Er BW års fans i danmark

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fyhn

Er BW års fans i danmark

Indlæg af Fyhn »

Ja BW er blevet nomineret til års fans.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... EF20CA1CF9

Husk at stem ;-)
Senest rettet af Fyhn 18. nov 2008, 10:33, rettet i alt 1 gang.

forzafcm

Re: Er BW års fans i danmark

Indlæg af forzafcm »

Hvor er Bundby? Klart nummer et!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Læs nu lige vilkårene for afstemingen først...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Der skal da stemmes big time :-)

Gå ind på en masse computere og stem, og få allle vennerne til det også

Den skal da rent ind i kassen :-)

Kriek/Alex

Re: Er BW års fans i danmark (NEJ)

Indlæg af Kriek/Alex »

http://tipsbladet.dk/blog/blog-om-agf/f ... edste-fans

Jeg vil ikke komme med min egen mening, da det vil gøre mig voldsom upopulær.

Ralle8900

Indlæg af Ralle8900 »

Upopulær? Næppe... Manden har jo ret - det er en komplet latterlig kåring.

Han skriver jo også at der selvfølgelig også er folk i Ikast (Skulle vi sige Herning i stedet?) der dukker op uanset hvad og ikke kan klandres for den indsats de yder. Men grundlæggende er der stadig for mange medløbere rundt omkring - det gælder i såvel vor egen klub, som a mange af de andre - sådan vil det altid være.

Det er ikke for at hakke på disse mennesker, for folk er sgu velkomne til at erhverve sig billet til min klubs stadion, og på den måde støtte klubben en anelse, økonomisk. Uden dem ville der pludselig mangle mange penge hvert år.
Et fuldt stadion ser flot ud visuelt, og så må stemningen jo komme med årene - vi kan ikke forvente at være på niveau med hverken Brøndbys eller AGF's fans - vores klub er immervæk stadig kun i underkanten af 10 år gammel - deres en hel del mere.

Kan ikke være uenig i noget som helst han i den artikel skriver - tværtimod!!

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

eller du kan installere proxy program til din browser, som kan skifte IP. Så Skifter du IP, klikker F5, og stemmer.

Hvis du vil trække den endnu længere ud, kan du installere Quick Macro, og optage en sådan handling 1 gang, så kan du lade computeren gentage den Macro fra nu til dommedag.

Så ligger du dig stille og rolig til at sove, mens computeren stemmer på liv og løs´.

Beskidt, men muligt =)

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Enig.

Har selv fulgt Herning Fremad i flere år. Antal af publikum skiftede sindsyg meget. Fra 800 til 150 og omvendt, alt afhængig af vejret og hvor god form Herning F var i.

Det var dog en del bedre i Ikast, men stadig lidt det samme.

Tror bare det er en generel ting her i Midtjylland.

Fyhn

Indlæg af Fyhn »

Ja det kan da godt være at bundby er nr.1 når de er hjemme på faxe tribunen. Men lige så snart de skal med en bus eller tog. Så skal de smadrer det hele, og det har måske fjernet dem fra denne afstemning.

Eller også kan det have noget at gøre med, at det helheds oplevelser de har gået efter denne gang. Og der kunne bundby ikke vise meget frem sidste år.

Det er ikke nogle i hverken BW eller FCM som bestemt at vi skulle nomineres, så skal vi ikke bare være glade for at der er nogle udenfor vores lille ring som synes vi gøre det kanon godt?

Jeg stemmer i hvert fald på os selv! Men hvis i ikke synes vi gøre det godt nok, så stem da på kvindelandsholdet i stedet for.

PS

Indlæg af PS »

Nu er Herning/Ikast jo ikke byer med vildt mange indbyggere, så hvis man sætter disse tal i forhold til antal tilskuere, er det egentlig et ganske pænt antal mennesker der kommer på stadion.

Brøndby yder rigtig god støtte med hensyn til sang o.lign., men der er jo også et noget større antal indbyggere der ovre i nabolaget, og så synes jeg ikke at hverken Brøndby, Agf eller Fck fortjener nogen nominering, de psykopater der smadrer alt og vil lave ballade, gør i mine øjne at de er diskvalificeret. Så hvis det er derfor der er set bort fra dem synes jeg det er et godt signal at sende.

Så må valget så stå mellem de resterende sasliga klubber, og der ved jeg ærlig talt ikke hvem der er bedst, det ved I der møder op hver gang ude og hjemme meget mere om.

