Der skal først ryddes op
-
Davoos
Re: Der skal først ryddes op
"Dadu: Kontrakt til og med juni 2011. Storbomber i Rusland, hvilket måske kan gøre det interessant at hente ham tilbage til FCM igen. Han slog dog ikke til for alvor dengang og der var flere problemer uden for grønsværen og han er nok ikke den angriber som kan bombe guldet hjem til os. De mange mål i Rusland, bør dog betyde at vi kan hente en solid sum penge for ham. Der bør også være fundet en permanent løsning mht. Dadu efter nytår."
Han spiller for en russisk midterklub i den 2. bedste række, kender vi niveauet i den næstbedste russiske række? - Han har scoret 17 mål i 36 kampe, heraf 7 på straffespark, 10 regulære mål i 36 kampe i den næstbedste russiske række. Mon de vil leje Bræmer også, hårhjelmen kan det der med segunda bold, men kan stadigvæk intet når niveauet bliver højere, måske Dadu lider af det samme syndrom
Han spiller for en russisk midterklub i den 2. bedste række, kender vi niveauet i den næstbedste russiske række? - Han har scoret 17 mål i 36 kampe, heraf 7 på straffespark, 10 regulære mål i 36 kampe i den næstbedste russiske række. Mon de vil leje Bræmer også, hårhjelmen kan det der med segunda bold, men kan stadigvæk intet når niveauet bliver højere, måske Dadu lider af det samme syndrom
-
Simon
Vores scoutingsystem?
Hausser Skrev:
> Gnanou: Kontrakt til og med december 2011. Ikke så
> meget at sige andet end et totalt fejlscoutet
> fejlkøb, har slet ikke niveauet til FCM og får det
> næppe nogensinde.
> Jeg mener ikke man bør satse på nok en lodseddel
> fra Østeuropa, der har altså været alt for mange
> svipsere imellem og Ørgaard skøn har flere gange
> været direkte fejlagtige. Skal vi hente en spiller
> derovre fra, bør det være et krav at vi har ham
> til en grundig prøvetræning først, for at få
> testet niveauet i forhold til dansk superliga. Den
> eneste store succes derovrefra (Florescu) var
> trods alt også til en prøvetræning først.
Egentlig et par ret spændende citater at hive frem, når man kunne høre på generalforsamlingen at formand Bo Olesen, kunne fortælle i sin formandsberetning, at vi har et meget veludviklet scoutingsystem, hvor vi årligt scouter 4000 spillere, hvoraf de 400 bliver fulgt meget tæt.
Måske er det vores scouts der ikke er dygtige nok?
Umiddelbart burde der ikke være en så stor rate af fejlkøb, hvis spillerne er blevet fulgt meget tæt inden de blev købt.
> Gnanou: Kontrakt til og med december 2011. Ikke så
> meget at sige andet end et totalt fejlscoutet
> fejlkøb, har slet ikke niveauet til FCM og får det
> næppe nogensinde.
> Jeg mener ikke man bør satse på nok en lodseddel
> fra Østeuropa, der har altså været alt for mange
> svipsere imellem og Ørgaard skøn har flere gange
> været direkte fejlagtige. Skal vi hente en spiller
> derovre fra, bør det være et krav at vi har ham
> til en grundig prøvetræning først, for at få
> testet niveauet i forhold til dansk superliga. Den
> eneste store succes derovrefra (Florescu) var
> trods alt også til en prøvetræning først.
Egentlig et par ret spændende citater at hive frem, når man kunne høre på generalforsamlingen at formand Bo Olesen, kunne fortælle i sin formandsberetning, at vi har et meget veludviklet scoutingsystem, hvor vi årligt scouter 4000 spillere, hvoraf de 400 bliver fulgt meget tæt.
Måske er det vores scouts der ikke er dygtige nok?
Umiddelbart burde der ikke være en så stor rate af fejlkøb, hvis spillerne er blevet fulgt meget tæt inden de blev købt.
-
Kent
Re: Vores scoutingsystem?
Simon Skrev:
-------------------------------------------------------
> Umiddelbart burde der ikke være en så stor rate af
> fejlkøb, hvis spillerne er blevet fulgt meget tæt
> inden de blev købt.
Alle klubber laver fejlkøb. Det er umuligt at gardere sig helt, da det jo ikke er tale om løsrevne objekter, men mennesker der skal indgå i et fællesskab og er påvirket af en række kontekstfaktorer - mest tydelig fx taktik. En spiller kan være fantastisk i en klub og stinke i en anden. Det skyldes ikke at spilleren er blevet ringe, men at taktik, træning, omgangstone og relationerne til den resterende del af truppen ikke fungerer - eller helt andre faktorer. Dadu kunne fx ikke få sin kone og nyfødte barn med til Danmark, så han endte med at sidde alene hjemme med sin hund. Hvor fedt tror du det er, og hvordan kan man forvente at en spiller skal præstere under de omstændigheder?
