FCK - FCM
-
Ravnen
Naivt angrebsspil
Det der ærger mig mest, er at vi kommer ret naivt og vil angribe FCK. Det kunne have været spændende at tage samme taktik vi brugte mod City og anvende i dag. En solid fem mands midtbanen kunne have gjort underværker.
At Reid havde karantæne er det, men det var så afgjort at stramme den at pille Kolja ud også, og stille med to nye i forsvaret. Det synes jeg var en decideret fejl af trænerteamet. Det gav alt for megen uro i bagkæden.
Hvad har Leon Jessen egentlig gjort? han var da fremragende hver gang han kom ind i sidste sæson, og nu er han end ikke i truppen.
Når alt dette er sagt, nærer jeg dog stadig 100% tillid til trænerteamet. Man kan ikke vinde alle kampe, og de fejl man begår indimellem må man tage til sig og lære af. Længere er den ikke.
At Reid havde karantæne er det, men det var så afgjort at stramme den at pille Kolja ud også, og stille med to nye i forsvaret. Det synes jeg var en decideret fejl af trænerteamet. Det gav alt for megen uro i bagkæden.
Hvad har Leon Jessen egentlig gjort? han var da fremragende hver gang han kom ind i sidste sæson, og nu er han end ikke i truppen.
Når alt dette er sagt, nærer jeg dog stadig 100% tillid til trænerteamet. Man kan ikke vinde alle kampe, og de fejl man begår indimellem må man tage til sig og lære af. Længere er den ikke.
-
HKP
Re: IDIOTI med alle de udskiftninger
Peter Ross Skrev:
> "Jamen der er landskampspause nu" - Ja, men hvad
> hjælper det, hvis de ovenstående knækker sammen
> efter 25 minutter i kampen i dag? Noget man så ret
> tydeligt hos bl.a. CP, Salami og Thyge. Der var
> sgu ikke meget energi tilbage i dem.
Jamen hvis vi ikke kan klare UEFA og ligaen, så lad os komme ud af det UEFA-sjov hurtigst muligt... Sjovt nok kan FCK godt spille et par kampe efter hinanden uden at pive.... det kan vi så ikke og så må man jo sige at de STADIG er en klasse over os!
> "Jamen der er landskampspause nu" - Ja, men hvad
> hjælper det, hvis de ovenstående knækker sammen
> efter 25 minutter i kampen i dag? Noget man så ret
> tydeligt hos bl.a. CP, Salami og Thyge. Der var
> sgu ikke meget energi tilbage i dem.
Jamen hvis vi ikke kan klare UEFA og ligaen, så lad os komme ud af det UEFA-sjov hurtigst muligt... Sjovt nok kan FCK godt spille et par kampe efter hinanden uden at pive.... det kan vi så ikke og så må man jo sige at de STADIG er en klasse over os!
-
Peter Ross
"Enten sparer ellers sparer man ikke". Det er noget let, at stille det op sådan. Der er forskel på 25 og så 75-90 minutter.
Selvom du nok mener, trænerteamet er inkompetent når de foretager sådan nogle dispositioner, kan du være helt sikker på, de ved, hvad de foretager sig. De har målinger på spillernes fysik, og ved hvad der er bedst for den enkelte. Hvem ved, om Gheorge rent faktisk har bedt om en pause, fordi han har følt sig træt?
Tingene er ikke så sort/hvide, som du gerne vil stille dem op.
Peter Ross
Selvom du nok mener, trænerteamet er inkompetent når de foretager sådan nogle dispositioner, kan du være helt sikker på, de ved, hvad de foretager sig. De har målinger på spillernes fysik, og ved hvad der er bedst for den enkelte. Hvem ved, om Gheorge rent faktisk har bedt om en pause, fordi han har følt sig træt?
Tingene er ikke så sort/hvide, som du gerne vil stille dem op.
