I forbindelse med udvisningen af Califf i mandagens kamp imod Vejle. Lod jeg mærke til at man i pausen valgte at vise situationen med Califfs andet gule kort flere gange.
Jeg troede ellers ikke det var "lovligt" at vise dommerkendelser, offsides osv for at beskytte dommeren. Ellers er jeg helt gal på den kan ellers huske at Rosenborg fik en bøde for netop at bruge skærmen på denne måde:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74128&rss=true
Jeg har undret mig over det flere gange da de stort set altid viser disse situationer på SAS arena. Nogle der kender reglerne indefor dette område?
Brug af storskærme
-
BW 4108
Re: Brug af storskærme
Jeg mener at det kun er lige efter at man ikke må vise det.
Hvis du har lagt mærke til det, har de aldrig vist situationer på storskærm lige efter der er blevet givet gult/rødt eller voldsomt frispark.
Men jeg skal ikke kunne svare på dit spørgsmål.
Hvis du har lagt mærke til det, har de aldrig vist situationer på storskærm lige efter der er blevet givet gult/rødt eller voldsomt frispark.
Men jeg skal ikke kunne svare på dit spørgsmål.
-
felisan
Re: Brug af storskærme
man må vise alt det man har lyst til i pausen... men ikke under kampen. det er ihvertfald de spilleregler der laves TV efter på SAS Arena.
under kampen prioriteres at vise FCM chancer mål og redninger. mens der er frit slag for indhold i sammendragene i pausen og efter kampen
under kampen prioriteres at vise FCM chancer mål og redninger. mens der er frit slag for indhold i sammendragene i pausen og efter kampen