Jeg mener ikke, at vi er ringere eller bedre end andre klubber til at scoute. Tag fx Real Madrids signing af Gravesen, samt Man U der hentede Djemba-Djemba og Ronaldo på samme tid. Det går ikke hver gang, selv for verdens bedste. Scouting er bare en meget svær disciplin, der både kræver dygtighed og held.
> Umiddelbart burde der ikke være en så stor rate af
> fejlkøb, hvis spillerne er blevet fulgt meget tæt
> inden de blev købt.
Alle klubber laver fejlkøb. Det er umuligt at gardere sig helt, da det jo ikke er tale om løsrevne objekter, men mennesker der skal indgå i et fællesskab og er påvirket af en række kontekstfaktorer - mest tydelig fx taktik. En spiller kan være fantastisk i en klub og stinke i en anden. Det skyldes ikke at spilleren er blevet ringe, men at taktik, træning, omgangstone og relationerne til den resterende del af truppen ikke fungerer - eller helt andre faktorer. Dadu kunne fx ikke få sin kone og nyfødte barn med til Danmark, så han endte med at sidde alene hjemme med sin hund. Hvor fedt tror du det er, og hvordan kan man forvente at en spiller skal præstere under de omstændigheder?
Jeg mener ikke, at vi er ringere eller bedre end andre klubber til at scoute. Tag fx Real Madrids signing af Gravesen, samt Man U der hentede Djemba-Djemba og Ronaldo på samme tid. Det går ikke hver gang, selv for verdens bedste. Scouting er bare en meget svær disciplin, der både kræver dygtighed og held.
-
Dondy
Re: Dadu tilbage
Jeg kender ikke niveauet i den russiske anden division, men jeg synes at Dadu er en god spiller, som scorer pænt med mål. Desuden sparker han et godt frispark som jeg synes vi mangler i Fcm.
Jeg så gerne at Dadu kom tilbage til Danmark, denne gang med kone og hund og hvad ellers der skal til for at han kan føle sig tilpas.
Så er jeg også sikker på at Dadu nok skal gøre det endnu bedre end han gjorde det sidst.
Jeg så gerne at Dadu kom tilbage til Danmark, denne gang med kone og hund og hvad ellers der skal til for at han kan føle sig tilpas.
Så er jeg også sikker på at Dadu nok skal gøre det endnu bedre end han gjorde det sidst.
-
Hekler
Roligt nu!
Set fra min skærm, så har tingene ikke ændret sig meget de seneste mange år. Hvert år synes jeg vi skal tage den med ro og lade truppen arbejde lidt mere langsigtet, og hvert år bliver der solgt og købt, masser af spillere.
Så små justeringer som overhovedet muligt, er i min optik vejen frem.
Jeg synes ikke vi har nogen pladser hvor vi akut mangler folk.
Vi har til de fleste pladser unge folk som kan få chancen hvis det skulle gå helt galt.
Det eneste sted jeg ser et behov for justering, er i forhold til spillere der skal lejes ud eller sælges fordi vejen til holdet er for lang lige nu.
Så små justeringer som overhovedet muligt, er i min optik vejen frem.
Jeg synes ikke vi har nogen pladser hvor vi akut mangler folk.
Vi har til de fleste pladser unge folk som kan få chancen hvis det skulle gå helt galt.
Det eneste sted jeg ser et behov for justering, er i forhold til spillere der skal lejes ud eller sælges fordi vejen til holdet er for lang lige nu.
-
Halkjær
Re: Roligt nu!
Hekler Skrev:
> Set fra min skærm, så har tingene ikke ændret sig
> meget de seneste mange år. Hvert år synes jeg vi
> skal tage den med ro og lade truppen arbejde lidt
> mere langsigtet, og hvert år bliver der solgt og
> købt, masser af spillere.
>
> Så små justeringer som overhovedet muligt, er i
> min optik vejen frem.
>
> Jeg synes ikke vi har nogen pladser hvor vi akut
> mangler folk.
> Vi har til de fleste pladser unge folk som kan få
> chancen hvis det skulle gå helt galt.
>
> Det eneste sted jeg ser et behov for justering, er
> i forhold til spillere der skal lejes ud eller
> sælges fordi vejen til holdet er for lang lige nu.
Jeg synes også lige netop hvad du efterspørger (den sidste sætning) er hvad der er fokus i denne tråd. Det er i hvert fald det titlen på tråden lægger op til.
Det jeg i min seneste indlæg foreslog var at hente Ken Ilsø, da han byder ind med nogle ting, som vi til tider godt kunne bruge i vores spil. Der ud over er han ung, så det er også et køb, som har lidt længere udsigter.
