Akademiet - forlæng eller ej
-
Jan
Re: AZ alkamar
Ved ikke hvorfor de var tilstede i dag.
Men gætter på, at de måske ville se hvordan akedemiet fungere, og dermed lære noget.
Men gætter på, at de måske ville se hvordan akedemiet fungere, og dermed lære noget.
-
dalle
Re: AZ alkamar
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er altså tit scouts i sidste uge var der en
> fra Feynoord.
okay så er der ingen grund til panik med mindre de er efter sekeu oliseh for han solgte sku sig selv igår:)
> Der er altså tit scouts i sidste uge var der en
> fra Feynoord.
okay så er der ingen grund til panik med mindre de er efter sekeu oliseh for han solgte sku sig selv igår:)
-
Hausser
Re: Akademiet - forlæng eller ej
Ørgaard, Steinlein og resten af FCM-banden, må efterhånden gå i kraftige overvejelser omkring hvem der skal satses på blandt ynglingene, var det ikke for at man har vendt sæsonen om, så ville ynglingesæsonen jo være ved at være færdig og man skulle have seniorkontrakterne på plads.
Jeg var ude og se ynglingene igår i en aldeles fremragende indsats, hvor jeg syntes der var rigtigt mange som anbefalede sig. Oliseh var helt outstanding og ligeledes var Albæk fremragende og det var tydeligt hvorfor de allerede er blevet rykket på i A-truppen. Oliseh specielt, bliver utroligt spændende at følge, hvis han kan overføre sit spil til ligaen. Så var der selvfølgelig et par 91ere som gjorde kraftigt opmærksom på sig selv, selvfølgelig mest Rasmus Lynge Kristensen som med et hattrick og en assist var en dominerede faktor. Tror ikke vi skal være bange for at komme til at mangle talenter når 90erne bliver seniorer, der er også masser af spændende spillere blandt 91erne.
Af de 90ere som ikke allerede har en seniorkontrakt i FCM, mener jeg Izunna og Kiilerich var dem der stod stærkest i billedet, selv om alle generelt gjorde det godt, måske lige bortset fra Jens Rinke som kostede en kasse.
Izunna var fuldstændigt dominerede på midtbanen og med sin springstyrke vandt han den ene duel efter den anden mod AaBere som var et hoved højere end ham selv. Ekstemt god i duellerne og hurtig, ren Salami-light.
Kiilerich er en rigtig spændende forsvarer som jeg næsten er bedre fremad end bagud. Han driver bolden frem i bedste Mathias Sammer stil og skaber konstant overtal på midtbanen, hvilket resulterer i mange gode situationer. God teknik, fornuftig speed, gode afslutninger og selvfølgelig hovedstødstyrke, er varemærker hos Kiilerich som dog også skal blive lidt bedre i sine markeringer, han satser måske nok lidt for meget. Gad godt se Kiilerich i aktion for A-holdet, jeg er meget i tvivl om hvor meget forskel er egentlig er på ham og Ipsa.
Kiilerich gik forresten ud med hvad der lignede en halvalvorlig skade til sidst, er der nogen der har en opdate på ham?
De to øvrige 90ere, Lysemose og Bøge, gjorde det også rigtigt solidt. Bøge virker som en alsidig herre som både kan spille midterforsvar, højre back, højre kant og defensiv midt, ikke helt dårligt at have sådan en herre tilknyttet.
Til dem der ikke så kampen stillede FCM op således:
Rinke
Lysemose - Kiilerich - Bøge - Ahlmann
Oliseh - Kasper Hansen - Izunna - Lynge Kristensen
Foged - Albæk
Et referat af kampen kan læses på fcm.dk
Jeg var ude og se ynglingene igår i en aldeles fremragende indsats, hvor jeg syntes der var rigtigt mange som anbefalede sig. Oliseh var helt outstanding og ligeledes var Albæk fremragende og det var tydeligt hvorfor de allerede er blevet rykket på i A-truppen. Oliseh specielt, bliver utroligt spændende at følge, hvis han kan overføre sit spil til ligaen. Så var der selvfølgelig et par 91ere som gjorde kraftigt opmærksom på sig selv, selvfølgelig mest Rasmus Lynge Kristensen som med et hattrick og en assist var en dominerede faktor. Tror ikke vi skal være bange for at komme til at mangle talenter når 90erne bliver seniorer, der er også masser af spændende spillere blandt 91erne.
