Januar transfervindue

Om FC Midtjylland og Black Wolves
The FCM FAN

Re: Januar transfervindue

Indlæg af The FCM FAN »

Så du vil sætte enten Nordstrand eller Santin på bænken ? De to spiller jo fantastisk sammen lige nu.

The FCM FAN

Mohamed Zidan ?

Indlæg af The FCM FAN »

Hvad med Mohamed Zidan?

Han havde sin storheds tid i Midtjylland, han elsker Midtjylland og han har før snakket om at han engang vil vende tilbage til heden.

Han har haft et par magre år i Tysk fodbold, så blev han byttet til Dortmund, hvor han startede med at blive buhet ud af sine nye fans, og han får nærmest ingen spilletid.

Så måske kunne Jens Ørgaard lokke ham tilbage til trykke rammer, hvor han så kunne genoplive sin karriere?

j3pq3

Re: Mohamed Zidan ?

Indlæg af j3pq3 »

så får vi da i hvert fald en bomber, men jeg ville nu tro at hans lønkrav har ændret sig lidt undevejs, og jeg tvivler på at man i fcm kan leve op til sådanne lønstigninger.

Mohamed er 27, og har nogle gode år på højeste plan endnu. mon ikke han venter til slutningen af sin karriere med at vende tilbage (hvis han vender tilbage)...

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvis Mohammed Zidan kommer igen så holder jeg op med at se FCM, aldrig har jeg oplevet sådan en fodboldmæssig ørkenvandring som den tid.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis Mohammed Zidan kommer igen så holder jeg op
> med at se FCM, aldrig har jeg oplevet sådan en
> fodboldmæssig ørkenvandring som den tid.

1. Mohammed Zidan kommer ikke tilbage til FCM foreløbigt.
2. Med en type som Zidan i truppen ville vi i den grad have nogle forcer i forhold til hvad vi har nu, qua hans evner på egen hånd.
3. Jeg tror nu nok vores hold ville kunne kapere at spille fodbold trods en Zidan-type på holdet. I hvert fald bedre end sidst, hvor den generelle holdning var at smide bolden op til Zidan, som så skulle lave målene. Der har vores spillere ændret sig. Så hvis Zidan har lyst til at "ødelægge" sin internationale karriere i hans bedste alder, skal han da være hjertelig velkommen i FCM.

MadsBS

Ronaldo Luís Nazario de Lima?

Indlæg af MadsBS »

..... Det er velsagtens ligeså urealistisk , som at få Zidan hjem igen nu! Eller er det bare mig? Jeg mener bare. Nytter det at diskutere et SÅ ureaslistisk emne?

Ravnen

Re: Mads Laudrup

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg tænkte faktisk det samme. Knægten må simpelthen have talent, det kunne være fedt at have en Laudrup på holdet :-P

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Det er jo så ikke kun efternavnet der tæller og de gange han har fået chancen i fck har han intet vist.

Så hellere satse på Mads albæk og akilu.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Ravnen Skrev:
> Ja jeg tænkte faktisk det samme. Knægten må
> simpelthen have talent, det kunne være fedt at
> have en Laudrup på holdet :-P

Er det lige som alle dem fra Brasilien er helt vil gode og det er synd for dem fra Afrika?

Lauth

Indlæg af Lauth »

Jeg tror faktisk Laudrup har brug for lidt Jydsk blod! Jeg tvivler ikke På Glenn R. Kenneth A. og TT's evner når det gælder om og træne. Jeg tror sagtens de kan pudse hans talent frem! Bare se Kolja!
Kunne godt tænke mig at se Laudrup på fri transfer da der kun skal en kontrakt forhandling til. Transfer pengene bliver sparet!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hekler Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja jeg tænkte faktisk det samme. Knægten må
> > simpelthen have talent, det kunne være fedt at
> > have en Laudrup på holdet :-P
>
>
> Er det lige som alle dem fra Brasilien er helt vil
> gode og det er synd for dem fra Afrika?

At sammenligne Laudrup familien med lande og kontinenter er ret voldsomt ;-)

Efter hvad jeg har læst om Mads Laudrup, så lyder det til talentet er der, og at det mangler at blive foldet ud. Det er jo sådan noget vi er mestre i, så det kunne da være spændende at få ham hertil.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Vi har centrale midtbane-talenter nok i form af Yakubu og Albæk og flere fra ynglingeholdet og det ændrer Laudrup-navnet næppe ved, omend det da er god reklame at tilknytte ham til klubben. Det kræver dog at han får spilletid og jeg må indrømme jeg tror at Yakubu er bedre end Laudrup på den defensive midtbane hvor han vist nok huserer.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Selv hvis Yakubu var bedre end Mads Laudrup, må man ikke glemme at videresalgspotentialet i en ung spiller ved navn Laudrup sandsyneligvis er i en HELT anden liga, end en ung nigerianer uanset hvor god denne så er.

Jeg er næsten ligeglad med hvem vi har i forvejen, lykkedes det at udvikle og skyde en Laudrup af, så ville vi være sikret massiv medieomtale i hele fodbold europa, hele knægtens karriere. Der er så mange mulige plusser ved scenariet at de praktiske, med hvem han skulle stå i vejen for af vores nuværende, er bagateller. Konkurrence skader ihverfald ikke.

SchelleBoy

Re: Tobias Grahn ?

Indlæg af SchelleBoy »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/gr ... a-comeback

Kunne vi være en mulighed da han kan skifte på en fri transfer?

Besvar