FCM-Manchester City
-
Chap
Re: Kampen genudsendes kl 22.30
Der skal gå flere år før jeg kan se genudsendelsen - FUCK hvor er det bittert lige nu!
Jeg hader engelske klubber, og jeg hader engelske lorte-fans!
Jeg hader engelske klubber, og jeg hader engelske lorte-fans!
-
Hausser
Jeg er masochist og så vil jeg opleve hvordan den fantastiske stemning lød i tv og så vil jeg høre Werge og Frimann have ondt af os og kalde sejren for svineheldig, det fortjener vi syntes jeg..
-
Jakobnw
lige nu kan jeg eddermukme heller ikke klare det...
Ikke nok med at jeg hader manchester city jeg hader samtidig de fans der af en eller anden grund kom ind på nordea og stå sammen med os og som måtte føres væk med håndjern og hele skidtet...
Jeg så referatet på DR og det var næsten til at tude over... aldrig har jeg været så skuffet og frustreret.
Kæmpe ros til spillerne og stemningen for alle på stadion gjorde det fantastisk. intet var bare med os idag...
Ikke nok med at jeg hader manchester city jeg hader samtidig de fans der af en eller anden grund kom ind på nordea og stå sammen med os og som måtte føres væk med håndjern og hele skidtet...
Jeg så referatet på DR og det var næsten til at tude over... aldrig har jeg været så skuffet og frustreret.
Kæmpe ros til spillerne og stemningen for alle på stadion gjorde det fantastisk. intet var bare med os idag...
-
Kasper_Nielsen
Må da supplere, at min illusion med de højtsyngende engelske fans er bristet en smule. Var sikker på, at de ville formå at lave en stemning i Brøndby klasse, når de besøger SAS - Skuffende.
Men værd at nævne, at Mark Hughes også roste stemningen, og ønskede flere "SAS Arenaer" i England.
Men der skal godt nok også gå et stykke tid, før jeg ser den kamp igen; i så fald skal det kun være for at evaluere den vokale indsats. Det er, som Ross siger, ren tortur!
Men værd at nævne, at Mark Hughes også roste stemningen, og ønskede flere "SAS Arenaer" i England.
Men der skal godt nok også gå et stykke tid, før jeg ser den kamp igen; i så fald skal det kun være for at evaluere den vokale indsats. Det er, som Ross siger, ren tortur!
-
Arff
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er masochist og så vil jeg opleve hvordan den
> fantastiske stemning lød i tv og så vil jeg høre
> Werge og Frimann have ondt af os og kalde sejren
> for svineheldig, det fortjener vi syntes jeg..
Det er hvad jeg vil kalde for frivilligt tortur.
> Jeg er masochist og så vil jeg opleve hvordan den
> fantastiske stemning lød i tv og så vil jeg høre
> Werge og Frimann have ondt af os og kalde sejren
> for svineheldig, det fortjener vi syntes jeg..
Det er hvad jeg vil kalde for frivilligt tortur.
-
Kasper_Nielsen
Kan man evt. bruge et sådant bånd i krigssituationer?
-
Hausser
Hørt, de sølle englændere var blide som lam, næsten i samtlige minutter indtil deres svineheldige scoring og så hørte man ellers ikke alverden til dem igen, indtil de vandt straffesparkskonkurrencn og så vil hånen ellers ingen ende tage, flot! Jeg ved det da jeg sad nede i Cottenfield-enden.
FCMs tilskuere var derimod helt fantastiske, hvis man dog bare kunne få en sådan stemning i gang hver eneste gang, så ville vi aldrig nogensinde sætte point til i Herning igen. Man fik jo gåsehud adskillige gange undervejs og hvor var det da fantastisk at råbe REEEEEEEIIIIIIIID!!!!
FCMs tilskuere var derimod helt fantastiske, hvis man dog bare kunne få en sådan stemning i gang hver eneste gang, så ville vi aldrig nogensinde sætte point til i Herning igen. Man fik jo gåsehud adskillige gange undervejs og hvor var det da fantastisk at råbe REEEEEEEIIIIIIIID!!!!
-
Kriek/Alex
Re: Kampen genudsendes kl 22.30 (OT)
hvad nytter det hvis det er viborg fans den bruges i mod? 
-
Kriek/Alex
Re: Kampen genudsendes kl 22.30 (OT)
Det håber jeg da
Men nej, de har sgu få men gode fans
Men nej, de har sgu få men gode fans
-
Persian_Wolf
Re: Engelsk fans og fodbold
Chap Skrev:
> Jeg hader engelske klubber, og jeg hader engelske
> lorte-fans!
Det er sød musik i mine ører!
Mon Dahl Nielsen er enig =)))
> Jeg hader engelske klubber, og jeg hader engelske
> lorte-fans!
Det er sød musik i mine ører!
Mon Dahl Nielsen er enig =)))
-
mikmak12
Svine heldigt
Hold kaæft hvor er City heldige, de skaber ikke en reel mål chance i 93 min. men vinder 1-0 i ordinær. Kæmpe ros til spillerne og trænerne for indsatsen, det var virkelig på et højt niveau og havde vi være lidt skarpere havde kampen stået 3-0 inden deres lorte mål. Var lige forbi spillertunlen efter kampen og hold fast spillerne hang med næbbet, forståeligt, men derfor er det ekstrem vigtig at vi viser dem vores opbakning på Mandag for det bliver virkelig en svær kamp at komme igennem rent mentalt.