Oprydning i truppen
-
Kent
Oprydning i truppen
Sæsonen er ved at starte, og derfor kan det være relevant at se på, om vores trup er optimal.I øjeblikket har vi 35 (!) spillere på kontrakt - heraf 2 der er udlejede (Røll og Dadu). Det er for mig at se alt for mange. Vi kan ikke give dem alle spilletid, og vi bør derfor sælge/udleje nogle før vinduet lukker. Truppen skulle gerne ned på 25-27 mand.
Lad os se på det kæde for kæde:
Målmænd:
16. Martin Raska
25. Lasse Heinze
37. Jesper Weinkouff
49. Jonas Lössl
Der er en for meget. Weinkouff eller Lössl bør udlejes - eller kan Lössl stadig spille for ynglingeholdet?
Forsvar:
3. Kolja Afriyie
4. Danny Califf
5. Maros Klimpl
6. Jesper Juelsgård
15. Christopher Poulsen
18. Filip Marcic
19. Leon Jessen
20. Kristian Ipas
22. Ibrahim Gnanou
29. Winston Reid
10 forsvarsspillere til 4 pladser er 2 for meget i min bog. Klimpl ser ikke ud til at have nogen fremtid i klubben og bør sælges hurtigst muligt. Juelsgaard bør lejes ud endnu en sæson. Så har vi 2 højre backs (Kolja og Filip), 4 centrale (Califf, Reid, Ipsa og Ibrahim) samt 2 venstre backs (Poulsen og Jessen).
Midtbane:
7. Claus Madsen
8. Jonas Borring
9. George Florescu
10. Mikkel Thygesen
11. Petter Furuseth Olsen
13. Ayinde Jamiu Lawal
17. Mads Albæk
21. Danny Olsen
27. Adigun Taofeek Salami
28. Dennis Flinta
34. Christian Sivebæk
41. Adeola Runsewe
42. Yakubu Akilu
XX. Thomas Røll
Her går det helt galt. 14 spillere til 4 pladser er vildt mange. Røll er udlejet frem til vinter, og bør afskibbes på en fri transfer til Vejle, når lejekontrakten udløber.
Centrale midtbanespiller: Salami, Geo, Thyge, Yakubu, Flinta, Lawal, Albæk
Lawal bør vi forsøge at komme af med. Hans kontrakt må også snart løbe ud. Han bør være god nok til en midterklub i 1. div - evt Kolding. Yakubu eller Albæk synes jeg også vi skal udleje.
Fløje: Borring, Madsen, Danny, PFO, Adeola, Sivebæk
Vi er egentlig dækket ind med de 4 førstnævnte. Derfor bør i hvert fald enten Adeola eller Sivebæk udlejes. Personligt mener jeg ikke at PFO har vist noget som helst i FCM, og ser derfor gerne ham solgt, medmindre han begynder at præstere meget snart.
Angreb:
9. Serghei Dadu
12. Kim Christensen
23. Frank Kristensen
24. Ken Fagerberg
26. Sekou Oliseh
30. Baba Collins
39. Jude Nworuh
Her har vi også alt for mange, når vi nu kun spiller med en decideret angriber ved siden af Thyge. Dadu er naturligvis udlejet, og med den succes han har, bør det være muligt at få ham afsat, når lejeaftalen udløber til vinter. Kim er indkøbt som gardering for Frank, hvilket er okay. Oliseh skal vel primært have nogle (2. div) kampe i benene og ham ser vi nok ikke så meget til på førsteholdet i efteråret. Men Ken, Baba og Jude kan godt ende med at dele meget lidt spilletid. Derfor kunne det være relevant med en udlejning af en af dem. Men jeg synes det er knap så oplagt her, som i forsvaret og på midten.
Alt i alt mener jeg at disse spiller bør forsøges udlejes/sælges: Røll, Dadu, Lössl, Juelsgaard, Klimpl, Lawal, Yakubu/Albæk, PFO, Adeloa/Sivebæk. Hvis det lykkes at få dem allesammen væk, vil det bringe truppen ned på 26 spillere, hvilket er mere passende.
