AGF - FCM
-
Hausser
Re: Thomasbergs evner
Ud over du ikke mener vi blev udspillet i AGF, hvad er det så vi ikke er enige om?
1) At det er modgang som definerer en træner og det er i de situationer hvor der for alvor skal vises format og karakter?
2) At Thomasberg og trænerstaben ikke har vist det format endnu?
3) At trænerne bærer det overordnede ansvar for den dårligdom vi ser FCM præstere på fodboldbanen for tiden?
1) At det er modgang som definerer en træner og det er i de situationer hvor der for alvor skal vises format og karakter?
2) At Thomasberg og trænerstaben ikke har vist det format endnu?
3) At trænerne bærer det overordnede ansvar for den dårligdom vi ser FCM præstere på fodboldbanen for tiden?
-
YahooSeeker [Bot]
Re: DANSKE MESTRE 08/09
Yes! Og Færøerne vinder VM 2010 tæt fulgt af Malta i en finale der ender 19-15 og med San Marino som bronzevindere.
-
Zolo
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ved godt at der givetvis er nogen der kommer
> helt op i det røde felt over det her, men lad os
> være ærlige, Thomasberg har jo absolut intet vist
> og formår slet ikke at løfte det her hold eller
> gøre noget som helt ved den pinlige indstilling og
> fuldstændigt opgivende attitude som spillerne
> konstant viser og Riddersholm og Andersen er
> bestemt ikke bedre. De har simpelthen ikke noget
> at give spillerne i den her krise..
>
> Ingen udstråling, intet koncept og ingen tro på
> tingene og fuldstændigt udspillet af AGF.
>
> Lad mig bare være den første der stiller spørgsmål
> ved Thomasbergs evner, hvad er det han har vist
> indtil videre? Spillermaterialet er fandme bedre
> end det her!
Hmmmmm er desværre bange for at du har ret det ligner indavl og det har aldrig ført til noget godt. Og ja vi burde ikke have brugt en træner af egen stald, men tror desværre at vi kommer til at lide under det nu. skal vi have medaljer skal en sådan kamp mod GF vindes.
> Jeg ved godt at der givetvis er nogen der kommer
> helt op i det røde felt over det her, men lad os
> være ærlige, Thomasberg har jo absolut intet vist
> og formår slet ikke at løfte det her hold eller
> gøre noget som helt ved den pinlige indstilling og
> fuldstændigt opgivende attitude som spillerne
> konstant viser og Riddersholm og Andersen er
> bestemt ikke bedre. De har simpelthen ikke noget
> at give spillerne i den her krise..
>
> Ingen udstråling, intet koncept og ingen tro på
> tingene og fuldstændigt udspillet af AGF.
>
> Lad mig bare være den første der stiller spørgsmål
> ved Thomasbergs evner, hvad er det han har vist
> indtil videre? Spillermaterialet er fandme bedre
> end det her!
Hmmmmm er desværre bange for at du har ret det ligner indavl og det har aldrig ført til noget godt. Og ja vi burde ikke have brugt en træner af egen stald, men tror desværre at vi kommer til at lide under det nu. skal vi have medaljer skal en sådan kamp mod GF vindes.
-
JesperK
Nej, at TT og co er inkompetente. Det mener du, det mener jeg ikke.
End of story.
End of story.
-
Rooney
Re: Hvornår har man fået lov til at måtte det?
Syntes det er noget pjat at begynde at snakke om at dommeren ikke gjorde som han skulle idag, tror nu vi havde tabt afligevel:P
-
Hausser
Så du er altså enig i de tre punkter?
Jeg har i øvrigt ikke kaldt Thomasberg og co. for inkompetente, ellers må du da gerne henvise til det..
Jeg har i øvrigt ikke kaldt Thomasberg og co. for inkompetente, ellers må du da gerne henvise til det..
-
Lars
Re: Hvornår har man fået lov til at måtte det?
Ragz Skrev:
> Syntes det er noget pjat at begynde at snakke om
> at dommeren ikke gjorde som han skulle idag, tror
> nu vi havde tabt afligevel:P
Det er jo altid hypotetisk, hvordan kampen ville være gået. Jeg konkluderer bare at nogle mystiske kendelser fra dommertrioen gør at GF kommer til at få bolden i nogle situationer hvor de ikke burde have fået den. Enhver kunne vel se at vores spil ikke flød i lange perioder, så er det jo frustrerende at se hvordan et hold sammensat af replacements og nogle stamspillere får det sværere af at en dommertrio åbenbart har svært ved at gører deres arbejde til en standard der ikke gør fodbold spillet alt for meget til grin. Vi dragede næppe fordel af at dommertrioen gang på gang er skyld i boldbesiddelse bliver stjålet fra os.
