Lupus er bedst men hvem er nr 2
-
YahooSeeker [Bot]
Lupus er bedst men hvem er nr 2
Okay det er vist de færeste der ikke har Lupus som favorit maskot men hvem synes i danmarks næstbedste maskot er. de danske klubber har jo mange flotte maskoter. for mit vedkomende er Lupus (hvem ellers) favorit og så har jeg OB,s Victor på 2. pladsen, 3. pladsen må jeg jo så indrømme går til FCK,s Leo
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 19. maj 2005, 13:51, rettet i alt 1 gang.
-
Ecstatic FCK
Re: Lupus er bedst men hvem er nr 2
Jeg ved sq ikke lige om jeg synes der er nogen der er decideret flotte.
Synes i det hele taget at maskotter er til grin. Men kan på den anden side godt se at børn må finde dem "spændende".
Men skulle jeg vælge en favorit så må det sq være jeres Lupus. Har satme haft nogle gode grinere over den. Og overfaldet på Viborgs krokodille.... topklasse!!
Ecstatic - Der regner med David Nielsen på Torsdag
Synes i det hele taget at maskotter er til grin. Men kan på den anden side godt se at børn må finde dem "spændende".
Men skulle jeg vælge en favorit så må det sq være jeres Lupus. Har satme haft nogle gode grinere over den. Og overfaldet på Viborgs krokodille.... topklasse!!
Ecstatic - Der regner med David Nielsen på Torsdag
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Lupus er bedst men hvem er nr 2
Hmmm jeg kan kun sige rn ting og det er at jeg mener Leo fra Fck er klart nr 1 hvad angår maskotter men hvad det er jo bare mit syn på det.
ellers er der den Abe fra Fcn eller gorilla som det jo er den er hård men ikke ikke særlig godt lavet, men bare det at han deltager som han gør det giver i mine øjne en del kredit.
Hilsen Boye
ellers er der den Abe fra Fcn eller gorilla som det jo er den er hård men ikke ikke særlig godt lavet, men bare det at han deltager som han gør det giver i mine øjne en del kredit.
Hilsen Boye