Lad os se på det kæde for kæde:
Målmænd:
16. Martin Raska
25. Lasse Heinze
37. Jesper Weinkouff
49. Jonas Lössl
Der er en for meget. Weinkouff eller Lössl bør udlejes - eller kan Lössl stadig spille for ynglingeholdet?
Forsvar:
3. Kolja Afriyie
4. Danny Califf
5. Maros Klimpl
6. Jesper Juelsgård
15. Christopher Poulsen
18. Filip Marcic
19. Leon Jessen
20. Kristian Ipas
22. Ibrahim Gnanou
29. Winston Reid
10 forsvarsspillere til 4 pladser er 2 for meget i min bog. Klimpl ser ikke ud til at have nogen fremtid i klubben og bør sælges hurtigst muligt. Juelsgaard bør lejes ud endnu en sæson. Så har vi 2 højre backs (Kolja og Filip), 4 centrale (Califf, Reid, Ipsa og Ibrahim) samt 2 venstre backs (Poulsen og Jessen).
Midtbane:
7. Claus Madsen
8. Jonas Borring
9. George Florescu
10. Mikkel Thygesen
11. Petter Furuseth Olsen
13. Ayinde Jamiu Lawal
17. Mads Albæk
21. Danny Olsen
27. Adigun Taofeek Salami
28. Dennis Flinta
34. Christian Sivebæk
41. Adeola Runsewe
42. Yakubu Akilu
XX. Thomas Røll
Her går det helt galt. 14 spillere til 4 pladser er vildt mange. Røll er udlejet frem til vinter, og bør afskibbes på en fri transfer til Vejle, når lejekontrakten udløber.
Centrale midtbanespiller: Salami, Geo, Thyge, Yakubu, Flinta, Lawal, Albæk
Lawal bør vi forsøge at komme af med. Hans kontrakt må også snart løbe ud. Han bør være god nok til en midterklub i 1. div - evt Kolding. Yakubu eller Albæk synes jeg også vi skal udleje.
Fløje: Borring, Madsen, Danny, PFO, Adeola, Sivebæk
Vi er egentlig dækket ind med de 4 førstnævnte. Derfor bør i hvert fald enten Adeola eller Sivebæk udlejes. Personligt mener jeg ikke at PFO har vist noget som helst i FCM, og ser derfor gerne ham solgt, medmindre han begynder at præstere meget snart.
Angreb:
9. Serghei Dadu
12. Kim Christensen
23. Frank Kristensen
24. Ken Fagerberg
26. Sekou Oliseh
30. Baba Collins
39. Jude Nworuh
Her har vi også alt for mange, når vi nu kun spiller med en decideret angriber ved siden af Thyge. Dadu er naturligvis udlejet, og med den succes han har, bør det være muligt at få ham afsat, når lejeaftalen udløber til vinter. Kim er indkøbt som gardering for Frank, hvilket er okay. Oliseh skal vel primært have nogle (2. div) kampe i benene og ham ser vi nok ikke så meget til på førsteholdet i efteråret. Men Ken, Baba og Jude kan godt ende med at dele meget lidt spilletid. Derfor kunne det være relevant med en udlejning af en af dem. Men jeg synes det er knap så oplagt her, som i forsvaret og på midten.
Alt i alt mener jeg at disse spiller bør forsøges udlejes/sælges: Røll, Dadu, Lössl, Juelsgaard, Klimpl, Lawal, Yakubu/Albæk, PFO, Adeloa/Sivebæk. Hvis det lykkes at få dem allesammen væk, vil det bringe truppen ned på 26 spillere, hvilket er mere passende.
Senest rettet af Kent 22. aug 2008, 20:50, rettet i alt 1 gang.
-
Arff
Re: Oprydning i truppen
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lad os se på det kæde for kæde:
>
> Målmænd:
> 16. Martin Raska
> 25. Lasse Heinze
Raska og Heinze er stort set lige, i kampen om at være 1. målmand, og derfor bliver de begge to.