Peter Ross
-
Peter Ross
Re: Naivt angrebsspil
Ravnen Skrev:
> Hvad har Leon Jessen egentlig gjort? han var da
> fremragende hver gang han kom ind i sidste sæson,
> og nu er han end ikke i truppen.
Prøv fcm.dk under skaderne...
Peter Ross
> Hvad har Leon Jessen egentlig gjort? han var da
> fremragende hver gang han kom ind i sidste sæson,
> og nu er han end ikke i truppen.
Prøv fcm.dk under skaderne...
Peter Ross
-
Peter Ross
Uden at have set FCK-Lillestrøm, så tror jeg roligt du kan regne med, at FCK brændte færre kræfter af på den kamp. Derudover slap de for et par timers flyvning og en lang bustur til KBH, noget som alt sammen kan mærkes i kroppen.
Det lugter langt væk af, at folk tror vi er verdensmestre, fordi vi har slået OB 4-0 og City med 1-0. Træerne vokser ikke ind i himmelen, selvom folk tror det. Der skal ikke meget til, før folk får et urealistisk forventningsniveau til drengene.
Peter Ross
Det lugter langt væk af, at folk tror vi er verdensmestre, fordi vi har slået OB 4-0 og City med 1-0. Træerne vokser ikke ind i himmelen, selvom folk tror det. Der skal ikke meget til, før folk får et urealistisk forventningsniveau til drengene.
Peter Ross
-
Arff
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det der ærger mig mest, er at vi kommer ret naivt
> og vil angribe FCK.
Nu er det bare sådan, at det ikke er FCM-stil at spille med 8 mand bag bolden, og at vi derudover ikke har spillerne til at spille defensivt.
> Det kunne have været spændende
> at tage samme taktik vi brugte mod City og anvende
> i dag. En solid fem mands midtbanen kunne have
> gjort underværker.
Det er let at sige nu! - jeg ville også heller have set en 5 mands midtbane, men som jeg siger, så er det for let at sige det var derfor vi tabte idag, for det var ikke derfor vi tabte idag.
> Når alt dette er sagt, nærer jeg dog stadig 100%
> tillid til trænerteamet. Man kan ikke vinde alle
> kampe, og de fejl man begår indimellem må man tage
> til sig og lære af. Længere er den ikke.
Helt enig med dig - det er end ikke sikkert at vi havde vundet hvis vi havde stillet med stærkeste opstilling.
> Det der ærger mig mest, er at vi kommer ret naivt
> og vil angribe FCK.
Nu er det bare sådan, at det ikke er FCM-stil at spille med 8 mand bag bolden, og at vi derudover ikke har spillerne til at spille defensivt.
> Det kunne have været spændende
> at tage samme taktik vi brugte mod City og anvende
> i dag. En solid fem mands midtbanen kunne have
> gjort underværker.
Det er let at sige nu! - jeg ville også heller have set en 5 mands midtbane, men som jeg siger, så er det for let at sige det var derfor vi tabte idag, for det var ikke derfor vi tabte idag.
> Når alt dette er sagt, nærer jeg dog stadig 100%
> tillid til trænerteamet. Man kan ikke vinde alle
> kampe, og de fejl man begår indimellem må man tage
> til sig og lære af. Længere er den ikke.
Helt enig med dig - det er end ikke sikkert at vi havde vundet hvis vi havde stillet med stærkeste opstilling.
-
HKP
Nej come on! Vi må ikke tabe på den her måde!!! Det er jo måden det sker på. Der var klasseforskel og det må der bare ikke være!!!
Jeg kunne sagtens have accepteret et nederlag, hvis der havde været et hold på banen...
Jeg kunne sagtens have accepteret et nederlag, hvis der havde været et hold på banen...
-
Ravnen
Arff Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det der ærger mig mest, er at vi kommer ret
> naivt
> > og vil angribe FCK.
>
> Nu er det bare sådan, at det ikke er FCM-stil at
> spille med 8 mand bag bolden, og at vi derudover
> ikke har spillerne til at spille defensivt.