Og at TV2Sports kommentatorer åbenbart var store GF fans i dag, de så jo åbenbart et fantom straffe til Graulund der hvor Reid giver ham et regulært skulderskub, den har de så¨muligvis fået Davoos med på.
> Syntes det er noget pjat at begynde at snakke om
> at dommeren ikke gjorde som han skulle idag, tror
> nu vi havde tabt afligevel:P
Det er jo altid hypotetisk, hvordan kampen ville være gået. Jeg konkluderer bare at nogle mystiske kendelser fra dommertrioen gør at GF kommer til at få bolden i nogle situationer hvor de ikke burde have fået den. Enhver kunne vel se at vores spil ikke flød i lange perioder, så er det jo frustrerende at se hvordan et hold sammensat af replacements og nogle stamspillere får det sværere af at en dommertrio åbenbart har svært ved at gører deres arbejde til en standard der ikke gør fodbold spillet alt for meget til grin. Vi dragede næppe fordel af at dommertrioen gang på gang er skyld i boldbesiddelse bliver stjålet fra os.
Og at TV2Sports kommentatorer åbenbart var store GF fans i dag, de så jo åbenbart et fantom straffe til Graulund der hvor Reid giver ham et regulært skulderskub, den har de så¨muligvis fået Davoos med på.
-
BW 4108
Billeder fra kampen?!
Var der nogen der tog billeder?
Jeg synes jeg så en blitz da der blev aftændt romerlys, evt nogen der ved noget om det?
Jeg synes jeg så en blitz da der blev aftændt romerlys, evt nogen der ved noget om det?
-
Tiesto
Re: Billeder fra kampen?!
Tror egentlig jeg på mystisk vis havnede i det billede også 
Så ja, jeg er da også lidt interesseret, da der formentlig var meget godt gang i den lige dér.
Så ja, jeg er da også lidt interesseret, da der formentlig var meget godt gang i den lige dér.
-
Ravnen
Ingen tvivl om at dagens indsats, og andre denne sæson, har været under lavmålet. At tabe en kamp er ingen skam, men vi har et hold som er så meget bedre end det vi har set i visse kampe. Derfor er det ikke ok, der må gerne tales dunder fra trænerbænken.
Måske prøver det nye trænerteam at videreføre Erik Rasmussens ideer, men de er ikke ham, og måske skal de findes deres egne. Jeg synes dog det er lige hurtigt at erklære dem som en fiasko efter så kort tid. Jeg tror på dem, og tror det her er noget de (trænerne) arbejder med 24 timer i døgnet. De er ligeså forbistrede over det som vi er, og skal have en chance for at løse det.
Vi er der i tabellen hvor vi bør være på nuværende tidspunkt, vi hænger trods alt på, og er det pludselig os der rammer en stribe, som OB har haft, så ser tingene meget hurtigt rigtig lovende ud. Så giv tid, jeg er 100% sikker på trænerne gør deres. Hverken Thomasberg eller Riddersholm er typer som kan spise sådan en kamp her, uden indædt arbejde efterfølgende.
Vi var også hårdt ramt at skader og karantæner. Det er ingen undskyldning, men kvaliteten falder altså når spillere som Florescu, Salami, Califf og Christopher Poulsen er ude. Det er jo nærmest ryggraden på holdet.
Måske prøver det nye trænerteam at videreføre Erik Rasmussens ideer, men de er ikke ham, og måske skal de findes deres egne. Jeg synes dog det er lige hurtigt at erklære dem som en fiasko efter så kort tid. Jeg tror på dem, og tror det her er noget de (trænerne) arbejder med 24 timer i døgnet. De er ligeså forbistrede over det som vi er, og skal have en chance for at løse det.
Vi er der i tabellen hvor vi bør være på nuværende tidspunkt, vi hænger trods alt på, og er det pludselig os der rammer en stribe, som OB har haft, så ser tingene meget hurtigt rigtig lovende ud. Så giv tid, jeg er 100% sikker på trænerne gør deres. Hverken Thomasberg eller Riddersholm er typer som kan spise sådan en kamp her, uden indædt arbejde efterfølgende.
Vi var også hårdt ramt at skader og karantæner. Det er ingen undskyldning, men kvaliteten falder altså når spillere som Florescu, Salami, Califf og Christopher Poulsen er ude. Det er jo nærmest ryggraden på holdet.
