Januar transfervindue II

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Januar transfervindue II

Indlæg af Arff »

Da den anden tråd er ved at være godt fyldt, og ret rodet vælger jeg at oprette en ny tråd hvori vi kan diskuterer eventuelle tranfere i Januars transfervindue.

Jeg fandt lige et link på bold.dk, hvor der stod at Gladbach er villige til at give deres svenske kantspiller Sharbel Touma væk.
Der står at AGF var meget interesseret i ham, i år 2006, men valgte at tage til Twente i stedet, hvor han fik stor succes, og derefter skiftede til Gladbach, som så må have været uden den store succes - er der nogle der kender noget til ham?

Her er linket:
http://www.bold.dk/nyt/Gladbach-giver-Touma-vaek

Chap

Dansk interesse for Patrik Ingelsten

Indlæg af Chap »

http://www.bold.dk/nyt/Danske-henvendel ... -topscorer

Gad vide om det er os, der er interesseret i ham?

Arff

Patrick Ingelsten

Indlæg af Arff »

Da jeg læste denne nyhed, tænkte jeg med det samme FC Midtjylland? - er jeg den eneste som gør det, eller kunne der være noget om det?

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=91751

The FCM FAN

Re: Patrick Ingelsten

Indlæg af The FCM FAN »

Det samme tænker jeg, og jeg synes det lyder super interessant, men agenten siger jo desværre tilsidst i interwievet " Som det ser ud lige nu, så er det ikke særligt sandsynligt, at han skifter til Danmark, fortæller Mörk."

Men jeg ville da mene at det er forsøget værd! Lønningerne er jo en del højere i dansk fodbold end resten af Skandinavien..

Jeg kan kun blive positivt overrasket ;)

Chap

Indlæg af Chap »

Selvom han godt nok er topscorer deroppe, håber jeg sku ikke, at vi henter ham. Først og fremmest pga. hans tidligere målstatistik, som er faktisk er elendig: http://en.wikipedia.org/wiki/Patrik_Ingelsten Derudover er han kun 179 cm. høj, hvilket jeg synes er for lidt, set i forhold til den targetspiller, vi har brug for.

Dysager

Indlæg af Dysager »

Jamen er det en egentligt target spiller vi er på udkig efter??
Er det ikke bare mere en der skal kunne få det til at fungere sammen med FRank?

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

>Først og fremmest pga. hans tidligere målstatistik, som er faktisk er elendigEr det ikke bare mere en der skal kunne få det til at fungere sammen med FRank?<

Umiddelbart nej. Lige nu spiller Thgyesen, som en af angriberne, og med alt respekt for Frank er han altså ikke i nærheden af Thyge, så han ville nok skulle slå Frank af holdet.

Som jeg også tror han kan, jeg skal dog understrege at jeg ikke har set ham spille, men læst en del om ham ....

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er der selvfølgelig delte meninger om, men jeg mener helt klart at det er afløseren for Frank vi skal finde, ikke blot en assisterende type som kan spille ved siden af ham. Frank mener jeg ikke helt har niveauet til at være i den startopstilling som skal bombe guld hjem til heden inden 2011.

Ingelsten mener jeg umiddelbart også er lidt for lille hvis han skal være spidsangriberen i vores system, men til gengæld kan han spille wing, sådan mangler vi vel også..

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Jeg ser ikke hans størrelse som et problem, nærmest tværtimod. Ved at han ikke er sp stor må men gå ud fra at han har en glimrende teknik og når bolden kommer op imod ham kunne han trække ned i banen, og man kunne udnytte Thgyes dybdeløb endnu mere...

Hausser

Sharbel Touma

Indlæg af Hausser »

Lidt mere om denne Sharbel http://en.wikipedia.org/wiki/Sharbel_Touma

Som jeg ser det, så må Ørgaard gå i ganske seriøse overvejelser om at hente nok en kant/wing-type. Det virker ihvertfald meget til at vi har manglet indskiftningsmuligheder på kanten, på de sidste. Til trods for dårlige præstationer, er hverken Danny eller Borring blevet skiftet, da Madsen konstant er ude med skader og da man tilsyneladende endnu ikke har nok tillid til Sivebæk.

Jeg holder meget af Madsen som type, men det dur simpelthen ikke at kan blot kan spille en halv time hver femte kamp pga skader. Det kan hverken vi eller Madsen være tjent med og spørgsmålet er om han ikke burde stoppe karrieren for en anden stilling i organisationen, det tror jeg ville være en god løsning for alle parter.

Derfor kunne et nyt tredjevalg til kanten være interessant, men mon ikke man trods alt foretrækker en noget yngre type end 29-årige Sharbel Touma, som bedre kan affinde sig med en periode som tredjevalg.

BW 4108

Re: Patrick Ingelsten ( nej ) sats på nuværende

Indlæg af BW 4108 »

Jeg synes det er vigtigere vi satsede på vores nuværende angribere, og evt fik gang i målscoringen.

Jeg ved ikke hvad der er galt, men synes vi har haft problemer med vores angribere siden Skoubo spillede.

Baba, Kim C, Frank, Jude, Fagerberg, det må da være nok?
Godt nok har han scoret nogle kasser ham Ingelsten, men det er ikke nok, og samtidig er han 26 år, dvs ingen fremtid i ham, medmindre han er virkelig suveræn og han pludselig vækker opsigt hos store europæiske klubber ( hvilket ikke sker )

Vi burde hellere spare de penge og evt hyre en angrebstræner, mental eller et eller andet der kan få banket noget selvtillid og afslutningstræning/målnæse finesse ind i spillerne.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Men på den måde vi spiller, så vil jeg mener at systemet nærmest dikterer en stor targetspiller på toppen, som kan vinde duellerne og ligge bolden af til midtbanen. Ingelsten vil være for lille til den rolle.

Hausser

Re: Patrick Ingelsten ( nej ) sats på nuværende

Indlæg af Hausser »

Hvis der kommer en ny angriber til, hvilket jeg håber der gør, så vil det også forsvinde en angriber, det er helt sikkert, 6 angribere er naturligvis alt for mange. Tror vi siger farvel og tak til Kim C., og så kunne man måske finde på at udleje Jude, selv om han godt nok er en noget anden type end de andre..

The FCM FAN

Kant ?

Indlæg af The FCM FAN »

en Ken ILsø har før været diskuteret, og så vidt jeg ved kan han også sagtens spille kant, + han har alderen med sig ?

Skippels

Indlæg af Skippels »

Faktum er i hvert fald at vi lige pt har det ringeste angreb i ligaen. Vi producerer ingenting, og når Danny har en dårlig dag har vi ikke EN der kan skyde udefra. Vi har virkelig brug for assistance, og desuden et køb af en mental træner og en angrebstræner som også nævnt før i tråden.

Besvar