Aab nedtur og CL, uha?
-
Kent
Re: Aab nedtur og CL, uha?
Villareal leger med dem. Kattens leg med musen. De scorer efter behag, og overanstrenger sig ikke ligefrem defensivt.
-
MadsBS
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Villareal leger med dem. Kattens leg med musen. De
> scorer efter behag, og overanstrenger sig ikke
> ligefrem defensivt.
Jeg ser ikke kampen. Bliver bare opdateret.
Så Aab er ikke på vej op af nogen krise? Lækkert;-)
> ligefrem defensivt.
Jeg ser ikke kampen. Bliver bare opdateret.
Så Aab er ikke på vej op af nogen krise? Lækkert;-)
-
Kent
MadsBS Skrev:
> Så Aab er ikke på vej op af nogen krise?
> Lækkert;-)
AaB spillede en ganske ok 1. halvleg, men udelukkende fordi Villareal gav dem lov. Så snart Villareal skruede tempoet op, blev klasseforskellen tydelig og
målene raslede ind.
Men egentlig ikke så meget at klandre AaB for - alle danske hold ville få ørene i maskinen.
> Så Aab er ikke på vej op af nogen krise?
> Lækkert;-)
AaB spillede en ganske ok 1. halvleg, men udelukkende fordi Villareal gav dem lov. Så snart Villareal skruede tempoet op, blev klasseforskellen tydelig og
målene raslede ind.
Men egentlig ikke så meget at klandre AaB for - alle danske hold ville få ørene i maskinen.
-
Chap
Og så var Michael Jakobsen og Thomas Enevoldsen lige ved at komme op at toppes til sidst også 
Krise i AaB, der er jo krise i AaB!
Krise i AaB, der er jo krise i AaB!
-
Ravnen
Kent Skrev:
> ligefrem defensivt.
Fuldstændig. Villareals første halvleg må have været en af de ringeste de har spillet, der var intet tempo og de lod Aab få oceaner af plads.
Jeg synes Aab klarede det fint i første halvleg.
Anden halvleg var en helt anden historie, Villareal havde vist fået en skideballe af de helt store i pausen, de kom ud og lignede lidt mere et la primera hold..
Og så styrer Villarreal egentlig den affære komplet, de sætter lige ind og kommer let på 4-2, Aab får en heldig reducering og så sætter Villarreal lige fart på igen og scorer to mere. Det var klasse forskel.
Hvad sker der for Rioch, ingen udskiftninger. De dør da mod Randers i næste runde
> ligefrem defensivt.
Fuldstændig. Villareals første halvleg må have været en af de ringeste de har spillet, der var intet tempo og de lod Aab få oceaner af plads.
Jeg synes Aab klarede det fint i første halvleg.
Anden halvleg var en helt anden historie, Villareal havde vist fået en skideballe af de helt store i pausen, de kom ud og lignede lidt mere et la primera hold..
Og så styrer Villarreal egentlig den affære komplet, de sætter lige ind og kommer let på 4-2, Aab får en heldig reducering og så sætter Villarreal lige fart på igen og scorer to mere. Det var klasse forskel.
Hvad sker der for Rioch, ingen udskiftninger. De dør da mod Randers i næste runde
-
Martin
Chap Skrev:
> Og så var Michael Jakobsen og Thomas Enevoldsen
> lige ved at komme op at toppes til sidst også
>
> Krise i AaB, der er jo krise i AaB!
Det er klasse...
Og med en træner som vrisser efter den kære Luna, det er klasse...
Nu dør de imod Randers, og så skal de spille CL & Pokal osv. det ender helt galt i Nordjylland, vi må håbe det ender med første division...
> Og så var Michael Jakobsen og Thomas Enevoldsen
> lige ved at komme op at toppes til sidst også
>
> Krise i AaB, der er jo krise i AaB!
Det er klasse...
Og med en træner som vrisser efter den kære Luna, det er klasse...
Nu dør de imod Randers, og så skal de spille CL & Pokal osv. det ender helt galt i Nordjylland, vi må håbe det ender med første division...
-
Jesper BW1100
Davoos Skrev:
> i øvrigt går vi konkurs og vores fly styrter
> ned...
Nedrykning er fin med os. En konkurs må i da også gerne fikse hvis i har lyst. At jeres fly skulle styrte ned ville jeg ikke bryde mig om. Der skulle jo gerne være nogle spillere at hapse når i rykker ned/går konkurs.
> i øvrigt går vi konkurs og vores fly styrter
> ned...
Nedrykning er fin med os. En konkurs må i da også gerne fikse hvis i har lyst. At jeres fly skulle styrte ned ville jeg ikke bryde mig om. Der skulle jo gerne være nogle spillere at hapse når i rykker ned/går konkurs.
-
Davoos
Så er elendigheden heller ikke større ved at tabe et sted som el Madrigal - man kan sagtens bygge videre på den præstation.