FCK - FCM
-
rafiki
Re: FCK - FCM, er vi sportsligt lige?
Mener at fcm i dag er i stand til at stille med den stærkeste trup. Specielt synes jeg at vi er bedre på den centrale midtbane, hvor hjalte, kvist og thomas kristenen ikke skræmmer synderligt.
Desuden holder deres forsvar heller ikke tidlige tiders klasse. Heller ikke når Ulrik Laursen bliver klar igen. Synes til gengæld at de på de offensive pladser ser fornuftige ud, specielt når Grønkjær og Sionko bliver skadesfri.
Når begge trupper er skadesfri synes jeg at de virker ganske jævnbyrdige. Synes dog at vi, som tidlige nævnt, er stærkere på den centrale midtbane, og da det er her kampene ofte vindes, vil jeg mene at fcm har et lille plus.
Håber at det vil gøre sig gældene i dag, selvom fordbold tit er uforudsigeligt
Desuden holder deres forsvar heller ikke tidlige tiders klasse. Heller ikke når Ulrik Laursen bliver klar igen. Synes til gengæld at de på de offensive pladser ser fornuftige ud, specielt når Grønkjær og Sionko bliver skadesfri.
Når begge trupper er skadesfri synes jeg at de virker ganske jævnbyrdige. Synes dog at vi, som tidlige nævnt, er stærkere på den centrale midtbane, og da det er her kampene ofte vindes, vil jeg mene at fcm har et lille plus.
Håber at det vil gøre sig gældene i dag, selvom fordbold tit er uforudsigeligt
-
Arff
FCK - FCM - optakt fra Tipsbladet.dk
Nøglespiller
Danny Califf har vist sig lederen i bagkæden og i eftermiddag i Parken skal amerikaneren endnu engang vise, at FC Midtjylland formår at holde nullet.
Det er i defensiven FCM skal stå distancen.
Jeg ved nu ikke om vi skal stå distancen i defensiven mere end FCK skal, men hvis vores fremragende offensive spil fortsætter, så skal FCK også være klar i deres bagerste kæde.
X-factor
Store resultater i Europa erstattes ofte af skuffende i ligaen. Om FC Midtjylland kan leve op til præstationen i Manchester og ikke falde i niveau er dagens X-factor.
Det har de helt ret i, men jeg tror samtidigt at FCM kan gøre det.
Dommen
To hold som begge er kandidater til titlen krydser klinger. Vinderen kan vise sig at blive mester, mens taberen vil være sat langt tilbage. FC Midtjylland spiller hurtigst af alle i SAS Ligaen lige i øjeblikket og kan fortsætte hvor de slap i England og spille på kontra. Det har FC København ikke redskaberne til at klare. Kampen ender uafgjort eller med en smal sejr til gæsterne. Dommen bliver 1-1.
Spændende læsning! - tipsbladet gør FCM gtil svage farvoritter. Det må jeg sige overrasker mig en lille smule.
Link:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=159369
Danny Califf har vist sig lederen i bagkæden og i eftermiddag i Parken skal amerikaneren endnu engang vise, at FC Midtjylland formår at holde nullet.
Det er i defensiven FCM skal stå distancen.
Jeg ved nu ikke om vi skal stå distancen i defensiven mere end FCK skal, men hvis vores fremragende offensive spil fortsætter, så skal FCK også være klar i deres bagerste kæde.
X-factor
Store resultater i Europa erstattes ofte af skuffende i ligaen. Om FC Midtjylland kan leve op til præstationen i Manchester og ikke falde i niveau er dagens X-factor.
Det har de helt ret i, men jeg tror samtidigt at FCM kan gøre det.
Dommen
To hold som begge er kandidater til titlen krydser klinger. Vinderen kan vise sig at blive mester, mens taberen vil være sat langt tilbage. FC Midtjylland spiller hurtigst af alle i SAS Ligaen lige i øjeblikket og kan fortsætte hvor de slap i England og spille på kontra. Det har FC København ikke redskaberne til at klare. Kampen ender uafgjort eller med en smal sejr til gæsterne. Dommen bliver 1-1.
Spændende læsning! - tipsbladet gør FCM gtil svage farvoritter. Det må jeg sige overrasker mig en lille smule.
Link:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=159369
-
Noe
Re: FCK - FCM - optakt fra Tipsbladet.dk
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Spændende læsning! - tipsbladet gør FCM gtil svage
> farvoritter. Det må jeg sige overrasker mig en
> lille smule.
Men tipsbladet har også Furuseth og Jude i deres forventede start-11. Jeg synes at oplæggene på den side sejler rundt, de sætter sig simpelthen ikke ind i tingene.
> Spændende læsning! - tipsbladet gør FCM gtil svage
> farvoritter. Det må jeg sige overrasker mig en
> lille smule.
Men tipsbladet har også Furuseth og Jude i deres forventede start-11. Jeg synes at oplæggene på den side sejler rundt, de sætter sig simpelthen ikke ind i tingene.
-
Arff
Noe Skrev:
------------------------------------------------------
>
> Men tipsbladet har også Furuseth og Jude i deres
> forventede start-11. Jeg synes at oplæggene på den
> side sejler rundt, de sætter sig simpelthen ikke
> ind i tingene.
