Brøndbyfans på Nordea ???? NEJ TAK !!!!!!!
-
jakob88
Re: Brøndbyfans på Nordea ???? NEJ TAK !!!!!!!
Bare rolig vi håbe kontrollørerne løser de opstående problemer på en god måde som sædvanligt....
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Fan afsnit!
Nu er det sådan at de personer som skilter med en speciel tilhørsforhold skal opholde sig i det område hvor den vedkommendes klubs fans har til.
Det vil sige at hverken vi kan stå på udeholdets fan tribune på SAS Arena (Dog med enkelt undtagelse da der var planlagt i samarbejde med FCN til kampen mod FC Nordsjælland at ulveklubben kunne få denne tribune. og Nordsjællands fans blev henvist til det lille hjørne.
Det samme med BIF´s fans, de som skilter fuldt offenligt i form af tøj eller sange med de kommer herfra kan ikke lukkes ind på Nodea. Alt andet er en fejl fra kontrollørenes side.. På Steff tribunen kan VIP medlemmer til de to klubber opholde sig & på Faxe tribunen kan den almene tilskuer erhverve biletter..
Det har så vist sig at fans fra andre klubber kan erhverve sig billetter til de forkerte tribuner. dette er selvfølgelig en fejl fra kontorets side at de ikke tjekker baggrunden for deres tilhørsforhold. hvorimod hvis BIF´s fans i dette tilfælde melder ud at de holder med FCM og ikke gør det når de møder op.
Hvis de kommer over på vores tribune i civilt tøj og uden at starte slagsange kan vi ikke gøre noget ved det. hvorimod hvis de kommer i Brøndby tøj skal de dække det til, ellers kan de ikke komme ind på SAS arena. bare synd.
Kan se FC Midtjylland netop søger kontor assistent til at håndtere telfonopkald og formidling af billetter.. Kom frisk og send en ansøgning inden i morgen til Kølbæk..
Det vil sige at hverken vi kan stå på udeholdets fan tribune på SAS Arena (Dog med enkelt undtagelse da der var planlagt i samarbejde med FCN til kampen mod FC Nordsjælland at ulveklubben kunne få denne tribune. og Nordsjællands fans blev henvist til det lille hjørne.
Det samme med BIF´s fans, de som skilter fuldt offenligt i form af tøj eller sange med de kommer herfra kan ikke lukkes ind på Nodea. Alt andet er en fejl fra kontrollørenes side.. På Steff tribunen kan VIP medlemmer til de to klubber opholde sig & på Faxe tribunen kan den almene tilskuer erhverve biletter..
Det har så vist sig at fans fra andre klubber kan erhverve sig billetter til de forkerte tribuner. dette er selvfølgelig en fejl fra kontorets side at de ikke tjekker baggrunden for deres tilhørsforhold. hvorimod hvis BIF´s fans i dette tilfælde melder ud at de holder med FCM og ikke gør det når de møder op.
Hvis de kommer over på vores tribune i civilt tøj og uden at starte slagsange kan vi ikke gøre noget ved det. hvorimod hvis de kommer i Brøndby tøj skal de dække det til, ellers kan de ikke komme ind på SAS arena. bare synd.
Kan se FC Midtjylland netop søger kontor assistent til at håndtere telfonopkald og formidling af billetter.. Kom frisk og send en ansøgning inden i morgen til Kølbæk..
-
Anni
goodman skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er det sådan at de personer som skilter med en
> speciel tilhørsforhold skal opholde sig i det
> område hvor den vedkommendes klubs fans har til.
> Det vil sige at hverken vi kan stå på udeholdets
> fan tribune på SAS Arena (Dog med enkelt
> undtagelse da der var planlagt i samarbejde med
> FCN til kampen mod FC Nordsjælland at ulveklubben
> kunne få denne tribune. og Nordsjællands fans blev
> henvist til det lille hjørne.