> 37. Jesper Weinkouff
> 49. Jonas Lössl
I kampen om at være 3. målmand, tror jeg at Lössl førrer kampen, og derfor vil Weinkouff forlade klubben.
- Det vises blandt andet ved at man har givet Lössl en lang kontrakt.
> Forsvar:
> 3. Kolja Afriyie
> 4. Danny aliff
> 5. Maros Klimpl
> 6. Jesper Juelsgård
> 15. Christopher Poulsen
> 18. Filip Marcic
> 19. Leon Jessen
> 20. Kristian Ipas
> 22. Ibrahim Gnanou
> 29. Winston Reid
> 10 forsvarsspillere til 4 pladser er 2 for meget i
> min bog. Klimpl ser ikke ud til at have nogen
> fremtid i klubben og bør sælges hurtigst muligt.
> Juelsgaard bør lejes ud endnu en sæson. Så har vi
> 2 højre backs (Kolja og Filip), 4 centrale
> (Califf, Reid, Ipsa og Ibrahim) samt 2 venstre
> backs (Poulsen og Jessen).
Kolja smutter senest til vinter, så er vi nede på 9.
Så bruger man enten Leon som back-up på højre backen, og lader Julle være til reserve på venstre backen, og så passer det med 4 backs, til 2 pladser.
Derudover ryger Klimpl snart, som du også selv siger, så er vi nede på 8, som er det magiske tal
> Midtbane:
> 7. Claus Madsen
> 8. Jonas Borring
> 9. George Florescu
> 10. Mikkel Thygesen
> 11. Petter Furuseth Olsen
> 13. Ayinde Jamiu Lawal
> 17. Mads Albæk
> 21. Danny Olsen
> 27. Adigun Taofeek Salami
> 28. Dennis Flinta
> 34. Christian Sivebæk
> 41. Adeola Runsewe
> 42. Yakubu Akilu
> XX. Thomas Røll
>
> Her går det helt galt. 14 spillere til 4 pladser
> er vildt mange. Røll er udlejet frem til vinter,
> og bør afskibbes på en fri transfer til Vejle, når
> lejekontrakten udløber.
Det tror jeg også sker - heldigvis.
> Centrale midtbanespiller: Salami, Geo, Thyge,
> Yakubu, Flinta, Lawal, Albæk
> Lawal bør vi forsøge at komme af med. Hans
> kontrakt må også snart løbe ud. Han bør være god
> nok til en midterklub i 1. div - evt Kolding.
Enig med dig her - jeg tror også at han ryger snart.
> Yakubu eller Albæk synes jeg også vi skal udleje.
Jeg ved at Albæk hvertfald ikke ville have noget imod at blive udlejet en sæson, så det tror jeg godt kunne være en god mulighed.
> Fløje: Borring, Madsen, Danny, PFO, Adeola,
> Sivebæk
> Vi er egentlig dækket ind med de 4 førstnævnte.
> Derfor bør i hvert fald enten Adeola eller Sivebæk
> udlejes. Personligt mener jeg ikke at PFO har vist
> noget som helst i FCM, og ser derfor gerne ham
> solgt, medmindre han begynder at præstere meget
> snart.
Jeg har samme mening ang. PFO, men jeg tror han er ved at komme op i omdrejninger, og vil derfor være første reserve til pladsen, på en af kanterne, og så står vi med den evig skadet Madsen, som nok er 2. reserve når han er klar, og så er der Siv og Adeola tilbage, og der tror jeg at den af de to, som er længest væk fra holdet, vil blive udlejet.
Personligt tror jeg det bliver Adeola, som de vælger at prøve at leje ud.
> Angreb:
> 9. Serghei Dadu
> 12. Kim Christensen
> 23. Frank Kristensen
> 24. Ken Fagerberg
> 26. Sekou Oliseh
> 30. Baba Collins
> 39. Jude Nworuh
> Her har vi også alt for mange, når vi nu kun
> spiller med en decideret angriber ved siden af
> Thyge.