Af de 90ere som ikke allerede har en seniorkontrakt i FCM, mener jeg Izunna og Kiilerich var dem der stod stærkest i billedet, selv om alle generelt gjorde det godt, måske lige bortset fra Jens Rinke som kostede en kasse.
Izunna var fuldstændigt dominerede på midtbanen og med sin springstyrke vandt han den ene duel efter den anden mod AaBere som var et hoved højere end ham selv. Ekstemt god i duellerne og hurtig, ren Salami-light.
Kiilerich er en rigtig spændende forsvarer som jeg næsten er bedre fremad end bagud. Han driver bolden frem i bedste Mathias Sammer stil og skaber konstant overtal på midtbanen, hvilket resulterer i mange gode situationer. God teknik, fornuftig speed, gode afslutninger og selvfølgelig hovedstødstyrke, er varemærker hos Kiilerich som dog også skal blive lidt bedre i sine markeringer, han satser måske nok lidt for meget. Gad godt se Kiilerich i aktion for A-holdet, jeg er meget i tvivl om hvor meget forskel er egentlig er på ham og Ipsa.
Kiilerich gik forresten ud med hvad der lignede en halvalvorlig skade til sidst, er der nogen der har en opdate på ham?
De to øvrige 90ere, Lysemose og Bøge, gjorde det også rigtigt solidt. Bøge virker som en alsidig herre som både kan spille midterforsvar, højre back, højre kant og defensiv midt, ikke helt dårligt at have sådan en herre tilknyttet.
Til dem der ikke så kampen stillede FCM op således:
Rinke
Lysemose - Kiilerich - Bøge - Ahlmann
Oliseh - Kasper Hansen - Izunna - Lynge Kristensen
Foged - Albæk
Et referat af kampen kan læses på fcm.dk
-
felisan
glimrende indlæg, tak for det.
det bliver spændende at se, hvem der forstærker A-truppen, når ynglinge sæsonen afsluttes...
spørgsmålet er vel, om A-truppen overhovedet kan rumme den store mængde talent?
et problem, selv om det bestemt er et positivt et af slagsen :O)
det bliver spændende at se, hvem der forstærker A-truppen, når ynglinge sæsonen afsluttes...
spørgsmålet er vel, om A-truppen overhovedet kan rumme den store mængde talent?
et problem, selv om det bestemt er et positivt et af slagsen :O)
-
dalle
Hausser Skrev:
> Ørgaard, Steinlein og resten af FCM-banden, må
> efterhånden gå i kraftige overvejelser omkring
> hvem der skal satses på blandt ynglingene, var det
> ikke for at man har vendt sæsonen om, så ville
> ynglingesæsonen jo være ved at være færdig og man
> skulle have seniorkontrakterne på plads.
enig FCM ynglinge spillere er altså noget bedre end nogen andre.
vi har et spilsystem som gør at man i hver kamp lige skal drible, aflevere, osv. 10 gange mere en andre hold som mere går efter sejren end at udvikle talenter.
> Jeg var ude og se ynglingene igår i en aldeles
> fremragende indsats, hvor jeg syntes der var
> rigtigt mange som anbefalede sig. Oliseh var helt
> outstanding og ligeledes var Albæk fremragende og
> det var tydeligt hvorfor de allerede er blevet
> rykket på i A-truppen. Oliseh specielt, bliver
> utroligt spændende at følge, hvis han kan overføre
> sit spil til ligaen. Så var der selvfølgelig et
> par 91ere som gjorde kraftigt opmærksom på sig
> selv, selvfølgelig mest Rasmus Lynge Kristensen
> som med et hattrick og en assist var en dominerede
> faktor. Tror ikke vi skal være bange for at komme
> til at mangle talenter når 90erne bliver seniorer,
> der er også masser af spændende spillere blandt
> 91erne.
selvom du siger vi ikke skal være bange for at mangle talenter i fremtiden skal man altså også lige tænke på at selvom Lynge spillede godt så var det mest 90erne
som brilierede. mads og sekeu er fantastiske og burde efter min mening være tættere på holdet end som så specielt mads Albæk som viser de egenskaber som vi mangler på holdet lige nu.