>
> Det samme med BIF´s fans, de som skilter fuldt
> offenligt i form af tøj eller sange med de kommer
> herfra kan ikke lukkes ind på Nodea. Alt andet er
> en fejl fra kontrollørenes side.. På Steff
> tribunen kan VIP medlemmer til de to klubber
> opholde sig & på Faxe tribunen kan den almene
> tilskuer erhverve biletter..
>
> Det har så vist sig at fans fra andre klubber kan
> erhverve sig billetter til de forkerte tribuner.
> dette er selvfølgelig en fejl fra kontorets side
> at de ikke tjekker baggrunden for deres
> tilhørsforhold. hvorimod hvis BIF´s fans i dette
> tilfælde melder ud at de holder med FCM og ikke
> gør det når de møder op.
>
> Hvis de kommer over på vores tribune i civilt tøj
> og uden at starte slagsange kan vi ikke gøre noget
> ved det. hvorimod hvis de kommer i Brøndby tøj
> skal de dække det til, ellers kan de ikke komme
> ind på SAS arena. bare synd.
>
> Kan se FC Midtjylland netop søger kontor assistent
> til at håndtere telfonopkald og formidling af
> billetter.. Kom frisk og send en ansøgning inden i
> morgen til Kølbæk..
>
>
>
> Go FC Midtjylland
>
> M.V.H. Goodman
>
> - Intet er umuligt for den som bærer viljen!!!
Uden at male Fanden på væggen, så kan de Brøndby fans, der køber billetter til Nordea, jo sagtens være de tilskuere, som Brøndby Supporterne ikke vil have med hos dem, fordi de laver ballade.
Som sagt, det kan også være familien med børn eller den ikke så fanatiske supporter, men så ville jeg, hvis jeg var Brøndby fan, nok havde købt billet i så god tid, at jeg ikke var nødt til at købe til Nordea.
Anni
> Nu er det sådan at de personer som skilter med en
> speciel tilhørsforhold skal opholde sig i det
> område hvor den vedkommendes klubs fans har til.
> Det vil sige at hverken vi kan stå på udeholdets
> fan tribune på SAS Arena (Dog med enkelt
> undtagelse da der var planlagt i samarbejde med
> FCN til kampen mod FC Nordsjælland at ulveklubben
> kunne få denne tribune. og Nordsjællands fans blev
> henvist til det lille hjørne.
>
> Det samme med BIF´s fans, de som skilter fuldt
> offenligt i form af tøj eller sange med de kommer
> herfra kan ikke lukkes ind på Nodea. Alt andet er
> en fejl fra kontrollørenes side.. På Steff
> tribunen kan VIP medlemmer til de to klubber
> opholde sig & på Faxe tribunen kan den almene
> tilskuer erhverve biletter..
>
> Det har så vist sig at fans fra andre klubber kan
> erhverve sig billetter til de forkerte tribuner.
> dette er selvfølgelig en fejl fra kontorets side
> at de ikke tjekker baggrunden for deres
> tilhørsforhold. hvorimod hvis BIF´s fans i dette
> tilfælde melder ud at de holder med FCM og ikke
> gør det når de møder op.
>
> Hvis de kommer over på vores tribune i civilt tøj
> og uden at starte slagsange kan vi ikke gøre noget
> ved det. hvorimod hvis de kommer i Brøndby tøj
> skal de dække det til, ellers kan de ikke komme
> ind på SAS arena. bare synd.
>
> Kan se FC Midtjylland netop søger kontor assistent
> til at håndtere telfonopkald og formidling af
> billetter.. Kom frisk og send en ansøgning inden i
> morgen til Kølbæk..
>
>
>
> Go FC Midtjylland
>
> M.V.H. Goodman
>
> - Intet er umuligt for den som bærer viljen!!!
Uden at male Fanden på væggen, så kan de Brøndby fans, der køber billetter til Nordea, jo sagtens være de tilskuere, som Brøndby Supporterne ikke vil have med hos dem, fordi de laver ballade.
Som sagt, det kan også være familien med børn eller den ikke så fanatiske supporter, men så ville jeg, hvis jeg var Brøndby fan, nok havde købt billet i så god tid, at jeg ikke var nødt til at købe til Nordea.