Jeg er enig med dig i, at vi i forhold til visionen ikke behøver at gå i panik. Prica og Junior har været foreslået, men jeg mener simpelthen ikke at det ville være holdbart pga vores mange angribere (ikke mindst talenter: baba, jude og ken). Desuden mener jeg ikke at hverken Junior eller Prica er så fremragende spillere at de ville være værd at hente på bekostning af talent. Dette siger jeg på trods af 1) jeg synes Kim C. skal sendes afsted 2) Frank Kristensen er ikke meget værd mere (ikke kun pga skader) 3) vores tre talenter er helt andre typer. Problemet er bare at hvis der skal hentes en stærk boksangriber, som kan byde ind med det Frank ikke kan, så skal vi have løst talentproblemet - ironisk nok - ellers kommer de til at træde hinanden over fødderne.
Så først og fremmest af med Ganou, Flinta og Kim. Hent Ken Ilsø (begrundelse: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,864 ... #msg-86451 )
Eventuelt en ny angriber, men det ville kræve yderligere rokeringer på angrebssiden.
> Set fra min skærm, så har tingene ikke ændret sig
> meget de seneste mange år. Hvert år synes jeg vi
> skal tage den med ro og lade truppen arbejde lidt
> mere langsigtet, og hvert år bliver der solgt og
> købt, masser af spillere.
>
> Så små justeringer som overhovedet muligt, er i
> min optik vejen frem.
>
> Jeg synes ikke vi har nogen pladser hvor vi akut
> mangler folk.
> Vi har til de fleste pladser unge folk som kan få
> chancen hvis det skulle gå helt galt.
>
> Det eneste sted jeg ser et behov for justering, er
> i forhold til spillere der skal lejes ud eller
> sælges fordi vejen til holdet er for lang lige nu.
Jeg synes også lige netop hvad du efterspørger (den sidste sætning) er hvad der er fokus i denne tråd. Det er i hvert fald det titlen på tråden lægger op til.
Det jeg i min seneste indlæg foreslog var at hente Ken Ilsø, da han byder ind med nogle ting, som vi til tider godt kunne bruge i vores spil. Der ud over er han ung, så det er også et køb, som har lidt længere udsigter.
Jeg er enig med dig i, at vi i forhold til visionen ikke behøver at gå i panik. Prica og Junior har været foreslået, men jeg mener simpelthen ikke at det ville være holdbart pga vores mange angribere (ikke mindst talenter: baba, jude og ken). Desuden mener jeg ikke at hverken Junior eller Prica er så fremragende spillere at de ville være værd at hente på bekostning af talent. Dette siger jeg på trods af 1) jeg synes Kim C. skal sendes afsted 2) Frank Kristensen er ikke meget værd mere (ikke kun pga skader) 3) vores tre talenter er helt andre typer. Problemet er bare at hvis der skal hentes en stærk boksangriber, som kan byde ind med det Frank ikke kan, så skal vi have løst talentproblemet - ironisk nok - ellers kommer de til at træde hinanden over fødderne.
Så først og fremmest af med Ganou, Flinta og Kim. Hent Ken Ilsø (begrundelse: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,864 ... #msg-86451 )
Eventuelt en ny angriber, men det ville kræve yderligere rokeringer på angrebssiden.
-
Hekler
Jeg synes bare det er flere quick fixes.
Du starter jo med at sige du synes tråden handler om det jeg siger, men derefter hiver du nogle af de navne frem som har været på bordet og foreslå så setv en til slut.
Hele ideen om at du bygger et hold ved at købe nye spillere hele tiden, er i hvert fald ikke måden hvor vi kan konkurere med klubber som fx. FCK.
Du starter jo med at sige du synes tråden handler om det jeg siger, men derefter hiver du nogle af de navne frem som har været på bordet og foreslå så setv en til slut.
Hele ideen om at du bygger et hold ved at købe nye spillere hele tiden, er i hvert fald ikke måden hvor vi kan konkurere med klubber som fx. FCK.
-
Jesper BW1100
Halkjær Skrev:
> 2) Frank Kristensen er
> ikke meget værd mere (ikke kun pga skader)
Jeg vil meget gerne have en begrundelse for denne udtalelse, da den i mine øjne er helt hen i vejret. Frank er netop kommet tilbage fra en skade og har allerede lavet 1 kasse, samt lagt op til Borrings fremragende scoring mod FCN sidst. Hvorfor han ikke er meget værd mere kan jeg virkelig ikke se.
> 2) Frank Kristensen er
> ikke meget værd mere (ikke kun pga skader)
Jeg vil meget gerne have en begrundelse for denne udtalelse, da den i mine øjne er helt hen i vejret. Frank er netop kommet tilbage fra en skade og har allerede lavet 1 kasse, samt lagt op til Borrings fremragende scoring mod FCN sidst. Hvorfor han ikke er meget værd mere kan jeg virkelig ikke se.
-
Halkjær
Hekler Skrev:
> Jeg synes bare det er flere quick fixes.