Det gik da fint mod City. De fleste hold i DK er markant bedre hjemme end ude, og derfor er det utopi at tro vi bare kan spille på samme måde ude, som vi gør hjemme. Jeg synes vi skulle stille med en fem-mandsmidtbane til hver eneste udekamp, om det så er mod FCK eller Sønderjyske
>
> > Det kunne have været spændende
> > at tage samme taktik vi brugte mod City og
> anvende
> > i dag. En solid fem mands midtbanen kunne have
> > gjort underværker.
>
> Det er let at sige nu! - jeg ville også heller
> have set en 5 mands midtbane, men som jeg siger,
> så er det for let at sige det var derfor vi tabte
> idag, for det var ikke derfor vi tabte idag.
Jeg sagde det faktisk allerede i timerne efter vores City-sejr, at vi burde tage den taktik med os til København.
>
> > Når alt dette er sagt, nærer jeg dog stadig
> 100%
> > tillid til trænerteamet. Man kan ikke vinde
> alle
> > kampe, og de fejl man begår indimellem må man
> tage
> > til sig og lære af. Længere er den ikke.
>
> Helt enig med dig - det er end ikke sikkert at vi
> havde vundet hvis vi havde stillet med stærkeste
> opstilling.
Nej intet er sikkert, hverken i livet eller i fodbold.
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det der ærger mig mest, er at vi kommer ret
> naivt
> > og vil angribe FCK.
>
> Nu er det bare sådan, at det ikke er FCM-stil at
> spille med 8 mand bag bolden, og at vi derudover
> ikke har spillerne til at spille defensivt.
Det gik da fint mod City. De fleste hold i DK er markant bedre hjemme end ude, og derfor er det utopi at tro vi bare kan spille på samme måde ude, som vi gør hjemme. Jeg synes vi skulle stille med en fem-mandsmidtbane til hver eneste udekamp, om det så er mod FCK eller Sønderjyske
>
> > Det kunne have været spændende
> > at tage samme taktik vi brugte mod City og
> anvende
> > i dag. En solid fem mands midtbanen kunne have
> > gjort underværker.
>
> Det er let at sige nu! - jeg ville også heller
> have set en 5 mands midtbane, men som jeg siger,
> så er det for let at sige det var derfor vi tabte
> idag, for det var ikke derfor vi tabte idag.
Jeg sagde det faktisk allerede i timerne efter vores City-sejr, at vi burde tage den taktik med os til København.
>
> > Når alt dette er sagt, nærer jeg dog stadig
> 100%
> > tillid til trænerteamet. Man kan ikke vinde
> alle
> > kampe, og de fejl man begår indimellem må man
> tage
> > til sig og lære af. Længere er den ikke.
>
> Helt enig med dig - det er end ikke sikkert at vi
> havde vundet hvis vi havde stillet med stærkeste
> opstilling.
Nej intet er sikkert, hverken i livet eller i fodbold.
-
Hausser
Efterrationalisering
Pyha, så kom man da ned på jorden igen og det med et ordentlig brag. Totalt udspillet af et FCK-hold som sprudlede og et FCM-hold som nok engang vist hvor ustabile de der, klasseforskel der er ikke så meget at sige til det.
At tabe 3-1 i parken er selvfølgelig ikke nogen katastrofe, men måden vi tabte på var pinlig. Et mere sandfærdigt billede af kampen ville vel have været et 4-5 måls nederlag, FCKerne producerede chancer på samlebånd, mens vi vel ikke havde én eneste åben målchance og knapt nok tilløb til nogen.
Hvad lærte vi idag:
- At Træerne vokser ikke ind i himlen. Vi er stadig et hold som skal præstere noget nær optimalt hver gang for at sejre og spiller vi under niveau mod de gode hold, ja så får vi en snitter.
- At Truppen er ikke så bred som vi tror. De spillere som blev skiftet ind faldt desværre igennem med et brag.