> Dadu er naturligvis udlejet, og med den
> succes han har, bør det være muligt at få ham
> afsat, når lejeaftalen udløber til vinter.
Tror også Dadu bliver afsat til en anden klub.
> Oliseh skal vel primært have nogle (2. div) kampe
> i benene og ham ser vi nok ikke så meget til på
> førsteholdet i efteråret.
Ham kunne jeg også godt se blive lejet ud, til en anden klub.
> Men Ken, Baba og Jude
> kan godt ende med at dele meget lidt spilletid.
> Derfor kunne det være relevant med en udlejning af
> en af dem. Men jeg synes det er knap så oplagt
> her, som i forsvaret og på midten.
Jeg tror personligt ikke at nogle af angriberne vil blive lejet ud - pt. har vi 3 ude med skader (Ken, Baba, Frank), og derfor er det godt at vi har en ekstra.
> Alt i alt mener jeg at disse spiller bør forsøges
> udlejes/sælges: Røll, Dadu, Lössl, Juelsgaard,
> Klimpl, Lawal, Yakubu/Albæk, PFO, Adeloa/Sivebæk.
> Hvis det lykkes at få dem allesammen væk, vil det
> bringe truppen ned på 26 spillere, hvilket er mere
> passende.
Enig her, bortset fra den med Furuseth - jeg tror ikke at han ryger nogle vejne.
Endvidere lader det til, at Thomasberg har meget tillid til at han nok skal slå igennem, så derfor ender vi med en trup på 27 spillere, hvilket jeg stadig mener er for meget, men kan ikke se nogle vi skulle kunne "smide væk".
> Lad os se på det kæde for kæde:
>
> Målmænd:
> 16. Martin Raska
> 25. Lasse Heinze
Raska og Heinze er stort set lige, i kampen om at være 1. målmand, og derfor bliver de begge to.
> 37. Jesper Weinkouff
> 49. Jonas Lössl
I kampen om at være 3. målmand, tror jeg at Lössl førrer kampen, og derfor vil Weinkouff forlade klubben.
- Det vises blandt andet ved at man har givet Lössl en lang kontrakt.
> Forsvar:
> 3. Kolja Afriyie
> 4. Danny aliff
> 5. Maros Klimpl
> 6. Jesper Juelsgård
> 15. Christopher Poulsen
> 18. Filip Marcic
> 19. Leon Jessen
> 20. Kristian Ipas
> 22. Ibrahim Gnanou
> 29. Winston Reid
> 10 forsvarsspillere til 4 pladser er 2 for meget i
> min bog. Klimpl ser ikke ud til at have nogen
> fremtid i klubben og bør sælges hurtigst muligt.
> Juelsgaard bør lejes ud endnu en sæson. Så har vi
> 2 højre backs (Kolja og Filip), 4 centrale
> (Califf, Reid, Ipsa og Ibrahim) samt 2 venstre
> backs (Poulsen og Jessen).
Kolja smutter senest til vinter, så er vi nede på 9.
Så bruger man enten Leon som back-up på højre backen, og lader Julle være til reserve på venstre backen, og så passer det med 4 backs, til 2 pladser.
Derudover ryger Klimpl snart, som du også selv siger, så er vi nede på 8, som er det magiske tal
> Midtbane:
> 7. Claus Madsen
> 8. Jonas Borring
> 9. George Florescu
> 10. Mikkel Thygesen
> 11. Petter Furuseth Olsen
> 13. Ayinde Jamiu Lawal
> 17. Mads Albæk
> 21. Danny Olsen
> 27. Adigun Taofeek Salami
> 28. Dennis Flinta
> 34. Christian Sivebæk
> 41. Adeola Runsewe
> 42. Yakubu Akilu
> XX. Thomas Røll
>
> Her går det helt galt. 14 spillere til 4 pladser
> er vildt mange. Røll er udlejet frem til vinter,
> og bør afskibbes på en fri transfer til Vejle, når
> lejekontrakten udløber.
