Erstatning for Furuseth.?
-
Arff
Re: Intet nye for Bechmann
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men er hen virkelig den spiller vi leder efter?
> 7,5 millioner + videressalg for en 24 år som
> sandsynligvis ender som andetvalg (på højre eller
> venstrekant), syntes jeg lyder voldsomt. Men okay,
> vi har jo vist at pengene ikke får lov aT brænde i
> lommen, så det kunne da sagtens blive aktuelt.
Omvendt er det bedre at hente ham nu, så er han i truppen når vi sælger Danny eller Borring. Og hvis vi først står og mangler en ny kant, så kan spillerens respektive klub jo presse prisen en del op, da vi står og mangler, og det vil vi i givetfald ikke komme til, hvis vi henter Mikkel Bechmann!
Frem med tegnedrengen Ørgaard!
> Men er hen virkelig den spiller vi leder efter?
> 7,5 millioner + videressalg for en 24 år som
> sandsynligvis ender som andetvalg (på højre eller
> venstrekant), syntes jeg lyder voldsomt. Men okay,
> vi har jo vist at pengene ikke får lov aT brænde i
> lommen, så det kunne da sagtens blive aktuelt.
Omvendt er det bedre at hente ham nu, så er han i truppen når vi sælger Danny eller Borring. Og hvis vi først står og mangler en ny kant, så kan spillerens respektive klub jo presse prisen en del op, da vi står og mangler, og det vil vi i givetfald ikke komme til, hvis vi henter Mikkel Bechmann!
Frem med tegnedrengen Ørgaard!
-
Hausser
Han stiger ihvertfald ikke i pris hvis han ikke er fast mand i FCM, det er helt sikkert. Der er ingen klub som vil betale mere end 10 millioner for en reserve i FCM..
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Han stiger ihvertfald ikke i pris hvis han ikke er
> fast mand i FCM, det er helt sikkert. Der er ingen
> klub som vil betale mere end 10 millioner for en
> reserve i FCM..
Korrekt, men når jeg siger at jeg tror på en fortjeneste, så er det naturligvis fordi jeg forventer at han på sigt kan tilspille sig en plads, eller om ikke andet, blive en del af en hyppig rotation med evt. Danny Olsen.
> Han stiger ihvertfald ikke i pris hvis han ikke er
> fast mand i FCM, det er helt sikkert. Der er ingen
> klub som vil betale mere end 10 millioner for en
> reserve i FCM..
Korrekt, men når jeg siger at jeg tror på en fortjeneste, så er det naturligvis fordi jeg forventer at han på sigt kan tilspille sig en plads, eller om ikke andet, blive en del af en hyppig rotation med evt. Danny Olsen.
-
mikmak12
BW - 665 Skrev:
> mikmak12 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > håber sandelig ikke han ender i fcm hvis priseb
> > stadig er 7 mill. Dem kan vi bruge bedre i
> vinter
> > transfer vinduet
>
> Nu er det for det første sværere at finde
> forstærkninger i vinterens transfervindue da det
> er midt i sæsonen og det dermed er mere vanskeligt
> at spille nye køb ind på holdet, eller for den
> sags skyld for spillere at forlade deres
> respektive klubber.
>
> > jeg ser ikke han kan forstærke vores hold andet
> i bredden og vi har
> > bredde nok. Så hvis vi skal handle skal det
> være
> > en virkelig kanon spiler som kan forstærke os
>
> Det er jo netop det vi ikke har på pladsen?
> Sivebæk og Madsen er den eneste reelle bredde vi
> har, og jeg er stadig ikke helt tryk ved at hænge
> sådan et ansvar på Sivebæk endnu, så jo jeg mener
> bestemt vi mangler en kvalificeret breddespiller
> på kanten. Ellers kan vi blive tvunget ud i
> alternativer som Thyge, Collins eller C. Poulsen
> på kanten, og det mener jeg langt fra er
> optimalt.
