FCM-City Live

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Poulsgaard

FCM-City Live

Indlæg af Poulsgaard »

Er der nogle der folger kampen, der har mulighed for at opdatere os der ikke har muligheden for noget live :-)
Senest rettet af Poulsgaard 30. aug 2008, 11:04, rettet i alt 1 gang.

Persian_Wolf

Re: FCM-City Live

Indlæg af Persian_Wolf »

Puha, intens start. Kæmpe chance til Boring i frit løb, men bliver tacklet. Go start af Salami og Jude. City også tæt på 2 gange.

Elendig slatten start af Danny Olsen. Han virker så utrolig "bange", nervøs og tilbagetrukken i taklinger

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

kom send noget i min retning, jeg sidder her og hopper paa stolen....

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Bølger frem og tilbage. Ikke de vilde chancer endnu. En del boldtab. par nervøse fcm'er, deriblandt Thyge, Olsen og Borring. Salami med par boldtab. Man city er ikke startet med lyn og torden som ventet, men det virker som om de kommer til store chancer ganske let. Der skal ikke meget til, desværre. Måske pga. nervøsitet. Ellers lige og jævnbyrdig indtil videre

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

endnnu en stor chance til borring men tøver lidt, og danny olsen i samme momentum lige ved at nå en farlig bold, men solid man city forsvar. tæt på ellers

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

tror det er 6. boldtab fra danny olsen. Aldrig har jeg set en fodboldspiller virke så nervøs og usikker på sig selv

Philly-dude

Indlæg af Philly-dude »

Her kan man følge lidt med i hvad dder sker...

http://www.sporten.dk/event/fc-midtjyll ... 2008-08-28

Chr|s

Indlæg af Chr|s »

Der må du ku få dine lyster 'styret' !
\Chr|s

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

aaaaaarhhhhh.............

Andro

Indlæg af Andro »

De har haft absolut intet, for helvede hvor er de heldige.

Hvis bare Baba havde scoret på en af hans chancer.

BW - 665

Re: FCM-City Live - Forlænget spilletid

Indlæg af BW - 665 »

Hvor er det bare uretfærdigt, og samtidig, symptomatisk for FCM i Europa - brændte chancer og personlige fejl som koster.

Spillerne ser VIRKELIGT kogte ud nu, og vi har ingen udskiftninger tilbage... en utroligt svær opgave venter, men krydser fingre!

viksfar

Indlæg af viksfar »

Det er fanme ikke fair. De skide narrøve spiller jo af lort, og så får de udlignet på et selvmål....!!

GO FCM!!!

Persian_Wolf

Skuffelse!! ....og dog

Indlæg af Persian_Wolf »

Jeg er vanvittig skuffet over Borrings straffespark. Det burde simpelthen ikke være rigtigt, at hans krop allerede skal dreje inden han starter løbet. Det var for uprofessionelt, og bør man ikke gøre på det niveau.

ligeledes meget skuffet over Baba collins afbrænder(e)

Skuffet over selvmålet

Når det så er sagt, så kan det fandme ikke måles med hvor stolt jeg er over den præstation de leverer. Det var helt helt fantastisk, set over 2 kampe. Lad os bare fokusere på suppen nu, og vinde guldet !

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Jeg har ikke ord på hvor skuffet jeg er lige nu. Kigger man på holdpræstationerne var der ingen tvivl: Vi var klart, klart bedst. Det er så pisse hamrende uretfærdigt det her. I sidste fucking minut man.

Til sidst skal der dog siges en kæmpe ros til spillerne. De kæmper røven ud af bukserne og er så uendeligt tæt på at levere hvad der måtte være blevet betegnet som en sensation. Men uden marginalerne vinder man desværre ikke i europa. Dette er lektien der efterhånden er blevet gentaget alt for mange gange.

forzafcm

Lorte fans

Indlæg af forzafcm »

Aldrig har jeg set dårligere fans end Citys, de sang aldrig, jo da de havde vundet. SVIN!!!

Besvar