Det tror jeg også sker - heldigvis.
> Centrale midtbanespiller: Salami, Geo, Thyge,
> Yakubu, Flinta, Lawal, Albæk
> Lawal bør vi forsøge at komme af med. Hans
> kontrakt må også snart løbe ud. Han bør være god
> nok til en midterklub i 1. div - evt Kolding.
Enig med dig her - jeg tror også at han ryger snart.
> Yakubu eller Albæk synes jeg også vi skal udleje.
Jeg ved at Albæk hvertfald ikke ville have noget imod at blive udlejet en sæson, så det tror jeg godt kunne være en god mulighed.
> Fløje: Borring, Madsen, Danny, PFO, Adeola,
> Sivebæk
> Vi er egentlig dækket ind med de 4 førstnævnte.
> Derfor bør i hvert fald enten Adeola eller Sivebæk
> udlejes. Personligt mener jeg ikke at PFO har vist
> noget som helst i FCM, og ser derfor gerne ham
> solgt, medmindre han begynder at præstere meget
> snart.
Jeg har samme mening ang. PFO, men jeg tror han er ved at komme op i omdrejninger, og vil derfor være første reserve til pladsen, på en af kanterne, og så står vi med den evig skadet Madsen, som nok er 2. reserve når han er klar, og så er der Siv og Adeola tilbage, og der tror jeg at den af de to, som er længest væk fra holdet, vil blive udlejet.
Personligt tror jeg det bliver Adeola, som de vælger at prøve at leje ud.
> Angreb:
> 9. Serghei Dadu
> 12. Kim Christensen
> 23. Frank Kristensen
> 24. Ken Fagerberg
> 26. Sekou Oliseh
> 30. Baba Collins
> 39. Jude Nworuh
> Her har vi også alt for mange, når vi nu kun
> spiller med en decideret angriber ved siden af
> Thyge.
> Dadu er naturligvis udlejet, og med den
> succes han har, bør det være muligt at få ham
> afsat, når lejeaftalen udløber til vinter.
Tror også Dadu bliver afsat til en anden klub.
> Oliseh skal vel primært have nogle (2. div) kampe
> i benene og ham ser vi nok ikke så meget til på
> førsteholdet i efteråret.
Ham kunne jeg også godt se blive lejet ud, til en anden klub.
> Men Ken, Baba og Jude
> kan godt ende med at dele meget lidt spilletid.
> Derfor kunne det være relevant med en udlejning af
> en af dem. Men jeg synes det er knap så oplagt
> her, som i forsvaret og på midten.
Jeg tror personligt ikke at nogle af angriberne vil blive lejet ud - pt. har vi 3 ude med skader (Ken, Baba, Frank), og derfor er det godt at vi har en ekstra.
> passende.
Enig her, bortset fra den med Furuseth - jeg tror ikke at han ryger nogle vejne.
Endvidere lader det til, at Thomasberg har meget tillid til at han nok skal slå igennem, så derfor ender vi med en trup på 27 spillere, hvilket jeg stadig mener er for meget, men kan ikke se nogle vi skulle kunne "smide væk".
-
Mr. Brandt
Bare en detalje. i et ellers meget godt indlæg.
Du skriver vi spiller med 1 målmand,4 forsvar,4 midtbane og 1 angriber. hvilket giver 10 mand.
Du skriver vi spiller med 1 målmand,4 forsvar,4 midtbane og 1 angriber. hvilket giver 10 mand.
-
Staropramen
Ikke enig mht. PFO, han var plaget af mange mindre skader i foråret, men viste trods alt også godt spil i flere kampe. Desuden har vi brug for en backup for Borring. Noget lignende gør sig gældende for Juelsgaard - med Jessens skadesproblemer er han eneste afløser på venstrebacken.
-
Kent
Mr. Brandt Skrev:
> Bare en detalje. i et ellers meget godt indlæg.
>
> Du skriver vi spiller med 1 målmand,4 forsvar,4
> midtbane og 1 angriber. hvilket giver 10 mand.