>
Først og fremmest kan jeg ikke se hvordan Ken Ilsø er et quick fix, selvom han er stjernen på et sasligahold - godt nok et af de ringeste - så er han en spiller som måske kan udvikle sig til en profil i ligaen.
> Du starter jo med at sige du synes tråden handler
> om det jeg siger, men derefter hiver du nogle af
> de navne frem som har været på bordet og foreslå
> så setv en til slut.
I forhold til dette er der to punkter. Først og fremmest er jeg åbenbart lidt usikker på hvad du mener når du siger så små justeringer som muligt.
De spillere jeg mener er for dårlige til vores visioner (Ganou, Flinta og Kim C), synes jeg skal sælges. Som det har været påpeget har vi tit en tendens til at falde i niveau når to ud af vores tre midtbaneprofiler er skadet (dette sker heldigvis heller ikke så tit) så har vi ikke meget at byde på. Ken Ilsø operer på den offensive midtbane hvilket gør at han ikke nødvendigvis tager så mange minutter fra de tre andre - thygesen kan jo falde tilbage og tage nogle minutter på en af de andre midtbanepladser.
For det andet når man sender folk afsted opstår der tit behov for erstatninger. For jeg mener ikke udelukkende at Flinta skal sendes afsted fordi han er i overskud (han har også fået en del minutter), men simpelthen fordi han ikke er god nok.
> Hele ideen om at du bygger et hold ved at købe nye
> spillere hele tiden, er i hvert fald ikke måden
> hvor vi kan konkurere med klubber som fx. FCK.
Dette er efter min bedste opfattelse en meget usikker påstand. Selvfølgelig skal vi ikke have fem nye ind i hvert transfer vindue, men det jeg foreslår er også bare en oprydning af truppen + en enkel forstærkning. Vi har i øvrigt haft stor succes med at hente spillere med Ken Ilsøs profil. Altså unge spillere der har bevist de kan begå sig i sasligaen og kan udvikles yderligere, f.eks. Thygesen, Poulsen.
Min pointe er bare at jeg lige netop tror vores chance for at slå de andre hold er at vi har vist os som en fremragende klub for unge talenter, og derfor kan hente folk som Ilsø.
Så for at komme tilbage til din første pointe, så synes jeg ikke folk går i panik, jeg synes trævt imod at det er rimeligt "Roligt nu!", i hvert fald fra min side.
> Jeg synes bare det er flere quick fixes.
>
Først og fremmest kan jeg ikke se hvordan Ken Ilsø er et quick fix, selvom han er stjernen på et sasligahold - godt nok et af de ringeste - så er han en spiller som måske kan udvikle sig til en profil i ligaen.
> Du starter jo med at sige du synes tråden handler
> om det jeg siger, men derefter hiver du nogle af
> de navne frem som har været på bordet og foreslå
> så setv en til slut.
I forhold til dette er der to punkter. Først og fremmest er jeg åbenbart lidt usikker på hvad du mener når du siger så små justeringer som muligt.
De spillere jeg mener er for dårlige til vores visioner (Ganou, Flinta og Kim C), synes jeg skal sælges. Som det har været påpeget har vi tit en tendens til at falde i niveau når to ud af vores tre midtbaneprofiler er skadet (dette sker heldigvis heller ikke så tit) så har vi ikke meget at byde på. Ken Ilsø operer på den offensive midtbane hvilket gør at han ikke nødvendigvis tager så mange minutter fra de tre andre - thygesen kan jo falde tilbage og tage nogle minutter på en af de andre midtbanepladser.
For det andet når man sender folk afsted opstår der tit behov for erstatninger. For jeg mener ikke udelukkende at Flinta skal sendes afsted fordi han er i overskud (han har også fået en del minutter), men simpelthen fordi han ikke er god nok.
> Hele ideen om at du bygger et hold ved at købe nye
> spillere hele tiden, er i hvert fald ikke måden
> hvor vi kan konkurere med klubber som fx. FCK.
Dette er efter min bedste opfattelse en meget usikker påstand. Selvfølgelig skal vi ikke have fem nye ind i hvert transfer vindue, men det jeg foreslår er også bare en oprydning af truppen + en enkel forstærkning. Vi har i øvrigt haft stor succes med at hente spillere med Ken Ilsøs profil. Altså unge spillere der har bevist de kan begå sig i sasligaen og kan udvikles yderligere, f.eks. Thygesen, Poulsen.
Min pointe er bare at jeg lige netop tror vores chance for at slå de andre hold er at vi har vist os som en fremragende klub for unge talenter, og derfor kan hente folk som Ilsø.
Så for at komme tilbage til din første pointe, så synes jeg ikke folk går i panik, jeg synes trævt imod at det er rimeligt "Roligt nu!", i hvert fald fra min side.
-
Hekler
Jeg kan altså ikke forstå hvorfor du vil have en Ilsø ind og 3 andre ud?
Hvorfor ikke give det et år mere, vi har set rigtigt mange spillere have godt af noget tid.
