Ibrahim til Østrig?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Ibrahim til Østrig?

Indlæg af Hekler »

Vi kan vel ikke blive ved med at skille os af med forsvarsspillere?

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... til-ostrig
Senest rettet af Hekler 28. aug 2008, 12:18, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: Ibrahim til Østrig?

Indlæg af Chap »

Okay den havde jeg sku ikke lige set komme. Hvis Gnanou og Klimpl begge forsvinder, ser vi da rimelig tynde ud i det centrale forsvar. Den eneste reelle indskifter vi har dertil er vel Ipsa så. Men gad vide om Ørgaard ikke har et eller andet i ærmet, hvis de begge bliver solgt.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hmm, det er klart det ikke er optimalt, ikke at have alverden med opbakning i det centrale forsvar, men jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke vil begræde Gnanous afgang såfremt det sker. For mig at se, er han tæt på den dårligste forsvarsspiller vi nogensinde har haft i klubben og jeg fatter simpelthen ikke hvad Ørgaard har set i manden, det virker som en spiller som er totalt fejlscoutet? Med mindre der sker mirakler, så bliver Gnanou aldrig god nok til førsteholdet og mon ikke også han selv har indset det?

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Ja han virkede godt nok noget tung og temmelig ringe med bolden. Han må for min skyld hjertens gerne smutte.

Arff

Indlæg af Arff »

Ingen ko på isen fra min side! - jeg har aldrig set noget i den mand, udover de hårde og kluntede tackling på sine medspillere til træning.
Send ham endelig afsted for min skyld! - spørgsmålet er dog om vi ikke også taber et par millioner eller 4 på ham.
Det er faktisk lidt problematisk, at tre af vores dyrer indkøb, alle smutter gratis (eller stortset). Først Furuseht, som vi smed mellem 4 og 6 millioner for stopper, derefter får Klimpl lov til at finde en ny klub gratis, og så nu Ibrahim, som vi vel ikke får meget mere end 1 til 2 mio. for.

Det bliver spændende at følge de 4 dage på transfer markedet, hvor vi gerne skulle sælge Klimpl og nu Ibrahim, og så købe Mikkel Bechmann plus en ny midterforsvar, hvis Ib også smutter.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Nu fik vi ham transferfir ifølge Heklers link "I vinter blev han hentet som transferfri i den moldaviske klub Sheriff Tiraspol."

Ved godt det ikke betyder gratis, men tvivler stærkt på vi har givet 2-4 mil i sigon on fee

Arff

Indlæg af Arff »

Casper Søe Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu fik vi ham transferfir ifølge Heklers link "I
> vinter blev han hentet som transferfri i den
> moldaviske klub Sheriff Tiraspol."

Jeg mener at have hørt vi gav mellem 4 og 6 mio. for ham :-)

> Ved godt det ikke betyder gratis, men tvivler
> stærkt på vi har givet 2-4 mil i sigon on fee

Nej, det har vi heller ikke.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Man har vel haft en formodning om at han kunne lægge så meget teknisk og mentalt til sit spil at der var belæg for at skrive kontrakt med ham. Hans udvikling lader dog til at være stagneret, og jeg er helt enig i, at vurderer trænerteamet at hans potentiale ikke er så stort som først antaget, så må han jo videre i systemet.

Hausser

Jonas Jacobsen?

Indlæg af Hausser »

Gad vide om det var på tide at satse lidt på egen avl i stedet for at hente lottokuponer og rykke en spiller som Jonas Jacobsen op i førsteholdstruppen? Han har måske ikke helt fysikken eller højden, men han er altså utrolig forudseende i sit spil igennem sin gode spilforståelse og har en god springkraft som kan kompensere noget for den manglende højde..

Lauth

Re: Jonas Jacobsen?

Indlæg af Lauth »

Hellerer ham en Klimpl. Synes stadig Klimpl er go. Kan ikke forstå hvorfor de ikke ser noget i ham ?

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

så længe det er forsvarspiller som står nede i hireakiet gør det ikko mig nog, og har set ganau nogle gange i 2.div. og er ikke en spiller som jeg se kan blive til superliga spiller i DK. Vi betalt ca. 2,8 mill for ham og vil sikkert ha lidt igen af dem. Jeg tror vi ser Jonas Jacobsen blive forfremmet inden kort tid for han er en spændende spiller ed lidt hen af samme måde som Simon Kjær at spille på.

Arff

Indlæg af Arff »

Tror Sune Killerich står foran Jonas Jacobsen i køen, hvis jeg skal være helt ærlig.

B

Ibrahim til Østrig - Jonas Troest

Indlæg af B »

Synes det ville være helt fint at udnytte muligheden til at hive et talent op, som man gjorde med Simon Kjær.

Men ser det nu mere som endnu en grund til at hente Jonas Troest. Han kan så blive førstevalg på højre backen og super backup i midterforsvaret.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Må jeg spørge hvorfor du tror det? Jeg ved det selvfølgelig ikke, men den meste objektive parameter for mig at vurdere deres niveau på, er deres landsholdsudtagelser og her bliver J. Jacobsen udtaget fast, mens det er meget mere op og ned med Kiilerich. Kiilerich har selvfølgelig en bedre fysik, qua sin store størrelse, end Jacobsen, men den mener jeg klart bliver opvejet af J.Js bedre forudseendehed i spillet og gode boldomgang.

Hausser

Re: Ibrahim til Østrig - Jonas Troest

Indlæg af Hausser »

Igen, hvorfor tror du at Jonas Troest har evnerne til at blive førstevalg på backen, hvad baserer du det på?

Besvar