FCM-Vejle

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Runden generelt...

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja de er sq ikke for skarpe oppe nord på.

Arff

Re: Efterrationalisering

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 Skrev:

> Nu holder jeg mig til den gode gamle skala ;-)

Stadig for gavmildt ;-)

j3pq3

Thomasberg

Indlæg af j3pq3 »

Det er da dejligt at høre en positiv thomasberg efter de seneste tre lidt haltende resultater.

http://tv2sport.dk/partner/spn/player/16402?pop=TRUE

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Heinze -7- Det er Heinze på godt og ondt som vi
> ser idag. På den ene side har han flere gode
> indgreb, men på den anden side så skaber han altså
> megen usikkerhed med sine totalt fraværende
> indgreb ved indlæg og som jeg kan forstå det, så
> burde han have kostet os det ene point med sin
> elendige boksning lige mod eget mål, hvor Vejle
> fejlagtigt får deres scoring annulleret. Syntes
> han skal til at stramme sig an, ellers har vi en
> god erstatning stående i kulissen.

Nu har jeg ladet den stå et par dage så det ik er ren og skær ophidselse der skal farve min bedømmelse. Men det værste Heinze lavede i mandags var at møde op. Ik nok med det du nævner som jeg er helt enig i, men syntes du glemmer det værste. Har lyst til at bruge nogle ord om den lille trold i målet som jeg ik har lyst til at bruge på nogen af drengene.

Men manden trækker nog tiden med sammenlagt et par min i løbet af anden halvleg og signalerer dermed til hele holdet at 1-1 er fint med 10 mand. Magen til klaphat skal man lede længe efter. Fint nok at vi ik går ned i 3 mands forsvar når man er 1 mand nede. Men ligefrem at trække tiden er direkte klamt når man spiller hjemme imod oprykkere. På det aller sidste målspark formår manden at trække 30-35 sekunder af klokken, hvad sker der for det kære heinze? Fint han har fået chancen i efteråret men imponerende har det skam ik været. Raska sidder garanteret derude og er sulten for spilletid. Vil hellere se raske fjolle rundt dernede end at skulle se på heinze´s hjerneblødninger og dumheder der for tiden kommer på stribe.

En ting mere man skal tage med i sine overvejelser er udspark og udkast. Har Heinze spillet en kamp i efteråret uden at sparke en bold ud over sidelinien fuldstændigt umotiveret, det tror jeg ik? Og hvor mange kontra går vi glip pga den lille trold? Hvor Raska havde grebet bolden på hjørne og indlæg for at sætte spillet hurtigt igang, bokser trolden den 10 meter ud i føderne på en modspiller 8 ud af 10 gange.

Arrrrg Heinze

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Nu har jeg ladet den stå et par dage så det ik er
> ren og skær ophidselse der skal farve min
> bedømmelse.

Tag du bare et par dage, eller uger, til.....

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Jesper BW1100 Skrev:
> Tag du bare et par dage, eller uger, til.....

Tror detsværre ik det hjælper kan irritere mig grænseløst at en spiller der burde animere medspillerne og drive dem frem, på den måde resignerer og udtrykker en tilfredshed med 1-1. Når vi spiller en brandkamp imod City og bliver slået ud efter straffe vil spillerne ik ned at hilse på og sige tag for støtten. Men hjemme mod vejle 1-1 og nogle af spillerne danser rundt nede foran mål. Håber det var for at sige tak for støtten imod City.

For der var godt nok ik meget støtte at takke for efter vejle kampen. Men det var jo nok den måde alle de lalleglade nisser der stod i ASA uden at råbe et ord hele vejle kampen takker drengene for deres livs kamp Torsdag.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jeg kan til dels godt dele dine frustrationer mht. Heinze... Jeg synes også vi mangler at se noget klasse der berettiger til at den unge mand beholdt pladsen efter vores rutinerede mand på pladsen kom sig over sin skade. Er der egentlig nogen der ved noget om hvordan Raska har klaret sig på 2. holdet?

Jeg tror ikke Heinze skal slingre ret meget i valsen før Raska får chancen på mål igen, om ikke andet så for at signalere til knægten at han langt fra kan vide sig sikker på pladsen!

Kent

Indlæg af Kent »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Men manden trækker nog tiden med sammenlagt et par
> min i løbet af anden halvleg og signalerer dermed
> til hele holdet at 1-1 er fint med 10 mand.

Nu kender du vel ikke det taktiske oplæg. Det kunne jo tænkes at Heinze havde fået besked på at trække tiden, da vi måske var tilfredse med 1 point, når vi var i undertal. Der kan i hvert fald sagtens argumenteres for, at det ikke er os der skal forsøge at få tempoet op i kampen, når vi er en mand nede. Det var i hvert fald sådan jeg tolkede det. Så måske er din kritik lidt malplaceret her.