- At Bundniveauet stadig ikke er hævet og stabilitet stadig er en by i Rusland. Hvor var viljen, hvor var spillelysten, hvor var gejsten? Kan vi virkelig ikke tåle det mindste modgang? har da sjældent set et hold så blottet for vinderattitude som idag.
- At Morten Olsen må være dybt bekymret over at se sine 3 udtagne FCM-spillere falde igennem med et brag. Spillere bliver netop udtaget på stabilt gode præstationer og ikke enkeltstående indsatser, så MO kan ikke have brudt sig om det som de tre viste i parken.
Karakterer til drengene:
Heinze -7- Havde flere redninger, men han vil bare ikke ud for stregen og så prøvede han lige at lave den samme fadæse som i Horsens-kampen, hvordan i alverden kan det lade sig gøre at lae samme gigantiske fejl to gange???
Marcic -00- Pyha en superliga-debut, manden blev kastet for løverne og flået fuldstændigt fra hinanden, han virker desværre ikke klar til superliga overhovedet. Hvordan han har været i periferien det kroatiske A-landshold er noget af en gåde.
Ipsa -5- Han stod vel stærkest i billedet af de tre sæsondebutanter i ligaen, men det siger virkelig ikke alverden. Virker meget svag med benene og havde store problemer med kommunikationen med resten af forsvaret.
Califf -6- Prøvede at dirrigere men det lykkedes ikke og den manglende hurtighed blev flere gange udstillet.
C.P -03- Vel den ringste kamp overhovedet i FCM-trøjen. Passiv, fejlplaceret, utrolig svag omgang med bolden og totalt modløs og opgivende. Morten Olsen bør være nervøs over kun at have udtaget en venste back, spiller han som idag mod Spanien så bliver han til grin.
Salami -6- Han fik aldrig fat centralt men han fik absolut heller ingen hjælp af et modløs hold.
Thyge -5- Meget ringe kamp af Thyge som i fællesskab med Salami blev overmatchet og rundbarberet af Fckerne.
Borring -6- Målet trækker op for en ellers anonym og underligt passiv Borring som heller ikke havde overskud til at hjælpe bagud idag.
Furuseth -03- Fejlinvestering af de store må mange sige. Manden bidrog med intet og havde et hav af fejlafleveringer og lavde så mange basale fejl at det var pinligt. Desuden også en doven hund i det defensive.
Kim C. -03- Hvad nytter det at være 1.93 høj når man ikke kan eller vil heade til bolden? Manden bidrager med absolut intet på banen idag og er bare stationær og anonym.
Baba -6- Han prøvede da, men fik alt for lidt ud af det, men der blev så også dømt frispark til FCK hver gang han rørte ved dem.
Florsecu -7- Kommer ind med lidt vildskab men får heller ikke for alvor fat.
Kolja -7- Fik bedre styr på vores højre side uden det dog for alvor blev godt.
Danny -7- Kom ind i en umulig kamp hvor han ikke kunne gøre fra eller til pga hængemule-attituden på banen. Flot assist dog.
At tabe 3-1 i parken er selvfølgelig ikke nogen katastrofe, men måden vi tabte på var pinlig. Et mere sandfærdigt billede af kampen ville vel have været et 4-5 måls nederlag, FCKerne producerede chancer på samlebånd, mens vi vel ikke havde én eneste åben målchance og knapt nok tilløb til nogen.
Hvad lærte vi idag:
- At Træerne vokser ikke ind i himlen. Vi er stadig et hold som skal præstere noget nær optimalt hver gang for at sejre og spiller vi under niveau mod de gode hold, ja så får vi en snitter.
- At Truppen er ikke så bred som vi tror. De spillere som blev skiftet ind faldt desværre igennem med et brag.
- At Bundniveauet stadig ikke er hævet og stabilitet stadig er en by i Rusland. Hvor var viljen, hvor var spillelysten, hvor var gejsten? Kan vi virkelig ikke tåle det mindste modgang? har da sjældent set et hold så blottet for vinderattitude som idag.