> Af de 90ere som ikke allerede har en
> seniorkontrakt i FCM, mener jeg Izunna og
> Kiilerich var dem der stod stærkest i billedet,
> selv om alle generelt gjorde det godt, måske lige
> bortset fra Jens Rinke som kostede en kasse.
>
> Izunna var fuldstændigt dominerede på midtbanen og
> med sin springstyrke vandt han den ene duel efter
> den anden mod AaBere som var et hoved højere end
> ham selv. Ekstemt god i duellerne og hurtig, ren
> Salami-light.
>
> Kiilerich er en rigtig spændende forsvarer som jeg
> næsten er bedre fremad end bagud. Han driver
> bolden frem i bedste Mathias Sammer stil og skaber
> konstant overtal på midtbanen, hvilket resulterer
> i mange gode situationer. God teknik, fornuftig
> speed, gode afslutninger og selvfølgelig
> hovedstødstyrke, er varemærker hos Kiilerich som
> dog også skal blive lidt bedre i sine markeringer,
> han satser måske nok lidt for meget. Gad godt se
> Kiilerich i aktion for A-holdet, jeg er meget i
> tvivl om hvor meget forskel er egentlig er på ham
> og Ipsa.
tror faktisk at sune Kiilerich ville kunne gøre det bedre fordi han er en meget
mere rolig spiller og i sin højde aldrig vil blive kørt rund på alle spillet faceter.
> De to øvrige 90ere, Lysemose og Bøge, gjorde det
> også rigtigt solidt. Bøge virker som en alsidig
> herre som både kan spille midterforsvar, højre
> back, højre kant og defensiv midt, ikke helt
> dårligt at have sådan en herre tilknyttet.
jeg syntes også at Inzunna var helt fantastisk ligeledes med sekeu som med det spil virkelig spiller sig ind i 1 holdets varme.
jeg syntes helt klart at man ikke skal være bange for at forlænge med talenterne specielt fordi at hvis man eks. ser på store talenter som reid, kjær, salami osv. de er var store talenter i ynglinge og idag er de nogle at dks bedste spillere hvad med at vi nu tog nogle fra "anden række" dvs. eks. Nicklas Lysemose som er en meget offensiv back og mest af alt HØJRE BACK og hvis/når marcic smutter så er det godt at have en ung backup. hva syntes i reid og de andre har jo vist sig nu at være vigtige spillere for fcm kan "anden række" spillerene så ikke agere backup istedet for køb som flita og østeupere????
> Ørgaard, Steinlein og resten af FCM-banden, må
> efterhånden gå i kraftige overvejelser omkring
> hvem der skal satses på blandt ynglingene, var det
> ikke for at man har vendt sæsonen om, så ville
> ynglingesæsonen jo være ved at være færdig og man
> skulle have seniorkontrakterne på plads.
enig FCM ynglinge spillere er altså noget bedre end nogen andre.
vi har et spilsystem som gør at man i hver kamp lige skal drible, aflevere, osv. 10 gange mere en andre hold som mere går efter sejren end at udvikle talenter.
> Jeg var ude og se ynglingene igår i en aldeles
> fremragende indsats, hvor jeg syntes der var
> rigtigt mange som anbefalede sig. Oliseh var helt
> outstanding og ligeledes var Albæk fremragende og
> det var tydeligt hvorfor de allerede er blevet
> rykket på i A-truppen. Oliseh specielt, bliver
> utroligt spændende at følge, hvis han kan overføre
> sit spil til ligaen. Så var der selvfølgelig et
> par 91ere som gjorde kraftigt opmærksom på sig
> selv, selvfølgelig mest Rasmus Lynge Kristensen
> som med et hattrick og en assist var en dominerede
> faktor. Tror ikke vi skal være bange for at komme
> til at mangle talenter når 90erne bliver seniorer,
> der er også masser af spændende spillere blandt
> 91erne.
selvom du siger vi ikke skal være bange for at mangle talenter i fremtiden skal man altså også lige tænke på at selvom Lynge spillede godt så var det mest 90erne
som brilierede. mads og sekeu er fantastiske og burde efter min mening være tættere på holdet end som så specielt mads Albæk som viser de egenskaber som vi mangler på holdet lige nu.
> Af de 90ere som ikke allerede har en
> seniorkontrakt i FCM, mener jeg Izunna og
> Kiilerich var dem der stod stærkest i billedet,
> selv om alle generelt gjorde det godt, måske lige
> bortset fra Jens Rinke som kostede en kasse.