Det er Thyge, der mangler
Han er medtaget under midtbane, selvom vi primært bruger ham som angriber. Vores opstilling er vel nærmest 4-4-1-1, men veksler meget alt efter om det er Thyge eller en anden, der er "andenangriber". Hvis det fx er Baba eller Ken, så er det en mere traditionel 4-4-2.
> Bare en detalje. i et ellers meget godt indlæg.
>
> Du skriver vi spiller med 1 målmand,4 forsvar,4
> midtbane og 1 angriber. hvilket giver 10 mand.
Det er Thyge, der mangler
Han er medtaget under midtbane, selvom vi primært bruger ham som angriber. Vores opstilling er vel nærmest 4-4-1-1, men veksler meget alt efter om det er Thyge eller en anden, der er "andenangriber". Hvis det fx er Baba eller Ken, så er det en mere traditionel 4-4-2.
-
Kent
Staropramen Skrev:
> Ikke enig mht. PFO, han var plaget af mange mindre
> skader i foråret, men viste trods alt også godt
> spil i flere kampe. Desuden har vi brug for en
> backup for Borring.
Problemet er, at vi ikke har nogen ekstra venstrebenet fløj i truppen (undtaget Baba, som har været forsøgt der, eller evt Jessen/Poulsen der dog begge er mere oplagte som back). PFO er derfor ikke ideel som backup for Borring. Hvis vi fx beholder Borring, Danny, Madsen og Sivebæk i truppen, synes jeg vi er dækket ind. PFO har også en alder - ligesom Klimpl - hvor han skal spille hver gang - han skal ikke varme bænk. Så hvis ikke han er førstevalg, synes jeg han skal væk. Det er noget andet med Madsen, der er på "aftægt" og giver rutine kontinuitet uden for banen, selv når han ikke spiller.
> Noget lignende gør sig
> gældende for Juelsgaard - med Jessens
> skadesproblemer er han eneste afløser på
> venstrebacken.
Det er rigtig nok, og derfor tror jeg også man afventer udlejning af Juelsgaard, indtil man har helt styr på Jessens skade. De seneste meldinger går dog på at det skulle se fornuftig ud i august, og dermed er der åbent for en udlejning af Juelsgaard på det tidspunkt. Men hvis Jessen ikke bliver klar, så mener jeg også man skal beholde Juelsgaard som back-up.
> Ikke enig mht. PFO, han var plaget af mange mindre
> skader i foråret, men viste trods alt også godt
> spil i flere kampe. Desuden har vi brug for en
> backup for Borring.
Problemet er, at vi ikke har nogen ekstra venstrebenet fløj i truppen (undtaget Baba, som har været forsøgt der, eller evt Jessen/Poulsen der dog begge er mere oplagte som back). PFO er derfor ikke ideel som backup for Borring. Hvis vi fx beholder Borring, Danny, Madsen og Sivebæk i truppen, synes jeg vi er dækket ind. PFO har også en alder - ligesom Klimpl - hvor han skal spille hver gang - han skal ikke varme bænk. Så hvis ikke han er førstevalg, synes jeg han skal væk. Det er noget andet med Madsen, der er på "aftægt" og giver rutine kontinuitet uden for banen, selv når han ikke spiller.
> Noget lignende gør sig
> gældende for Juelsgaard - med Jessens
> skadesproblemer er han eneste afløser på
> venstrebacken.
Det er rigtig nok, og derfor tror jeg også man afventer udlejning af Juelsgaard, indtil man har helt styr på Jessens skade. De seneste meldinger går dog på at det skulle se fornuftig ud i august, og dermed er der åbent for en udlejning af Juelsgaard på det tidspunkt. Men hvis Jessen ikke bliver klar, så mener jeg også man skal beholde Juelsgaard som back-up.
-
Staropramen
Jeg tror ikke klubben går med planer om at skille sig af med Furuseth, så det afgørende bliver nok, hvordan han selv har det med ikke at være fast mand. Vi kommer til at spille i tre turneringer i efteråret, og da han kan dække begge fløje skal han nok få en hel del spilletid.
