Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ørgaard ligger næppe i særligt seriøse
> forhandlinger, når han kunne bruge 4 timer på bane
> 3 i går...
Mon ikke han kan klare ret meget via mobilen.
Men jeg synes ikke det ligger i luften at vi henter nogen. Man må vurdere at Sivebæk er klar, og så har jeg også 100% tillid til at det er godt nok
Nu er der godt nok flere som har virket afvisende overfor det, men jeg tror sagtens løsningen på "kantproblemet" kan være Sekou Oliseh. Alle der så ynglingekampen igår, kan se han er alt for god til det niveau. Når man har gjort ham til fast inventar i førsteholdstruppen, og hvis han ellers gør det godt i ligaen, så tror jeg også godt man kunne finde på at bruge ham, det har man jo tradition for i det midtjyske..
Ja hvis de unge talenter skal blive gode nok, skal de jo også have kampe. Vi er jo ret gode til at få adademispillerne til at få et rimelig hurtigt gennembrud.
Hvem ligger forrest? Sekou eller Sivebæk...? Det er lige spørgsmålet..Som det står til nu har vi sivebæk, sekou, madsen og danny på højrekanten, og det er vel langt nok.
Skippels Skrev:
> Hvem ligger forrest? Sekou eller Sivebæk...?
Siv er mit bud! - han er også udtaget til morgendagens kamp, hvilket Sekou ikke er.
> Det er lige spørgsmålet..Som det står til nu har vi
> sivebæk, sekou, madsen og danny på højrekanten, og
> det er vel langt nok.
Som det står til lige nu, mener jeg faktisk kun at vi har Danny, som vi kan regne med - Siv er der ingen som ved hvor står, og det samme med Sekou. Derudover er Madsen altid skadet, så IMO har vi kun 1 som vi ved hvor vi har, og en skade til Danny vil sige at det kan blive meget svært.
Men hvis træner teamet har tillid til Siv kan klare tage over, så må vi stole på at de har ret, men jeg vil ærlig erkende jeg meget gerne ser vi henter en ny kant.
Tja, jeg tror vi har truppen for den kommende sæson helt på plads! - som det ser ud nu, blvier både Klimpl og Gnanou, og der bliver ikke hentet yderligere forstærkninger.
Hausser Skrev:
> Nej det er der desværre noget der tyder på..
>
> Det er der skuffer mig mest, er dog at vi ikke
> formår at afhænde Klimpl, vi har trods alt vidst
> han var i overskud i snart 3 måneder nu..
Men man skal huske på, at vil vi slippe Klimpl gratis, så er det eneste vi behøver at ophæve hans kontrakt så snart han har fundet en ny klub der vil skrive en ny med ham - og det er ikke begrænset af transfervinduet. Så det tror jeg såmen stadig sagtens kan nå at ske...
Under alle omstændigheder skal der vel også smidet en børsmeddelelse ud før en eventuel handel er offentliggjort og det kan vel tidligst ske kl 8.00? Dog kan vi se på FCM.dk at der er folk på arbejde her til aften.
Dennis (BW2479) Skrev:
> Under alle omstændigheder skal der vel også smidet
> en børsmeddelelse ud før en eventuel handel er
> offentliggjort og det kan vel tidligst ske kl
> 8.00?
Vil det sige, at de skulle have meddelt det til børsen senste kl. 8.00 idag?
> Dog kan vi se på FCM.dk at der er folk på
> arbejde her til aften.
Ja så kan vi vist efterhånden godt konkludere at vi ikke fik hentet yderligere forstærkning i dette vindue - sidder lidt med blandede følelser; synes vi ser sårbare ud overfor skader på flere positioner, men omvendt hvis Ørgaard og trænerteamet ikke har kunnet opstøve kvalificerede tilføjelser til truppen op, som ikke passede på profilen, så synes jeg det var det mest fornuftige at holde tegnebogen i lommen.
BW - 665 Skrev:
> Ja så kan vi vist efterhånden godt konkludere at
> vi ikke fik hentet yderligere forstærkning i dette
> vindue - sidder lidt med blandede følelser; synes
> vi ser sårbare ud overfor skader på flere
> positioner, men omvendt hvis Ørgaard og
> trænerteamet ikke har kunnet opstøve kvalificerede
> tilføjelser til truppen op, som ikke passede på
> profilen, så synes jeg det var det mest fornuftige
> at holde tegnebogen i lommen.
Jeg tror nærmere problemet var at tegnebogen var tom, og derfor kunne vi ikke hente yderligere forstærkning, selvom Ørgaard og TT måske ønskede det.
Har blandet følelser, ligesom dig, da jeg også mener vi ser lige sårbare ud, specielt på midtbanen, hvor vi i stærkeste opstilling, har en af de bedste midtbaner i Danmark, men når nogle af dem er ude med skade eller lign. ser det lidt tyndt ud.
De skal bare have sendt en fax til DBU inden midnat, så er handlen godkendt. Og så skal børsen også underrettes inden noget kan meldes ud. Så måske får vi en overraskelse i morgen.
Når det er sagt, så tror jeg dog ikke der kommer noget. Det er også okay, jeg tror Sivebæk for chancen nu Furuseth er væk, og generelt skal akademispillerne jo have en chance i sådanne situationer hvor det ikke er førstevalgene vi mister.