Anni
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tror at det er alle former for Brøndby fans, både dem som tager rejsen fra øen samt de som bor her i området. det kan både være familie, og sikkert også nogle der er ude for at lave ballade..
Jeg vil tro uden at vide at efter Pokalfinalen at der er nogle "få" personer som har noget de skal hævne fra diverse opgør efter kampen sidst.
Der var 28 anholdte, og som jeg kunne se, var det ikke alle som kom hjem uden et blåt øje eller forbinding om hovedet..
Så derfor FC Midtjylland & kontrollører.
Der MÅ ikke nu og aldrig nogen sinde lukkes fans fra modstander klubben ind på Nodea.
Selvfølgelig er der ikke så meget at gøre ved at billetterne bliver solgt til de forkerte, men hvis de bliver gjort opmærksomme på det ved købet og de dukker op til kampen, så må de afvises. Både for deres egen, for vores og for dansk fodbold´s skyld..
det er synd for dem der står med de forkerte billetter.. Men bare synd!
Jeg vil tro uden at vide at efter Pokalfinalen at der er nogle "få" personer som har noget de skal hævne fra diverse opgør efter kampen sidst.
Der var 28 anholdte, og som jeg kunne se, var det ikke alle som kom hjem uden et blåt øje eller forbinding om hovedet..
Så derfor FC Midtjylland & kontrollører.
Der MÅ ikke nu og aldrig nogen sinde lukkes fans fra modstander klubben ind på Nodea.
Selvfølgelig er der ikke så meget at gøre ved at billetterne bliver solgt til de forkerte, men hvis de bliver gjort opmærksomme på det ved købet og de dukker op til kampen, så må de afvises. Både for deres egen, for vores og for dansk fodbold´s skyld..
det er synd for dem der står med de forkerte billetter.. Men bare synd!
-
Altoriso
Jeg synes ikke at det virker specielt organiseret..
Det er jo bare den samme person, madsn, der bliver ved med at fortælle at han har købt billet på Nordea..
Det er jo bare den samme person, madsn, der bliver ved med at fortælle at han har købt billet på Nordea..
-
Jean / BW# 1238
Altoriso skrev:
> Jeg synes ikke at det virker specielt
> organiseret..
Enig.
> Det er jo bare den samme person, madsn, der bliver
> ved med at fortælle at han har købt billet på
> Nordea..
Ja, jeg gætter på at disse indlæg er skrevet af samme person, som åbenbart kommer fra Skive:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,8855
http://kortlink.dk/svu
> Jeg synes ikke at det virker specielt
> organiseret..
Enig.
> Det er jo bare den samme person, madsn, der bliver
> ved med at fortælle at han har købt billet på
> Nordea..
Ja, jeg gætter på at disse indlæg er skrevet af samme person, som åbenbart kommer fra Skive:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,8855
http://kortlink.dk/svu
-
Altoriso
Nu synes jeg så godt nok at du maler fanden på væggen, Anni 
Det jeg kan læse udfra de Brøndby-tråde der henvises til, så virker det som nogle helt almindelige fans som bare ikke vil gå glip af en de vigtige kampe i sæsonen !
Jeg er sikker på at der nok skal blive taget sig godt af dem fra vores kontrollørkorps´ side, så der ikke opstår nogen problemer !
Det jeg kan læse udfra de Brøndby-tråde der henvises til, så virker det som nogle helt almindelige fans som bare ikke vil gå glip af en de vigtige kampe i sæsonen !
Jeg er sikker på at der nok skal blive taget sig godt af dem fra vores kontrollørkorps´ side, så der ikke opstår nogen problemer !
-
Altoriso
De er skrevet af samme person - han skriver også i et andet indlæg at han havde postet et indlæg herinde den anden dag !