Hvorfor ikke give det et år mere, vi har set rigtigt mange spillere have godt af noget tid.
-
dalle
ja roligt nu vi har endnu ikke solgt nogle spillere og er derfor ikke akut nød til at hente en spiller. men som i alle siger skal vi af med nogle spillere desvære kommer vi nok ikke af med dem alle men lad os håbe at de løntunge smutter:)
akut sælges.
Klimpl:løntunge slovak som har været ved at give gratis væk ingen fremtid i klubben og er også lejet ud til montwerel i scotland.
Dadu:vi håbede , håbede og håbede på at han ville slå til men selvom han fik scoret nogle mål hang det alligevel ikke sammen er 27-28 år nu og har ikke megen fremtid her uden kone og barn.
Røll: lejet ud til vejle og viste sin første glidne tackling i pokalkampen mod fcm behøver jeg at sige mere.
Kim c http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,791 ... #msg-79248 havde jeg ikke ret?
sælg hvis muligt:
Ibrahim Gnanou 21-22 år hentet i moldavien har fået 4 kampe kort om Gnanou: vil hellere save en spiller over en at tage et tilbage løb.
Martin Raska jeg har egentligt ikke lyst til at sige at man skal sælge ham. han har gjorde det fantastisk sidste år en er nu blevet 2 . valg på målmandsposten hvor en 9 år yngre dansker har taget stokken og holdt raska fra fadet.
Bobleren
Dennis Flinta har vist et jævn nivaue hele vejen igennem har aldig spillet til 10 men heler tiden 6-7 stykker og netop derfor er det en svære beslutning der er plusser og minusser.
Plus: han er stabil og man kan altid smide ham inde uden han laver et "selvmål"
Minus: han premser udviklingen for mads albæk, Yakubu, Sivebæk og Sekeu fordi han kan spille så mange pladser og derved bremser et stor talent til at komme tættere på holdet for Flinta bliver aldrig mere end en bredespiller
hvis man skulle købe en spiller så skulle det efter min mening helt klart være Ken Ilsø han passer perfekt ind som den offensive midtbane spiller han vil kunne kreae chancer på egen hånd hvilket thyge ikke kan thyge passer bedst på geo position hvor han kan lave nogle løb engang imellem.
Hvis ken Ilsø kommer på holdet vil han ikke bare blive en profil han vil blive en stjerne med vores spillestil
akut sælges.
Klimpl:løntunge slovak som har været ved at give gratis væk ingen fremtid i klubben og er også lejet ud til montwerel i scotland.
Dadu:vi håbede , håbede og håbede på at han ville slå til men selvom han fik scoret nogle mål hang det alligevel ikke sammen er 27-28 år nu og har ikke megen fremtid her uden kone og barn.
Røll: lejet ud til vejle og viste sin første glidne tackling i pokalkampen mod fcm behøver jeg at sige mere.
Kim c http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,791 ... #msg-79248 havde jeg ikke ret?
sælg hvis muligt:
Ibrahim Gnanou 21-22 år hentet i moldavien har fået 4 kampe kort om Gnanou: vil hellere save en spiller over en at tage et tilbage løb.
Martin Raska jeg har egentligt ikke lyst til at sige at man skal sælge ham. han har gjorde det fantastisk sidste år en er nu blevet 2 . valg på målmandsposten hvor en 9 år yngre dansker har taget stokken og holdt raska fra fadet.
Bobleren
Dennis Flinta har vist et jævn nivaue hele vejen igennem har aldig spillet til 10 men heler tiden 6-7 stykker og netop derfor er det en svære beslutning der er plusser og minusser.
Plus: han er stabil og man kan altid smide ham inde uden han laver et "selvmål"
Minus: han premser udviklingen for mads albæk, Yakubu, Sivebæk og Sekeu fordi han kan spille så mange pladser og derved bremser et stor talent til at komme tættere på holdet for Flinta bliver aldrig mere end en bredespiller
hvis man skulle købe en spiller så skulle det efter min mening helt klart være Ken Ilsø han passer perfekt ind som den offensive midtbane spiller han vil kunne kreae chancer på egen hånd hvilket thyge ikke kan thyge passer bedst på geo position hvor han kan lave nogle løb engang imellem.
Hvis ken Ilsø kommer på holdet vil han ikke bare blive en profil han vil blive en stjerne med vores spillestil
-
Hekler
dalle Skrev:
> akut sælges.
>
> Klimpl:løntunge slovak som har været ved at give
> gratis væk ingen fremtid i klubben og er også
> lejet ud til montwerel i scotland.
Måske men hvis vi skaffer os af med spillere i midterforsvaret så skal vi kigge på hvordan dækningen er med unge spillere. jeg ved ikke lige hvem der er med der men med Ipsa og Gnanou, så er vi vist dækket ind
> Dadu:vi håbede , håbede og håbede på at han ville
> slå til men selvom han fik scoret nogle mål hang
> det alligevel ikke sammen er 27-28 år nu og har
> ikke megen fremtid her uden kone og barn.