>
> > mon ikke der afventes og ser resultatet af
> kampen
> > mod City inden der tages en beslutning om
> spiller
> > tilgang.
>
> Det kan du så have ret i, men spørgsmålet er om
> man ikke allerede nu har indledt forhandlinger, så
> man er klar til at færdiggøre aftalen i dagene
> efter - alt andet virker som en satsning.
rigtigt at det ikke er nemt af købe i vinter transfer, men det er netop i den periode at der er tid til at spille ind på holdet, og finde ind i vores måde at spille på.
Hvis Siv skal blive til noget skal han altså ind og spille han udvikler sog ikke i 2. div. Claus M har ikke mange kampe i sig mere men mon ikke de kampe han skal spille fra start vil vi se en top tændt Madsen.
> mikmak12 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > håber sandelig ikke han ender i fcm hvis priseb
> > stadig er 7 mill. Dem kan vi bruge bedre i
> vinter
> > transfer vinduet
>
> Nu er det for det første sværere at finde
> forstærkninger i vinterens transfervindue da det
> er midt i sæsonen og det dermed er mere vanskeligt
> at spille nye køb ind på holdet, eller for den
> sags skyld for spillere at forlade deres
> respektive klubber.
>
> > jeg ser ikke han kan forstærke vores hold andet
> i bredden og vi har
> > bredde nok. Så hvis vi skal handle skal det
> være
> > en virkelig kanon spiler som kan forstærke os
>
> Det er jo netop det vi ikke har på pladsen?
> Sivebæk og Madsen er den eneste reelle bredde vi
> har, og jeg er stadig ikke helt tryk ved at hænge
> sådan et ansvar på Sivebæk endnu, så jo jeg mener
> bestemt vi mangler en kvalificeret breddespiller
> på kanten. Ellers kan vi blive tvunget ud i
> alternativer som Thyge, Collins eller C. Poulsen
> på kanten, og det mener jeg langt fra er
> optimalt.
>
> > mon ikke der afventes og ser resultatet af
> kampen
> > mod City inden der tages en beslutning om
> spiller
> > tilgang.
>
> Det kan du så have ret i, men spørgsmålet er om
> man ikke allerede nu har indledt forhandlinger, så
> man er klar til at færdiggøre aftalen i dagene
> efter - alt andet virker som en satsning.
rigtigt at det ikke er nemt af købe i vinter transfer, men det er netop i den periode at der er tid til at spille ind på holdet, og finde ind i vores måde at spille på.
Hvis Siv skal blive til noget skal han altså ind og spille han udvikler sog ikke i 2. div. Claus M har ikke mange kampe i sig mere men mon ikke de kampe han skal spille fra start vil vi se en top tændt Madsen.
-
Jesper BW1100
Re: Borring vs. Bechmann
Et køb af Bechmann for 7,5 mio kroner + 20 % i videresalg ville få vores 19 mio køb af Borring til at ligne det rene røverkøb. Det ville i mine øjne være hul i hovedet at give det for en 24-årig, hvis niveau svinger mere end en 15-årig teenagestøs' humør.
-
Altoriso
Nu er det nok heller ikke så nemt at spille på et nedrykkerhold, som stort set kun har skullet spillet for netop at undgå nedrykning...
Så synes bestemt at din vurdering mangler klare nuancer
Vi taler trods alt om en spiller der har fået megen kritikerros, er udtaget til landsholdet, og har været en af profilerne i mange kampe
PS til alle: lad os lige slippe for alle mulige ligegyldige Morten Olsen kommentarer
Så synes bestemt at din vurdering mangler klare nuancer
Vi taler trods alt om en spiller der har fået megen kritikerros, er udtaget til landsholdet, og har været en af profilerne i mange kampe
PS til alle: lad os lige slippe for alle mulige ligegyldige Morten Olsen kommentarer
-
j3pq3
Arff Skrev:
> Omvendt er det bedre at hente ham nu, så er han i
> truppen når vi sælger Danny eller Borring. Og hvis
> vi først står og mangler en ny kant, så kan
> spillerens respektive klub jo presse prisen en del
> op, da vi står og mangler, og det vil vi i
> givetfald ikke komme til, hvis vi henter Mikkel
> Bechmann!
