Evaluering af transfer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Martin

Re: Evaluering af transfer OT

Indlæg af Martin »

Colt Sivas Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jesper BW1100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Til gengæld er han ikke ret god til at sælge;
> for at sige det mildt.
>
> Der er vi 100% enige. Ligesom AaB ikke er en ørn
> til at styre deres økonomi. Men med CL til AaB er
> de vel garanteret sorte tal i 2 år. :o)

Ah - det tror jeg ikke du skal regne med... :)

Der skal nok være røde tal næste år igen, og så er alt ved det gamle deroppe...

Men i år forventer de 55. millioner i overskud... Men det skulle da ikke undre mig, at de budgettere med, at de sælger deres ejendomme i næste regnskabsår, det har de jo lagt budgetter efter i mange år efterhånden...

Arff

Re: Evaluering af transfer

Indlæg af Arff »

Martin Skrev:

> Jeg er også forholdsvis sikker på, at vi ikke
> køber mere ind, hvorfor skulle vi osse det ?

Fordi vi mangler en ny fløj, og dertil en midterforsvarsspiller hvis både Ib og Klimpl ryger.

Det er ikke holdbart over en længere sæson, at kun have 3 midterforsvarsspillere, som har det fornødne niveau.
Derudover har vi, som jeg ser det også kun 3½ mand til de to pladser på føljene, da Madsen altid er skadet, og det er lidt tvivlsomt at Siv har niveauet til det endnu.

> Jens Ørgaard laver sjælendt panikhandler.

Hvad vil du betegne som en panikhandel, og hvorfor? - jeg vil ikke kalde det for en panik handel, at signe en spiller imorgen, kl. 23.48, hvis det er en spiller som har de kvialiteter som vi efterlyser.

Bøffen

Evaluering af transfer - 28 timer tilbage

Indlæg af Bøffen »

Så er der 28 timer tilbage, før transferen lukker for denne gang - skal vi forvente flere spiller-salg eller -køb?

Personligt kunne jeg godt tænke mig at se en ny kant, og derudover måske en ny midterforsvar, hvis Klimpl og Ibrahim smutter.

Hausser

Re: Evaluering af transfer - 13 timer tilbage

Indlæg af Hausser »

Eller helt præcist 13 timer og 17 minutter.

Det er en spændende dag idag, for ud over et par interessante superliga-kampe, så må vi også forvente afklaring omkring Klimpl og Gnanou og måske dukker der også en forstærkning op. Specielt kommer vi til at mangle en forsvarer hvis både Gnanou og Klimpl smutter. Spændende blir det at følge..

Arff

Re: Evaluering af transfer - 11 timer tilbage

Indlæg af Arff »

Hausser Skrev:
> Eller helt præcist 13 timer og 17 minutter.

Nu kun 11 timer og 41 minutter tilbage ;-)

> Det er en spændende dag idag, for ud over et par
> interessante superliga-kampe, så må vi også
> forvente afklaring omkring Klimpl og Gnanou og
> måske dukker der også en forstærkning op.

Jeg tror af en eller anden grund ikke at Gnanou ryger i denne omgang, da man måske ikke kan finde alternativer til de penge, som vi evt. vil tjene på et salg af Gnanou.
Klimpl tror jeg derimod er så godt som væk, så jeg tror ikke vi skal sætte næsen op efter forstærkninger til bagerste kæde i denne omgang.

> Specielt
> kommer vi til at mangle en forsvarer hvis både
> Gnanou og Klimpl smutter. Spændende blir det at
> følge..

De sidste 6-8 transfer-timer er altid spændende at følge - både for ens egen klub, men også for de andre klubber rundt omkring i verden.

Jeg ser meget gerne vi får solgt både Klimpl og Gnanou, da de ikke bidrager med alverden, når de begge er utilfredes i klubben.
Jeg håber vi henter 1-2 ny(e) spiller(e) idag, men jeg føler mig ret overbevist om at vi maks. henter en erstatning, hvis vi sælger Ib eller Maros.

Sign Mikkel Bechmann og Jonas Trost ;-)

Hausser

Re: Evaluering af transfer - 10 timer tilbage

Indlæg af Hausser »

..og de sidste brikker er ved at falde på plads

Det ser ud til at Beckmann ryger til Randers http://www.onside.dk/node/15297 og det bliver således ikke ham der skal forstærke os..

