Billet til FCM - CITY
-
100x
Re: Afbudsbilletter
Nu er min billet på Faxe godt nok ikke til salg men jeg tror du skal længere op end 200 kr for at komme ind til den største kamp i klubbens historie.
-
Peter Ross
Det er ulovligt, at videresælge billetter til en højere pris end påtrykt...
Peter Ross
Peter Ross
-
Kasper_Nielsen
Vel ikke, hvis der også er forsendelsesgebyr? 216,5 tror jeg, jeg gav 
-
FCM_Aarhus
Re: 3 billetter til salg - til det de koster vel sagtens...
Folk vil vel forhåbentlig ikke give mere end den koster, ligesom du vel heller ikke vil tage mere, så hvorfor blande prisen ind i en PM? (med mindre du ligefrem giver rabat
)
-
kristensen77
Hjælp, billet til City på Sas Arena
Hej Wolves
Jeg var en af de heldige der var på stadion ovre i Manchester(ham den stive i den grå hættetrøje). Inden turen til Manchester var jeg så dum at sælge mine billetter til returkampen på Sas Arena (ja, jeg ved det godt). Vil høre om der var nogen der kendte nogen der havde en ekstra billet man kunne købe?
Ole Ellgaard Kristensen
tlf:22422629
Jeg var en af de heldige der var på stadion ovre i Manchester(ham den stive i den grå hættetrøje). Inden turen til Manchester var jeg så dum at sælge mine billetter til returkampen på Sas Arena (ja, jeg ved det godt). Vil høre om der var nogen der kendte nogen der havde en ekstra billet man kunne købe?
Ole Ellgaard Kristensen
tlf:22422629
-
100x
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er ulovligt, at videresælge billetter til en
> højere pris end påtrykt...
>
> Peter Ross
Man må heller ikke køre over 50 kmt inde i byzonen....
> Det er ulovligt, at videresælge billetter til en
> højere pris end påtrykt...
>
> Peter Ross
Man må heller ikke køre over 50 kmt inde i byzonen....
-
Dennis (BW2479)
100x Skrev:
> Man må heller ikke køre over 50 kmt inde i
> byzonen....
Og det gør man jo så heller ik med mindre man er dummere end en dør. http://www.vejdirektoratet.dk/dokument. ... jno=177418
> Man må heller ikke køre over 50 kmt inde i
> byzonen....
Og det gør man jo så heller ik med mindre man er dummere end en dør. http://www.vejdirektoratet.dk/dokument. ... jno=177418
-
ulv865
Re: Kørsel til FCM - CITY..
Jeg vil meget gerne høre, om der er nogle fra Odense (Fyn), som skal til Herning på torsdag og se UEFA-returkampen...
Hvis det er tilfældet som kontakt mig venligst på 20 67 32 13, da jeg og en kammerat måske mangler kørelejlighed...
Ulv865
Hvis det er tilfældet som kontakt mig venligst på 20 67 32 13, da jeg og en kammerat måske mangler kørelejlighed...
Ulv865
-
HKP
Re: Hjælp, billet til City på Sas Arena
Hej,
Jeg ved godt at det er lidt sent, men er der nogle der ligger inde med en billet endnu? Eventuelt har et afbud eller lign.. Så vil jeg gerne have den. Placering betyder ikke så meget, også gerne Nordea...
Kan kontaktes på 29350080.
Jeg ved godt at det er lidt sent, men er der nogle der ligger inde med en billet endnu? Eventuelt har et afbud eller lign.. Så vil jeg gerne have den. Placering betyder ikke så meget, også gerne Nordea...
Kan kontaktes på 29350080.
-
Administrator
Re: Billet til FCM - CITY - LUKKET.
Da der gentagne gang har været opfordret til sotbørshandel, ser jeg mig desværre nødsaget til at lukke tråden.
Jeg slår helt fast at lignende indlæg ikke tolereres, og kan medføre karantæne på graven.
Administrator.
Jeg slår helt fast at lignende indlæg ikke tolereres, og kan medføre karantæne på graven.
Administrator.