>
> Izunna var fuldstændigt dominerede på midtbanen og
> med sin springstyrke vandt han den ene duel efter
> den anden mod AaBere som var et hoved højere end
> ham selv. Ekstemt god i duellerne og hurtig, ren
> Salami-light.
>
> Kiilerich er en rigtig spændende forsvarer som jeg
> næsten er bedre fremad end bagud. Han driver
> bolden frem i bedste Mathias Sammer stil og skaber
> konstant overtal på midtbanen, hvilket resulterer
> i mange gode situationer. God teknik, fornuftig
> speed, gode afslutninger og selvfølgelig
> hovedstødstyrke, er varemærker hos Kiilerich som
> dog også skal blive lidt bedre i sine markeringer,
> han satser måske nok lidt for meget. Gad godt se
> Kiilerich i aktion for A-holdet, jeg er meget i
> tvivl om hvor meget forskel er egentlig er på ham
> og Ipsa.
tror faktisk at sune Kiilerich ville kunne gøre det bedre fordi han er en meget
mere rolig spiller og i sin højde aldrig vil blive kørt rund på alle spillet faceter.
> De to øvrige 90ere, Lysemose og Bøge, gjorde det
> også rigtigt solidt. Bøge virker som en alsidig
> herre som både kan spille midterforsvar, højre
> back, højre kant og defensiv midt, ikke helt
> dårligt at have sådan en herre tilknyttet.
jeg syntes også at Inzunna var helt fantastisk ligeledes med sekeu som med det spil virkelig spiller sig ind i 1 holdets varme.
jeg syntes helt klart at man ikke skal være bange for at forlænge med talenterne specielt fordi at hvis man eks. ser på store talenter som reid, kjær, salami osv. de er var store talenter i ynglinge og idag er de nogle at dks bedste spillere hvad med at vi nu tog nogle fra "anden række" dvs. eks. Nicklas Lysemose som er en meget offensiv back og mest af alt HØJRE BACK og hvis/når marcic smutter så er det godt at have en ung backup. hva syntes i reid og de andre har jo vist sig nu at være vigtige spillere for fcm kan "anden række" spillerene så ikke agere backup istedet for køb som flita og østeupere????
-
Peter Ross
Lysemose og Bøge har i mine øjne begge den svaghed, at de simpelthen er for lette at overspille rent defensivt. Det hjælper ikke med en sejlende back, der kun er god, når det går fremad.
Vi har mange spillere på ynglingeholdet, der helt sikkert har mange af de evner det kræver, for at komme på Liga-holdet, men omvendt har de fleste af dem også mangler, der gør det svært, at spå om fremtiden for dem. Med en Killerich for eksempel, der uden tvivl er et stort forsvarstalent, han har desværre bare en tendens til hjerneblødninger, der koster mål/udvisninger, som der ikke er råd til på højeste niveau.
Peter Ross
Vi har mange spillere på ynglingeholdet, der helt sikkert har mange af de evner det kræver, for at komme på Liga-holdet, men omvendt har de fleste af dem også mangler, der gør det svært, at spå om fremtiden for dem. Med en Killerich for eksempel, der uden tvivl er et stort forsvarstalent, han har desværre bare en tendens til hjerneblødninger, der koster mål/udvisninger, som der ikke er råd til på højeste niveau.
Peter Ross
-
Arff
Peter Ross Skrev:
> Med en Killerich for eksempel,
> der uden tvivl er et stort forsvarstalent, han har
> desværre bare en tendens til hjerneblødninger, der
> koster mål/udvisninger, som der ikke er råd til på
> højeste niveau.
Helt korrekt, hans temperament kan godt komme op og koge en gang i mellem, men det er jo helt sikkert noget som der kan laves om på.
> Med en Killerich for eksempel,
> højeste niveau.
Helt korrekt, hans temperament kan godt komme op og koge en gang i mellem, men det er jo helt sikkert noget som der kan laves om på.
-
Hausser
Peter Ross Skrev:
> Lysemose og Bøge har i mine øjne begge den
> svaghed, at de simpelthen er for lette at
> overspille rent defensivt. Det hjælper ikke med en
> sejlende back, der kun er god, når det går
> fremad.
