Sikker 6-2 til drengene der ville have revanche for sidste uges nederlag til Vejle.
1-0, Oliseh
2-0, Oliseh
2-1, BIFs nr. 5?
3-1, Rasmus Lynge
3-2, ?
4-2, Kasper Hansen
5-2, Morten Foged
6-2, Kasper Hansen
Der er ikke så meget at sige til kampen. FCMerne overstrålede Brøndbyerne i gennem det meste af kampen, og begge gange BIF fik reduceret, gik der ikke mere end et par minutter, inden der blev svaret tilbage.
Oliseh kørte rundt med Brøndbys forsvar, FCMs forsvar stod stabilt, mens midtbanen med Kasper Hansen og Izunna var klart bedre end BIFs.
Rinke
Lysemose - Killerich - Sviatchenko - Ahlmann
Kasper Dam - K. Hansen - Izunna - Rasmus Lynge
Foged - Oliseh
Michael Ørgaard, Jesper Lauridsen og Jens Madsen kom ind i løbet af 2. halvleg.
Peter Ross
FCM-BIF ynglinge
-
Peter Ross
FCM-BIF ynglinge
Senest rettet af Peter Ross 1. sep 2008, 12:16, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Re: FCM-BIF ynglinge
Så også kampen og den var, med afstand, den bedste præstation jeg har set af ynglingene i hele 2008, virkelig god kamp over hele linien. Oliseh er totalt i en klasse for sig på det her niveau og var, ud over de to mål, også indblandet i to andre kasser og det lignede nærmest han løb rundt og legede. Jeg er slet ikke i tvivl om han er suverænt den dygtigste spiller som huserer i ynglingerækken herhjemme. Spørgsmålet er dog hvor mange kampe Hermansen kan få lov at disponere over ham.
Ud over Oliseh og de to centrale midtbaner som nu nævner, så noterede jeg mig også rigtigt fine præstationer af Rasmus Lynge og Jacob Ahlmann, specielt syntes jeg Lynge ser rigtig spændende ud, han holder som regel et højt niveau og er en af vores bedste kreative kræfter.
Jeg bemærkede i øvrigt at man stillede op i en mere klassisk 4-4-2 fremfor den 4-3-3 man har spillet i lang tid uden nævneværdig succes, gad vide om det var en medvirkende årsag til det flotte spil?
Ud over Oliseh og de to centrale midtbaner som nu nævner, så noterede jeg mig også rigtigt fine præstationer af Rasmus Lynge og Jacob Ahlmann, specielt syntes jeg Lynge ser rigtig spændende ud, han holder som regel et højt niveau og er en af vores bedste kreative kræfter.
Jeg bemærkede i øvrigt at man stillede op i en mere klassisk 4-4-2 fremfor den 4-3-3 man har spillet i lang tid uden nævneværdig succes, gad vide om det var en medvirkende årsag til det flotte spil?
-
Mose
Jeg er helt enig med de skrevne indlæg. Vil dog også lige fremhæve Kiilerich som gjorde det rigtig flot.
Oliseh kan ikke være langt fra SASarena. Han er jo helt forrygende og i virkeligheden er han vel den afgørende forskel på de to hold idag.
Oliseh kan ikke være langt fra SASarena. Han er jo helt forrygende og i virkeligheden er han vel den afgørende forskel på de to hold idag.
-
Hausser
Ross, du plejer at være opdateret mht ynglingene. Ved du om Elvedin "Edo" Sarajcic snart er kommet sig over sine skader og hvorfor spillede Bøge hverken for ynglinge eller 2 division i weekenden?
-
Peter Ross
Edo kender jeg ikke status på, mens Bøge sad ude med karantæne efter sin udvisning i 2. division sidste weekend.
Peter Ross
Peter Ross
-
Arff
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ross, du plejer at være opdateret mht ynglingene.
> Ved du om Elvedin "Edo" Sarajcic snart er kommet
> sig over sine skader og hvorfor spillede Bøge
> hverken for ynglinge eller 2 division i weekenden?
Edo er ikke klar på denne side af jul, efter hvad jeg har hørt.
-------------------------------------------------------
> Ross, du plejer at være opdateret mht ynglingene.
> Ved du om Elvedin "Edo" Sarajcic snart er kommet
> sig over sine skader og hvorfor spillede Bøge
> hverken for ynglinge eller 2 division i weekenden?
Edo er ikke klar på denne side af jul, efter hvad jeg har hørt.
-
uschel
Det er sgu lidt ærgeligt at Brøndby ikke stillede med det stærkeste U 19 de kunne. Nu vil de med garanti komme med den samme gamle traver med at vi kun vandt fordi de ikke havde deres bedste med. Glæder mig til at læse et referat på deres side. Deres 5-6 bedste i U19 årgangen spiller mere eller mindre fast på deres 2 div med stor succes i øvrigt
-
Hausser
De stillede da i noget nær stærkeste opstilling, en tøsesur Mustafa Hassan (han var hidsig
), Jens Styger Larsen, Azad Corlu, Mathias Larsen og Osama Akharraz var ihvertfald alle med. Det bekræfter referanten fra http://www.myfc.dk/user/index.php?klub_ ... pec=#A5978 da også, det står at BIF er i stærkeste opstilling.
FCM derimod, manglede jo profiler som Bøge, Jonas Jacobsen, Zakaria, Albæk og langtidsskadede Edo.
FCM derimod, manglede jo profiler som Bøge, Jonas Jacobsen, Zakaria, Albæk og langtidsskadede Edo.