- At Morten Olsen må være dybt bekymret over at se sine 3 udtagne FCM-spillere falde igennem med et brag. Spillere bliver netop udtaget på stabilt gode præstationer og ikke enkeltstående indsatser, så MO kan ikke have brudt sig om det som de tre viste i parken.
Karakterer til drengene:
Heinze -7- Havde flere redninger, men han vil bare ikke ud for stregen og så prøvede han lige at lave den samme fadæse som i Horsens-kampen, hvordan i alverden kan det lade sig gøre at lae samme gigantiske fejl to gange???
Marcic -00- Pyha en superliga-debut, manden blev kastet for løverne og flået fuldstændigt fra hinanden, han virker desværre ikke klar til superliga overhovedet. Hvordan han har været i periferien det kroatiske A-landshold er noget af en gåde.
Ipsa -5- Han stod vel stærkest i billedet af de tre sæsondebutanter i ligaen, men det siger virkelig ikke alverden. Virker meget svag med benene og havde store problemer med kommunikationen med resten af forsvaret.
Califf -6- Prøvede at dirrigere men det lykkedes ikke og den manglende hurtighed blev flere gange udstillet.
C.P -03- Vel den ringste kamp overhovedet i FCM-trøjen. Passiv, fejlplaceret, utrolig svag omgang med bolden og totalt modløs og opgivende. Morten Olsen bør være nervøs over kun at have udtaget en venste back, spiller han som idag mod Spanien så bliver han til grin.
Salami -6- Han fik aldrig fat centralt men han fik absolut heller ingen hjælp af et modløs hold.
Thyge -5- Meget ringe kamp af Thyge som i fællesskab med Salami blev overmatchet og rundbarberet af Fckerne.
Borring -6- Målet trækker op for en ellers anonym og underligt passiv Borring som heller ikke havde overskud til at hjælpe bagud idag.
Furuseth -03- Fejlinvestering af de store må mange sige. Manden bidrog med intet og havde et hav af fejlafleveringer og lavde så mange basale fejl at det var pinligt. Desuden også en doven hund i det defensive.
Kim C. -03- Hvad nytter det at være 1.93 høj når man ikke kan eller vil heade til bolden? Manden bidrager med absolut intet på banen idag og er bare stationær og anonym.
Baba -6- Han prøvede da, men fik alt for lidt ud af det, men der blev så også dømt frispark til FCK hver gang han rørte ved dem.
Florsecu -7- Kommer ind med lidt vildskab men får heller ikke for alvor fat.
Kolja -7- Fik bedre styr på vores højre side uden det dog for alvor blev godt.
Danny -7- Kom ind i en umulig kamp hvor han ikke kunne gøre fra eller til pga hængemule-attituden på banen. Flot assist dog.
-
Eistorp - BW#1830
Re: Anmodning!
Problemet er jo bare at FCKs hold ikke er bedre, end vores bedste hold. Altså når vi stiller med stærkeste startopstilling. Jeg ønsker hverken trænerfyringer eller noget som helst andet, men derfor bør der sgu være plads til at kritisere trænerens dispositioner.
Jeg forstår for det første ikke hvorfor vi vælger at starte med Marcic inde i stedet for Kolja, når nu Winston Reid har karantæne. Jeg mener det er fuldstændig hasarderet at starte med en bagkæde der slet ikke er ordentligt sammenspillet, mod en af vores aller stærkeste konkurrenter på udebane.
Det samme gør sig gældende på midtbanen, hvor en Furuseth der stort set intet har vist, starter inde.
Jeg forstår for det første ikke hvorfor vi vælger at starte med Marcic inde i stedet for Kolja, når nu Winston Reid har karantæne. Jeg mener det er fuldstændig hasarderet at starte med en bagkæde der slet ikke er ordentligt sammenspillet, mod en af vores aller stærkeste konkurrenter på udebane.