Ja ham skal vi vist af med.
Mest af alt fordi vi i Kim C og Frank Kenn og Baba, er dækket rimeligt godt ind. Personligt har jeg altid godt kunne li ham.
> Røll: lejet ud til vejle og viste sin første
> glidne tackling i pokalkampen mod fcm behøver jeg
> at sige mere.
Ja væk med ham, det er en af de spillere jeg aldrig har forstået nogensinne kom til klubben.
> Kim c
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,791 ... #msg-79248 havde jeg ikke ret?
Kim har dækket lige nøjagtig den plads han er købt til, selvfølgeligt med Fanks skade in mente. Med ham har bla. Danny Olsen fået noget mere boldkonkakt end tidligere.
> sælg hvis muligt:
>
> Ibrahim Gnanou 21-22 år hentet i moldavien har
> fået 4 kampe kort om Gnanou: vil hellere save en
> spiller over en at tage et tilbage løb.
Hvis du sælger Ib, så skal der hentes en spiller ind, da det ikke er nok med 3 spillere til de to pladser.
> Martin Raska jeg har egentligt ikke lyst til at
> sige at man skal sælge ham. han har gjorde det
> fantastisk sidste år en er nu blevet 2 . valg på
> målmandsposten hvor en 9 år yngre dansker har
> taget stokken og holdt raska fra fadet.
Jeg ved ikke lige hvor lang hans kontrakt løber, men jeg ser ingen grund til at pille ved noget. Løssel er måske fin nok som afløser når nu Raska er skadet, men jeg tror ikke han er klar som fast afløser endnu. Han er trods alt kun 19, og målmandsposten er altså ensom nogle gange.
> Bobleren
>
> Dennis Flinta har vist et jævn nivaue hele vejen
> igennem har aldig spillet til 10 men heler tiden
> 6-7 stykker og netop derfor er det en svære
> beslutning der er plusser og minusser.
>
> Plus: han er stabil og man kan altid smide ham
> inde uden han laver et "selvmål"
>
> Minus: han premser udviklingen for mads albæk,
> Yakubu, Sivebæk og Sekeu fordi han kan spille så
> mange pladser og derved bremser et stor talent til
> at komme tættere på holdet for Flinta bliver
> aldrig mere end en bredespiller
Jeg forstod ikke hvad man ville med Flinta som jeg ikke havde meget fidus til, men han har vist sig som en spiller der kan en masser andet end de andre. Klart mere kreativ og overraskende, men handikappet af at han ikke er ordenligt sammenspillet med de andre så de er ikke med på hvor han vil hen.
> akut sælges.
>
> Klimpl:løntunge slovak som har været ved at give
> gratis væk ingen fremtid i klubben og er også
> lejet ud til montwerel i scotland.
Måske men hvis vi skaffer os af med spillere i midterforsvaret så skal vi kigge på hvordan dækningen er med unge spillere. jeg ved ikke lige hvem der er med der men med Ipsa og Gnanou, så er vi vist dækket ind
> Dadu:vi håbede , håbede og håbede på at han ville
> slå til men selvom han fik scoret nogle mål hang
> det alligevel ikke sammen er 27-28 år nu og har
> ikke megen fremtid her uden kone og barn.
Ja ham skal vi vist af med.
Mest af alt fordi vi i Kim C og Frank Kenn og Baba, er dækket rimeligt godt ind. Personligt har jeg altid godt kunne li ham.
> Røll: lejet ud til vejle og viste sin første
> glidne tackling i pokalkampen mod fcm behøver jeg
> at sige mere.
Ja væk med ham, det er en af de spillere jeg aldrig har forstået nogensinne kom til klubben.
> Kim c
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,791 ... #msg-79248 havde jeg ikke ret?
Kim har dækket lige nøjagtig den plads han er købt til, selvfølgeligt med Fanks skade in mente. Med ham har bla. Danny Olsen fået noget mere boldkonkakt end tidligere.
> sælg hvis muligt:
>
> Ibrahim Gnanou 21-22 år hentet i moldavien har
> fået 4 kampe kort om Gnanou: vil hellere save en
> spiller over en at tage et tilbage løb.
Hvis du sælger Ib, så skal der hentes en spiller ind, da det ikke er nok med 3 spillere til de to pladser.
> Martin Raska jeg har egentligt ikke lyst til at
> sige at man skal sælge ham. han har gjorde det
> fantastisk sidste år en er nu blevet 2 . valg på
> målmandsposten hvor en 9 år yngre dansker har
> taget stokken og holdt raska fra fadet.
Jeg ved ikke lige hvor lang hans kontrakt løber, men jeg ser ingen grund til at pille ved noget. Løssel er måske fin nok som afløser når nu Raska er skadet, men jeg tror ikke han er klar som fast afløser endnu. Han er trods alt kun 19, og målmandsposten er altså ensom nogle gange.
