Hvilken superligaspiller så du helst i FCM?
-
B
Re: Alle østeuropærere er dårlige?? hvor skriver jeg det?
Ok så tilpasningsproblemer gør at man ikke er et flop i dansk fodbold?
Giovanni Rector, Hannes S, Bulgaro osv. kunne hvis heller ikke med sine naboer, men var som en ganske gode spillere:o)
Giovanni Rector, Hannes S, Bulgaro osv. kunne hvis heller ikke med sine naboer, men var som en ganske gode spillere:o)
-
Ravnen
B Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ok så tilpasningsproblemer gør at man ikke er et
> flop i dansk fodbold?
Det var da en underlig sammenligning. Du bliver nødt til at se nærmere på hvorfor de måske ikke slog igennem. Det er jo ikke sikkert de bare var dårlige fodboldspillere, så havde Ørgaard næppe købt dem.
> Ok så tilpasningsproblemer gør at man ikke er et
> flop i dansk fodbold?
Det var da en underlig sammenligning. Du bliver nødt til at se nærmere på hvorfor de måske ikke slog igennem. Det er jo ikke sikkert de bare var dårlige fodboldspillere, så havde Ørgaard næppe købt dem.
-
B
nej men min pointe var som bare at slår man ikke igennem, ja så er man et flop. Om grunden er manglende evner eller tilpasningsproblemer er jo underordnet.
Furuseth er et godt eksempel også, flop i Norge, hit i Viborg og ved da ikke rigtig hvad man kan kalde ham efter et halvt år i FCM......hvis ikke jeg må kalde ham et flop, da han jo i Viborg beviste at han kan spille bold, ja så må jeg jo nøjes med at kalde ham spild af penge.
Furuseth er et godt eksempel også, flop i Norge, hit i Viborg og ved da ikke rigtig hvad man kan kalde ham efter et halvt år i FCM......hvis ikke jeg må kalde ham et flop, da han jo i Viborg beviste at han kan spille bold, ja så må jeg jo nøjes med at kalde ham spild af penge.
-
B
indrømmet det med Florescu stemmer ikke Hekler.
efter en omgang googling, gætter jeg på at det var denne jeg tænkte på:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&nyhedI ... laes_nyhed
men der står ikke noget i nærheden af det jeg skrev, hermed indrømmet.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&nyhedI ... laes_nyhed
men der står ikke noget i nærheden af det jeg skrev, hermed indrømmet.
-
Hausser
Re: Jonas Troest - få ham nu hentet!
Hvad enten du vil det eller ej, så er han bare ikke en backtype og han har da også primært være brugt på den plads, fordi man ikke havde andre alterativer i OB da Helveg konstant var skadet. Alle andre steder end i OB (Silkeborg, Hannover, landsholdene) har han jo også været brugt som centerforsvarer..
-
B
ikke U21, og A-landskampe har han da vist ikke. Så uanset om du vil det eller ej, så er han lige så meget højre back som midterforsvarer.
-
Hekler
Nu spurgte jeg sådan set også om det var det du ville sige med det...
Jeg har generelt mange spørgsmål i mine svar på forum, det er for at afklare om jeg forstår tingene rigtig, inden jeg smadre dig retorisk
He he, nej det er handler jo bare om at blive enig om hvad vi snakker om.
Jeg har generelt mange spørgsmål i mine svar på forum, det er for at afklare om jeg forstår tingene rigtig, inden jeg smadre dig retorisk
He he, nej det er handler jo bare om at blive enig om hvad vi snakker om.
-
Hausser
Han har spillet kampe som back på u-21 landsholdet, men kun fordi alternativerne var så elendige, selv garderhøje Nikolaj Høgh har jo spillet back på landsholdet.
Troest bliver aldrig nogensinde andet end en centerforsvarer som vikarierer på backpladsen og han har ikke potentiale til at offensive højre back som FCM ønsker sig og han er ikke halvt så god som Kolja.
Troest bliver aldrig nogensinde andet end en centerforsvarer som vikarierer på backpladsen og han har ikke potentiale til at offensive højre back som FCM ønsker sig og han er ikke halvt så god som Kolja.
-
mikmak12
Re: Hvilken superligaspiller så du helst i FCM?
ok
mit valg ville være Jesper Christiansen Fck for han er ligaens bedste målmand og vi mangler en med autoritet og rutine og ville løfte bores forsvarsspil ved dødbolde og indlæg.
mit valg ville være Jesper Christiansen Fck for han er ligaens bedste målmand og vi mangler en med autoritet og rutine og ville løfte bores forsvarsspil ved dødbolde og indlæg.
-
Jesper BW1100
B Skrev:
> Jesper BW1100: skriver jeg ikke at det er et tyndt
> grundlag?, men tak fordi du bekræfter mig i det.
Jo men derfor er det stadig dybt useriøst at du dømmer ham ude....
> Jesper BW1100: skriver jeg ikke at det er et tyndt
> grundlag?, men tak fordi du bekræfter mig i det.
Jo men derfor er det stadig dybt useriøst at du dømmer ham ude....
-
BW - 665
bistro Skrev:
> Jeg ser helst en Mads beierholm i FCM
Det mener du ikke alvorligt vel...?
Udover det faktum at hans kvaliteter ikke engang rækker til en plads i truppen hos 2. divisionsklubben Brabrand ( http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=87455 ) så er han ikke en superligaspiller, og passer derfor ikke ind i debatten.
> Jeg ser helst en Mads beierholm i FCM
Det mener du ikke alvorligt vel...?
Udover det faktum at hans kvaliteter ikke engang rækker til en plads i truppen hos 2. divisionsklubben Brabrand ( http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=87455 ) så er han ikke en superligaspiller, og passer derfor ikke ind i debatten.
-
klemme
En skadesfri Jesper Grønkjær ser jeg gerne i FCM.
-
Ralle8900
klemme Skrev:
> En skadesfri Jesper Grønkjær ser jeg gerne i FCM.
Så vil jeg kraftedme hellere have skåret nosserne af med en døv ske....
Mage til usympatisk og højrøvet nar skal man sgu da lede længe efter.
Skadesfri eller ej - Grønkjær nej tak!!
> En skadesfri Jesper Grønkjær ser jeg gerne i FCM.
Så vil jeg kraftedme hellere have skåret nosserne af med en døv ske....
Mage til usympatisk og højrøvet nar skal man sgu da lede længe efter.
Skadesfri eller ej - Grønkjær nej tak!!