Jeg ved det ikke helt, jeg tror også det har lidt at gøre med måden ynglingeholdet spiller på. Fra at have en katastrofal dårligt fungerede offensiv i foråret, har man pludselig det mest scorede og offensivt sprudlende hold som snitter mere end 3 mål pr kamp. Det virker til at have været så meget fokus på offensiven, at defensiven pludselig er blevet negligeret en del, blandt andet ser man ustandseligt de to backs i overlabs og en af centerforsvarerne går også gerne med frem. Den offensive indstilling har kostet en del kasser.
Selv om Lysemose er en god spiller, så tror jeg dog heller ikke helt på ham, der står simpelthen andre foran ham i køen. Angående Bøge, så ved jeg heller ikke helt, jeg tror man skriver med en højre back da vi mangler et talent på den plads, men Jonas Jacobsen kunne også kandidere til den position. J.J er vel nok den mest stabile af alle vores forsvarere og har også spillet backen før.
> Vi har mange spillere på ynglingeholdet, der helt
> sikkert har mange af de evner det kræver, for at
> komme på Liga-holdet, men omvendt har de fleste af
> dem også mangler, der gør det svært, at spå om
> fremtiden for dem. Med en Killerich for eksempel,
> højeste niveau.
Jeg er enig, selv om jeg gerne ville have det, så er der ikke lige umiddelbart en ny Kjær eller Reid blandt forsvarerne, de er på ingen måder så komplette i det som de var dengang. Kiilerich tror jeg dog på, syntes han har rigtigt mange spændende aspekter i sit spil, men han har dog også svagheder som der skal arbejdes med, specielt i markeringerne. Spørgsmålet er også hvor meget af det der vises i ungsdomsrækkerne, der kan overføres til det højeste niveau..
Har du forresten en status på Kiilerichs skade?
> Lysemose og Bøge har i mine øjne begge den
> svaghed, at de simpelthen er for lette at
> overspille rent defensivt. Det hjælper ikke med en
> sejlende back, der kun er god, når det går
> fremad.
Jeg ved det ikke helt, jeg tror også det har lidt at gøre med måden ynglingeholdet spiller på. Fra at have en katastrofal dårligt fungerede offensiv i foråret, har man pludselig det mest scorede og offensivt sprudlende hold som snitter mere end 3 mål pr kamp. Det virker til at have været så meget fokus på offensiven, at defensiven pludselig er blevet negligeret en del, blandt andet ser man ustandseligt de to backs i overlabs og en af centerforsvarerne går også gerne med frem. Den offensive indstilling har kostet en del kasser.
Selv om Lysemose er en god spiller, så tror jeg dog heller ikke helt på ham, der står simpelthen andre foran ham i køen. Angående Bøge, så ved jeg heller ikke helt, jeg tror man skriver med en højre back da vi mangler et talent på den plads, men Jonas Jacobsen kunne også kandidere til den position. J.J er vel nok den mest stabile af alle vores forsvarere og har også spillet backen før.
> Vi har mange spillere på ynglingeholdet, der helt
> sikkert har mange af de evner det kræver, for at
> komme på Liga-holdet, men omvendt har de fleste af
> dem også mangler, der gør det svært, at spå om
> fremtiden for dem. Med en Killerich for eksempel,
> højeste niveau.
Jeg er enig, selv om jeg gerne ville have det, så er der ikke lige umiddelbart en ny Kjær eller Reid blandt forsvarerne, de er på ingen måder så komplette i det som de var dengang. Kiilerich tror jeg dog på, syntes han har rigtigt mange spændende aspekter i sit spil, men han har dog også svagheder som der skal arbejdes med, specielt i markeringerne. Spørgsmålet er også hvor meget af det der vises i ungsdomsrækkerne, der kan overføres til det højeste niveau..
Har du forresten en status på Kiilerichs skade?
-
Hausser
Kiilerich skadet?
Jeg kan se at Sune Kiilerich ikke er med i aftenens ynglingekamp mod AGF i Århus http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed. Er der nogen der ved hvor alvorlig Kiilerichs skade fra AaB-kampen er?
-
Hausser
Zakaria Hassan
Og så hiver jeg lige den her tråd frem igen, for at bringe nyt om endu en af de kontraktaktuelle ynglinge.
På http://www.myfc.dk/user/index.php?klub_ ... pec=#A6295 kan man læse et interview med Zakaria. Interviewet handler mest om U/129 landsholdet, men bringer også nyt omkring knægtens fremtid.