>
> Frem med tegnedrengen Ørgaard!
der går nok noget tid før en af de to ryger. danny ved godt selv at han ikke er klar til udlandet endnu, og borring er jo lige hentet... synes det er tålmodighed der skal til.
så lav ikke den signing.
> Omvendt er det bedre at hente ham nu, så er han i
> truppen når vi sælger Danny eller Borring. Og hvis
> vi først står og mangler en ny kant, så kan
> spillerens respektive klub jo presse prisen en del
> op, da vi står og mangler, og det vil vi i
> givetfald ikke komme til, hvis vi henter Mikkel
> Bechmann!
>
> Frem med tegnedrengen Ørgaard!
der går nok noget tid før en af de to ryger. danny ved godt selv at han ikke er klar til udlandet endnu, og borring er jo lige hentet... synes det er tålmodighed der skal til.
så lav ikke den signing.
-
Jesper BW1100
Altoriso Skrev:
> Nu er det nok heller ikke så nemt at spille på et
> nedrykkerhold, som stort set kun har skullet
> spillet for netop at undgå nedrykning...
Nej, og det er også fair nok. Men hvis du som 24-årig skal koste 7,5 mio + 20 % i videresalg skal du have vist at du har et rimeligt bundniveau. Det har Bechmann mildt sagt ikke.
> Så synes bestemt at din vurdering mangler klare
> nuancer
Jeg vil gerne vide hvilke nuancer? Jeg konstaterer, at Bechmann har været utrolig svingende i sit niveau. Det kan vel ikke modsiges? Derudover siger jeg, at han på ingen måde er 7,5 mio 20 % i videresalg værd. Det er et vurderingsspørgsmål, hvor du kan have lige så meget ret som jeg kan og omvendt.
> Vi taler trods alt om en spiller der har fået
> megen kritikerros, er udtaget til landsholdet, og
> har været en af profilerne i mange kampe
At være profil på et af de dårligste hold SAS-ligaen har set i dette årti siger immervæk heller ikke så meget. Nuvel har han præsteret fint af og til, men grunden til, at han strålede sådan igennem, var i mine øjne, at 80 % af de andre Lyngby-spillere var pivringe.
At han var udtaget til landsholdet har selv Morten Olsen vidst også indset var en fejl. Da han startede inde mod Tjekkiet var han jo flere nveauer under resten på banen (ja selv de danske spillere).
Hvis han ikke kan fås til noget der ligner 4 mio og ingen videresalgsklausul ville jeg på ingen måde anbefale ham!
> Nu er det nok heller ikke så nemt at spille på et
> nedrykkerhold, som stort set kun har skullet
> spillet for netop at undgå nedrykning...
Nej, og det er også fair nok. Men hvis du som 24-årig skal koste 7,5 mio + 20 % i videresalg skal du have vist at du har et rimeligt bundniveau. Det har Bechmann mildt sagt ikke.
> Så synes bestemt at din vurdering mangler klare
> nuancer
Jeg vil gerne vide hvilke nuancer? Jeg konstaterer, at Bechmann har været utrolig svingende i sit niveau. Det kan vel ikke modsiges? Derudover siger jeg, at han på ingen måde er 7,5 mio 20 % i videresalg værd. Det er et vurderingsspørgsmål, hvor du kan have lige så meget ret som jeg kan og omvendt.
> Vi taler trods alt om en spiller der har fået
> megen kritikerros, er udtaget til landsholdet, og
> har været en af profilerne i mange kampe
At være profil på et af de dårligste hold SAS-ligaen har set i dette årti siger immervæk heller ikke så meget. Nuvel har han præsteret fint af og til, men grunden til, at han strålede sådan igennem, var i mine øjne, at 80 % af de andre Lyngby-spillere var pivringe.