> Bobleren
>
> Dennis Flinta har vist et jævn nivaue hele vejen
> igennem har aldig spillet til 10 men heler tiden
> 6-7 stykker og netop derfor er det en svære
> beslutning der er plusser og minusser.
>
> Plus: han er stabil og man kan altid smide ham
> inde uden han laver et "selvmål"
>
> Minus: han premser udviklingen for mads albæk,
> Yakubu, Sivebæk og Sekeu fordi han kan spille så
> mange pladser og derved bremser et stor talent til
> at komme tættere på holdet for Flinta bliver
> aldrig mere end en bredespiller
Jeg forstod ikke hvad man ville med Flinta som jeg ikke havde meget fidus til, men han har vist sig som en spiller der kan en masser andet end de andre. Klart mere kreativ og overraskende, men handikappet af at han ikke er ordenligt sammenspillet med de andre så de er ikke med på hvor han vil hen.
-
dalle
Hekler Skrev:
> dalle Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > akut sælges.
> > Røll: lejet ud til vejle og viste sin første
> > glidne tackling i pokalkampen mod fcm behøver
> jeg
> > at sige mere.
>
> Ja væk med ham, det er en af de spillere jeg
> aldrig har forstået nogensinne kom til klubben.
ja en ukent spiller fra silkeborg tog hans plads (flinta.red)
> > Kim c
> >
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,79124,79248#ms
> g-79248 havde jeg ikke ret?
>
> Kim har dækket lige nøjagtig den plads han er købt
> til, selvfølgeligt med Fanks skade in mente. Med
> ham har bla. Danny Olsen fået noget mere
> boldkonkakt end tidligere.
Danny Olsen fået noget mere
boldkonkakt end tidligere.
pga. Kim c? den skal du lige uddybe
> > sælg hvis muligt:
> >
> > Ibrahim Gnanou 21-22 år hentet i moldavien har
> > fået 4 kampe kort om Gnanou: vil hellere save
> en
> > spiller over en at tage et tilbage løb.
>
> Hvis du sælger Ib, så skal der hentes en spiller
> ind, da det ikke er nok med 3 spillere til de to
> pladser.
jeg tror at en spiller som Sune K og jonas J har pointientalet til at komme langt Ib bliver aldrig mere end en spiller som skader andre spillere til træning.
du så selv Fcm mod horsens i mandags hvor jesper lauridsen var i midterforsvaret hvordan klarede han sig??
>
> Jeg ved ikke lige hvor lang hans kontrakt løber,
> men jeg ser ingen grund til at pille ved noget.
> Løssel er måske fin nok som afløser når nu Raska
> er skadet, men jeg tror ikke han er klar som fast
> afløser endnu. Han er trods alt kun 19, og
> målmandsposten er altså ensom nogle gange.
ja de er den hvis Lasse skulle blive skadet men så har vi lossel som har gjordt det godt i en del kampe på 2. holdet og i trænings kampe. hvis nu vi sælger Raska så er der støre grund til at skrive kontrakt med Jens Rinke hvis man finder ham god nok så behøver vi ikke at lade et målmandstalent gå til spille.
>
> Jeg forstod ikke hvad man ville med Flinta som jeg
> ikke havde meget fidus til, men han har vist sig
> som en spiller der kan en masser andet end de
> andre. Klart mere kreativ og overraskende, men
> handikappet af at han ikke er ordenligt
> sammenspillet med de andre så de er ikke med på
> hvor han vil hen.
flinta er bedst de sidste 30 min hvis man er foran 2-0 så er han god til at holde i bolden flinta er ikke en starter hvor eks. mads albæk vil passe bedre ind fordi han har mere tempo i spillet
> dalle Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > akut sælges.
> > Røll: lejet ud til vejle og viste sin første
> > glidne tackling i pokalkampen mod fcm behøver
> jeg
> > at sige mere.
>
> Ja væk med ham, det er en af de spillere jeg
> aldrig har forstået nogensinne kom til klubben.
ja en ukent spiller fra silkeborg tog hans plads (flinta.red)
> > Kim c
> >
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,79124,79248#ms
> g-79248 havde jeg ikke ret?
>
> Kim har dækket lige nøjagtig den plads han er købt
> til, selvfølgeligt med Fanks skade in mente. Med
> ham har bla. Danny Olsen fået noget mere
Danny Olsen fået noget mere
boldkonkakt end tidligere.
pga. Kim c? den skal du lige uddybe
> > sælg hvis muligt:
> >
> > Ibrahim Gnanou 21-22 år hentet i moldavien har
> > fået 4 kampe kort om Gnanou: vil hellere save
> en
> > spiller over en at tage et tilbage løb.