Jeg havde godt set det med Jude, men tænkte de måske tog udgangspunkt i sidste kamp (mod City), men jeg havde ikke lagt mærke til at de også havde placeret Furuseth i start-11.
------------------------------------------------------
>
> Men tipsbladet har også Furuseth og Jude i deres
> forventede start-11. Jeg synes at oplæggene på den
> side sejler rundt, de sætter sig simpelthen ikke
> ind i tingene.
Jeg havde godt set det med Jude, men tænkte de måske tog udgangspunkt i sidste kamp (mod City), men jeg havde ikke lagt mærke til at de også havde placeret Furuseth i start-11.
-
Peter Ross
Nu er det vel heller ikke urealistisk, at Furuseth starter? Thomasberg siger der bliver roteret 2-3 mand...
Peter Ross
Peter Ross
-
Arff
Peter Ross Skrev:
> Nu er det vel heller ikke urealistisk, at Furuseth
> starter? Thomasberg siger der bliver roteret 2-3
> mand...
Overhovedet ikke urealistisk
Dog ved jeg ikke om han ikke vil vælge Madsen fremfor Furuseth, men jeg har på fornemmelsen at Danny O. ikke spiller fra start idag (hvilket jeg også før har skrevet), og det ville jo kunne give plads til Furuseth/Madsen.
> Nu er det vel heller ikke urealistisk, at Furuseth
> starter? Thomasberg siger der bliver roteret 2-3
> mand...
Overhovedet ikke urealistisk
Dog ved jeg ikke om han ikke vil vælge Madsen fremfor Furuseth, men jeg har på fornemmelsen at Danny O. ikke spiller fra start idag (hvilket jeg også før har skrevet), og det ville jo kunne give plads til Furuseth/Madsen.
-
Kent
Arff Skrev:
> Dog ved jeg ikke om han ikke vil vælge Madsen
> fremfor Furuseth, men jeg har på fornemmelsen at
> Danny O. ikke spiller fra start idag (hvilket jeg
> også før har skrevet), og det ville jo kunne give
> plads til Furuseth/Madsen.
Mener at have læst et sted, at Madsen stadig har de samme problemer (med anklen?) som i foråret. Han skal vist have nogle indsprøjtninger eller noget for (måske) at blive klar. Det vil dog holde ham ude i et par måneder og derfor har man valgt at vente med at behandle ham til vinterpausen. I mellemtiden kan han så max lave de korte indhop, som han har gjort indtil videre. Så tvivler meget på at vi får ham at se i start-11 i efteråret. Hans krop er vist ved at være så slidt, så et karrierestop til vinter, senest næste sommer vel er ret sandsynlig.
> Dog ved jeg ikke om han ikke vil vælge Madsen
> fremfor Furuseth, men jeg har på fornemmelsen at
> Danny O. ikke spiller fra start idag (hvilket jeg
> også før har skrevet), og det ville jo kunne give
> plads til Furuseth/Madsen.
Mener at have læst et sted, at Madsen stadig har de samme problemer (med anklen?) som i foråret. Han skal vist have nogle indsprøjtninger eller noget for (måske) at blive klar. Det vil dog holde ham ude i et par måneder og derfor har man valgt at vente med at behandle ham til vinterpausen. I mellemtiden kan han så max lave de korte indhop, som han har gjort indtil videre. Så tvivler meget på at vi får ham at se i start-11 i efteråret. Hans krop er vist ved at være så slidt, så et karrierestop til vinter, senest næste sommer vel er ret sandsynlig.
-
Kent
Re: FCK - FCM
Startopstilling med en del ændringer http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed :
Lasse Heinze
Marcic, Califf, Ipsa, Poulsen
Furuseth, Salami, Thygesen, Borring
Baba , Christensen
Lad os håbe de kan holde niveauet fra de andre kampe.
Lasse Heinze
Marcic, Califf, Ipsa, Poulsen
Furuseth, Salami, Thygesen, Borring
Baba , Christensen
Lad os håbe de kan holde niveauet fra de andre kampe.
-
Skippels
Re: FCK - FCM
The FCM FAN Skrev:
> Er Florescu Skadet ?
Nej, tror bare han trænger til en pause, da han har brugt ufatteligt mange kræfter i de seneste par kampe.
En anden ting der undrer mig er, at Ken ikke er med på bænken. Han træner da fuldt med, men kan det være, at de ikke vil tage nogen chancer. Han har efterhånden været ude et stykke tid.
> Er Florescu Skadet ?
Nej, tror bare han trænger til en pause, da han har brugt ufatteligt mange kræfter i de seneste par kampe.
En anden ting der undrer mig er, at Ken ikke er med på bænken. Han træner da fuldt med, men kan det være, at de ikke vil tage nogen chancer. Han har efterhånden været ude et stykke tid.
-
Hoffmann
Re: Fck-Fcm live.
Casper Søe Skrev:
> lever du 10 min foran resten af os?
Nej har bare spillet på det.. he he
> lever du 10 min foran resten af os?
Nej har bare spillet på det.. he he