Til de FCM fans der tog turen til Manchester.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
todren

Til de FCM fans der tog turen til Manchester.

Indlæg af todren »

I var for cool.. Overdøvede kampen igennem de godt 17000 hjemmebanetilhængere.. Sådan skal det gøres!!!!
Senest rettet af todren 15. aug 2008, 21:15, rettet i alt 1 gang.

dalle

Re: Til de FCM fans der tog turen til Manchester.

Indlæg af dalle »

ja det se bare så flot bøjer mig i støvet - også for jer

Chap

Indlæg af Chap »

Det var virkelig fedt, at man igennem hele kampen kunne høre jer - virkelig godt arbejde!

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Det var mega fedt :) i skal være stolte af jer selv.
Jeg ærger mig stadig over at jeg ikke kunne få fri :(

icebox

Indlæg af icebox »

Vi sang nogle gange med på sange som vi kunne høre i sang i england. Det var fedt at høre jer og se jer. Især da i stod med bare maver. Klasse

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

stor stor ros herfra. blæret, ville gerne have været der....

bw152/michael

Til de FCM fans der IKKE tog turen til Manchester.

Indlæg af bw152/michael »

I gik sgu glip af den fedeste udebanetur, I gik glip af en af de bedste stemningspræstationer jeg nogensinde har oplevet Midtjylland stå for..

I gik glip af følelsen af at stå i Manchester og se "lille" upåagtede FCM spille fantastisk og levere klubbens vel nok største internationale resultat til dato..

Så var det sgu alligevel ærgerligt man ikke ofrede de penge på den tur ;)

/Michael Meyhoff - Jeg var i Manchester d. 14/8-08 ! - Det er og bli'r det største !

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Jeg tilslutter mig de andre og siger at i virkelig gjorde et kæmpe stykke arbejde derovre, og i var om nogle med til at få denne her fantastiske sejr hjem...

Alt respekt her fra...

Dennis (BW2479)

Jeg var der dengang i 08 da vi vandt i City

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Hvor var det åndsvag vildt drenge, men hvor er det deligt at være hjemme igen alligevel.

Sang 120 min næsten uafbrudt og city fansene klappede mere op til os end ud til deres spillere. Hvordan kan 30 syngende fans dominere det stadion fuldstændigt, det er jo klamt. Det var oplevelsen over dem alle, den man engang skal fortælle sine børn om. JEG VAR DER hvor er det vildt det her fatter stadig ingenting.

Ingen stemme, ingen søvn i 2 døgn og skal til min egen bryllupsfest om 27 timer.

Hekler

Jeg får sku´ tåre i øjnene...

Indlæg af Hekler »

...når jeg læser disse indlæg og de mange SMSér jeg fik under og efter kampen fra folk hjemme i Danmark.

Vi vare en lille flok men den slags ture her er altså dem der gør det værd at være fan.

Nå ja så var resultatet da også nogenlunde.

- Are you a fucking Monkey Mate???

Dahl Nielsen

Re: Jeg var der dengang i 08 da vi vandt i City

Indlæg af Dahl Nielsen »

Ja, fuck det var fedt, drenge. Hvordan vi med så få mand formåede at sidde på vokalen på stadion...... Jeg fatter det ikke!

Hvilken tur, hvilken kamp, hvilket stadion, hvilken stemning... Kæft hvor var det fedt. Ross, aldrig har jeg omfavnet så svedigt et menneske, og aldrig har jeg da været så ligeglad ! :)

Tak til jer alle der var med derovre. I var med til at gøre turen helt fantastisk..!

Besvar