For mig virker han jo bare som en helt almindelig fan, som desværre ikke kunne få billet på anden måde
For mig virker han jo bare som en helt almindelig fan, som desværre ikke kunne få billet på anden måde
-
Jacob2602
Hvorfor vil han gerne så vide hvor fcm´s mest hardcore fans står....?
-
Jean / BW# 1238
Jacob2602 skrev:
> Hvorfor vil han gerne så vide hvor fcm´s mest
> hardcore fans står....?
Måske for at undgå dem?
> Hvorfor vil han gerne så vide hvor fcm´s mest
> hardcore fans står....?
Måske for at undgå dem?
-
Jacob2602
Synes sgu mere det lugeter lidt af at han måske gerne vil opsøge lidt ballade....
-
Altoriso
Nej nej !
Han skriver jo netop at så vil han sætte sig ude i siden - han foreslår til og med at de Bif´er med Nordea.billet skal samles modsat deres egne fans på den anden tribune !
Og helt ærligt, så tror jeg nok at dem der vil lave ballade, "aftaler" det andetsteds end på BS´s debatforum....
Så glem nu de spøgelser, som ikke er der :=)
Han skriver jo netop at så vil han sætte sig ude i siden - han foreslår til og med at de Bif´er med Nordea.billet skal samles modsat deres egne fans på den anden tribune !
Og helt ærligt, så tror jeg nok at dem der vil lave ballade, "aftaler" det andetsteds end på BS´s debatforum....
Så glem nu de spøgelser, som ikke er der :=)
-
Anni
Altoriso skrev:
> Nu synes jeg så godt nok at du maler fanden på
> væggen, Anni
>
>
Ja det gør jeg måske
)
Men jeg kan bare ikke forestille mig, at den almindelige borgerlige Brøndby far en torsdag aften, vil sige følgende til sin kone:
"Nu pakker vi bilen med børn og det hele, tager til Jylland til fodbold, kommer hjem kl. langt over børnenes og vores sengetid (uden at tage hensyn til tidlig op og i skole/arbejde fredag). Vi skal godt nok stå på Nordea mellem alle FCM's fans, men skide være med det, fodbold er fodbold, det er vores hold, der spiller".
Ironisk og fjollet sagt af mig, det ved jeg godt, men jeg kan bare ikke forestille mig, at fans ganske frivilligt vælger at købe billet til et afsnit udelukkende bestående af modstanderens fans, det uanset om man er fanatiker eller ej, og uanset om man er klædt i sin klubs farver eller ej.
Det opildner til ballade efter min mening.
Anni
> Nu synes jeg så godt nok at du maler fanden på
> væggen, Anni
>
>
Ja det gør jeg måske
Men jeg kan bare ikke forestille mig, at den almindelige borgerlige Brøndby far en torsdag aften, vil sige følgende til sin kone:
"Nu pakker vi bilen med børn og det hele, tager til Jylland til fodbold, kommer hjem kl. langt over børnenes og vores sengetid (uden at tage hensyn til tidlig op og i skole/arbejde fredag). Vi skal godt nok stå på Nordea mellem alle FCM's fans, men skide være med det, fodbold er fodbold, det er vores hold, der spiller".
Ironisk og fjollet sagt af mig, det ved jeg godt, men jeg kan bare ikke forestille mig, at fans ganske frivilligt vælger at købe billet til et afsnit udelukkende bestående af modstanderens fans, det uanset om man er fanatiker eller ej, og uanset om man er klædt i sin klubs farver eller ej.
Det opildner til ballade efter min mening.
Anni
-
Sterup
Hvis ikke der er andre billetter tilbage, så køber sande fans naturligvis de billetter der er tilbage. Og da i særdeleshed på SAS Arena, hvor hjemmepublikummet primært består af familien Danmark. Selv på Nordea Tribunen er hovedparten af tilskuerne ganske afdæmpede, og derfor er der næppe nogen der spekulerer noget videre på at der skulle være en risiko ved at stå der. Der er næppe nogen Brøndbyfans med billet til denne tribune, der har tænkt sig at starte nogen former for tumult. Hvad ville de dog vinde ved det?