Det samme gør sig gældende på midtbanen, hvor en Furuseth der stort set intet har vist, starter inde.
-
HKP
Re: Anmodning!
Eistorp - BW#1830 Skrev:
> Problemet er jo bare at FCKs hold ikke er bedre,
> end vores bedste hold. Altså når vi stiller med
> stærkeste startopstilling. Jeg ønsker hverken
> trænerfyringer eller noget som helst andet, men
> derfor bør der sgu være plads til at kritisere
> trænerens dispositioner.
>
> Jeg forstår for det første ikke hvorfor vi vælger
> at starte med Marcic inde i stedet for Kolja, når
> nu Winston Reid har karantæne. Jeg mener det er
> fuldstændig hasarderet at starte med en bagkæde
> der slet ikke er ordentligt sammenspillet, mod en
> af vores aller stærkeste konkurrenter på udebane.
>
> Det samme gør sig gældende på midtbanen, hvor en
> Furuseth der stort set intet har vist, starter
> inde.
HELT ENIG! Og hvis stamspillerne, som bare SKAL være med fra start i sådan en kamp (men ikke var det) skulle gå døde i løbet af kampen, SÅ kan man skifte ud! Og så må det briste eller bære derfra. I dagens opstilling forærede vi dem kampen fra 1. minut!!!
> Problemet er jo bare at FCKs hold ikke er bedre,
> end vores bedste hold. Altså når vi stiller med
> stærkeste startopstilling. Jeg ønsker hverken
> trænerfyringer eller noget som helst andet, men
> derfor bør der sgu være plads til at kritisere
> trænerens dispositioner.
>
> Jeg forstår for det første ikke hvorfor vi vælger
> at starte med Marcic inde i stedet for Kolja, når
> nu Winston Reid har karantæne. Jeg mener det er
> fuldstændig hasarderet at starte med en bagkæde
> der slet ikke er ordentligt sammenspillet, mod en
> af vores aller stærkeste konkurrenter på udebane.
>
> Det samme gør sig gældende på midtbanen, hvor en
> Furuseth der stort set intet har vist, starter
> inde.
HELT ENIG! Og hvis stamspillerne, som bare SKAL være med fra start i sådan en kamp (men ikke var det) skulle gå døde i løbet af kampen, SÅ kan man skifte ud! Og så må det briste eller bære derfra. I dagens opstilling forærede vi dem kampen fra 1. minut!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Efterrationalisering
Du rammer noget meget centralt;bundniveauet.En avis skrev FCM har ligaens højeste topniveau.Det er selvfølgelig guf at læse, men over en lang sæson er det afgørende at få hævet bundniveauet.Inge skam at tabe til FCK i Parken, men måden......det var ringe.
-
Arff
Ravnen Skrev:
> Det gik da fint mod City.
Der vil jeg ikke betegne vores spillestil som direkte defensiv.
> De fleste hold i DK er
> markant bedre hjemme end ude, og derfor er det
> utopi at tro vi bare kan spille på samme måde ude,
> som vi gør hjemme.
Præcis
> Jeg synes vi skulle stille med
> en fem-mandsmidtbane til hver eneste udekamp, om
> det så er mod FCK eller Sønderjyske
Helt enig - jeg kan godt lide den opstilling.
> Jeg sagde det faktisk allerede i timerne efter
> vores City-sejr, at vi burde tage den taktik med
> os til København.
Ja okay, det vidste jeg så ikke helt.
> Nej intet er sikkert, hverken i livet eller i
> fodbold.
Nej, det eneste der er sikkert
> Det gik da fint mod City.
Der vil jeg ikke betegne vores spillestil som direkte defensiv.
> De fleste hold i DK er
> markant bedre hjemme end ude, og derfor er det
> utopi at tro vi bare kan spille på samme måde ude,
> som vi gør hjemme.