-
MadsBS
Re: Billeder fra kampen?!
Tiesto Skrev:
> Tror egentlig jeg på mystisk vis havnede i det
> billede også
>
> Så ja, jeg er da også lidt interesseret, da der
> formentlig var meget godt gang i den lige dér.
http://fodboldfoto.dk/foto/Picture/3645 ... ery&id=715
> Tror egentlig jeg på mystisk vis havnede i det
> billede også
>
> Så ja, jeg er da også lidt interesseret, da der
> formentlig var meget godt gang i den lige dér.
http://fodboldfoto.dk/foto/Picture/3645 ... ery&id=715
-
Dann H
Re: Juelsgaard
Han så ihvertfald ikke alt for heldig ud ved deres første mål. Rigitg flot at sparke bolden 10 meter frem til Dioh Wiliams som let kan score!
-
YahooSeeker [Bot]
Altoriso Skrev:
> Brasil Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > INGEN, der vil være med hvor det sker lader sig
> > køre ud på den måde vi gjorde idag af et helt
> > ordinært møverhold som AGF.Kunne man forestille
> > sig FCK opleve det i Århus? Med Ståle for
> > bordenden? Aldrig
>
>
> FCK fik så iøvrigt kun 1-1 i Vejle idag...
Jæs og hurra for det, men de blev ikke kørt ud på røv og albuer.
> Brasil Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > INGEN, der vil være med hvor det sker lader sig
> > køre ud på den måde vi gjorde idag af et helt
> > ordinært møverhold som AGF.Kunne man forestille
> > sig FCK opleve det i Århus? Med Ståle for
> > bordenden? Aldrig
>
>
> FCK fik så iøvrigt kun 1-1 i Vejle idag...
Jæs og hurra for det, men de blev ikke kørt ud på røv og albuer.
-
Hausser
Nu er der ingen der på nogen måder kræver Thomasberg fyret, jeg gør ihvertfald ikke, men jeg mener det er legitimt at begynde at stille nogle spørgsmål, for det vi er vidner til p.t. er altså under al kritik og det allerværste er, at man ikke fornemmer nogen fremgang og der umiddelbart ikke er noget der tyder på at vi er på vej ud af krisen.
I går formåede vores offensiv reelt blot at producere én målchance i det etablerede spil mod en AGF-defensiv som manglede 3-4 mand og som er 21 år i snit. Krabbe. Kure, Gjessing og Lumb er altså ikke nogen skræmmende defensiv, hverken for AGF eller i superligaen, men alligevel spiller vi som en spand lunken pis hvor vi ikke kan få noget til at fungere og det er naturligvis totalt uacceptabelt ikke at kunne true så ringe en defensiv.
Nu har Thomasberg og Riddersholm indtil vinter til at få holdet til at fungere igen og med det mener jeg, ikke bare at holdet skal fungere til vinter, det skal også fungere indtil vinter. Får han det ikke til at fungere inden da, så er vi med sikkerhed ud af mesterskabsræset i december og så bliver spørgsmålene altså større og endnu mere vedvarende fra min side af.
I går formåede vores offensiv reelt blot at producere én målchance i det etablerede spil mod en AGF-defensiv som manglede 3-4 mand og som er 21 år i snit. Krabbe. Kure, Gjessing og Lumb er altså ikke nogen skræmmende defensiv, hverken for AGF eller i superligaen, men alligevel spiller vi som en spand lunken pis hvor vi ikke kan få noget til at fungere og det er naturligvis totalt uacceptabelt ikke at kunne true så ringe en defensiv.
Nu har Thomasberg og Riddersholm indtil vinter til at få holdet til at fungere igen og med det mener jeg, ikke bare at holdet skal fungere til vinter, det skal også fungere indtil vinter. Får han det ikke til at fungere inden da, så er vi med sikkerhed ud af mesterskabsræset i december og så bliver spørgsmålene altså større og endnu mere vedvarende fra min side af.
-
uschel
Ravnen Skrev:
> >
> Vi var også hårdt ramt at skader og karantæner.
> Det er ingen undskyldning, men kvaliteten falder
> altså når spillere som Florescu, Salami, Califf og
> Christopher Poulsen er ude. Det er jo nærmest
> ryggraden på holdet.
> >
> Vi var også hårdt ramt at skader og karantæner.
> Det er ingen undskyldning, men kvaliteten falder
> altså når spillere som Florescu, Salami, Califf og
> Christopher Poulsen er ude. Det er jo nærmest
> ryggraden på holdet.