bedre tilfreds med at TT lod være med at pakke fadæser ind i vat og meldte ud at det simpelthen bare var for dårligt og det var meget der skulle arbejdes med, det kan altså også siges på en sådan måde, at man ikke bare smider om sig med personlige svinere, det var Poul Hansen et glimrende eksempel på i sin tid. På den måde vidste jeg i det mindste at trænerteamet havde overværet den samme kamp som resten af fodbolddanmark, forholdt sig til virkeligheden og var opmærksomme på problemet. I min verden, går det ikke noget af en, hvis man undlader at bortforklare alting med lamme og tåbelige undskyldninger, tværtimod.
>> Og du mener ikke 2*sølv er fremgang? Og hvis man
> kigger lidt på tabellen, så er vi vist så rigelig
> i afstand af vores top3-målsætning. Vision 2011 er
> jo en 5-årsplan, og sådanne evaluerer man altså
> ikke på ugebasis. På den lange bane er vi vel
> FORAN vision 2011 og længere fremme end nogen af
> os egentlig turde håbe på, da den blev
> præsenteret.
Nu er den første sølvmedalje lidt billig at medregne, da investeringerne jo hovedsageligt er kommet efter denne sæson, eller ihvertfald halvvejs inde i den. Problemet er bare, at man stadigvæk er lige så ustabile som man altid har været, til trods for at der er hentet dyre, ældre og mere rutinerede kræfter til. Vi skal simpelthen ha hævet det bundniveau og trods udtalelser fra Thomasberg om det modsatte, så skal man vist være fantast for at mene vi har det. Desuden er det jo også en årlig målsætning som der skal leves op til.
Anders Bay afskrev os i guldkampen her til aften på TV2 og sagde det heller ikke blev i år. Jeg vælger at tro at han er for tidligt ude, men jeg kan virkelig godt forstå at rigtigt mange mener det er blevet en kapløb mellem 3 hold. Problemet for FCM, er jo at der efter de næste to hjemmekampe, komme udekampe igen..