>
> Hvis du sælger Ib, så skal der hentes en spiller
> ind, da det ikke er nok med 3 spillere til de to
> pladser.
jeg tror at en spiller som Sune K og jonas J har pointientalet til at komme langt Ib bliver aldrig mere end en spiller som skader andre spillere til træning.
du så selv Fcm mod horsens i mandags hvor jesper lauridsen var i midterforsvaret hvordan klarede han sig??
>
> Jeg ved ikke lige hvor lang hans kontrakt løber,
> men jeg ser ingen grund til at pille ved noget.
> Løssel er måske fin nok som afløser når nu Raska
> er skadet, men jeg tror ikke han er klar som fast
> afløser endnu. Han er trods alt kun 19, og
> målmandsposten er altså ensom nogle gange.
ja de er den hvis Lasse skulle blive skadet men så har vi lossel som har gjordt det godt i en del kampe på 2. holdet og i trænings kampe. hvis nu vi sælger Raska så er der støre grund til at skrive kontrakt med Jens Rinke hvis man finder ham god nok så behøver vi ikke at lade et målmandstalent gå til spille.
>
> Jeg forstod ikke hvad man ville med Flinta som jeg
> ikke havde meget fidus til, men han har vist sig
> som en spiller der kan en masser andet end de
> andre. Klart mere kreativ og overraskende, men
> handikappet af at han ikke er ordenligt
> sammenspillet med de andre så de er ikke med på
> hvor han vil hen.
flinta er bedst de sidste 30 min hvis man er foran 2-0 så er han god til at holde i bolden flinta er ikke en starter hvor eks. mads albæk vil passe bedre ind fordi han har mere tempo i spillet
-
Hekler
dalle Skrev:
> Danny Olsen fået noget mere
> pga. Kim c? den skal du lige uddybe
Der er ikke så meget at uddybe, det er bare et faktum at han i den tid Kim har spillet har haft meget mere boldkontakt, Danny Olsen fansene har da også bræget en del om at han nu spiller bedre end for ½ år siden.
> jeg tror at en spiller som Sune K og jonas J har
> pointientalet til at komme langt Ib bliver aldrig
> mere end en spiller som skader andre spillere til
> træning.
> du så selv Fcm mod horsens i mandags hvor jesper
> lauridsen var i midterforsvaret hvordan klarede
> han sig??
Kan vi lige få nogle efternavne på tak, og nej jeg så ikke kampen i Mandags, da der ikke var nogen der ville med til Horsens.
> ja de er den hvis Lasse skulle blive skadet men så
> har vi lossel som har gjordt det godt i en del
> kampe på 2. holdet og i trænings kampe. hvis nu vi
> sælger Raska så er der støre grund til at skrive
> kontrakt med Jens Rinke hvis man finder ham god
> nok så behøver vi ikke at lade et målmandstalent
> gå til spille.
Der skal vel ikke så meget hovedregning til at regne ud at der ikke er plads til 3 unge målmænd, der må mære forskel på forventningerne for at man kan få noget der ligner hamoni.
> flinta er bedst de sidste 30 min hvis man er foran
> 2-0 så er han god til at holde i bolden flinta er
> ikke en starter hvor eks. mads albæk vil passe
> bedre ind fordi han har mere tempo i spillet
Nu er det jo to meget forskellige typer, så jeg mener ikke du kan sammenligne der.
> Danny Olsen fået noget mere
> pga. Kim c? den skal du lige uddybe
Der er ikke så meget at uddybe, det er bare et faktum at han i den tid Kim har spillet har haft meget mere boldkontakt, Danny Olsen fansene har da også bræget en del om at han nu spiller bedre end for ½ år siden.
> jeg tror at en spiller som Sune K og jonas J har
> pointientalet til at komme langt Ib bliver aldrig
> mere end en spiller som skader andre spillere til
> træning.
> du så selv Fcm mod horsens i mandags hvor jesper
> lauridsen var i midterforsvaret hvordan klarede
> han sig??
Kan vi lige få nogle efternavne på tak, og nej jeg så ikke kampen i Mandags, da der ikke var nogen der ville med til Horsens.
> ja de er den hvis Lasse skulle blive skadet men så
> har vi lossel som har gjordt det godt i en del
> kampe på 2. holdet og i trænings kampe. hvis nu vi
> sælger Raska så er der støre grund til at skrive
> kontrakt med Jens Rinke hvis man finder ham god
> nok så behøver vi ikke at lade et målmandstalent
> gå til spille.
Der skal vel ikke så meget hovedregning til at regne ud at der ikke er plads til 3 unge målmænd, der må mære forskel på forventningerne for at man kan få noget der ligner hamoni.
> flinta er bedst de sidste 30 min hvis man er foran
> 2-0 så er han god til at holde i bolden flinta er
> ikke en starter hvor eks. mads albæk vil passe
> bedre ind fordi han har mere tempo i spillet
Nu er det jo to meget forskellige typer, så jeg mener ikke du kan sammenligne der.