Christopher Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Christopher Poulsen afkræfter

Indlæg af Ravnen »

Lidt sjovt at hans agent er Jacob Laursen, og klubben er Leicester, Laursen spillede jo der engang mig bekendt.

Esben

Re: Christopher Poulsen afkræfter

Indlæg af Esben »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lidt sjovt at hans agent er Jacob Laursen, og
> klubben er Leicester, Laursen spillede jo der
> engang mig bekendt.

Ja, og Laursen fik aldrig succes i Leicester, så det kan være det er Laursen der har frarådet ham at vælge dem.

Tror dog heller ikke CP selv kan se så meget fremtid i Leicester

Davoos

Re: CPs udlandseventyr

Indlæg af Davoos »

Er der overhovedet nogle der tænker i banerne, at CP måske selv presser på til at komme ud og prøve udlandet? der kan sagtens være press på fra de indre linier. OG det er absolut ikke et + at have en negativ mand rendende rundt fordi han ved han kunne have skiftet til en større klub, selvom beløbet 7-10 mio ikke er langt over hans markedsværdi. Og nej Leicester er ikke et skridt op selvfølgelig.

Bare for at lave en twist på det, da ingen tager fat i det perskeptiv overhovedet.

.... manden er trodsalt 27 om få dage, det skal snart være.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Han skal ingen steder inden kontrakten udløber!

Hausser

Indlæg af Hausser »

Vi har kontrakt med ham i 3 år endnu, så tvivler på vi beholder ham hele perioden ud.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Såfremt det rigtige tilbud kommer til C.P, så tvivler jeg også meget på FCM vil stille sig i vejen for ham, men det kræver selvfølgelig også at en interesseret klub byder hvad FCM mener han er værd. At sælge ham for 7-10 millioner giver ikke alverden med mening når man selv har givet ca. 5 millioner for ham og man sandsynligvis ikke kan finde en tilstrækkelig ersatning uden at tabe stort på sådan en handel.

Hvis nu Besiktas, som blev nævnt i forsommeren, havde budt 15-16 millioner for C.P og han selv gerne ville afsted, så tror jeg også han var røget..

Bøffen

Re: Christopher Poulsen til Leicester

Indlæg af Bøffen »

Hvis han skifter til Leicester, så spiser jeg sgu min gamle hat!
- Men han skifter ikke nogle steder, han bliver i FCM.

BW - 665

Re: Christopher Poulsen IKKE til Leicester

Indlæg af BW - 665 »

Du må ikke lave sådan en overskrift knægt, jeg får jo hjerteslag!

Bøffen

Re: Christopher Poulsen IKKE til Leicester

Indlæg af Bøffen »

Det er jeg meget ked af :) - ikke meningen.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi har kontrakt med ham i 3 år endnu, så tvivler
> på vi beholder ham hele perioden ud.

Må jeg spørge om hvorfor?
Vi kan ikke få mere for ham end han er værd for os.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Der er jo mere end en part i det her og begynder vi at nægte at sælge spillere til udlandet og til attraktive kontrakter som kan sikre spillerne økonomisk resten af livet, ja så står vi tilbage med stærkt utilfredse spillere og vores positive image blandt DKs spillere går fløjten. Superligaen er og bliver en udviklingsliga som de dygtigste spillere vil og skal videre fra og det vil være utopisk at tro at man kan fastholde dem uendeligt.

Fortsætter C.P med det spil som han har vist igennem det sidste års tid, så tror jeg en klub ligger 15 millioner for ham til sommer og så takker FCM ja, primært for at være fair overfor C.P som trods alt snart bliver 27 og ikke har 10 gode år tilbage..

Hekler

Indlæg af Hekler »

Pointen er at CP jo ikke er en udviklingsspiller. Hvis han skal sælges skel der være noget i det for FCM på en eller anden måde.
Selvom der selvfølgeligt er noget i det at spillere kan se at fra FCM kommer man videre hvis man kan, så er der ikke nogen der er så naive at de ikke godt ved hvad det har handler om. Unge spillere har nemmere ved at komme vider fordi der betales for potentiale, en spiller som CP ved man hvad man får og derfor er det en meget hårdere forhandling.

Hausser

Indlæg af Hausser »

FCM driver selvfølgelig ikke en velgørenhedsorganisation og der skal også være økonomi i et eventuelt salg, men det dur ikke vi får et hav af utilfredse spillere fordi vi ikke vil sælge dem til attraktive kontrakter og klubber i udlandet. En spiller som C.P skal, grundet hans alder, sandsynligvis afsted indenfor de næste par år, hvis han skal gøre sig forhåbninger om et udlandseventyr og såfremt tilbuddet er rigtigt, så mener jeg det er svært at forsvare at sige nej til et tilbud..

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Lige en kommentar til det hekler siger med at han er sværer at sælge..
Der er nemlig både +'er og -'er. Hvis man er ung og viser noget potentiale så kan man forholdsvis nemt komme videre - dog er der en uvished om, om spilleren bliver til noget. Det kan godt være at unge spillere har talent men det er ikke ens betydet med de præsterer! Derimod ved man hvad en spiller som C.P. står for. Han har præsteret i en lang periode og derfor kan klubber som gerne vil købe en spiller som kan præsterer fra start, vide at en spiller som C.P. kan. Og derfor vil de også være interesseret i at få fat i ham. Så man kan godt vende og dreje den lidt .

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg mente nu at med talenter er der jo noget at handle med, nemlig et potentiale, køberne betaler hvad de mener de kan få ud af spilleren ikke hvad han er værd lige nu. Med en spiller som CP der ved alle hvad der er at handle om, derfor er der ikke er nært så stort spænd mellem det køberne mener de kan få ud af ham og det han er værd nu.

Dermed er sansynligheden for en handel jo noget mindre i det sidste tilfælde.

Besvar