Til gengæld er jeg helt enig med dig ifm Heinzes igangsætninger. Han er stadig for dårlig på udspark - han rammer intet og der kommer altid 1-2 kiksere i hver kamp, hvor bolden ikke letter mere end 1-2 meter og skaber potentielt farlige situationer. Det er Anders Rasmussen om igen. Og helt ærligt - hvor svært kan det være? Hvis ikke man kan sparke til en bold, der ligger stille, så er fodbold sgu den forkerte sport. Men det kan jo være, at det er derfor han står på mål......

Men det aspekt i spillet skal Heinze i hvert fald arbejde kraftigt med. 50 udspark efter hver træning i 1 år, så tror jeg den er der.

Jydepower

OT :)

Indlæg af Jydepower »

Dennis ? Var du selv ude at hjælpe med at støtte holdet ?? Dette er ikke et personligt angreb dog en opfordring til at klappe hesten, hvis man ikke selv deltager til at gøre det bedre.. Vi var nogle der faktisk prøvede at få lidt gang i den, undertegnede som startede mange af sangene, Killer for at synge så meget med at alle kunne hører det. Og så Capoen (tror han hedder Michael.. ikk?) der faktisk prøvede at skabe det man kalder stemning. Dog så formåede UBM at dele ASA i to. Når vi startede på en sang som der ikke lige passede dem begyndte de med noget andet. Men nok om det. Og det kan man blive ved med at diskuterer.. bla bla bla, dog synes jeg til tider man kunne få folk med.

- VI SKAL NED FORAN!! Det runger meget bedre når vi står nederst, og plus.. ASA ER FOR DEM SOM SYNGER! Arrgh hvor kan jeg blive træt af at se de 40-50 årige gamle mænd som står og tror de er på julefrokost. Bare fordi man har en pølse i den ene hånd og en Øl i den anden kan man godt synge, så smut med dem der IKKE synger på ASA- Nordea . - tak :)

Peter Ross

Re: OT :)

Indlæg af Peter Ross »

Jeez, JA, Dennis var der, men hvad har det med noget at gøre?
Og nu skal UBM igen have slag? :D Haha, hold op det er komisk. Lad mig gætte på, du var med til "Vi skal gå amok"-sangen, som enkelte prøvede at starte :s

Peter Ross

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Ok, som sagt var det ikke et personligt angreb, men en opfordring til folk.
Nej UBM skal ikke have slag igen, synes de er blevet gjort til noget værre end de er, siger dog blot at de skal være med i "fællesskabet" frem for at skabe splid, som de f.eks. gør ved at starte en ny sang midt i det hele. Og at synge en sang 20 gange det får ikke flere folk til at synge med.
Og nej, ingen FCK alla BIF sange fra mig Dude :)

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Personligt hørte jeg jer næsten ikke. Det har ikke været meningen at synge over, men at skabe en bedre stemning. Og ja de sange skal bare aflives, det er sgu for pinligt:S

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Fair and square. Jeg ser dog intet forkert i, der blev startet andre sange, da folk begyndte at synge fødselsdagssang for Lupus - sorry, men hvad sker der for folk?? Eller da enkelte begyndte på "Vi skal gå amok" (efter de havde stået med armene over kors i 20 minutter).

UBM startede ikke specielt mange sange i mandags, men holdte dem i stedet kørende, så det måske kunne fornemmes som om, vi startede dem gang på gang...

Peter Ross

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Hvis UBM ikke havde været der mod Vejle, ville stemningen ha´ været som i en kirke en fredag aften.

Kriek/Alex

Indlæg af Kriek/Alex »

Jydepower Skrev:

> Og så Capoen (tror han hedder Michael.. ikk?) der
> faktisk prøvede at skabe det man kalder stemning.

Det er hans "job". UBM forsøgte lige så meget. Han forsatte med sangene, og prøvede på at sætte gang i venstre fløjen, netop fordi UBM sang videre og holdt gang i sangen(e). Btw, skulle mene at han hedder martin.

> Dog så formåede UBM at dele ASA i to. Når vi
> startede på en sang som der ikke lige passede dem
> begyndte de med noget andet. Men nok om det. Og
> det kan man blive ved med at diskuterer.. bla bla
> bla, dog synes jeg til tider man kunne få folk
> med.

HAHHAHHAHHAHHHAH. UBM holdte stemningen i gang! Uden UBM havde der været stille, udover PARADOKSALE, DOBBELTMORALSKE sange som "vi skal gå amok", "can u hear the vejle sing?" osv osv.

> - VI SKAL NED FORAN!! Det runger meget bedre når
> vi står nederst, og plus.. ASA ER FOR DEM SOM
> SYNGER! Arrgh hvor kan jeg blive træt af at se de
> 40-50 årige gamle mænd som står og tror de er på
> julefrokost. Bare fordi man har en pølse i den ene
> hånd og en Øl i den anden kan man godt synge, så
> smut med dem der IKKE synger på ASA- Nordea . -
> tak :)

Well, det lykkes vel aldrig. Nede foran står alle de små børn som vil i tv og klappe spillerne i hånden..

Besvar