Præcis
> Jeg synes vi skulle stille med
> en fem-mandsmidtbane til hver eneste udekamp, om
> det så er mod FCK eller Sønderjyske
Helt enig - jeg kan godt lide den opstilling.
> Jeg sagde det faktisk allerede i timerne efter
> vores City-sejr, at vi burde tage den taktik med
> os til København.
Ja okay, det vidste jeg så ikke helt.
> Nej intet er sikkert, hverken i livet eller i
> fodbold.
Nej, det eneste der er sikkert
-
samuelcutter
Re: Efterrationalisering
Heinze -6- Havde flere redninger, men han vil bare ikke ud for stregen og så prøvede han lige at lave den samme fadæse som i Horsens-kampen, hvordan i alverden kan det lade sig gøre at lae samme gigantiske fejl to gange???---- nemlig og det må trække ned utroligt han ikke kigger op..
Marcic minus 1000000000... Pyha en superliga-debut, manden blev kastet for løverne og flået fuldstændigt fra hinanden, han virker desværre ikke klar til superliga overhovedet. Hvordan han har været i periferien det kroatiske A-landshold er noget af en gåde. --- simplthen den ringeste fcm spiller ever.. væk sænd en mil i røven på ham i dont care væk med dig,....
Califf -7- Prøvede at dirrigere men det lykkedes ikke og den manglende hurtighed blev flere gange udstillet. -- godkendt
C.P -03- Vel den ringste kamp overhovedet i FCM-trøjen. Passiv, fejlplaceret, utrolig svag omgang med bolden og totalt modløs og opgivende. Morten Olsen bør være nervøs over kun at have udtaget en venste back, spiller han som idag mod Spanien så bliver han til grin. --- suk up and down we go. istedet for at stå og udtale dig før kampen så tænk på den.. men vil nu sige der var en kampmod lyngby hvor han spillede dårligere..
Thyge -5- Meget ringe kamp af Thyge som i fællesskab med Salami blev overmatchet og rundbarberet af Fckerne. tja det var ikke så godt.
Furuseth MINUS -3 Fejlinvestering af de store må mange sige. Manden bidrog med intet og havde et hav af fejlafleveringer og lavde så mange basale fejl at det var pinligt. Desuden også en doven hund i det defensive. -- her er manden jeg er mest skufftet over.. her får du chnacen for at vise hvad du kan og så laver du sådan en gang shit.... phyyyyyy haaaa
Marcic minus 1000000000... Pyha en superliga-debut, manden blev kastet for løverne og flået fuldstændigt fra hinanden, han virker desværre ikke klar til superliga overhovedet. Hvordan han har været i periferien det kroatiske A-landshold er noget af en gåde. --- simplthen den ringeste fcm spiller ever.. væk sænd en mil i røven på ham i dont care væk med dig,....
Califf -7- Prøvede at dirrigere men det lykkedes ikke og den manglende hurtighed blev flere gange udstillet. -- godkendt
C.P -03- Vel den ringste kamp overhovedet i FCM-trøjen. Passiv, fejlplaceret, utrolig svag omgang med bolden og totalt modløs og opgivende. Morten Olsen bør være nervøs over kun at have udtaget en venste back, spiller han som idag mod Spanien så bliver han til grin. --- suk up and down we go. istedet for at stå og udtale dig før kampen så tænk på den.. men vil nu sige der var en kampmod lyngby hvor han spillede dårligere..
Thyge -5- Meget ringe kamp af Thyge som i fællesskab med Salami blev overmatchet og rundbarberet af Fckerne. tja det var ikke så godt.
Furuseth MINUS -3 Fejlinvestering af de store må mange sige. Manden bidrog med intet og havde et hav af fejlafleveringer og lavde så mange basale fejl at det var pinligt. Desuden også en doven hund i det defensive. -- her er manden jeg er mest skufftet over.. her får du chnacen for at vise hvad du kan og så laver du sådan en gang shit.... phyyyyyy haaaa