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88532

... og hermed bekræftet, øvbøv!

Arff

Indlæg af Arff »

Den må jeg ærlig indrømme jeg ikke have set komme!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Imponerende af Randers, de er virkelig ved at have en særdeles slagkraftig trup.

Gad vide hvad Ørgaard så har i posen til os :-)

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Ravnen Skrev:
> Gad vide hvad Ørgaard så har i posen til os :-)

For mig at se bliver det enten Nicki Bille, eller ingen. Kan slet ikke se andet oplagt, så skal det i hvert fald enten være en eller anden totalt ukendt (vel sagtens fra østeuropa) eller en komplet "transferbombe", hvilket jeg ikke anser for sandsynligt så kort før deadline.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ørgaard ligger næppe i særligt seriøse forhandlinger, når han kunne bruge 4 timer på bane 3 i går...

Peter Ross

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Peter Ross Skrev:
> Ørgaard ligger næppe i særligt seriøse
> forhandlinger, når han kunne bruge 4 timer på bane
> 3 i går...

Ja enten det, eller også er handlen forhandlet på plads og mangler bare at blive afsluttet.

Kent

Indlæg af Kent »

BW - 665 Skrev:
> For mig at se bliver det enten Nicki Bille, eller
> ingen. Kan slet ikke se andet oplagt, så skal det
> i hvert fald enten være en eller anden totalt
> ukendt (vel sagtens fra østeuropa) eller en
> komplet "transferbombe", hvilket jeg ikke anser
> for sandsynligt så kort før deadline.

Nationalt er det i hvert fald svært at få øje på interessante spillere for os. Det skulle enten være Brian Nielsen fra Vejle eller Ken Ilsø. Men det er svært at gennemskue helt, for reelt er det ikke en starter vi leder efter, men en førstereserve. Det er jo ikke det mest attraktive - og nok en af grundene til at Randers løb med Beckmann.

En eller anden ung østeuropæer kunne være en mulighed, men så tror jeg ikke Ørgaard var i landet.

Personlig er min førsteprioritet at vi kommer af med Klimpl, da jeg godt mener vi kan spille efteråret færdig med de spillere vi har - nu er der jo ikke nogen europæiske kampe mere. Når Madsen så stopper til vinter, kan vi finde en ny fløj.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hausser Skrev:
> ..og de sidste brikker er ved at falde på plads
>
> Det ser ud til at Beckmann ryger til Randers
> http://www.onside.dk/node/15297 og det bliver
> således ikke ham der skal forstærke os..

Det er jeg ganske tilfreds med.. Han er i mine øjne ikke pengene værd.. Så hellere hente en Stephan Petersen i FCN eller eventuelt Tobias Mikkelsen i Brøndby (han ser ikke rigtig ud til at passe ind derovre).

Arff

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 Skrev:
> Han er i mine
> øjne ikke pengene værd.. Så hellere hente en
> Stephan Petersen i FCN eller eventuelt Tobias
> Mikkelsen i Brøndby (han ser ikke rigtig ud til at
> passe ind derovre).

Stephan Petersen ville være en virkelig god spiller at få fat på! - han har en fantastisk god teknik, og en enorm hurtighed!
Jeg tror han har større potientale end Bechmann, som jeg dog ligeså gerne havde set i klubben, da han er mere stabil end Stephan - derudover har han en mindre skadesfrekvens end Stephan Petersen!

Men jeg er desværre 99% sikker på vi er færdige på transfermarkedet, med mindre både Klimpl og Gnanou smutter, hvilket betyder vi IKKE henter en ny fløj i denne omgang, og nok gør, som Kent siger, henter en ny når Madsen stopper til vinter, hvilket jeg ikke mener er holdbart, da Madsen altid er skadet, og derfor ikke ret tit kan bruges, og Siv har ikke niveauet til det endnu (efter min mening).

Hvad angår det centrale forsvar, tror jeg heller ikke vi skal regne med noget navn, hvis vi går ud og henter en - det bliver nok "bare" endnu en østeroupæer, eller en mindre kendt dansker, som aldrig har slået til.

Besvar