Om man så ikke er en rigtig fan fordi man er en voksen person, med ansvar og forpligtigelser der fylder noget mere i ens liv, end de gør for unge mennesker, ved jeg nu ikke rigtig. Men vi kan naturligvis ikke undværre den stemning I skaber, så få fat i mange flere venner og bekendte i den yngre aldersgruppe, det er den måde jeg kan se skaber flest af de værdifulde fans.

levis

Indlæg af levis »

Undskyld men Frej er en skribent der har sin klare kærlighed til AGF(respekt for det) men hans blog er UTROLIG subjektive, og det siger ved lidt om ham at han blandt andet kalder FCM for Fc Muuhjylland,samt omtaler FCM's fans som Britney Spears fans.

" Og ikke en flok fans der bliver forkælet med fan lounge og flotte resultater" - Forkælet med fan lounge? Måske er det fordi BW samt FCM har haft en positiv udvikling i fællesskab, og derfor som et initiativ til bedre faciliteter har man oprettet en fan lounge der er til glæde for folk der har en lidenskabelig interesse for fodbold, eller blot ynder at nyde en øl i hyggeligt samvær.
At omtale en fan lounge negativ giver for mig ingen mening, i stedet burde han rose at der bliver taget nogle initiativer ved blandt andet at sikre et bedre grunlag for fan arrangementer.
Jeg har alt mulig respekt for klubber som AGF og Brøndby der har en fantastisk tilhængerskare, men måske man også skulle tage med at FCM er en forholdsvis ny klub, der på trods af dette stadig laver nogle konkrete tiltag for at øge mængden af fans.

The FCM FAN

Læs vilkårerene

Indlæg af The FCM FAN »

Jeg gentager lige det der er blevet sagt læs Vilkårene inden i svine jer selv til!!!!

dalle

Indlæg af dalle »

nemlig pga. vi er sådan en ny klub så har folk ikke det helt samme hjerte som de havde hvis hele ens generation havde fuldt holdet jeg er sikker på det nok skal komme om måske 5-10 år men efter kun 10 år som klub må jeg indrømme at jeg måske ligger 2-3 procent under det som da herning fremad spillede dermed ikke sagt at jeg hellere vil have det som i gamle dage ,men der sker så meget omkring klubben hele tiden som vi fans skak tage stilling til om vi syntes er iorden eller ej hvilket nok også gør denne proces langsommere men mere holdbar i sidste ende fordi vi har været ude for lidt af værdt vi er nok den klub som flest fodbold fans i DK hader og det er noget vi skal tage imod og acceptere med tiden bliver den mindre og desto mere historie der kommer i fc desto mere hjerte ville der også komme.

Frank K vil når han stopper i fc være den spiller som kun har spillet i fc som vi kender og kan lide det er også noget historie som vi vil huske.

Historien er ikke skrevet den skrives i FCM lige nu

Altoriso

Re: Er BW års fans i danmark - jo de er !!

Indlæg af Altoriso »

Frej Elbæk har i mine øjne altid være en selvbestaltet klovn, som et par gange har fået lov til at optræde i nogle medier - det har åbenbart steget ham til hovedet, og hvordan Tipsbladet har fundet på at "hyre" ham er mig en gåde

MEN jeg kender nogen der skriver for 442.dk ;-) og kunsport.dk og jer er sikker på at vi kan få dem til at skrive en superpositiv artikel om os - og så er vi vel lige vidt

Hvad folk åbenbart ikke har forstået er, at man har valgt nogle andre kriterier end det som Frej henviser til
Tror de fleste af de større klubber har vundet lignende afsteminger før, og det her skal nok mere ses som et klap på skulderen til den nye fodboldklub i toppen af dansk fodbold

Hvorfor dog være utilfreds med det ?

Ravnen

Det er ikke høst endnu, men..

Indlæg af Ravnen »

Mht fanloungen, så må man jo også huske at FCM har givet BW den, netop for at fremme fan kulturen. Da vi kom fra Ikast stadion og rykkede ind i loungen, var BW jo ikke nær så "etableret" som nu om dage. FCM er da udemærket klar over at loungen genererer stemning, på langt sigt.

Jeg synes bestemt vi er på vej, der er masser af børn og unge som er mere dedikeret til FCM, i en tidlig alder, end der nogensinde har været til Ikast eller Hernings klubber. Sæden er sået, og om 5-10 år høster man for alvor.

Loungen er en del af den strategi, så det er bestemt ikke forkælelse, men ren kynisme fra FCMs side. Forholdene er der, der arbejdes benhårdt på børn og unges forhold til FCM, og det vil før eller siden kaste et solidt resultat af sig.

Besvar