At han var udtaget til landsholdet har selv Morten Olsen vidst også indset var en fejl. Da han startede inde mod Tjekkiet var han jo flere nveauer under resten på banen (ja selv de danske spillere).
Hvis han ikke kan fås til noget der ligner 4 mio og ingen videresalgsklausul ville jeg på ingen måde anbefale ham!
-
BW - 665
Beckmann melder ud
http://www.onside.dk/node/14898
Det kan man jo tolke som man vil... virker lidt som en hel-gardering, men synes samtidigt han bejler kraftigt til SAS liga interesserede, og jeg tror faktisk mest af alt på han kommer afsted nu her.
Det kan man jo tolke som man vil... virker lidt som en hel-gardering, men synes samtidigt han bejler kraftigt til SAS liga interesserede, og jeg tror faktisk mest af alt på han kommer afsted nu her.
-
The FCM FAN
Jeg kan nu ikke se noget galdt i at give 7,5 millioner for ham han var nok den spiller der i Lyngby gjorde at de ikke bare tabte alle kampene
-
BW - 665
Re: Beckmann melder ud - Prisen sænkes
http://www.onside.dk/node/15002
Så er det med at gribe til lommerne Ørgaard! Begynder efterhånden at blive mere og mere sikker på at det er FCM der har den længste snøre ude... og jeg kunne sagtens forestille mig han ville finde ud mest attraktive, medmindre han helst vil blive på øen.
Så er det med at gribe til lommerne Ørgaard! Begynder efterhånden at blive mere og mere sikker på at det er FCM der har den længste snøre ude... og jeg kunne sagtens forestille mig han ville finde ud mest attraktive, medmindre han helst vil blive på øen.
-
Hausser
Tror personligt mest på OB. De har også pengepungen i orden efter et par store salg til andre superligaklubber og derovre er han et relativt sikker førstevalg, det vil han bestemt ikke være i FCM.
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Tror personligt mest på OB. De har også
> pengepungen i orden efter et par store salg til
> andre superligaklubber og derovre er han et
> relativt sikker førstevalg, det vil han bestemt
> ikke være i FCM.
Men de står vel ikke just og mangler kantspillere? Om kvaliteten hos deres kanter så er tilstrækkelig skal jeg lade være usagt.
Derudover mener jeg absolut ikke han passer ind i deres spilkoncept, hvor de 2 kanter jo har andre pligter pga. deres diamant-midtbane.
> Tror personligt mest på OB. De har også
> pengepungen i orden efter et par store salg til
> andre superligaklubber og derovre er han et
> relativt sikker førstevalg, det vil han bestemt
> ikke være i FCM.
Men de står vel ikke just og mangler kantspillere? Om kvaliteten hos deres kanter så er tilstrækkelig skal jeg lade være usagt.
Derudover mener jeg absolut ikke han passer ind i deres spilkoncept, hvor de 2 kanter jo har andre pligter pga. deres diamant-midtbane.
-
Hausser
For mig at se mangler OB både spillere til højre og venstrekanten. Absalonsen har ganske vist gjort det udemærket på venstresiden, men han virker i mine øje mere som en angribertype og jeg tror han bliver betragtet som noget af en nødløsning. På højresiden har Hans Henrik Andreasen spillet indtil videre i denne sæson og det siger vel alt. Han er en godt kæmpende central midtbane som dog ikke er noget teknisk vidunder, men kantspiller det er han altså bare ikke. De har også Nymann og Bolanos derovre, men de har været helt ude i kulden og jeg mener heller ikke nogen af de to har noget der minder om niveau til toppen af superligaen.
-
Arff
Personligt tror jeg ikke engang OB er ude efter ham længere - jeg tror de er godt tilfredes med det de har (HHA, Bola og Nymann + Ruud).