-
Kent
Staropramen Skrev:
> Vi kommer til at spille i tre turneringer i
> efteråret, og da han kan dække begge fløje skal
> han nok få en hel del spilletid.
Eftersom vi sandsynligvis ikke bliver seeded i næste runde af UEFA-kvalen, og derfor risikerer modstandere som Man. City, Herta Berlin og Aston Villa, så kan UEFA-turneringen være færdig rimelig hurtig. Det sidste opgør i næste runde spilles 28. august, dvs før transfervinduet lukker. Det betyder at vi måske kender vores europæiske skæbne allerede der, og kan agere efter det.
Pokalturneringen er der sjældent den helt store udfordring i i efteråret, hvor den mest bruges til at lufte reserverne - det kommer dog naturligvis an på lodtrækningen.
Det med de 3 turneringer er altså ikke nødvendigvis noget godt argument for at holde på spillere.
> Vi kommer til at spille i tre turneringer i
> efteråret, og da han kan dække begge fløje skal
> han nok få en hel del spilletid.
Eftersom vi sandsynligvis ikke bliver seeded i næste runde af UEFA-kvalen, og derfor risikerer modstandere som Man. City, Herta Berlin og Aston Villa, så kan UEFA-turneringen være færdig rimelig hurtig. Det sidste opgør i næste runde spilles 28. august, dvs før transfervinduet lukker. Det betyder at vi måske kender vores europæiske skæbne allerede der, og kan agere efter det.
Pokalturneringen er der sjældent den helt store udfordring i i efteråret, hvor den mest bruges til at lufte reserverne - det kommer dog naturligvis an på lodtrækningen.
Det med de 3 turneringer er altså ikke nødvendigvis noget godt argument for at holde på spillere.
-
Crasher
Lejeaftale med Skive
Ja så blev Adeola og Lawal lejet ud til skive. Så er der da sket en vis oprydning, omend det kun er for efterårssæsonen 
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86606
/Kasper Madsen
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86606
/Kasper Madsen
-
Mr. Brandt
Ja er som sådan også med på hvad du mener. Men du kan ikke regne Thyge med som både midtbanespiller og angreb, og deraf udlede at vi skal af med en angriber... det er bare der, jeg vil hen. Når du konkludere vi har 14 mand på midtbanen til 4pladser, så kan du ikke også konkludere at vi har x-antal angribere til en plads...
-
Kent
Kent Skrev:
> passende.
Det begynder at nærme sig det ønskede
Dog er det Weinkouff vi vil af med i stedet for Lössl, ligesom Leons skade er så vedvarende at vi skal holde på Juelsgård.
Klimpl er den sidste dyre herre vi gerne skulle skippe afsted i løbet af den næste uge.
> passende.
Det begynder at nærme sig det ønskede
Dog er det Weinkouff vi vil af med i stedet for Lössl, ligesom Leons skade er så vedvarende at vi skal holde på Juelsgård.
Klimpl er den sidste dyre herre vi gerne skulle skippe afsted i løbet af den næste uge.
-
Arff
Kent Skrev:
> Det begynder at nærme sig det ønskede
Ja, det gør det - selvom jeg ikke troede det skulle være Furuseth
> Klimpl er den sidste dyre herre vi gerne skulle
> skippe afsted i løbet af den næste uge.
Man kunne vel godt forestille sig at vi blev enige med ham om at ophæve kontrakten, så han stadig havde muligheden for at finde en ny klub efter transferperioden.
> Det begynder at nærme sig det ønskede
Ja, det gør det - selvom jeg ikke troede det skulle være Furuseth
> Klimpl er den sidste dyre herre vi gerne skulle
> skippe afsted i løbet af den næste uge.
Man kunne vel godt forestille sig at vi blev enige med ham om at ophæve kontrakten, så han stadig havde muligheden for at finde en ny klub efter transferperioden.