Citat derfra: "Jeg har været oppe og træne med SAS-liga holdet en del gange, men det var mest i foråret. lige nu træner jeg med vores U 19 hold og spiller kamp med 2. Division. Men hensigten er at efter nytår jeg at regelmæssigt kommer op at træne med 1. holdet."
Det kunne altså tyde på Zakaria har diskuteret fremtiden med FCM og at det ligner en kontrakt til ham,. Spørgsmålet er så om der er plads til ham i en trup som allerede bugner af centrale midtbanetalenter i forvejen, vi har jo også Izunna blandt ynglingene..
På http://www.myfc.dk/user/index.php?klub_ ... pec=#A6295 kan man læse et interview med Zakaria. Interviewet handler mest om U/129 landsholdet, men bringer også nyt omkring knægtens fremtid.
Citat derfra: "Jeg har været oppe og træne med SAS-liga holdet en del gange, men det var mest i foråret. lige nu træner jeg med vores U 19 hold og spiller kamp med 2. Division. Men hensigten er at efter nytår jeg at regelmæssigt kommer op at træne med 1. holdet."
Det kunne altså tyde på Zakaria har diskuteret fremtiden med FCM og at det ligner en kontrakt til ham,. Spørgsmålet er så om der er plads til ham i en trup som allerede bugner af centrale midtbanetalenter i forvejen, vi har jo også Izunna blandt ynglingene..
-
Hausser
Jesper Bøge på seniorkontrakt
Som en anden kommenterede i kontrakt-tråden, så har Jesper Bøge fået en kontrakt frem til 2011 og det lader derfor til at Bøge blir den spiller som man vil satse på som højre back fremover. Som man kan læse http://www.fyens.dk/article/1153004:Nor ... kt-med-FCM, så er det dog en deltidskontrakt i første omgang og det er vel også grunden til at det endnu ikke er blevet omtalt på fcm.dk.
Til dem der ikke kender Jesper Bøge så godt, kan det oplyses at han er en alsidig fodboldspiller som både har spillet i det centrale forsvar, på den centrale midtbane, højre kant og højre back, men favoritpositionen er på backen. Han er en type som jeg syntes har sin force i det offensive hvor han både slår gode indlæg og også kan sætte en mand. Bøges største svaghed er vel nok fysikken og han skal vel tage 4-5 kg muskler på før han for alvor kan være med i superligaen, men det kan der heldigvis gøres noget ved. Andre er meget velkomne til at kommentere på Bøges evner overfor dem der ikke kender ham.
Status for årgang 90 indtil videre er altså:
Fuldtidskontrakt: Oliseh & Albæk
Deltidskontrakt: Bøge
Ingen kontrakt: Kasper Dam
Spillere der næppe eller helt sikkert ikke får kontrakt: Rinke, Habib Kahn, Ringgaard og Lysemose.
Endnu uafklaret, men med gode muligheder for kontrakt: Zakaria, J. Jacobsen, Kiilerich, Izunna og Sylvester
Må ikke vi får flere afklaringer i løbet af den næste måneds tid..
Til dem der ikke kender Jesper Bøge så godt, kan det oplyses at han er en alsidig fodboldspiller som både har spillet i det centrale forsvar, på den centrale midtbane, højre kant og højre back, men favoritpositionen er på backen. Han er en type som jeg syntes har sin force i det offensive hvor han både slår gode indlæg og også kan sætte en mand. Bøges største svaghed er vel nok fysikken og han skal vel tage 4-5 kg muskler på før han for alvor kan være med i superligaen, men det kan der heldigvis gøres noget ved. Andre er meget velkomne til at kommentere på Bøges evner overfor dem der ikke kender ham.
Status for årgang 90 indtil videre er altså:
Fuldtidskontrakt: Oliseh & Albæk
Deltidskontrakt: Bøge
Ingen kontrakt: Kasper Dam
Spillere der næppe eller helt sikkert ikke får kontrakt: Rinke, Habib Kahn, Ringgaard og Lysemose.
Endnu uafklaret, men med gode muligheder for kontrakt: Zakaria, J. Jacobsen, Kiilerich, Izunna og Sylvester
Må ikke vi får flere afklaringer i løbet af den næste måneds tid..